Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 8.02.2019 in all areas

  1. 21.Биалетка дясна- ADG085153. FEBI BILSTEIN 41648 21 Биалетка лява-ADG085152, FEBI BILSTEIN 41647 33.Преден амортис- KYB 344279-60лв Преден амортисьор 2 - KYB 344200 (высота 1:1 к «родным») Прикачам и файлове с резервни части, на който му трябват да си има четиво Неоригинални части GW 2.pdf Неоригинални части GW.pdf Още резервни части.docx Резервни части.docx
    6 points
  2. Така, най-накрая смених пружините и амортисьорите на хувъра, сега ще споделя през какво трябваше да мина Пружините на които заложих са KYB RA5306 Амортисьори отпред: KYB 344279 Отзад KYB 344410 Абсолютно всички болтове без един бяха срязани или скъсани. Кола на 7 години е клеясала като 40 годишна. Предните амове се смениха сраявнително лесно, като изключим факта че трябваше да срежа всички болтове. Със задните вече беше интересно. В долната си част развих гайките с гайковерт, но втулката на ухото на единия амортисьор отказа да излезе се наложи да напека цялото ухо на ама с пистолет за горещ въздух. След като гумата изгоря извадих ухото и остана само втулката от ама върху шпилката на колата. Сцепих шпилката с флекс и със секач и чук я махнах. Използвах двуметров кози крак за да изкарам другия амортисьор. До тук добре - отпред сменени амове, отзад и двата са изкарани от долната си част, остава да ги отвия от горния захват и съм готов. Да, ама не. Китайците така хубаво са скрили горния край на амортисьора, че вариантите да се развие гайката е някакъв мелез между дете и горила - с малки ръце и страшна сила. След 2 часа мъчения реших да ги изрежа и тъй като нищо не влиза горе реших да взема плазмена горелка. Срязах шпилката на амортисьорите и паднаха и двата. Следват пружините. Тъй като нямах стяга за пружини, вдигнах шасито на колата дооста високо и същевременно с втори крик свалях задния мост надолу ( нямам стаб. щанга и след като махнах амортисьора нищо не придържа моста ) След като се отвори достатъчно вмъкнах дясната пружина - никакви мъки, даже се очудих откъде тоз късмет. Дойде ред на лявата пружина. Вече обнадежден колко лесно влезе дясната бях готов да прибирам след малко и да си пия бирата. Да, ама не. Тук при спускането на моста бях забравил факта че щангата която държи задния мост за шасито ще опре в резервоара и моста спира да слиза надолу и не мога да вкарам пружината. Решението беше да разкача щангата за да слезе моста - речено - сторено, ама като я разкачих и задния мост се килна с няколко градуса и след това трябваше да тествам колко силен съм точно, за да завъртя така моста че болта който държи щангаха пак да влезе там където си беше. Забравих да отбележа че като свалях пружините видях че едната е счупена, а като я хванах в ръка още едно парче се отчупи - пълен боклук. В крайна сметка след 9 часа мъки колата беше готова и съм очарован. Отзад височината от земята до калника стана 96см, отпред 85.5 - ще стегна малко торсионите тия дни за да го понадигна. Всичко стана изключително трудно, но аз съм си карък попринцип. Използваните инструменти са: чук 8кг кози крак 2м плазмена горелка пневматичен гайковерт саблен трион ножовка пневматичен къртач чук 1кг секач ключове 17,18,19,20,21 Приятел ( много важно ) ако човек е късметлия и не се е спекло всичко ще стане и само с ключовете като я тествам в гората ще споделя как е возията там. За асфалт мога да кажа че не се накланя в завоите, вози по-твърдо, може би дори малко по-твърдо отколкото ми се иска, но може да сменя пружините ако не ми се понрави в гората как се държи. Цена на 4 амортисьора и 2 пружини - 500лв.
