Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/16/17 in all areas

  1. 2 points
    Здравейте колеги, Най накрая новата ми придобивка пристигна! Всъщност още преди 4 дни, но чак днес успях да направя малко снимки. По-конкретно HAVAL H6 2.0 GDTI Supreme. Mars Red е цветът и е уникално красив, особенно когато е чиста и на слънце. Ако нещо конкретно ви интересува, питайте.
  2. 2 points
    "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество — винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава”. П.П и моя данък от 6.80лв миналата година е 125лв тази, ма кат ни се карат жипове ше си плащаме като за такива. Поздрави
  3. 2 points
    Как да го напиша по-разбираемо? Казвам, че почти всички автомобили, които се движат по БГ пътищата са асемблирани в завода в Баховица. Процентът на котайската сглобка е доста по-малък...
  4. 2 points
    Почти всички автомобили, които се движат по бг пътищата са асемблирани в България.
  5. 2 points
    Последен пост по темата от мен,а после всеки както си реши. Целия проблем идва от ОБД комуникацията м/у бензиновия и газовя комп. Софтуерните адаптации винаги са в посока бензин и никога в посока газ. По тази причина и ефекта е само с бензина,а на газ си е винаги ОК. Колата се кара през по-голямото време на газ т.е. в повечето случаи с бедна горивна смес. От своя страна бензиновия комп следи тази смес /от изгорелите газове/ чрез ламбда сондата и се стреми да компенсира текущите данни т.е. стойностите на въпросните "бензинови тримове" отиват в "космоса" и компа преработва бензиновите горивни карти за да обогати сместа. В един момент се стига и до горе описания ефект в следствие на "грешното" съотношение на постъпилия кислород и подаденото количество гориво през дюзите. Компа не може да компенсира несъответствието по простата причина,че не му стига времето за адаптация с неговите 5-10 минути работа на ден. Според мен има два начина за решение: 1.Караш 300 - 500 - 1000км колкото е необходимо изключително и само на бензин и в зависимост от това кога ще се адаптира бензиновия комп ефекта ще изчезне,но при тези разходи на гориво на 100км. не го препоръчвам, а и си силно зависим от състоянието на ламбда сондата. 2.Ресет на бензиновия софтуер и горивните карти за 20 минути - проверено и работещо на 100%. Безаварийна на всички.
  6. 2 points
    Това което казваш за горенето е най- неточния начин за оценка на едно масло. Както винаги съм писал критерия за маслото е най-ниската и най -високата температура за експроатация на мотора. Ако я караш при минус 20 градуса целзии сложи 5В 40, имай предвид ,че лятото става много рядко , което не е хубаво за мотора. Другото което е този мотор е конструиран за 10В40 защото тогава такова масло е имало и не на последно място сега карат с разни 0В30 и 5В30, ама това е масло за северните ширини- не вярвай ,че по скъпото е по добро. Аз пробвах с Тотал 5В40 изкарах 3000 км и го махнах/достраша ме лятото започна да загрява повече и прочие и така/ и сега си карам с 10В40. Виж каквото са писали това и наливай......Техническо ръководство на руски страница 93 ред 9 повдигнал съм го с червено!!!! Технические характеристики двигателя автомобиля Модель 4G64S4M Тип Бензиновый четырехтактный, четырехцилиндровый, рядный, с жидкостным охлаждением, с верхним распредвалом, 16-клапанный, с многоточечным впрыском топлива с электронным управлением Диаметр цилиндров / рабочий ход (мм) 86,5 / 100 Рабочий объем (л) 2,351 Степень сжатия 9,5:1 Максимальная мощность (кВт) 93/5250 Максимальный крутящий момент (Нм) 195/2500 Минимальный расход топлива 250 г/кВт час Тип топлива Неэтилированный бензин с октановым числом не ниже 92 Номинальная частота вращения холостого хода 750+/-30 Моторное масло SAE 10W-40 Объем системы смазки 4,3 Зазор между электродами свечи 1,0-1,1 Максимальная температура масла 110°С Сухая масса (кг) 167 кг
