Jump to content
стената

Нов собственик на Hover H5

Recommended Posts

Колата е с всички екстри без навигация затова съм сложил моята ,а що се отнася до газовият инжекцион по принцип когато си поръчате кола при желание ви се поставя газова уредба още в завода но моята кола беше докарана за тестдраиф и нямаше газ и понеже поисках такава фирмата от която я закупих Венци еоод вземаха колата и ми сложиха газ честно незнам къде но с документ че гаранцията на колата важи а за мен това е важно .Сега на газ ми гори 10-11 в града с пуснат климатик ,от опит зная че като се поочупи мембраната на изпаритела разхода ще падне.Разбрах че в  Ловеч паралелно със завода за коли вече се строй холандски завод за газови уредби който ще се поставят на колите произведени в съседство ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е много добра информация ... Така ще паднат цените на газовите инжекциони ... и може и други да намажем, ако се продават и на външни фирми а не само за първоначално монтиране на собственото производство!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега на газ ми гори 10-11 в града с пуснат климатик ,от опит зная че като се поочупи мембраната на изпаритела разхода ще падне.Разбрах че в  Ловеч паралелно със завода за коли вече се строй холандски завод за газови уредби който ще се поставят на колите произведени в съседство ;)

 

Разхода е повече от добър.

Имам джипка на газ и знам добре

Ако видиш черна търновска тойота корола или зелена търновска Рав4 да свирка да знаеш че съм аз :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре щеше да е да се оборудват с български газови уредби,но уви,пак чуждото лобиране се оказа по-силно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито! Със здраве да си я караш...мнооого безаварийни километри!  B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги, това ми е първия пост в този форум. И понеже гледам че темата е започната през месец Юни искам да помоля колегата който я е започнал ако може да даде малко по обективно мнение за Hover след като вече го е покарал няколко месеца. И най- важно да каже ако е имал някъкви проблеми с качеството на изработката на интериора или недай боже някъкви технически проблеми. Благодаря :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами като гледам нищо не мислят и те се чудят , някои направо излизат със стереотипа , че е по-добре стара кола на 5 год от известна марка . По важното е какво мислят в държавите където този модел и по-стария се продават от години и хората са доволни .

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте и от мен. Честито на всички за закупили автомобила,безаварийно шофиране ! Имам малка дилема и се надявам някой от вас да ми помогне. Досега не сам имал джип,но това ще е подаръка ми за Коледа.... оставам малко предубеден за китайския автомобил,но пък цената и включените екстри в него напълно си заслужават. Въпросът ми е следния: дали Hover H5 си заслужава повече от Honda CR-V. Благодаря ви предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, не съм много запознат с най-новия модел CR-V (предполагам за него питаш), но всеки от двата автомобила си има предимства и недостатъци.

 

1. Ховер все още не се предлага с автоматик. За CR-V както казах не съм много запознат ама предполагам, че има.

2. Ховер все още не се предлага с дизелов двигател. CR-V сигурно има такъв (извинявам се, че така пиша за CR-V, но нямам възможност в момента да проверя точно, но ти сигурно си по наясно с хондата)

3. Ховер е на рама, а CR-V е самоносеща конструкция. - тук и 2те могат да се смятат за предимства в зависимост от човека и за какво мисли да използва джипа. (лично за мен джип с рама е по-надеждното особенно ако мислиш от време на време да излизаш от асвалта, но пък хондата вероятно вози по- конфортно)

4. Задвижването на Ховер е "Part-time" т.е. в нормални пътни условия движещи са само едната двойка колела (при повечето джипове, както и при Ховер това са задните). И имаш режим 4x4 бързи скорости и 4x4 бавни (изключително полезни на по тежки терени - сняг, кал, спускания и изкачвания при голям наклон). Друго предимство на тази система е , че е изключително проста и лесна за поддръжка в сравнение с другите 4x4 системи. Недостатък - не можеш да караш на сух асвалт примерно на 4x4 защото рискуваш големи повреди.

