Jump to content

Нов собственик на Hover H5


стената
 Share

Recommended Posts

Прочетох много мнения и положителни и отрицателни и ми направи впечатлени че 90% се изказват за Н5 без да са го карали ,не мисля че е правилно да се дават мнения по снимки и спецификации повечето мнения са предубедени според мен.Вчера се оказа че аз съм първият клиент в България закупил Н5 от 50 броя повечето са раздадени на близки до Литекс Моторс и на представители за тестдрайф.Сега за Н5 значи аз лично съм много приятно изненадан, колата се държи много стабилно напътя гори 9-10 бензин градско с почти постояно пуснат климатик,но понеже карам много ще и сложа газ.Колата е тромава на старт но поеме ли 170-180 си ги подържа без проблем . За месец навъртях 5000 км и направих профилактика смяна на масла филтри и компютърна диагностика всичко е ок момчетата в сервиза споделиха че източеното масло не е било много качествено така че препоръчвам първа профилактика но 2500-3000 км.Колата ми е с високият клас оборудване има всичко без навигация всякакви глезотии да не изпадам в подробности.За такъв клас автомобил 32000 лева просто няма такава цена повярвайте ми .Сега аз се смятам за човек здраво стъпил на земята така че не си правя никакви илюзии , но за сега поне нямам проблеми двигателя е на Мицубиши 2.4 много добре работи на колата и дават 6 години гаранция за корозия 3 години на лака 5 години или 100 000 км на двигател и тн.Системите за 4по4 се включва с бутони за сега го карам на задно но може да се включи и 4по 4 бързи и 4по 4 бавни. ;)За сега се сещам за това ако мога да помогна с още нещо Питайте !!!! Колата е закупена от Тойота Венци Габрово .

Link to comment
Share on other sites

Колега, да ти е честито и да му се радваш много ... а и той да те радва ... и стотици хиляди безаварийни!

 

Карай си колата и се кефи и не обръщай внимание на негативизма!

Link to comment
Share on other sites

Едвали лъхам на китайско при условие че до сега съм карал само немски автомобили пък колата няма месец ти колко километра искаш да мина за мене 5000 никак не са малко . Ако не си прочел писах ДО СЕГА нямам проблеми , да не мислиш че не се притеснявам за тия 32000 дето ги рискувах за джипа не мислиш че

парите ги събирам по пътя надявам се :huh:??

 

Link to comment
Share on other sites

Колега, да ти е честита колата и пожелание за много безаварийни километри!

 

Разделих темата, за да е по-видима за всички. Искам да ти благодаря, че се отзова на молбата ми да се включиш във форума!

 

Сега да те попитам - при нов автомобил първото масло обикновено се сменя на 1000км, но после за бензинов двигател е нормално да се сменя на 10 000км. Какво е това масло дето са ти наляли, че на 3000км да го сменяш. Това ми се струва абсурдно честа смяна на масло? Или ти имаш предвид първата смяна да е до 3000км, а после вече на колко?

Link to comment
Share on other sites

Винаги, при всички нови автомобили първата смяна на масло е хубаво да се направи на 1500-3000 до 5000 км. Все пак двигателя се разработва, напасват се частите, а и обикновено маслото за първоначално зареждане на мотора не е с много високо качество!

 

И на мен ми е интересно на колко хиляди е профилактиката при Н5 ... при мен е на 20 000 км!

Link to comment
Share on other sites

За маслото , значи дилърите в Габрово още когато го вземах ме предупредиха че до 5000 км колата се разработва и трябва да и се направи профилактика която включва смяна масла двигател  дефиринциали филтри и др , същевремено я закачиха на компютъра да видят за грешки и проблеми незная на колко километра се сменя масло на нов автомобил но за Н5 ми казаха че е максимум 5000 км.Та оригиналното масло на колата с което е била заредена се оказа че не е кой знае колко качествено.Предполагам че това масло е от Китай защото колата е внесена от там все още не се правят в Ловеч предполагам!!!