    3 points
  3. 3 points
  4. Здравейте, скоро смених съединителя, комплект - феродов и притискателен диск, аксиален лагер и лагер на маховика. Избрах комплект на VALEO 828792.Избрах модела с четирите пружини на феродовия диск. Цената варира в различните магазини - от 200 до 260 лв. Аз го купих от Nasauto.bg за 243 лв. Лагерчето, което е на маховика е с размер 15Х32Х9. Намерих го в autopioneer.bg на цена 8.82лв. Като за хора, които имат инструменти , сравнително добри условия за труд, и що-годе елементарни монтьорски умения на мен и още двама приятели ,които ми помагаха и то доста , ни отне около 4 часа труд. Има се предвид, че не сме бързали, даже на моменти си се помотавахме (пийвайки си топло кафенце). Болтчетата на притискателния диск се затягат с динамометричен ключ със сила 19 Nm - т.е. 1,9kg. Благодаря на Krasimirr за точната насока и консултация по телефона. Ако някой от колегите има нужда от помощ да ми пише на л.с. с каквото мога ще помогна
    3 points
  5. Ако заменят катализатора с тръба 100% ще се наложи да измагериш втората сонда,която следи изходящия поток на газовете от катализатора,но ако го отворят/срежат и изръчкат елемента вътре и заварят обратно ламарината може и да минеш метър. Варианти ако светне чека с грешка за втората сонда - премахване на сондата софтуерно,ел схема/емулатор към втория датчик,а някога става дори и с една втулка само,която да отдалечи сондата. Относно светещите чекове в по-горните стари постове когато колата видимо "върви" добре - в повечето случаи си е тръгнала или заминала първа сонда в следствие на което се омазват бензиновите,а от там и газови тримове,но за това има софтуер и джаджи за четене.
    3 points
  6. Понеже много хора се оплакват от марката, аз да се изкажа също. След дълго премисляне, реших да си купя още един GW hover 3, моя ще остава само за в гората, другия ще е бебевоз. За тия смешни пари които ги продават получаваш джип на рама + бавни с разход на газ като на лека кола. Честно казано дълго обмислях какъв да е следващия семеен автомобил, като се бях огледал предимно за нисан патрол, тойота, мазда 6 и в крайна сметка реших, че по-добре сегашния дувар да го направя само за в гората и да си взема още един с който да си се разхождам по асфалт. Единственото нещо което е наистина проблем е включването на 4х4, но по-старите които са с лост за раздатката са лесни за оправяне, едни хъбове и всичко е 6. Та, колеги на връх на всички глупости това което дава този автомобил за парите които струва, за мен лично е едно от добрите предложения на пазара. Поздрави
    3 points
  7. Ремонтирах помпата само с нови гумички.
    2 points
  8. При мен започва да харчи много стига до 25литра на 100 километра. Взех от алито тандер не познават парите искаха ми 270 лева.
    2 points
  9. Скъса се. На 20 000 километра. Набиха се 8 клапана. Ремонтът ми бе около 700 лева с работата и чарковете - при познат. Без шлайфане. С нова гарнитура, болтове и разни други. Не си купувайте ангренажен ремък от Алиекспрес.
    2 points
  10. Приемем че проблема при мен е решен вече. Това е часта която съм сложил: WHEEL SPEED SENSOR GWM GREAT WALL HOVER CUV HAVAL H3, H5,WINGLE 3 5 6.3802100-K00-B1 3802100K00B1
    2 points
  11. Вибрацията ако е малка и се усеща само с ръка в/у скоростния лост няма да можеш да я избегнеш. Ако е голяма е тампон на скорости,двигател ама е голям филм и пак няма да я премахнеш напълно. Виенето е от скоростната кутия е проблем и е от износване- там с ремонт само ще изчезне виенето. Като я свалиш използвай момента да смениш съединител,лагер и семеринг на колянов вал за да не сваляш после пак.
    2 points
  12. След няколко месеца избиране се спряхме на voleex,отлични впечатления имаме за автомобила.Всички го харесваме върви чудесно и определено си струва.За България и нашите условия си е прекрасен.Не робувам на марки,гледах моментно състояние при избора.
    2 points
  13. От тапата като монтираш щуцера режеш входящия маркуч на парното и с тройник свързваш. при мен маркучите са 16мм. диаметър. Ефекта е по бързо загряване на парното.
    2 points
  14. Здравейте, Нов член на групата съм и от един месец собственик на HAVAL JOILION. Чудесен автомобил! Ще ми е приятно, ако тук има някой колега със същият автомобил. Бъдете здрави и безаварийна!
    2 points
  15. Отвиваш пръстена под него има гайка, разхлабваш я, тя служи като контра на топката и развиваш топката.
    2 points
  16. Оказа се, че като натоваря 700 килограма на пикапа и ударните тампони опират в диференциала и се наложи лек тунинг
    2 points
  17. Здравейте колеги, не знам дали сте на ясно, че муфата за зацепване на предния мост не се смазва от маслото в моста. Пред ел. машинката на моста има пробка, като тази на диференциала събира около 50мл. диференциално масло. Дано съм бил полезен с тази информация.