  7. 2 points
    Здравейте колеги.Честита новата година.Здраве и без аварийно каране.Първо искам да споделя премеждията с Ховара.На 31 дек.сина ми тръгна спешно за София.Но магистарлата я затвориха и стария път през Айтос,също.И по двата пътя ТИР –ове правят бели.Питаме за Средец –Ямбол казаха че се почиства.И тръгнаха от там.След два часа се обаждат че са попаднали в ад.Отпред 4 коли с ефета шофьори решават да изпреварят снегонрина и се забиват в преспите и блокирват пътя.Обръща и зад него също каталясали коли в снега.Никой не носи вериги.И сина ми.Но не слуша.Самоуверен.Той е с лек.автомобил ФОРД.чисто нов.В колата е снахата и малкия Васил Милев.-внука ми.Паля ИТАЛИАНИ-КИТАЕЦА и хуквам.С мен идва и зет ми с неговия сложебен джип МАЗДА..Стигаме криво ляво до Средец но там е същински Ад.Полицията не пуска.Над 100 коли блокирани към Ямбол.казват.Зет ми казва ,аз съм до тук.Той,ама не аз.Питам полицая ,обеснявам и те ме пускат.....Щом отоваш да спасяваш бягай,но внемавай.А и както гледаме си с ,забележете,СЕРИОЗНА машина.Паля и потъвам в ада.След 10 км.ме настига пожарна и заедно продължихме.Но на един завой едно Беемве в канавката.Пожарникарите спряха да помагат ,а аз продължих.На 66 г съм,30 г от живота ми мина по морета и океани,от 5 урагана съм оцелял с корабите,2 пожара гасих и спасих корабите и екипажа,но в това което попаднах беше наистина ад.Вятъра с около 70-80 км.ч.сняг и видимост 50-60 м.Добре,че веднъж е минал снегорин и разбутал големите преспи.Но имаше по 30-50 см.нови.Джипа от Бургас на 4х4 скорост постоянна 60 км,и до с.Войник на три четири пъти се наложи да е снегорин.Без да забоксува,без да занесе.Стигам с.Войник и първата кола на сина ми.В снега.Еди трактор ги довлякал до селото и се върнал за другите коли.Аз казах на сина ми там да стои и чака.Обръщам,пускам аварийни,и всичко що свети отпред и от зад на джипа,събраха се към 15 коли и поведох колоната обратно.До Средец.Не искам никой да обиждам.Но имаше джипове с други марки,кортолясали в снега и ни напред,ни на зад.Когато стигнах полицейския пост и излязох да им благодаря че ме пуснаха,/аз и без тях щях да замина, прякола ми по корабите е Лудия Макс/ единия полицай ми казва.Браво докара цяла колона.И да знаеш, че тези джипове са много тежки и корави и само за такива условия. Прибрахме се в Бургас към 18 ч. И започнахме да празнуваме и за Нова година и че се върнахме здрави.Това е колеги.Щях да го продавам,но се отказвам.Но и ако го продам,ще внеса пак такъв от Италия. Гордейте се ,че ги притежавате. После ще пиша и за ремъците и ролките.
  8. 1 point
    Външния маншон е стандартен - сваляш и в някой магазин ще ти го намерят от наличните. При мен бяха в комплект външен и вътрешен от нещо си с грес,скоби за 15лв на страна/има ги качени снимките с номенклатурата/. За вентилатора - по моргите няма начин да няма или присаждаш от нещо друго.
  9. 1 point
    Че колко мислиш е релната стойност на гума с оплетка? Не е реално ангренажи по 300лв да се продават Не забравяй че при нас всичко китайско е оригинал
  10. 1 point
    Що така със сарказъм подхождаш, просто споделям мнение и опит Аз от алито патя 2 пъти вече - една пратка не ми я освободиха изобщо от митницата, защото мръсния китаец не ми прати един формуляр, а от алиекспрес след това решиха диспута в негова полза, та олекнах със 100 долара, другия път поръчах за колега от форума нещо за стотина лева, докато го освободя от митницата беше 260 ( нямах издаден ЕОРИ номер ) и само магазинажа беше към 80лв. Иначе за малки боклучета до към 20-30 долара или пратки които се изпращат от европейски складове - алито е ненадминат сайт. Аз лично вече нищо над 30$ не поръчвам от там. Поздрави
  11. 1 point
  12. 1 point
    Честито много е красив !
