Boyko23 Публикувано 21 Юни, 2011 Share Публикувано 21 Юни, 2011 За София ние ще бъдем оторизиран дилър и сервиз на Great Wall - Митвас ЕООД. Ако с нещо мога да бъда полезен на форума, бих го направил с удоволствие! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 21 Юни, 2011 Share Отговорено 21 Юни, 2011 За София ние ще бъдем оторизиран дилър и сервиз на Great Wall - Митвас ЕООД. Ако с нещо мога да бъда полезен на форума, бих го направил с удоволствие! Чудесно! Безкрайно се радваме на малко по-официално участие от страна на някой от представителите. Скоро ще се свържа с теб с няколко идеи, които може да обсъдим. Иначе нека да задам няколко въпроса Имате ли информация кога ще получите първите модели за продажба? На Експото ни казаха, че първите коли ще са внос от Китай и ще са на пазара още септември. Вие ще продавате ли от тях и ако да кои? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 22 Юни, 2011 Автор Share Отговорено 22 Юни, 2011 Здравей! Благодаря за хубавия жест, да отделиш този пост в отделна тема... Продажбите стартират официално в началото на Септември. До тогава се приемат поръчки и резервации на автомобили, които вече са поръчани. Митвас, както вече споменах ще бъде дилър и официален оторизиран сервиз на марката за София. Моделите, които ще предлагаме от 09.2011г. са внос до стартиране на работата на завода в Ловеч. Това са Voleex C10, Hover 5 и Steed 5 (бензин и дизел). Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 23 Юни, 2011 Share Отговорено 23 Юни, 2011 Boyko23, Добре би било да дадеш точния адрес , локация и телефони/е.поща за контакти на Митвас . Интересно е също има ли вече изграден шоу рум и изложени автомобили ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 23 Юни, 2011 Автор Share Отговорено 23 Юни, 2011 Boyko23, Добре би било да дадеш точния адрес , локация и телефони/е.поща за контакти на Митвас . Интересно е също има ли вече изграден шоу рум и изложени автомобили ? Давам, колега! Адрес: София 1592, ж.к. Дружба 1, бул. "Проф.Цветан Лазаров " № 48 Тел. централа: 02/ 892 38 38 за абонати на Мтел 0886/836 772, 0888/626 521, 0888/323 375 за абонати на Глобул 0895/877 652 Работно време: всеки делничен ден от 9.00 ч. до 18.00 ч. GPS координати: N 42°39.898', E023°23.276' www.mitvas.com info@mitvas.com В Митвас винаги сме имали два изключително модерни шоурум-а, подземен паркинг, надземен такъм, сервизна база, Wi-Fi зона и т.н. Експонати за момента все още няма (просто се чака доставката през Септември), но ако някой проявява интерес има начин да се запознае с моделите... untitled.bmp Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 2 Септември, 2011 Share Отговорено 2 Септември, 2011 Бойко, искам да попитам - в Митвас кога ще започнете да давате първите коли на клиенти? До колкото знам "от септември" започват да бъде доставян Great Edition-а на Voleex на крайни клиенти, кога ще си тръгнат с такива коли (както и такива с джип/пикап) първите ви клиенти? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 3 Септември, 2011 Share Отговорено 3 Септември, 2011 Волексите ще се забавят с около 3 седмици и се очакват да пристигнат в края на септември. Което означава, че би трябвало да си получа колата в средата на октомври... Кофти, защото вчера счупих заден амортисьор на рендака малко след Гюешево по пътя за Скопие и в момента чука на винкел на всяка неравност на пътя... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 3 Септември, 2011 Share Отговорено 3 Септември, 2011 Ех, а каква е причината за забавянето? Това е кофти старт, имайки предвид, че доста хора гледат скептично към Great Wall и искат да покажат, че са ненадеждни - забавяне на колите с 3 седмици е признак на лоша организация. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 3 Септември, 2011 Share Отговорено 3 Септември, 2011 За точните причини не знам, а и не ме и интересуват много. Бойко може да каже. Не ги виня, защото явно в началото GW България и дистрибуторите ще трябва да изгладят нещата. Та ние сме в момента "опитните зайчета" не само от към страна на колите, но и чисто организационно. Аз лично като купувах колата бях напълно наясно, че ме чакат такива неща. Да, когато чакаш нещо е разочароващо да се променят сроковете така. Даже бих предпочел да си бяха сложили няколко седмици буфер първоначално, а после ако нещата вървят наред да ме "изненадат" с по-рано пристигане Здраве да е. Оправихме амортисьора в един сервиз в Скопие така че ще търкалям дизеловото чудо на френската инженерна мисъл още поне месец... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodordt Отговорено 3 Септември, 2011 Share Отговорено 3 Септември, 2011 Да знаеш само как те разбирам с това за чакането колега! Ти все пак имаш "дизеловото чудо на френската инженерна мисъл", а аз останах пешак.... Трудно е с чакането! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 7 Септември, 2011 Автор Share Отговорено 7 Септември, 2011 Действително ще има забавяне от няколко седмици, но се надявам да остане окончателно. Началото на Октомври, колите се очаква да бъдат в Бургас, след което още няколко дни организационно време за транспорт до съответния дилър, PDI и предаване към клиента. Знам много добре, колко е неприятно да чакаш новия си автомобил и за каква тръпка става въпрос. Но като първа доставка с подобни размери, винаги има много неизвестни, които са трудни за прогнозиране и не зависят от един или двама души... В конкретния случай всички сме в "една лодка" - колите за дилърите и тест автомобилите пристигат заедно с първите такива, предназначени за клиенти... Още малко всеобщо търпение, приятели... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 8 Декември, 2011 Автор Share Отговорено 8 Декември, 2011 (Редактирано) Здравейте! Екипът на МИТВАС иска с гордост да сподели с всички настоящи и бъдещи почитатели на Great Wall, че снощи по време на събитието "Автомобил на годината", Автоцентър МИТВАС получи наградата за "Компактен мултифункционален сервиз на годината"! Ще се радваме да приложим същите стандарти за качество и 20 години професионален опит на родния автомобилен пазар и спрямо собствениците на Great Wall в България! Редактирано 8 Декември, 2011 от Boyko23 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 8 Декември, 2011 Share Отговорено 8 Декември, 2011 Честито, Бойко! Дано това помогне да намерите много нови клиенти - в крайна сметка следпокупната поддръжка и качественото обслужване трябва да са сред най-големите фактори при взимането на нов автомобил Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sea Dragon Отговорено 8 Декември, 2011 Share Отговорено 8 Декември, 2011 Пожелавам скоро определението "Компактен" да отпадне! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steed5 Отговорено 29 Януари, 2012 Share Отговорено 29 Януари, 2012 Здравейте. Като горд притежател на Стийд 2,4 бензин,бих искал да попитам дали е възможно при вас да направя първоначалното обслужване и преглед,като би ми се искало да го извършим преди зададените 5000 км.Дали ще е проблем това?Предварително благодаря за отговора. П.П. Препоръчвам сервиза на "Митвас".Купувал съм и поддържал "Polaris" там и засега са били коректни с мен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 30 Януари, 2012 Автор Share Отговорено 30 Януари, 2012 Здравейте. Като горд притежател на Стийд 2,4 бензин,бих искал да попитам дали е възможно при вас да направя първоначалното обслужване и преглед,като би ми се искало да го извършим преди зададените 5000 км.Дали ще е проблем това?Предварително благодаря за отговора. П.П. Препоръчвам сервиза на "Митвас".Купувал съм и поддържал "Polaris" там и засега са били коректни с мен. Здравейте! Разбира се, че може. За да Ви е най-удобно, обадете се на 02/892 38 38 и си запазете час за обслужване. Така няма да се налага да чакате излишно много... Поздрави! 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