При Хонда системата е с виско муфа или когато двойката водещи колела загуби сцепление чрез муфа се включва и другата двойка колела. Тази система не изисква никаква намеса от водача на автомобила, затова е много лесна за използване. Обаче тези системи нямат бавни скорости и са склонни към окопаване преди системата да успее да включи втората двойка колела. (но при по внимателно каране и знаейки възможностите и недостатъците на системата за града няма да имаш проблеми)

5. Хондата е по- ниска.

6. Хондата е по - луксозна.

7. Ховер е по- евтин.

8. И също така въпроса с качеството. Хонда са доказана марка а Great Wall е непозната за нас марка, но тук мисля, че няма място за особенно притеснение понеже колите им се продават в много други страни Русия, Италия.... и има доста добри отзиви за автомобилите.

 

това се сещам аз за сега ако някаде съм сбъркам за Хондата моля да ме извините и да ме поправите.

Edited by zlos7ar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хувъра е точно копие на Мицубиши спорт от 2002-2004 година.

 

За мен црв-то,не е джип,а по-голямо комби.Противник съм на Халдекс-а.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За мен црв-то,не е джип,а по-голямо комби.

:icon_thumright: И аз съм на същото мнение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, не съм много запознат с най-новия модел CR-V (предполагам за него питаш), но всеки от двата автомобила си има предимства и недостатъци.

 

1. Ховер все още не се предлага с автоматик. За CR-V както казах не съм много запознат ама предполагам, че има.

2. Ховер все още не се предлага с дизелов двигател. CR-V сигурно има такъв (извинявам се, че така пиша за CR-V, но нямам възможност в момента да проверя точно, но ти сигурно си по наясно с хондата)

3. Ховер е на рама, а CR-V е самоносеща конструкция. - тук и 2те могат да се смятат за предимства в зависимост от човека и за какво мисли да използва джипа. (лично за мен джип с рама е по-надеждното особенно ако мислиш от време на време да излизаш от асвалта, но пък хондата вероятно вози по- конфортно)

4. Задвижването на Ховер е "Part-time" т.е. в нормални пътни условия движещи са само едната двойка колела (при повечето джипове, както и при Ховер това са задните). И имаш режим 4x4 бързи скорости и 4x4 бавни (изключително полезни на по тежки терени - сняг, кал, спускания и изкачвания при голям наклон). Друго предимство на тази система е , че е изключително проста и лесна за поддръжка в сравнение с другите 4x4 системи. Недостатък - не можеш да караш на сух асвалт примерно на 4x4 защото рискуваш големи повреди.

При Хонда системата е с виско муфа или когато двойката водещи колела загуби сцепление чрез муфа се включва и другата двойка колела. Тази система не изисква никаква намеса от водача на автомобила, затова е много лесна за използване. Обаче тези системи нямат бавни скорости и са склонни към окопаване преди системата да успее да включи втората двойка колела. (но при по внимателно каране и знаейки възможностите и недостатъците на системата за града няма да имаш проблеми)

5. Хондата е по- ниска.

6. Хондата е по - луксозна.

7. Ховер е по- евтин.

8. И също така въпроса с качеството. Хонда са доказана марка а Great Wall е непозната за нас марка, но тук мисля, че няма място за особенно притеснение понеже колите им се продават в много други страни Русия, Италия.... и има доста добри отзиви за автомобилите.

 

това се сещам аз за сега ако някаде съм сбъркам за Хондата моля да ме извините и да ме поправите.