  13. 1 point
    ами на стария лагер има номер .....с този номер в повечето магазини ще ти помогнат ,,,,,,,,ако не дай номера .....и ще се пробвам....за другите не знам
  14. 1 point
    Мда, разходих го до хижа "Здравец" тогава и едно от впечатленията ми беше че се държеше много стабилно по пътя догоре! На места без да се усещам дигах около 70км/ч, та се стрясках чак... като видех километража... Хем пътя беше мокър и чат пат киша. Предполагам че основна заслуга за това имаха чисто-новите зимни гуми, които му бяха обули... Що се отнася до липсата на 4х4 и мен това ми беше основният проблем и то не толкова, че ще карам из горите ами в Пловдив съм на едно от тепетата и зимата като паднат снеговете и положението е тежко... Имам около 10 - 15 метра с голям наклон и като се заледи става весело... Иначе под "ми БЕШЕ основният проблем" имам предвид следното: Горе на пистите покрай хижата, намерих един наклон който почети копираше едно към едно този пред нас и колата се справи с него без особени проблеми. Не знам дали ще е подходяща за нещо по екстремно, но поне на снега се справи прилично. Иначе да, Supreme 2.0 GDIT ще е със таванско прозорче BTW От "Петрол" дават подарък комплект зимни гуми до края на Януари, (ако имате карта клуб "Грифон") при покупката на новия Н6
  15. 1 point
    Тц Тц Тц... То бива бива умряло тук ама чак пък толкова... Еми аз да си се похваля пък ако някой прочете, прочете... Хересах си новият Haval H6 и живот и здраве средата на Февруари ще е тук... ако не потъне някаде кораба с контейтерите от Китай... Ще има снимки както си му е реда а до тогава ето няколко от демо колата, която ми беше предоставена любезно от представителството в Пловдив за тест драйв.
  16. 1 point
    Те това е моя да го видиш какъв е убавец....
  17. 1 point
    Гледам има степенки и отзад допълнителна броня...да сте жива и здрава и само ГАЗ!!!!!!
  18. 1 point
    Какво имате предвид под "сваля"? Ако сте със стандартната мултимедия на модела, няма как да свалите каквото и да било тъй като първо няма GPS и второ не могат да се инсталират никакви приложения. Ако става въпрос за допълнително слагана система с Android, тогава в Play Store варианти много... Google Maps, Sygic, Tom Tom...
  19. 1 point
    Можеш, щом са един размер нп
  20. 1 point
    Базов лагер на морето. На метър от див плаж.
  21. 1 point
    Не съм сигурен, че чертежа е точен от гледна точка на зъбите на корона и пиньон. Ако е така това значи че предавателното число на диференциала е 3.44, което е супер бърз диференциал и диференциали под 4 обикновенно се слагат на мощни автомобили. Реално колкото по ниско е числото на диференциала, толкова по-малко обороти на кардана са нужни да го завъртят, съответно трябва повече мощност и обратно - високо предвателно число, значи повече обороти на кардана за по-малко на гумите, което е като разликата да караш велосипед на 1ва и на 12та скорост - на първа въртиш много с малко усилие, на 12та въртиш по-малко, но с по-голямо усилие. Съмнявам се грейт уол да имат диференциали 3.44 ( поне аз не съм чувал, а доста съм прочел ) Ако е така с новите модели най-вероятно има изменения и по предавките в скоростите, но се съмнявам. Диференциалите на хувър 3 и 5 са напълно взаимнозаменяеми. Предавателните числа са 3.9; 4.22; 4.55 и 4.88. Тези с 3.9 ги слагат на 2.5 и 2.8 дизел, 4.22, 4.55 и 4.88 ги слагат на бензиновите, като 4.55 и 4.88 са по-ранните модели до около 2008, след това слагат 4.22.
