Krasimirr Отговорено 8 Октомври, 2018 Share Отговорено 8 Октомври, 2018 За по-евтина не знам , но модула който управлява централното заключване е в жабката зад "вратичката" . Този който писука отвратително при отворена врата отговаря и за централното заключване + имобилайзер. https://www.aliexpress.com/item/-/32858973003.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.261.f4743c000iFpxi Единият е този , а другият който е закачен по-високо и е по-трудно достъпен командва машинката на предния мост за 4Н. Намери някой колега и ги разменете за проба. Сменя се за бройки и няма как да повредиш модула на колегата - или ще тръгне или продължаваш да търсиш причината по вратите. https://www.aliexpress.com/item/3787210-P00-3787220-P00-3787230-P00-3787240-P00-DOOR-LOCK-ACTUATOR-ASSY-FOR-GREAT-WALL-WINGLE/32831589516.html?spm=2114.10010108.1000014.5.1def6d2bUfqmAV&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.112271.0&scm_id=1007.13338.112271.0&scm-url=1007.13338.112271.0&pvid=81b7fe8d-c8d2-4668-903d-98a18f9836f5 Другото е механика,окабеляване,батерията на дистанционното,бушон евентуално т.е. няма какво да му се развали, че да те стресира - грес,контактен спрей,малко щипки за тапицериите и т.н. При положение , че заключва цялата кола принудително от бутоните би трябвало машинките да са ОК. Успех!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 11 Октомври, 2018 Share Отговорено 11 Октомври, 2018 Здравейте искам да слагам фланци на Н5-цата някой знае ли какъв размер трябва да са. Гумаджията ми е малко смахнат. Благодаря предварително. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Весислав Кангов Отговорено 11 Октомври, 2018 Share Отговорено 11 Октомври, 2018 http://4x4gumi.bg/category/287/flantsi.html Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 11 Октомври, 2018 Share Отговорено 11 Октомври, 2018 (Редактирано) Бе вие нормални ли сте как ще слагаш фланци на нормална жипка...Счупи я ако искаш или това е повече за показ......фланци и германци....някой и дървени колела ще сложи.... Редактирано 12 Октомври, 2018 от Kan4o Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 13 Октомври, 2018 Share Отговорено 13 Октомври, 2018 Земи джанти с отрицателен офсет, като пари е малко по скъпо ама за 5 год. Ше ги избиеш от гумаджия Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 13 Октомври, 2018 Share Отговорено 13 Октомври, 2018 Как така, обясни на лаиците!!!Къв отрицателен офсет.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 13 Октомври, 2018 Share Отговорено 13 Октомври, 2018 Офсет ( или ЕТ ) - колко е изнесена оста на гумата спрямо центъра на джантата ( където се хващат болтовете ) фабричните джанти на грейт уол са с положителен офсет +38мм. Ако сложи джанта с офсет 0мм гумата ще е изнесена с 38мм навън. Ако сложи джанта с офсет минус 40 джантата ще е изнесена 40+38 = 78мм навън спрямо стоковото. Минусите са малко по високото натоварване на окачването поради действието на лоста и ако се слагат по големи гуми често опират заради изместения център на оста. Но аз лично бих предпочетл този вариант пред фланци. Аз съм сложил джанти с ЕТ 12 което прави по 26мм от страна = 5см увеличаване на стъпката + размера на гумите 285/75/15 колата стъпва 15см по широко от фабричното. Задължително е при повдигане колкото повдигнеш толкова да разшириш за да не губиш стабилност. И те така. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 14 Октомври, 2018 Share Отговорено 14 Октомври, 2018 И каква е целта на това упражнение.....да стане по широка с цели 7 см и по устойчива ли???? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 14 Октомври, 2018 Share Отговорено 14 Октомври, 2018 На мен целта ми е да не се въргалям по таван в някое дере. На колегата предполагам е предимно визуалния ефект, но и стабилността ще се подобри. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 14 Октомври, 2018 Share Отговорено 14 Октомври, 2018 И това със 70 милимитро на гума....звуци ми нереално!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 14 Октомври, 2018 Share Отговорено 14 Октомври, 2018 Физика. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 14 Октомври, 2018 Share Отговорено 14 Октомври, 2018 :Мдаааап физика, физика , ама харата се обръщат..... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 2 Януари, 2019 Share Отговорено 2 Януари, 2019 и аз съм по-широк с по сантим и половина на гума, ама щото съм и 6 см. по-висок Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 3 Януари, 2019 Share Отговорено 3 Януари, 2019 7 hours ago, JI_GIT said: и аз съм по-широк с по сантим и половина на гума, ама щото съм и 6 см. по-висок Може би и повече ако сметнеш широчината на гумите. Аз имам по 3см от джанта и по 2.5см от гума, защото гумите не са 235 а 295. Правилото е колкото нагоре толкоз и на страни Тая година за лятото мисля да взема джанти с отрицателен офсет да видим как ше седи. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 3 Януари, 2019 Share Отговорено 3 Януари, 2019 (Редактирано) Добре де , аз като по прост да питам- с увеличаване ширината на джантата, къде отива големината на петното върху пътя/намаля на дължина, но се увеличава на ширина/ и нали то е определящи за триенето и натоварването на мотора. т.е. 295 и много по голямо от 235 значи и петното нараства поне с 1.5 пъти..., къде отива триенето и натоварването.