Jump to content

Нов собственик на Hover H5


Recommended Posts

Хм,не ми се вярва при bgg71 да изключват, а при Xhizors да работят.....няма как да е различно направено.....и на мен ми направи впечатление като да продължават да топлят, но не толкова силно. Верно,не бях извадил ключа......и тогава не обърнах много внимание,та за това повдигам въпроса. Ще трябва да направя и аз проба да видим при мен как е.

 

......а относно газовото - в петък ще се обаждат от сервиза за определяне ден за другата седмица в която ще монтират....

 

.....и за един проблем който е открит и отстранен в други два автомобила - с централното заключване. Аз още не съм го отстранил,другата седмица като я закарам за газовото ще искам да оправят и това - понякога колата отказва да се отключи с дистанционното, просто "заспива". Трябва да я отключиш през ключалката и се оправя. На мен ми го прави почти всеки ден, главно сутрин след като е престояла10-12 часа. Та ако на някой му прави същото, да знае, че не е ефект а дефект и се отстранява в сервиза..... :icon_bounce: ееее, това да му е кусура..... :headbang:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и мощността да им толкова намалена, че да няма проблеми ако ги забравяме.

С централното заключване нямам проблеми засега. Незнам при Вас от самото начало ли се прояви или в последствие.

Имам проблем с фаровете в които има конденз и от шоу-рума казаха, че по гаранция ще ги сменят. Някой от вашите коли дали сте забелязали за конденз?

Редактирано от bgg71
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз имам конденз още откакто я купих... Малко горе в ъгъла е и се чудих дали ми се занимава, но май като запролети ще ходя и аз при Митвас за смяна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз имам конденз още откакто я купих... Малко горе в ъгъла е и се чудих дали ми се занимава, но май като запролети ще ходя и аз при Митвас за смяна...

Този "конденз" е нормален процес при всеки един автомобилен фар. Тоест, нямаш проблем. За колегата не мога да кажа, защото не е написал за какво точно става въпрос...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно след като от шоу-рума ми казаха да отида в сервиза в който е гаранцията, за да отсранят проблема мисля, че небива да има конденз. Също така забелязаха петна като ръжда на покритието на лайсните на вратите които и тях искали да сменят или да ги снимат и направят запитване до Great Wall. Не че за мене е проблем, но когато слагам газовото ще им я оставя да отстранят проблемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми впечатление ,че дилърите много лесно се съгласяват да сменят части по новите автомобили на уолитата.Интересно дали така стоят нещата при представителите на други марки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един нормално работещ фар не трябва да има конденз. Така че НЕ всеки фар го прави, проблема е в лошата изолация, едно време на Сеата го оправях от пакетчетата за маратонки по едно от тях в фара. Малко селяния, но проблема се оправи. А дилърите дават части, защото не ги плащат те, а и са задължени да го правят. Явно работите на сервиза се свеждат до диагностика и подменяне, както и на доста други сервизи където техниците разбират малко повече от мен и се започва едно сменяне и ако проблема изчезне, ето къде бил проблема, а дефектиралата част се подменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен в ъгъла на фаровете прави конденз от време на време, забелязвам го и в други модели коли с подобен тип фарове.

Нищо страшно, освен ако не е пълен с вода ! Това е описано на стр.138-а в инструкцията на колата, поддръжка на лампа/смяна на крушка.

Не бързайте да сменяте фаровете ! Това се случва при ниска температура. Ако няма капки а само замъгляване - всичко е наред !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДО СТЕНАТА......навъртях 5000 км и направих профилактика смяна на масла филтри и компютърна диагностика всичко е ок момчетата в сервиза споделиха че източеното масло не е било много качествено така че препоръчвам първа профилактика но 2500-3000 км.

 

Извинявай, да попитам - колко ти струва смяната на първите 5000 км. ? Предполагам, че ти си плащаш консумативите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Извинявай, да попитам - колко ти струва смяната на първите 5000 км. ? Предполагам, че ти си плащаш консумативите ?

По моя информация би трябвало да е около 400 лв. (смяна на маслата на двигателя, скоростната и раздатъчната кутии, диференциала + труда).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конденза си е преминал в капки и в двата фара. Същото се случва и във фаровете за мъгла. Това за подмяната ми го предложиха и сервиза които подържа гаранционно колите, но се разбрахме да видят какво ще направят при поставянето на газовото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конденза си е преминал в капки и в двата фара. Същото се случва и във фаровете за мъгла. Това за подмяната ми го предложиха и сервиза които подържа гаранционно колите, но се разбрахме да видят какво ще направят при поставянето на газовото.

