Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/16/17 in all areas

  1. 2 points
    Здравейте колеги, Най накрая новата ми придобивка пристигна! Всъщност още преди 4 дни, но чак днес успях да направя малко снимки. По-конкретно HAVAL H6 2.0 GDTI Supreme. Mars Red е цветът и е уникално красив, особенно когато е чиста и на слънце. Ако нещо конкретно ви интересува, питайте.
  2. 2 points
    "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество — винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава”. П.П и моя данък от 6.80лв миналата година е 125лв тази, ма кат ни се карат жипове ше си плащаме като за такива. Поздрави
  3. 2 points
    Как да го напиша по-разбираемо? Казвам, че почти всички автомобили, които се движат по БГ пътищата са асемблирани в завода в Баховица. Процентът на котайската сглобка е доста по-малък...
  4. 2 points
    Почти всички автомобили, които се движат по бг пътищата са асемблирани в България.
  5. 2 points
    Последен пост по темата от мен,а после всеки както си реши. Целия проблем идва от ОБД комуникацията м/у бензиновия и газовя комп. Софтуерните адаптации винаги са в посока бензин и никога в посока газ. По тази причина и ефекта е само с бензина,а на газ си е винаги ОК. Колата се кара през по-голямото време на газ т.е. в повечето случаи с бедна горивна смес. От своя страна бензиновия комп следи тази смес /от изгорелите газове/ чрез ламбда сондата и се стреми да компенсира текущите данни т.е. стойностите на въпросните "бензинови тримове" отиват в "космоса" и компа преработва бензиновите горивни карти за да обогати сместа. В един момент се стига и до горе описания ефект в следствие на "грешното" съотношение на постъпилия кислород и подаденото количество гориво през дюзите. Компа не може да компенсира несъответствието по простата причина,че не му стига времето за адаптация с неговите 5-10 минути работа на ден. Според мен има два начина за решение: 1.Караш 300 - 500 - 1000км колкото е необходимо изключително и само на бензин и в зависимост от това кога ще се адаптира бензиновия комп ефекта ще изчезне,но при тези разходи на гориво на 100км. не го препоръчвам, а и си силно зависим от състоянието на ламбда сондата. 2.Ресет на бензиновия софтуер и горивните карти за 20 минути - проверено и работещо на 100%. Безаварийна на всички.
  6. 2 points
    Това което казваш за горенето е най- неточния начин за оценка на едно масло. Както винаги съм писал критерия за маслото е най-ниската и най -високата температура за експроатация на мотора. Ако я караш при минус 20 градуса целзии сложи 5В 40, имай предвид ,че лятото става много рядко , което не е хубаво за мотора. Другото което е този мотор е конструиран за 10В40 защото тогава такова масло е имало и не на последно място сега карат с разни 0В30 и 5В30, ама това е масло за северните ширини- не вярвай ,че по скъпото е по добро. Аз пробвах с Тотал 5В40 изкарах 3000 км и го махнах/достраша ме лятото започна да загрява повече и прочие и така/ и сега си карам с 10В40. Виж каквото са писали това и наливай......Техническо ръководство на руски страница 93 ред 9 повдигнал съм го с червено!!!! Технические характеристики двигателя автомобиля Модель 4G64S4M Тип Бензиновый четырехтактный, четырехцилиндровый, рядный, с жидкостным охлаждением, с верхним распредвалом, 16-клапанный, с многоточечным впрыском топлива с электронным управлением Диаметр цилиндров / рабочий ход (мм) 86,5 / 100 Рабочий объем (л) 2,351 Степень сжатия 9,5:1 Максимальная мощность (кВт) 93/5250 Максимальный крутящий момент (Нм) 195/2500 Минимальный расход топлива 250 г/кВт час Тип топлива Неэтилированный бензин с октановым числом не ниже 92 Номинальная частота вращения холостого хода 750+/-30 Моторное масло SAE 10W-40 Объем системы смазки 4,3 Зазор между электродами свечи 1,0-1,1 Максимальная температура масла 110°С Сухая масса (кг) 167 кг