    2 points
  18. В долната част на радиатора има пробка за източване на антифриз/вода. Колата трябва да е макс загряла т.е. термостата да е отворен и капачката на радиатора свалена,а на студен двигател - махаш първо термостата,капачката и т.н. Използвай момента и си смени термостата за да не го сменяш посред зима - съвет.
    2 points
  19. Провери релето на газовия инжекцион. Някъде под капака отпред. При мен на два пъти не иска да запали но беше от буксата на бензиновата помпа, точно над резервоара. Извадих буксата и я сложих обратно и запали. Просто се окисляват контактите. Другия вариант е да си сложиш ръката отгоре и някой да подаде контакт. Ще усетиш помпата дали работи или не. Вариант три - имобилайзер, но е най-малко вероятния.
    2 points
  20. Щом на газ пали значи не стига бензина поради някаква причина. Най лошия случай и често срещан е бензинова помпа. Най добрия е някой филтър да е задръстен.
    2 points
  21. Здравейте. И аз съм горд собственик на такъв китайски автомобил. Автомобила е изключително сполучлив. Взех го юни месец 2020г. Ще кача малко снимки. Единствения проблем който има тази кола са брави те на вратите. Вратите са тежки и брави те се износват много лесно.
    2 points
  22. т.10 ... Достъп до разделите "Купува" и "Продава" се получава при поне 15 мнения във форума...
    2 points
  23. След проверка на акумулатора, последва проверка на бушон и реле. Това насочи, към стартера. Проблема се оказа точно там. Наживяла се машинката(стартера). Смяна. Сега е пушка.
    2 points
  24. При мен беше от този датчик.
    2 points
  25. Ето днес след монтажа на амортисьорите за багажник
    2 points
  26. Ето колеги новата помпа е вече в мен. От сервиза Great Wall в Плевен. Цена 100 лв. На Мицубиши от друг магазин цената, която ми дадоха е 400 лв. Дано ви помогне в бъдеще, а дано не ви се налага. Само напред и на трета
    2 points
  27. Моята си я правя сам, в тандер съм бил 2 пъти, за смяна на стъкло и бушон. Всичко по ходовата част е елементарно за смяна, тук във форума съм качил списък с оригинални резервни части и заместители - купуваш каквото ти трябва и всеки майстор би следвало да може да го смени. Виж, при мотора е друга бира, за това най добре колега с бензинов Ховър да сподели къде го води.
    2 points
  28. Другия оторизиран сервиз включетелно и газови с директно впръскване течна фаза е Тандер в Бояна мисля че бе ул. Прохлада?????номера не помня. Имат всички части,ако няма в склада доставка от Баховица за 2 дни. Не се подлъгвай,предлагат части за Мицибуши и китайски, ама и двата вида са производство Китай,само че цената е двойна заради трите диаманта. Имах случай с ланда сонда,изгоря нагряването. Извадиха ми две еднакви по цвят картонени кутийки,на едната емблемата на Мицибуши,пише произведено в Китай ,другата без надпис т.е китайската. Цената два пъти разлика,извадихме ги и започнах да сравнявам, цвят на метала, отворите,резбата,кабелите,куплунга едно в едно еднакви. Питам маистора каква е разликата,ами няма, от една линия в различни кутийки.
    2 points
  29. Ще си отговоря сам явно.. Посочената капачка "bga cc3040 от л200" е за Ховър код на двигателя 4G64. Моя Стийд е със код на двигателя 4G69 и капачката е с код RC134.