  22. 1 point
    Въздух (О2+N)..?! Надали в пропан-бутана има такъв, или е пренебрежимо малко. Не следя детайлно разговора, но ако има някакви неточности и разлики в пробега това е: 1. Течни примеси в пропан-бутана, вкл. вода, съотношение пропан/бутан (бутана е по-калоричен) - влияят на разхода 2. Неточни/манипулирани измерватели на колонката (доста по-трудно е тарирането спрямо бензина, където можеш да го излееш в съд при атмосферно налягане) Помпата в газстанцията засмуква и подава течност, а не газ или въздух, защото засмуква втечнената фракция от дъното на цистерната.
  23. 1 point
    Той иска помощ и ние я даваме, еи Норк, не се гевези...мъчим се да помагаме...А ти си намери по едри в рекламата...!!!
  24. 1 point
    Ти хотел не си ли резервирал??? ето ти тел на частен хотел мой приятели Мария 0888785142 и Райчо Къща за гости Приятели https://www.google.de/maps/place/Къща+за+Гости+Приятели/@42.418048,27.7004633,159m/data=!3m1!1e3!4m15!1m7!3m6!1s0x40a6c7f5a773af3b:0x29ab07cf6adbba33!2z0YPQuy4g4oCe0J7QtNC10YHQsOKAnCA0NSwgODEzMCDQptC10L3RgtGK0YAsINCR0YPRgNCz0LDRgQ!3b1!8m2!3d42.4183756!4d27.7009344!3m6!1s0x0:0xf10c1a5db5bacdf9!5m1!1s2018-07-17!8m2!3d42.417762!4d27.700555?hl=bg ще останеш доволен
  25. 1 point
  26. 1 point
    Честито със здраве и безаварийно! Ще следя темата ви.
  27. 1 point
    Имаш на лични!!!! Колеги който желае нека ми пише. Не е удобно да слагам личен тел на дамата дето се занимава в завода с гумите. Пращам го на лични и става.....Работя бед комисионна, само за едно БЛАГОДАРЯ!!!!!
  28. 1 point
    Може и така да е..., но поне народа взе малко въздух, защото можеше да купи нещо на по ниски цени и сега като гледам Хавал, цената му е значително по ниска и , като направят 2-3 промоции и ще стане по човешка. Пример 70000 км карам Н3 имам прлекрасни впечатления и резервните части са почти -без пари , а ходи там дето и разни Тойоти и Нисани ходят....т.е. върши работа.Съединител комплект 300 лева и то на ЕХИт , а на онези започван от 1500 лева те това е.....
  29. 1 point
  30. 1 point
    Започвам с уговорката,че каквито и експерименти да правиш с бутоните трябва да си на място,на свободна и с натиснат съединител. 1 вариант Най-точно,евтино и лесно ще се разбере ако се закачи на диагностика!! 2 вариант е изследователски при който сменяш елементи на посоки докато отстраниш проблема т.е. време + не малко пари. Това,че свети 4WD дали не е фалшива "тревога" защото ако се е включило двойното физически в това сухото време ще скапеш раздатката,но ти би трябвало да си усетил тежкия волан в завой и маневра ако е преминала на 4WD на сухо. Ако си стои физически на 2WD,а само индикатора ти показва 4WD може да са доста неща: -модул 4WD -датчик на раздатката - следи дали автомобила е в движение и ако е дефектирал и дава инфо на модула,че колата е в движение нормално е да не можеш да превключиш. -ел. отечка,шейтан машинка. -най-лесно е дефектирал бутона на 4WD т.е. да дава инфо на модула,че бутона е натиснат постоянно и по тази причина да не можеш да превключиш,но едва ли. Трябва да изследваш т.е. почни от лесните неща като разкачиш бутона 4WD за начало,на раздатката има доста букси,прегледай ги,напръскай с контактен и така последователно по веригата,но ще ти трябва канал за целта. Ако не постигнеш резултат по трудния начин отиваш на диагностика и ще те светнат за проблема. Ти си решаваш по кой път да тръгнеш!! На 4L включва ли или си стои само на 4WD или 2WD и то не какво свети а на кой режим реално работи.