  7. 2 points
    Здравейте колеги.Честита новата година.Здраве и без аварийно каране.Първо искам да споделя премеждията с Ховара.На 31 дек.сина ми тръгна спешно за София.Но магистарлата я затвориха и стария път през Айтос,също.И по двата пътя ТИР –ове правят бели.Питаме за Средец –Ямбол казаха че се почиства.И тръгнаха от там.След два часа се обаждат че са попаднали в ад.Отпред 4 коли с ефета шофьори решават да изпреварят снегонрина и се забиват в преспите и блокирват пътя.Обръща и зад него също каталясали коли в снега.Никой не носи вериги.И сина ми.Но не слуша.Самоуверен.Той е с лек.автомобил ФОРД.чисто нов.В колата е снахата и малкия Васил Милев.-внука ми.Паля ИТАЛИАНИ-КИТАЕЦА и хуквам.С мен идва и зет ми с неговия сложебен джип МАЗДА..Стигаме криво ляво до Средец но там е същински Ад.Полицията не пуска.Над 100 коли блокирани към Ямбол.казват.Зет ми казва ,аз съм до тук.Той,ама не аз.Питам полицая ,обеснявам и те ме пускат.....Щом отоваш да спасяваш бягай,но внемавай.А и както гледаме си с ,забележете,СЕРИОЗНА машина.Паля и потъвам в ада.След 10 км.ме настига пожарна и заедно продължихме.Но на един завой едно Беемве в канавката.Пожарникарите спряха да помагат ,а аз продължих.На 66 г съм,30 г от живота ми мина по морета и океани,от 5 урагана съм оцелял с корабите,2 пожара гасих и спасих корабите и екипажа,но в това което попаднах беше наистина ад.Вятъра с около 70-80 км.ч.сняг и видимост 50-60 м.Добре,че веднъж е минал снегорин и разбутал големите преспи.Но имаше по 30-50 см.нови.Джипа от Бургас на 4х4 скорост постоянна 60 км,и до с.Войник на три четири пъти се наложи да е снегорин.Без да забоксува,без да занесе.Стигам с.Войник и първата кола на сина ми.В снега.Еди трактор ги довлякал до селото и се върнал за другите коли.Аз казах на сина ми там да стои и чака.Обръщам,пускам аварийни,и всичко що свети отпред и от зад на джипа,събраха се към 15 коли и поведох колоната обратно.До Средец.Не искам никой да обиждам.Но имаше джипове с други марки,кортолясали в снега и ни напред,ни на зад.Когато стигнах полицейския пост и излязох да им благодаря че ме пуснаха,/аз и без тях щях да замина, прякола ми по корабите е Лудия Макс/ единия полицай ми казва.Браво докара цяла колона.И да знаеш, че тези джипове са много тежки и корави и само за такива условия. Прибрахме се в Бургас към 18 ч. И започнахме да празнуваме и за Нова година и че се върнахме здрави.Това е колеги.Щях да го продавам,но се отказвам.Но и ако го продам,ще внеса пак такъв от Италия. Гордейте се ,че ги притежавате. После ще пиша и за ремъците и ролките.
  8. 1 point
    Че колко мислиш е релната стойност на гума с оплетка? Не е реално ангренажи по 300лв да се продават Не забравяй че при нас всичко китайско е оригинал
  9. 1 point
    Аз го смених този "лагер" това е бронзова втулка, прави се от който и да е стругар. Смени и семеринга и той е заминал. При мен беше се износила дори опашката на кардана, та се наложи да я минем и нея на струга......от там следва по дебела втулка и семеринг с различен от оригиналният размер, но не беше проблем защото избора на семеринги в специализираните магазини е голям.
  10. 1 point
  11. 1 point
    Честито, със здраве да си я караш!
  12. 1 point
    Честито много е красив !