Това вече не е добре - действай да ги оправят. А за газовото малко ще поизчакаме.....имат някакви малки проблеми около монтажа, да се надяваме, че скоро ще ги отстранят.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първата смяна ми струваше около 180-220 лева защото смениха само маслото ..Втората смяна беше мисля около 380 лева но там сменяха ролки ремъци масла пълна профилактика сега ми предстой трета смяна на 30 000 незнам колко ще струва но ще се сменя и филтри въздушни плюс останалите консумативи .Препоръчвам да си проверите свещите на около 8000км ми провериха свещите и се оказа че на двигател мицубиши някой идиот беше сложил китайски свещи като и 4 бяха избили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да попитам някой който кара н5 при вклучено 4по 4 като дадете няколко пъти назад напред почвали да мирише на съединител при мене почва ужасно.Миналият ден ми се наложи да изтегля един приятел от снега цялото купе се миришеше на съединител появи се нещо като пушек и това подчертавам без много нотоварване .След това се оказа че съединитела почна да отделя много на високо прибрах се и каква беше изненадата ми на сутринта когато джипа не поиска да тръгне нямаше никакъв съединител .В сервиза свалиха съединителя и ми казаха че феродовият диск е на :вестник :демек много износен и тово на 30 000км като 7-8 от тях са минати в режим 4/4 . Цяла зима колата мирише на феродо при другите така ли е става дума при 4/4 и когато секара на заден .Колата е в гаранция но от сервиза ми казаха че са пртили снимки до централата но 90процента нямало да уважат гаранцията щели да кажат - неправилна експлоатация.Питам какво значи неправилна експлоатация да не карам 4/4 зимата да не газя в снега да не карам назад и като закъса някой да не помагам защото тогава почва да мирише на феродао . Комплекта съединител струва 440лв усиленият който си поръчах защото явно ще си го плащам е 500лв.Нещо не се връзват нещата ако трябва да сменям съединител на 30 000км,другият вариянт е да карам само на задно и през зимата тогава проблем няма да има. Някой друг с такива проблеми :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това звучи като някакъв фабричен дефект. В момента според мен няма какво да направиш, но като сложиш новия съединител, ако почне да мирише на феродо отново при въпросните маневри, директно отиваш в представителството, демонстрираш им, дигаш скандали и искаш да те компенсират за първия съединител - дали да ти върнат парите или да ти дадът нещо друго на тази стойност, което ти върши работа. Плюс разбира се искаш да го оправят да не мирише на феродо, защото ще го стопиш и този за нула време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да попитам някой който кара н5 при вклучено 4по 4 като дадете няколко пъти назад напред почвали да мирише на съединител при мене почва ужасно.......

.

Аз не мога да се похваля с изминати 30 х. км., но и при мен веднъж замириса на феродо и то на 4х4 - при излизане от коловоз в една малка софийска улица. При каране на 4х4 на силно заснежен път не ми се е случвало да мирише на съединител - поне за сега.

Ако е възможно пиши за развитието на случая.

Редактирано от terminator
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да попитам някой който кара н5 при вклучено 4по 4 като дадете няколко пъти назад напред почвали да мирише на съединител при мене почва ужасно................

 

Пожелавам ти да го отстранят проблема гаранционно (което е нормално, защото не е нормално да се сменя съединител на 30000км), това ще покаже дали Litex Motors са сериозна фирма или просто рекламите който ги пускат и обещават гаранция 100000км просто са за заблуда и само да привлекат повече клиенти.

 

П.С. И ако установят че това е фабричен проблем, смятам че трябва да извикат всички закупили автомобила и да го сменят съединителя гаранционно (така няма да загубят доверието което им оказахме всички който си закупихме автомобили Great Wall)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това с миришещият съединител при забуксуване и каране на полусъединител е нормално.

Карам Опел Фронтера с чисто нов съединител и всеки път когато съм затънал някъде и се опитвам

да изляза на 4х4, мирише на феродо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на второто тестово каране и при нас замириса на феродо и то е заради наша глупост, че на 4х4 опитахме да пребоксуваме доста дълго време.

включихме на бавни и всичко си дойде по местата :)

тогава попитахме дали съединителят влиза в гаранцията и ни казаха, че не влиза. логично е да не влиза, защото реално е консуматив, както са накладките и се износва, което си е нормално.

интересното и успокояващото е, че и при другите марки не влиза в гаранцията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на второто тестово каране и при нас замириса на феродо и то е заради наша глупост, че на 4х4 опитахме да пребоксуваме доста дълго време.

включихме на бавни и всичко си дойде по местата :)........

Да има логика. Друг е въпроса какво значи дълго пребоксуване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен при карането на тестовия автомобил в режим 4х4 в доста голяма кал на 4H замириса съединителя и представителя каза,че си миришел още от самото начало. В един клип на руснаците казват, че съединителя мирише в режим 4х4. Ще открия клипа и ще дам линк към него.

http://www.youtube.com/watch?v=SLYnuzoUNXE

 

Когато отида на откриването, ако има възможност ще ги запитам да видим какво ще отговорят?

Редактирано от bgg71
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

За първи път пиша във форума ви, като го чета поне от месец. :)

Искам да ви поздравя с избора и лек път.

Като цяло се замислям към позитив за покупка на колицата.

Виждам че няма разочаровани, което е добре, но искам да поразпитам Стената, относно възникналият проблем.

смяна на огледален диск е доста сериозно и явно е важно да се споменат условията в които е каран 4Х4, защото като цяло 30сек дори и всеки ден на "прибуксуване" не би трябвало да се отрази по този начин, първите 5хкм каран ли е в тежък оффроуд и тн.

Случва се на всеки да одими с феродо, но за огледален....

Тъй като имам доста сериозен наклон за преодоляване, мога ли да попитам всички останали, както и за горнозасегнатото, как се "проявяват" бавни скорости на GW, може ли да се разчита за около 200м силен наклон?

 

Мерси за отговорите и слънчева неделя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

качил съм едно клипче с ффроуд на Н5, което лично съм снимал. карахме близо 3-5 км на бавни скорости, със скорост 30-60 км/ч

нямаше никакви пролбеми и не ни направиха забележка.

реално бавните скорости просто включват по-големи зъбни колела и увеличават въртящия момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...