Link to comment
Share on other sites

Колега ... това за първоначалната профилактика го разбрахме ... аз те питам за последващата такава ... Не ти ли дадоха книжка на изделието, или някакво ръководство ... или поне не ти ли казаха на колко хиляди километра се прави "малкото" обслужване (масла, филтри и други) и на колко "голямото" - ролки, ремъци и т.н.?

Link to comment
Share on other sites

Винаги, при всички нови автомобили първата смяна на масло е хубаво да се направи на 1500-3000 до 5000 км. Все пак двигателя се разработва, напасват се частите, а и обикновено маслото за първоначално зареждане на мотора не е с много високо качество!

 

И на мен ми е интересно на колко хиляди е профилактиката при Н5 ... при мен е на 20 000 км!

 

Цитата за 1000км го казах на база бензинов Hyundai i30, какъвто си взе един приятел тази есен. При мен също на Honda-та е на 20 хиляди, но е дизел, бензините, които знам са на 10. И на мен ми е интересно как седи въпроса с обслужването на Hover-а, няма как обслужването да е на по-малко от 10 хиляди. Имайки предвид, че двигателя е по-стар модел, вероятно е на 10, но все пак.

 

А и колата като е нова няма ли сервизна книжка? Там да ти отбелязват на колко км какво си правил по нея - за да ти се спазва гаранцията при колите, които знам, трябва сервизната книжка да е водена от оторизиран сервиз с оригинални консумативи и части. А в сервизната книжка си пише кога, как и с какво да се обслужва автомобила според километрите, възрастта му и условията на каране.

Link to comment
Share on other sites

Следваща профилактика и смяна на масла 15 000 километра ,за аудио звукът в Н5 .......бих казал че е добър не може да се сравнява със системите който някой маниаци биха си поставили но за фабрична изработка е добър.Сега за разлика от по скъпите джипове например аз известно време карах Нисан Патрол Н5 е малко по шумен в купето мисля че китайците не са се справили напълно с обезшумяването.

 

Link to comment
Share on other sites

Ще имаш ли възможност по някое време да щракнеш няколко снимки на звяра и да ги прикачиш във форума? :)

Link to comment
Share on other sites

Откровено минават ми такива мисли да го пробвам малко офроуд ама нов е още жал мие ,но вчера говорих с майсторите който потдържат Ховъра и казаха че очакват на профилактика Ловешките Ховари а там са ги тествали смело в гората нали са служебни че ще имам информация как се държат на офроуд. ;)

Link to comment
Share on other sites

Мушни се в някоя кал или място което няма да я надере или изкриви,а с една автомивка ще се заличи разходката.Просто да се види движението.

Link to comment
Share on other sites

Честито,

сигурен съм си направил правилния избор.

Карах такъв тестов цял ден и наистина няма такава цена за подобен кораб.

С Венци си уцелил шестица. Аз подържам две Тойоти при него. Нямаш грижасъс сервиза

 

 

Link to comment
Share on other sites

Честито и от мен, красива кола е Хувъра. Един въпрос, на теб лично колко ти гори? Така задавам въпроса, защото разхода си зависи и от начина на каране.

Link to comment
Share on other sites

..... Един въпрос, на теб лично колко ти гори? Така задавам въпроса, защото разхода си зависи и от начина на каране.

 

Човека си го е написал колко му гори още в първия си пост !!!

 

Нищо лично колега, но нека прочитаме цялата тема преди да пишем иначе стават дълги и безсмислени теми с едно и също та да не ти се поглежда  :(

 

Честито и от мен на собственика, много е як джипа  ;)

Link to comment
Share on other sites

Честито и от мен.

Виждам че вече има газов инжекцион.

На изложението в София, черният Волекс беше с фабрична газова уредба, но в течна фаза.

Стената, Интересно ми е дали тази уредба е поставена от дилъра или от друг сервиз.

Ако е от друг сервиз дали гаранцията на колата важи?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...