  13. 1 point
    Да,прав сте г-н Петров, аз с моите съждения от 70г.си експлоатирам колата и е вече на 120Ккм. без никакви проблеми. За разлика че вие два пъти ми я ремонтирате с вашите "модерни"съждения ,така в сервиза че след месец се върнах пак за същото,но беше в гаранция,след като излезе от гаранция не да повторих тази грешка. Така както ми бяхте сменили филтър купе, но се оказа че моята кола няма такъв, но аз си го платих. Съветвахте ме да махна директното впръсване и да сложа обикновен инжекцион. За гумите си прав,защото никога не си карал с гуми произведени с голямо съдържание на естествен каучук. Вие сте представител на сервиз, консумативите са вашата храна,ами лъжете хората да си сменят маслата на 10Ккм, свещите на 2-3000 км. и т.н. .Което няма нищо общо с науката,а само с рекламата на производителите. Сега се живее с рекламата,без да се търси науката,за съжаление. С излагането на моя опит(обоснован на науката) не задължавам никой да ме следва,както аз не следвам никой.
  14. 1 point
    Мда, разходих го до хижа "Здравец" тогава и едно от впечатленията ми беше че се държеше много стабилно по пътя догоре! На места без да се усещам дигах около 70км/ч, та се стрясках чак... като видех километража... Хем пътя беше мокър и чат пат киша. Предполагам че основна заслуга за това имаха чисто-новите зимни гуми, които му бяха обули... Що се отнася до липсата на 4х4 и мен това ми беше основният проблем и то не толкова, че ще карам из горите ами в Пловдив съм на едно от тепетата и зимата като паднат снеговете и положението е тежко... Имам около 10 - 15 метра с голям наклон и като се заледи става весело... Иначе под "ми БЕШЕ основният проблем" имам предвид следното: Горе на пистите покрай хижата, намерих един наклон който почети копираше едно към едно този пред нас и колата се справи с него без особени проблеми. Не знам дали ще е подходяща за нещо по екстремно, но поне на снега се справи прилично. Иначе да, Supreme 2.0 GDIT ще е със таванско прозорче BTW От "Петрол" дават подарък комплект зимни гуми до края на Януари, (ако имате карта клуб "Грифон") при покупката на новия Н6
  15. 1 point
    Широчината на джантата не се увеличава, моите са като стоковите - J7. По-големите гуми от стоковия размер водят до по-дълъг спирачен път, по трудно ускорение, по-ниска максимална скорост и т.н, това смятам е ясно за всички и всеки сам преценява за себе си. Теглото на моята гума е 26кг, на джантата + още 9. Гума с джанта са 35кг. Производителя какво е сметнал и какви са реалните възможности на един автомобил са две много различни неща. Производителите се съобразяват с крайна цена на продукта, екологични норми, правни норми и какво ли още не. Моите гуми докато се износят ти ще си сменил 2 комплекта най-вероятно. Колкото до износването на частите - до сега не съм сменил нито каре, нито полуоска, нито кардан, а и не виждам какъв точно ресурс се използва от полуоската или кардана. Евентуално може да се строши каре, но то това е и работата на карето - да се счупи преди други по-важни възли. Аз лично не съм сложил широки гуми за гъзария, а за много по-добра возия по пресечена местност, по-голяма площ на пясък / мека почва. При спадната гума на 1 бар ако карам върху камъни с големина на тухла няма никакъв дискомфорт, тъй като гумата абсорбира голяма част от неравноста и т.н и т.н. Аз споделям опит и мнение какво съм направил по моя автомобил, не карам никого да слага гуми 32 инча или да си сменя окачване или каквото и да било. Аз тотално съм преобразил джипа си и по нищо не може да се сравнява със стоков хувър, което има своите плюсове, но и много минуси.
  16. 1 point
    Те това е моя да го видиш какъв е убавец....
  17. 1 point
    Разгледай по-горе приложените снимки и ще се ориентираш/снимка четири/. Успех.