  31. 1 point
    Лечението е при Ники Аврамов от форума. Качваш последната версия на софта на горивните карти на бензиновия комп и си ОК. На практика се изчистват натрупаните грешки /бензиновите тримове/ и се връщаш към фабричните настройки преди поставянето на газовата уредба. Това го правят като официална услуга в Пежо,Ситроен,Опел и др. предполагам,но не зная защо Литекс и подразделения се дърпат. По принцип имам идея ,но тя не е тема на тази дискусия - 99.99% нямаш проблем в стъпковия мотор,но както си решиш.
  32. 1 point
    Хвани го по здравословни,щото при лекичко чукване,хлътва на зад и белята става голяма.А така и така ще го монтираш....
  33. 1 point
  34. 1 point
    На лични имаш инфото!!!! И допълвам какво животно е това пластмаската на чистачките:1 кадър: цялата механика/карантия/, следващи кадри разглобена крайната ябълка за чистачката на шофьора кадър 002 две ябълки на чистачката на пасажер а/ в казармата се казваше старшия на автомобила/, кадър 004 е тази която се закача за моторчето...при мен тя изхвърча, че даже не я намерих/ съмнява ме, че я бяха вързали със свинска опашка и тя се скъса на 3 път и на 2 ден откак я купих. Извод : има 4 пластмаски сваля се една и при добър стругар се прави от пластмаса- важна е ябълката, захващането към лоста може да се направи с гайка или две болчета за контра от двата края и да се законтри към лоста и даже ще стане по здраво....това е стругар, парче найлон някакъв и десетина лева.....Както е при Норк например четирите зъбчета са превъртяли- набраздяваш с шкурка и мажиш с двукомпонентно лепило в междините на зъбчетата, вкарваш жичка и стягаш пръстена за да пречи да се отварят или малка и тънка свинска опашка и се залепя от там не се движи. Може и отгоре да сложиш една скобичка за тръби да го стегне хубаво. Чакаш да изсъхне и си готов....Важно е да се движи от ябълката. Виждаш обаче каква е причината за да превърти- най-често затягане на оста на чистачката от прах и боклуци....почистваш до хубаво въртене... Пиеш една чаша червено вино за мое здраве...
  35. 1 point
    Стига сте писали глупости от типа "Рядко - Гъсто щот така каза гаражния мамстор бай Серсемин" Маслата си имат вискозитет при определени температури, смазочни качества и още един бюлюк параметри по които могат да се избират! Който иска може да се зачете малко и да разбере за какво става дума - пример : едно ново масло 10В40 може в пъти да покрива изискванията на старо 5В40 и обратното. Истината е, че всеки мотор е капризен към маслото и трябва да се нацели точното.
  36. 1 point
    Виж на колко км е може да изглежда нов, ама да е ..бъхтясал...така казваше един мой началник. Прашинките са под 20 микрона и са невидими...
  37. 1 point
  38. 1 point
    Мислил съм го фланеца, даже мисля с теб го обсъждахме веднъж. Ще видя какво ще стане след лифта и ще преценя дали ще има нужда. Като цяло при автомобили с дълга колесна база лифта не влияе толкова остро върху кардана, но ще видим. Ако нещо се осере пак ще се “похваля“
  39. 1 point
    Как без щанга????Това ми прилича на вица за Настрадин Ходша- точно научил магарето си да не яде и то взело та умряло. Обасни и дай снимки какво и как си свалил замести ли го с нещо.....