Благодаря ти.. Определено съм се насочил към Hover, но все пак око да види и ръка да пипне,българина не вярва на нищо,така че моля всички собственици на возилото да ме извинят, говорих вече с представителството в Пловдив видях автомобила, другата седмица ми обещаха тест драйв на колата и се надявам до края на годината да се присъединя официално към клуба !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Никак няма да сбъркаш даже.Точно днес проверих.Honda CR-V 2011 е на промоционална цена в момента от 43 000.Т.е с 10 000 по-скъпа от Ховър-а,а най-вероятно и се изчистват налични на склад автомобили за да се осигури място за следващо поколение.Това е цена на Хондата с най-ниското ниво на оборудване.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте ,след кратко прекъсване съм отново на линия .Вече навъртях 25000 км и какво да кажа ......до тука съм много доволен !!!! Днес имаше повечко сняг и беше голям кеф да се разходя с джипа там където не беше минавала нито кола нито човек .Джипа се държа много стабилно !! Между другото имам усещане че нещо май не е изчислено правилно парното по бавно като че ли се отоплява купето и изобщо сравнение с другите коли не е толкова топло е не е студено но все пак ......Един приятел каза че това вероятно се дължи че карам на газ и изпарителят уема голяма част от топлината не знам дали е така но аз компенсирам с подгряването на седалките .За сега толкова ако има нещо питайте ако мога да помогна с нещо .....

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здраво караш, 25 000 км за късо време

Оня ден те мернах в Търново (всъщност не знам, номера беше габровски). Бях с Рав-чето.

Друго си е 4х4 в снега

Изпарителя се топли от антифирза, но не знам какъв процент от топото гълта. Моята джипка също е на газ.

Радвам се че колата е стабилна, това е най-доброто, коеото може да се чуе.

Ще сменям аз леката кола за още една джипка май...

Edited by muf
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това,че караш на газ,няма отношение с парното.

Share this post


Link to post
Share on other sites

по принцип част от температурата на двигателя отива за охлаждане на изпарителя, но това е пренебрежимо малко количество енергия.

Когато ми се е случвало подобно нещо винаги е било от въздушен балон във вътершния радиатор.

Отделно, че ако си с фабрична газова, тя трябва да е с течна фаза, което изключва наличието на изпарител.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И руснаците споделят за странното поведение на парното на Ховъра. Все пак ако покараш извесно време стопля ли се достатъчно купето? Защото и мойто Опелче, сега като е студено, му трябва трябва повече време да стопли и да направи жега в купето. Просто двигателя загрява доста по-бавно и трудно. Възможно е при Ховъра проблема да е същият, но като се вземе предвид и по-голямото купе, сигурно ще стане малко по-бавно. Какви са твоите впечатления? Затова в по-стуените страни през зимата слагат отпред разни покривала пред радиатора, за да може колата да загрява повече и съответно парното да топли повече. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отделно, че ако си с фабрична газова, тя трябва да е с течна фаза, което изключва наличието на изпарител.

Не е с "фабрична" газова. То май никой не е все още. Той е с ГИ с изпарител.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ясно. благодаря.

това е малко притеснително щом парното не е 6.

винаги съм се страхувал, че джиповете и комбитата с тия хамбари никога не могат да се стоплят, но примерно моята за 3 пресечки сстига 40 градуса и започва да духа приятно топло

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да се включат и другите собственици на Н5 и да кажат как намират парното при тези студове .

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да миналият ден бях в Търново сигурно мен си видял ,а за парното джипа загрява бързо това значи че термостата е на ред обаче и на мен ми се въртят мисли за въздух в радиатора на парното .Днес ходих до сервиза за парното и там ми казаха че вероятно изпарителя гълта от топлината ,като поработи на място там докато го гледаха започна да духа като че ли по топло ама пак не е като при другите коли и джипове въздуха е топличък не горещ при оптимален режим на работа .Иначе на таблото температурата показва точно по средата в нормите и си мисля да сложа отпред на радиатора нещо ама да не вземе да прегрее ,та все още се чудя какво да правя !!!!! Не мога да погледна радияторчето на парното но си мисля че е мъничко и не е сметнато за купето или има въздух което означава че в сервиза не разбират нищо !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Парното работи прекрасно - ако имаш път през София, заповядай да ти демонстрираме как се работи с него. ;)

Разковничето е в малко "странната" логика на работа на самия климатроник... Не ни питай колко време ни отне да го констатираме... :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...