  18. 1 point
    Две по две като шарка /с еднакъв размер на всичките четири/ не е проблем, просто постави по-добрите на задния мост според сезона. От друга страна чисто на теория Канчо е прав, но на практика разликата в шарката ще е минимална и АБС системата ще я компенсира без проблем като параметри в екстремни ситуации - дано не ти се налага да разбереш. Поздрави,
  19. 1 point
    Еднаквите размери са задължителни за автомобили 4х4, но само такива които са с постоянно 4х4. В нашия случай няма да има кой знае каква разлика - предното и задното нямат нищо общо при изключено 4х4, а диференциалите компенсират разликите в ъгловата минута при завой. Попринцип не разчитай на размера посочен от производителя. Виждал съм 31х10.5r15 на 76 и на 79см в диаметър. Поздрави.
  20. 1 point
    Не е препоръчително....различен е спирачният път и влече настрани в завой...най добре е с еднакви шарки. Още повече, че е със задно предаване...
  21. 1 point
    Можеш, щом са един размер нп
  22. 1 point
    Базов лагер на морето. На метър от див плаж.
  23. 1 point
    Не съм сигурен, че чертежа е точен от гледна точка на зъбите на корона и пиньон. Ако е така това значи че предавателното число на диференциала е 3.44, което е супер бърз диференциал и диференциали под 4 обикновенно се слагат на мощни автомобили. Реално колкото по ниско е числото на диференциала, толкова по-малко обороти на кардана са нужни да го завъртят, съответно трябва повече мощност и обратно - високо предвателно число, значи повече обороти на кардана за по-малко на гумите, което е като разликата да караш велосипед на 1ва и на 12та скорост - на първа въртиш много с малко усилие, на 12та въртиш по-малко, но с по-голямо усилие. Съмнявам се грейт уол да имат диференциали 3.44 ( поне аз не съм чувал, а доста съм прочел ) Ако е така с новите модели най-вероятно има изменения и по предавките в скоростите, но се съмнявам. Диференциалите на хувър 3 и 5 са напълно взаимнозаменяеми. Предавателните числа са 3.9; 4.22; 4.55 и 4.88. Тези с 3.9 ги слагат на 2.5 и 2.8 дизел, 4.22, 4.55 и 4.88 ги слагат на бензиновите, като 4.55 и 4.88 са по-ранните модели до около 2008, след това слагат 4.22.
  24. 1 point
    Най накрая монтирана. Вчера я тествах - до сега по удобно на палатка не съм спал
  25. 1 point
    Ти хотел не си ли резервирал??? ето ти тел на частен хотел мой приятели Мария 0888785142 и Райчо Къща за гости Приятели https://www.google.de/maps/place/Къща+за+Гости+Приятели/@42.418048,27.7004633,159m/data=!3m1!1e3!4m15!1m7!3m6!1s0x40a6c7f5a773af3b:0x29ab07cf6adbba33!2z0YPQuy4g4oCe0J7QtNC10YHQsOKAnCA0NSwgODEzMCDQptC10L3RgtGK0YAsINCR0YPRgNCz0LDRgQ!3b1!8m2!3d42.4183756!4d27.7009344!3m6!1s0x0:0xf10c1a5db5bacdf9!5m1!1s2018-07-17!8m2!3d42.417762!4d27.700555?hl=bg ще останеш доволен
  26. 1 point
  27. 1 point
    Много безаварийни километри и да ти служи вярно, Честито!
  28. 1 point
    Имаш на лични!!!! Колеги който желае нека ми пише. Не е удобно да слагам личен тел на дамата дето се занимава в завода с гумите. Пращам го на лични и става.....Работя бед комисионна, само за едно БЛАГОДАРЯ!!!!!
  29. 1 point
    Може и така да е..., но поне народа взе малко въздух, защото можеше да купи нещо на по ниски цени и сега като гледам Хавал, цената му е значително по ниска и , като направят 2-3 промоции и ще стане по човешка. Пример 70000 км карам Н3 имам прлекрасни впечатления и резервните части са почти -без пари , а ходи там дето и разни Тойоти и Нисани ходят....т.е. върши работа.Съединител комплект 300 лева и то на ЕХИт , а на онези започван от 1500 лева те това е.....