  40. 1 point
    Вече без задна стабилизираща щанга - ходовете на задния мост са доооста по-приятни
  41. 1 point
    Дай линк към тази разработка да я разгледам. При мен е малко преди средата или средата в големите жеги , а след това вентилатора подържа тези нива. Тръбата която излиза от водната помпа и минава под изпускателните колектори също създава ядове на охлаждането. Много е тънкостенна и става на малки дупки където е извивката при монтажната планка към блока. Температурата е голяма там от колекторите и изпаряват протеклото,а системата взема въздух. Огледай тръбата внимателно от долната страна и ако има оцветявания в зависимост от цвета на антифриза сваляш,надуваш в един леген и на аргон или СО или нова - по избор. Това като профилактика , а иначе 5100 на трета........това на 4L ли е
  42. 1 point
    За лампата на еърбега - бръкни с ръка под шофьорската седалка и размести кабела напред/назад...
  43. 1 point
    Здравейте колеги, тъй като често ме спират други собственици на Hover H5 и ме питат за греди за покрив, бих желал да споделя моя опит за покупка на такива от София. Моите са модел на Thule, внасяни от Escadra, но можете да си ги набавите и от магазина за багажници зад хотел Плиска. Има и още един италиански производител, който продава модел, подходящ за H5, но гредите бяха много широки и се отказах. Та по същество, какво ви трябва: - Кит (по модел автомобил, за H5 е Thule 3105): представлява 4 планки с по 2 специфични болта, които се завиват във фикспойнтовете под пластмасовите протектори на покрива. - Основа(FootPack) 753 - това е стандартния "държач" на Thule, поставя се върху кита и има ключалка. Осигурява захващането на самите греди със специални скоби - Греди (Bars): представляват 2 стоманени квадратни или алуминиеви релси, алуминиевите са аеродинамични (с формата на крило, 8 см) алуминиевите са по тихи и намаляват разхода поради по-ниското челно съпротивление, но са по-скъпи и са широки, затова за тях можете да закачате аксероари само с така наречените "Т-адаптери" (старите багажници с П-образни скоби не стават). Относно шума. Моите са стоманени с квадратен профил, до 100 км/ч все едно че ги няма, но после почват да се чуват - свистене, към 140 км/ч трябва да се говори доста силно в купето за да си чуете приказката. Над тази скорост шумът не се покачва. Ако някой колега има опит с Тhule WingBar (аеродинамичните) моля, нека напише дали има разлика. Това е общо взето, ако имате въпроси, питайте. Поздрави
  44. 1 point
    Ето и снимки на возилото. Тук е със старият номер. Следва смяна на ангренажа, полиране и пастиране, както и цялостно почистване на салона. За салона съм заложил на Sonax и трябва да отделя ден, ден и половина след празниците да я почистя, че е пушено в колата и са правени някакви опити да се чисти Абсолютно безуспешни и с отрицателен ефект. По нататък ще дам отзиви и за гумите като натрупам малко км с тях.
  45. 1 point
    Всъщност това май са врътки, за да не се връщат парите от КТБ... http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2017/03/28/2943699_liteks_motors_trugna_kum_falit/
  46. 1 point
    Ето колко са безполезни: https://www.youtube.com/watch?v=FIoahPvQ2II https://www.youtube.com/watch?v=a91LFp7eykA https://www.youtube.com/watch?v=TwLjoKIlkVA
  47. 1 point
  48. 1 point
    Колеги ,проблема е решен,смених ел. модула който се намира на самия ел.мотор за движение на стъклото и всичко си дойде на мястото.Естествено ел. модула го взех от морга на цена 80 лв от ударен Great Wall H5,при цена в представителството 150 без труд и чакане на доставка както ми обясниха няколко месеца.При първа възможност ще кача снимки на модула и ще го дам на специалист да го погледне дали може да се отремонтира.
  49. 1 point
    Ето така изглежда ......мисля че му преличат ,чакам мнения !!!!
  50. 1 point
    Още за разхода - обиколка този уикенд по плажовете на Южното Черноморие - за 232 км. - ( 32 градско, 200 извън ), на климатик със скорост 90-100 км/час - 25 литра газ,какво да не му харесвам ? Очаквам и вашите наблюдения за разхода на джипа.
×
×
  • Create New...