Да не говорим,че теглото на тази 295 е също доста по голямо. Правил съм си труда и съм теглил всесезонни Тойо и зимни Бриджестоун- без джанти- 235/65/14 бяха точно по 14 кг. + - 100грама , а вие теглили ли сте гумите??? Защото се товарят полуоски, кардани и всички движещи се части. Като прост инженер, знам горе долу как се изчисляват тези натоварвания- запас има естествено , ама не е толкова голям. Това ,че ги вдигаш на височина не означава промяна на петното и теглото!!!!! Това ще води ли, до по бързо износване не само на гумите, но на всички движещи се части...Ами сега?????? Навремето като карах Москвич Алеко-той беше с фабрични гуми 165/14...най- разпространените гуми от западни автомобили , които 90-те години навлязоха бяха 185/14, е те точно тука се появиха изчисления за петното и се каза категорично да не се кара с толкова широки гуми....http://iaic.bg/fakti-i-mitove-za-avtomobilnite-gumi/ http://www.pitstopbg.com/service/content/view/44/25/ това намерих в нета с едно кликване...ха сега господа манияци на много широките гуми ми отговороте, кое е по добро....Все пак тези коли сме ги взели за каране и се стремим да изстискаме мах от ресурса им, ако някой е решил по бързо да ги троши си е негова работа....ама показвайте и --- - ефект , както е в статиите. Редактирано 3 Януари, 2019 от Kan4o Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 3 Януари, 2019 Share Отговорено 3 Януари, 2019 Широчината на джантата не се увеличава, моите са като стоковите - J7. По-големите гуми от стоковия размер водят до по-дълъг спирачен път, по трудно ускорение, по-ниска максимална скорост и т.н, това смятам е ясно за всички и всеки сам преценява за себе си. Теглото на моята гума е 26кг, на джантата + още 9. Гума с джанта са 35кг. Производителя какво е сметнал и какви са реалните възможности на един автомобил са две много различни неща. Производителите се съобразяват с крайна цена на продукта, екологични норми, правни норми и какво ли още не. Моите гуми докато се износят ти ще си сменил 2 комплекта най-вероятно. Колкото до износването на частите - до сега не съм сменил нито каре, нито полуоска, нито кардан, а и не виждам какъв точно ресурс се използва от полуоската или кардана. Евентуално може да се строши каре, но то това е и работата на карето - да се счупи преди други по-важни възли. Аз лично не съм сложил широки гуми за гъзария, а за много по-добра возия по пресечена местност, по-голяма площ на пясък / мека почва. При спадната гума на 1 бар ако карам върху камъни с големина на тухла няма никакъв дискомфорт, тъй като гумата абсорбира голяма част от неравноста и т.н и т.н. Аз споделям опит и мнение какво съм направил по моя автомобил, не карам никого да слага гуми 32 инча или да си сменя окачване или каквото и да било. Аз тотално съм преобразил джипа си и по нищо не може да се сравнява със стоков хувър, което има своите плюсове, но и много минуси. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Отговорено 20 Февруари, 2019 Share Отговорено 20 Февруари, 2019 Здравейте , Ховър Н5 2012 г , - къде се намира горивния филтър (бензиновия ) и може ли номер и марка ? Благодаря Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 4 Март, 2019 Share Отговорено 4 Март, 2019 Ако някой не е виждал полуоска навита като макарон Предния мост се сваля елементарно АКО не се скъсат гайките на задните 2 болта. Тъпите китайци са завряли гайките в шасито и не са ги заварили, а са сложили 2 контра пластини, които като се напъне болта и се мачкат като кашкавал. Та ако някой сваля мост да внимава със задните болтове. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 4 Март, 2019 Share Отговорено 4 Март, 2019 Колкото до износването на частите - до сега не съм сменил нито каре, нито полуоска, нито кардан, а и не виждам какъв точно ресурс се използва от полуоската или кардана. Евентуално може да се строши каре, но то това е и работата на карето - да се счупи преди други по-важни възли. почна да ти се случва май..... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 4 Март, 2019 Share Отговорено 4 Март, 2019 Не, просто ударих лошо колата. Като не разбираш недей да коментираш с нотка на злорадство че дразниш. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 4 Март, 2019 Share Отговорено 4 Март, 2019 (Редактирано) Нищо не разбираш от психология, няма даже и 2 грама нотка на злорадство.....аз съм винаги положително скроен и не преча на околните...Така ,че ми дължиш извинение за нотки само в бутилки дето не се търкалят... Редактирано 4 Март, 2019 от Kan4o Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 4 Март, 2019 Share Отговорено 4 Март, 2019 На никой нищо не дължа, камо ли на теб. Споделям информация която би била полезна на някой който ще ремонтира преден мост сам. Твоето мнение по-горе каква ценна информация носи за този форум. Като няма какво да кажеш, най-добре само чети. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 10 Март, 2019 Share Отговорено 10 Март, 2019 Здравейте колеги,от вера и аз се включих в цирка с чистачките.Интересува ме някой успя ли да намери къде се продават въпросните пластмасови втулки,или техен аналог от друга марка? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 10 Март, 2019 Share Отговорено 10 Март, 2019 Аз лично не успях и си залепих моята тъй като се чупят "крачетата" в задната страна. Малко тнтм стана, но за сега държи. Разглоби първо и си прецени дали ти се дават 60лв за нови рамена. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 11 Март, 2019 Share Отговорено 11 Март, 2019 Изобщо не се занимавай с глупости - вземи си рамената чисто нови от представителството, 60лв е и се сменя за 30 минути. Тандер в софия трябва да имат ( аз от там го взех ) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.