  30. 1 point
  31. 1 point
    Лечението е при Ники Аврамов от форума. Качваш последната версия на софта на горивните карти на бензиновия комп и си ОК. На практика се изчистват натрупаните грешки /бензиновите тримове/ и се връщаш към фабричните настройки преди поставянето на газовата уредба. Това го правят като официална услуга в Пежо,Ситроен,Опел и др. предполагам,но не зная защо Литекс и подразделения се дърпат. По принцип имам идея ,но тя не е тема на тази дискусия - 99.99% нямаш проблем в стъпковия мотор,но както си решиш.
  32. 1 point
  33. 1 point
  34. 1 point
    На лични имаш инфото!!!! И допълвам какво животно е това пластмаската на чистачките:1 кадър: цялата механика/карантия/, следващи кадри разглобена крайната ябълка за чистачката на шофьора кадър 002 две ябълки на чистачката на пасажер а/ в казармата се казваше старшия на автомобила/, кадър 004 е тази която се закача за моторчето...при мен тя изхвърча, че даже не я намерих/ съмнява ме, че я бяха вързали със свинска опашка и тя се скъса на 3 път и на 2 ден откак я купих. Извод : има 4 пластмаски сваля се една и при добър стругар се прави от пластмаса- важна е ябълката, захващането към лоста може да се направи с гайка или две болчета за контра от двата края и да се законтри към лоста и даже ще стане по здраво....това е стругар, парче найлон някакъв и десетина лева.....Както е при Норк например четирите зъбчета са превъртяли- набраздяваш с шкурка и мажиш с двукомпонентно лепило в междините на зъбчетата, вкарваш жичка и стягаш пръстена за да пречи да се отварят или малка и тънка свинска опашка и се залепя от там не се движи. Може и отгоре да сложиш една скобичка за тръби да го стегне хубаво. Чакаш да изсъхне и си готов....Важно е да се движи от ябълката. Виждаш обаче каква е причината за да превърти- най-често затягане на оста на чистачката от прах и боклуци....почистваш до хубаво въртене... Пиеш една чаша червено вино за мое здраве...
  35. 1 point
    Виж на колко км е може да изглежда нов, ама да е ..бъхтясал...така казваше един мой началник. Прашинките са под 20 микрона и са невидими...
  36. 1 point
    Здравейте колеги аз съм притежател на Волекс Ц 10 от 2012 октомври месец,колата вече е на 122 000 км и ми създава поредният проблем ,онзи ден ми се наложи и да се кача към планината и там температурата се оказа доста по ниска от очакваното от мен (5-6 градуса) и реших да пусна парното за да се посгрея ...Но Уви през въздуховода духаше само студен въздух.Преди две години ми беше направил същият проблем и "ескпертите" от Грейт Уолл Пловдив установиха че трябва да се смени радиатор парно колата все още беше гаранционна и аз се съгласих да се направи тази манипулация и така парното тръгна за няколко месеца до като не дойде миналата зима и уви проблема пак беше на лице този път не ходих до тях понеже съм силно разочарован от опита си с тяхния гаранционен сервиз и реших да си правя колата другаде и така смениха ми антифриза ,продухаха радиатора с компресора,излезе доста мръсотия парното пак потръгна но ефекта беше временен,също така искам да кажа че силно се съмнявам че в сервиза в Пловдив са ми сменяли радиатор парно или пък каквото и да е. Та така ако някой има идей или пък опит с този проблем,ще бъда благодарен да ги сподели в темата
  37. 1 point
  38. 1 point
    За този мотор 190000 са нищо така ,че там няма притеснения ,но пак зависи как е обслужван и колко са реални километрите. Разходите гориво които цитираш са реални /с малък резерв за градското в София/ , но пак са свързани със стила ти на каране и каква е газовата уредба и дали дърпа бензин допълнително. След покупката имаш близо 1500 - 2000лв за да си го стегнеш - масла , филтри , антифриз , ангренажен комплект , гуми и т.н. така , че смятай се като го купуваш. Останалото е късмет.
  39. 1 point
    Мислил съм го фланеца, даже мисля с теб го обсъждахме веднъж. Ще видя какво ще стане след лифта и ще преценя дали ще има нужда. Като цяло при автомобили с дълга колесна база лифта не влияе толкова остро върху кардана, но ще видим. Ако нещо се осере пак ще се “похваля“
  40. 1 point
    Как без щанга????Това ми прилича на вица за Настрадин Ходша- точно научил магарето си да не яде и то взело та умряло. Обасни и дай снимки какво и как си свалил замести ли го с нещо.....