    2 points
  30. Моите 5 стотинки - аз карам H3, но с 2.5 дизел мотора ( исузу ), за мотор няма какво да говоря - емблематичен, също както и 4G64, ползвани в много автомобили в течение на много години. Ходовата част е на исузу трупър /опел фронтера, разликата е в каретата и кормилното управление, но при нормална употреба не би трябвало в рамките на експлоатационния живот да строшиш каре или да скапеш рейка. Като всеки друг джип трябва редовно обслужване и смазване на важните части - маншони, шарнири ( ако са обслужваеми ), диференциали ( на 20-30к км ) и скорости/раздатка ( 30-40к км ), но всичко зависи от начина на употреба. Ако караш само асфалт - веднъж годишно преглеждаш маншони на карета и луфтове по окачването, няма да имаш проблеми. Разходи по поддръжка - шарнир горен около 50-60лв ( хубав, на lemforder, има китайски и по 25лв, но не ги препоръчвам ) - шарнир долен - около 60-70лв ( пак lemforder ) - тампони, машнони - 5,10 лв - биалетки - 40-50лв - филтри тотал за бензиновия мотор - въздушен, маслен, горивен ( не се сменя всеки път ако си на газ ) и поленов - около 80-100лв - моторно масло - би трябвало да знаеш как вървят - масло в скорости, раздатка и диференциали ( сменят се сравнително рядко, а може и да не се сменят ако не газиш във вода и лайна ) - около 200лв - ангренажния комплект доколкото помня от една тема тук се върти около 200лв. Аз на моя имам доволно навъртяни километри офроуд, на места на които човек няма работа попринцип и до момента смея да твърдя че джипа е доволно здрав. Имам челен удар в дърво в гората и джипа все още е в движение и съм доволен. ( има тема - може да видиш какво му се случи ) За проблемите с ръждата - проблемите са по купето, а не по шасито, по шасито има лека повърхностна ръжда, което е присъщо за всички джипове след 2000 година, с изключение на G classe и повърхностната ръжда не е никакъв проблем - гледай за дълбоки язви и да не е цялото шаси кафяво разбира се. На купето гледаш арките на калниците ( под тях има ръб, където влизат лайна и ако не се мие колата, особено зимата на тези места започва от там ръждата ) Задължително гледаш дали се чете номер на рамата - намира се на шасито над задна лява/дясна гума ( според зависи от модела ) и те така Поздрави, Венци За мен най-големия проблем на модела са ел стъклата - почти всички имат ядове с тия боклуци - лекува се лесно с нови бутони и релета, вместо въшливия електронен модул - всеки електричар може да ти ги оправи. Друг проблем е включването на 4х4 - имаш електромотор в раздатката и такъв в предния мост - този в предния мост обикновенно дава дефект заради една буферна гумичка, има много снимано и изписано и тук и в руския форум, но като цяло това са болните места. Аз бих търсил модел до 2007 година, който има втори лост за включване на раздатката - механичното включване е доста по-приемлив вариант ( поне за мен )
    2 points
  31. Здравейте колеги, Най накрая новата ми придобивка пристигна! Всъщност още преди 4 дни, но чак днес успях да направя малко снимки. По-конкретно HAVAL H6 2.0 GDTI Supreme. Mars Red е цветът и е уникално красив, особенно когато е чиста и на слънце. Ако нещо конкретно ви интересува, питайте.
    2 points
  32. Ето и един линк където има още доста инфо, разделени са на секции частите: http://www.chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:neoriginalnye_zapchasti
    2 points
  33. Тя колата не е виновна - задкормилното устройство е причината + суета и показност = до праговете!! Колкото е по-голям и мощен паркетника,калдаръм коконата и т.н. му трябва по-голям и по-мощен трактор после. Тук идва и мястото на 4L , което прави Хувъра по-добрия автомобил за такива изпълнения,подчертавам "за такива изпълнения", а не като качества. Истината по мое мнение е , че трябва да си наясно със себе си какво можеш да приемеш като компромис и за какво ще използваш автомобила преди да го купиш , а не след покупката да търсиш "балтон за копчето което имаш" , но това е друга дълга регионална балканска тема.
    2 points
  34. Здравейте, Относно резултат след монтажа на хъбовете - днес имах работа извън града и се оказа , че динамиката е значително подобрена , но за разхода все още е рано да кажа категорично колко , но определено ще е надолу. Доказана полза до момента е подобрената динамика в града и извън него. Подозирам,че и разхода ще е малко по-добре и до там ще е,което разбира се не е малко и по мой сметки до 20-25000км инвестицията би трябвало да се "избие". От четене и разговори с колеги мога да кажа,че не трябва да опитвате отключени хъбове + 4wD в ситуация офроуд = счупена/пръсната/ кутия или скъсани задни полуоска/и. Всеки сам си решава разбира се. Поздрави,
    2 points
  35. Дружба на проф. Цветан Лазаров зад магазина на Кумхо има сервиз там имат програма за китайци на моя пикап там правих.
    1 point
  36. Аз се обзаведох с тази камера: https://www.aliexpress.com/item/32711623112.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dP3J9r2 За моята H6 пасна идеално модела CC01 от страницата по-горе. Сваля се оригиналния капак на датчика за осветеност зад огледалото и се щраква тази камера. Качеството на изображението е добро; не мога да кажа дали е 1080, но със сигурност е по-добро от 15-20 доларовите универсални DVR-и. Записва циклично в/у SD картата, като може да си свалиш приложение от Play Store с което по WiFi можеш да гледаш в реално време видео или да си източиш от SD картата нужния файл.