li4i Отговорено 14 Март, 2012 Share Отговорено 14 Март, 2012 Честито, Бойко! Дано това помогне да намерите много нови клиенти - в крайна сметка следпокупната поддръжка и качественото обслужване трябва да са сред най-големите фактори при взимането на нов автомобил - доброто обслужване приключва след като се сключи сделката и ти вземат парите. След това като се обадиш в сервиза дори за съвет и консултация, ти се мръщят и ти се присмиват. Внимавайте хора - закупуването на автомобила е най-лесната част. Разправията със сервиза след това добавя солидни капки "горчилка" към шампанското... Ама аз си знам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elessar Отговорено 14 Април, 2012 Share Отговорено 14 Април, 2012 Искам да попитам дали е възможно да се дойде при вас за пробно шофиране на Great Wall Hover H5? Със предварителна заявка ли се прави или може и на място? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4kov Отговорено 15 Април, 2012 Share Отговорено 15 Април, 2012 Искам да попитам дали е възможно да се дойде при вас за пробно шофиране на Great Wall Hover H5? Със предварителна заявка ли се прави или може и на място? Не е нужна предварителна заявка. Ако автомобила в момента не е на тест драйв може веднага да го тествате. Поне така беше при мен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 16 Април, 2012 Share Отговорено 16 Април, 2012 Потвърждавам и аз, че без никаква предварителна заявка отидох до Митвас и след като го разгледах се качих за един тест драйв. Само трябваше да почакам 20 мин докато се върнат други кандидат купувачи с тестовия автомобил. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elessar Отговорено 16 Април, 2012 Share Отговорено 16 Април, 2012 Благодаря за бързите отговори колеги. При първа възможност ще отида да ги разгледам по обстойно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 20 Март, 2013 Автор Share Отговорено 20 Март, 2013 Да освежим малко тази тема... От няколко дни е в сила едно специално предложение за всички бъдещи собственици на Voleex C10 - при закупуване в брой, получавате подарък "цвят металик". Предложение в валидно само за период от 15.03 до 15.04.13 и за ограничени количества автомобили налични на склад. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 3 Април, 2013 Автор Share Отговорено 3 Април, 2013 Новата изключително атрактивна промоция на Great Wall в България: http://www.gwm.bg/2013/04/02/zlatna-oferta-c10-14990-mitvas/ още инфо и тук: http://greatwall.bg/model-description/volex-c10-description/ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 4 Април, 2013 Share Отговорено 4 Април, 2013 (Редактирано) Здравейте,ето проявих се като пълен "лаик" сякаш не знам че вие необходим поне ВИНа и така за да няма грешки ето Ви ги на снимки. Ето Ви наново въпросите: и един нов- обучение на ключове- единия беше с изтощена батерия и аз я смених сега мига , а не свети постоянно като натиснеш бутоните, а другия не отключва всякога- може и софтуерна грешка...Буквичка Е на името Хувер на дясна врата- загубена някъде. 1.Щора за багажника цвят светло кафяв; 2. Теглич; 3. На колко км се сменя маслото и масления филтър- цена/ на 63000 км съм има табелка, че е сменяно в Италия на 31 и 51 к км/.-Може и на въздушния и за купето -цена. Въздушния е сменен в Италия/направено обслужване, за купето не знам някъде е в жабката май. 4.На колко км следва да сменя ангренажен ремък /мисля, че има- мотора е 4G64- 98 кВТ- 133 коня. /Цена ремък и ролки. 5. Джанти железни или лети- 4 броя и летни гуми към тях. на 25 и 26 мога да ви го оставя за да ги сложите-чакам оферта. / Не ми извивайте ръцете и главата- хахахах/ На лични или по тел 0885960579 Редактирано 8 Април, 2013 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 8 Април, 2013 Share Отговорено 8 Април, 2013 (Редактирано) Първи отговор: По точка 3 смяна на всички масла на 60 к.км- двигателно, хидравлично и т.н. има ги в ценоразписа. 4.агренаж се сменя на 90 к км.Ето Ръководството за експлоатация 5.джанти само алуминиеви. Ето и ценовата оферта. Oferta_SO12547.pdf Редактирано 9 Април, 2013 от st.videv Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.