  41. 1 point
    Вече без задна стабилизираща щанга - ходовете на задния мост са доооста по-приятни
  42. 1 point
    Да колега,първо откачваш акумулатора и изчакваш,закачваш след това сменяш крушката и след това включваш светлините за да видиш дали работи.С една дума става на изключени светлини,защото на включени има опасност при слагането на крушката да изгори на момента и да сработи пак тази някаква защита и се губи ефекта.Мен ми звучеше малко невероятно,но при мен се получи,къде е тази защита и каква е не зная.Преди тази гимнастика ,смених един път габарита,прегледах всички бушони и макар ,че бяха здрави ги подмених(след като от сервиза ми казаха ,че вероятно е изгорял стопа и трябва нов),след това смених релето за светлините,свалих стопа ,макар ,че нищо не видях и така след четене по руските сайтове се стигна до гореописаното
  43. 1 point
    За лампата на еърбега - бръкни с ръка под шофьорската седалка и размести кабела напред/назад...
  44. 1 point
    Здравейте колеги, тъй като често ме спират други собственици на Hover H5 и ме питат за греди за покрив, бих желал да споделя моя опит за покупка на такива от София. Моите са модел на Thule, внасяни от Escadra, но можете да си ги набавите и от магазина за багажници зад хотел Плиска. Има и още един италиански производител, който продава модел, подходящ за H5, но гредите бяха много широки и се отказах. Та по същество, какво ви трябва: - Кит (по модел автомобил, за H5 е Thule 3105): представлява 4 планки с по 2 специфични болта, които се завиват във фикспойнтовете под пластмасовите протектори на покрива. - Основа(FootPack) 753 - това е стандартния "държач" на Thule, поставя се върху кита и има ключалка. Осигурява захващането на самите греди със специални скоби - Греди (Bars): представляват 2 стоманени квадратни или алуминиеви релси, алуминиевите са аеродинамични (с формата на крило, 8 см) алуминиевите са по тихи и намаляват разхода поради по-ниското челно съпротивление, но са по-скъпи и са широки, затова за тях можете да закачате аксероари само с така наречените "Т-адаптери" (старите багажници с П-образни скоби не стават). Относно шума. Моите са стоманени с квадратен профил, до 100 км/ч все едно че ги няма, но после почват да се чуват - свистене, към 140 км/ч трябва да се говори доста силно в купето за да си чуете приказката. Над тази скорост шумът не се покачва. Ако някой колега има опит с Тhule WingBar (аеродинамичните) моля, нека напише дали има разлика. Това е общо взето, ако имате въпроси, питайте. Поздрави
  45. 1 point
    Всъщност това май са врътки, за да не се връщат парите от КТБ... http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2017/03/28/2943699_liteks_motors_trugna_kum_falit/
  46. 1 point
    Ето колко са безполезни: https://www.youtube.com/watch?v=FIoahPvQ2II https://www.youtube.com/watch?v=a91LFp7eykA https://www.youtube.com/watch?v=TwLjoKIlkVA
  47. 1 point
  48. 1 point
    Колеги ,проблема е решен,смених ел. модула който се намира на самия ел.мотор за движение на стъклото и всичко си дойде на мястото.Естествено ел. модула го взех от морга на цена 80 лв от ударен Great Wall H5,при цена в представителството 150 без труд и чакане на доставка както ми обясниха няколко месеца.При първа възможност ще кача снимки на модула и ще го дам на специалист да го погледне дали може да се отремонтира.
  49. 1 point
    Още за разхода - обиколка този уикенд по плажовете на Южното Черноморие - за 232 км. - ( 32 градско, 200 извън ), на климатик със скорост 90-100 км/час - 25 литра газ,какво да не му харесвам ? Очаквам и вашите наблюдения за разхода на джипа.
×
×
  • Create New...