    1 point
  37. Здравейте! Започвам тази тема с желание да се събере повече информация за частите от други марки, но със 100% съвместимост с Great Wall. Всеки се е сблъсквал с това да търси някаква част, но поради липса или висока цена се налага да ползва заместител. Все пак в тези автомобили има събрани технологии от различни марки, а и на фона на глобалното уеднаквяване на много неща, би трябвало да има съвместимост. Идеята ми е всеки, който има опит в това да сподели. Всякаква информация ще е от полза. Ангренажи, помпи, спирачни дискове, амортисьори... Кое става от Toyota? Кое от Mitsubishi, Honda или нещо друго? Някои модели са с окачване от Isuzu, други са с двигатели на Mitsubishi. Сигурен съм, че това би спестило много време и пари на много от нас. Темата няма за цел да е в ущърб на официалните представителства и сервизи, където частите са оригинални и препоръчителни.
    1 point
  38. GWВеско не ги мисли официалните представителства и сервизи те работят с кожа на клиента. А резервните части не са им толкова оригинални колите на Интер карс редовно им доставят части.
    1 point
  39. От тук автоморга е поръчан.
    1 point
  40. Здравейте, Аз си закупих от Алито за към 50 лв. дойде, но трява да: 1. се изреже ключа - 10 лв 2. да се програмира 150 лв. Към 200 лв. излиза всичко!
    1 point
  41. виж и от алиекспрес https://www.aliexpress.com/item/32356124923.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1931b872BBo2F9&algo_pvid=d2cf60a5-f667-46dc-bdd7-589f7ef7d0c0&algo_expid=d2cf60a5-f667-46dc-bdd7-589f7ef7d0c0-2&btsid=0bb0622d16131146531236558e9233&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ https://www.aliexpress.com/item/33015883669.html?spm=a2g0o.detail.1000060.3.7eb331a3x1kHR0&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.169870.0&scm_id=1007.13339.169870.0&scm-url=1007.13339.169870.0&pvid=150f7867-da91-43bc-94c1-55e382900ab5&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.169870.0,pvid:150f7867-da91-43bc-94c1-55e382900ab5,tpp_buckets:668%230%23131923%2395_668%23888%233325%2311_668%232846%238115%232000_668%232717%237563%23526_668%231000022185%231000066058%230_668%233468%2315614%23510
    1 point
  42. Ето една добра основа за направа на автоматичен теглич за нулеви пари. https://www.olx.bg/ad/teglich-opel-omega-sedan-CID360-ID7Ze5m.html За любителите на "направи си сам" естествено. Линка не работи защото теглича днес е продаден. Някой се е усетил и го е грабнал.
    1 point
  43. Колеги, да благодаря на всички които ми помогнаха. Станаха разни недоразумения с накрайниците, без да изпадам с подробности всичко вече е наред. Да кажа за тампоните, стават на 100%, вижте линка в по-горния ми пост. Хората са много отзивчиви, даже провериха внимателно в каталог и ми казаха, че тампоните са по 4бр. на колело, 8 тампона общо. Цената беше някъде около 16-17лв. бройката. Вече няма лоп, няма троп, всичко е тип-топ.
    1 point
  44. Честито много е красив !
    1 point
  45. И аз му намъкнах 32-ки.....е почти- 235 х85х16...Ховър 5/
    1 point
  46. по вероятно да задържа педала или да сложен менте аз моя го смених преди 500 км и сега джипа лети
    1 point
  47. Колкото до кожата на скоростния лост...шие се за 10 мин и то от неспециалисти кат мен...направих го и е 6+++.Хем мойте лостове са 2 . купих си изкуствена кожа просто същият цвят и това бе преди 4 години- не е мръднала...намерих една снимка от момента , когато съм я шил.
    1 point
  48. Браво на Лудия Макс, на това се вика пресметнат риск....не е само в колата, а в устройството дето я управлява. Да си жив и здрав и ти и синът ти и внука и цялото ти семейство.Жипката да я караш все така с ум и разум и тя ще те вози безавариино. Бива си я машината, твърда и кОрава е , аз имам над 60000 км вече с нея, макар , че в такива екстремни условия не съм попадал. Това не е офроуд машина, но е жипка и половина...айде Васко ,честит ти имен ден на патерица....НАЗДРАВЕ ОТ МЕН ЗА ТЕБ И ЗА ВСИЧКИ ФОРУМЦИ.... Пусни му едно кадро на този жипчо, да го видим....
    1 point
×
×
  • Създай нов...