стената Отговорено 27 Юни, 2011 Автор Share Отговорено 27 Юни, 2011 Колата е с всички екстри без навигация затова съм сложил моята ,а що се отнася до газовият инжекцион по принцип когато си поръчате кола при желание ви се поставя газова уредба още в завода но моята кола беше докарана за тестдраиф и нямаше газ и понеже поисках такава фирмата от която я закупих Венци еоод вземаха колата и ми сложиха газ честно незнам къде но с документ че гаранцията на колата важи а за мен това е важно .Сега на газ ми гори 10-11 в града с пуснат климатик ,от опит зная че като се поочупи мембраната на изпаритела разхода ще падне.Разбрах че в Ловеч паралелно със завода за коли вече се строй холандски завод за газови уредби който ще се поставят на колите произведени в съседство Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 27 Юни, 2011 Share Отговорено 27 Юни, 2011 Това е много добра информация ... Така ще паднат цените на газовите инжекциони ... и може и други да намажем, ако се продават и на външни фирми а не само за първоначално монтиране на собственото производство! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 27 Юни, 2011 Share Отговорено 27 Юни, 2011 Сега на газ ми гори 10-11 в града с пуснат климатик ,от опит зная че като се поочупи мембраната на изпаритела разхода ще падне.Разбрах че в Ловеч паралелно със завода за коли вече се строй холандски завод за газови уредби който ще се поставят на колите произведени в съседство Разхода е повече от добър. Имам джипка на газ и знам добре Ако видиш черна търновска тойота корола или зелена търновска Рав4 да свирка да знаеш че съм аз :-\ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 27 Юни, 2011 Share Отговорено 27 Юни, 2011 Добре щеше да е да се оборудват с български газови уредби,но уви,пак чуждото лобиране се оказа по-силно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 1 Юли, 2011 Share Отговорено 1 Юли, 2011 Честито! Със здраве да си я караш...мнооого безаварийни километри! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стената Отговорено 1 Юли, 2011 Автор Share Отговорено 1 Юли, 2011 Благодаря Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 12 Октомври, 2011 Share Отговорено 12 Октомври, 2011 Здравейте колеги, това ми е първия пост в този форум. И понеже гледам че темата е започната през месец Юни искам да помоля колегата който я е започнал ако може да даде малко по обективно мнение за Hover след като вече го е покарал няколко месеца. И най- важно да каже ако е имал някъкви проблеми с качеството на изработката на интериора или недай боже някъкви технически проблеми. Благодаря Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 19 Октомври, 2011 Share Отговорено 19 Октомври, 2011 А ето и какво мислят за Ховър колегите от форума на оффроад България : http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=128811 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 19 Октомври, 2011 Share Отговорено 19 Октомври, 2011 Ами като гледам нищо не мислят и те се чудят , някои направо излизат със стереотипа , че е по-добре стара кола на 5 год от известна марка . По важното е какво мислят в държавите където този модел и по-стария се продават от години и хората са доволни . 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_lfcf Отговорено 14 Декември, 2011 Share Отговорено 14 Декември, 2011 Здравейте и от мен. Честито на всички за закупили автомобила,безаварийно шофиране ! Имам малка дилема и се надявам някой от вас да ми помогне. Досега не сам имал джип,но това ще е подаръка ми за Коледа.... оставам малко предубеден за китайския автомобил,но пък цената и включените екстри в него напълно си заслужават. Въпросът ми е следния: дали Hover H5 си заслужава повече от Honda CR-V. Благодаря ви предварително. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 14 Декември, 2011 Share Отговорено 14 Декември, 2011 (Редактирано) Здравей, не съм много запознат с най-новия модел CR-V (предполагам за него питаш), но всеки от двата автомобила си има предимства и недостатъци. 1. Ховер все още не се предлага с автоматик. За CR-V както казах не съм много запознат ама предполагам, че има. 2. Ховер все още не се предлага с дизелов двигател. CR-V сигурно има такъв (извинявам се, че така пиша за CR-V, но нямам възможност в момента да проверя точно, но ти сигурно си по наясно с хондата) 3. Ховер е на рама, а CR-V е самоносеща конструкция. - тук и 2те могат да се смятат за предимства в зависимост от човека и за какво мисли да използва джипа. (лично за мен джип с рама е по-надеждното особенно ако мислиш от време на време да излизаш от асвалта, но пък хондата вероятно вози по- конфортно) 4. Задвижването на Ховер е "Part-time" т.е. в нормални пътни условия движещи са само едната двойка колела (при повечето джипове, както и при Ховер това са задните). И имаш режим 4x4 бързи скорости и 4x4 бавни (изключително полезни на по тежки терени - сняг, кал, спускания и изкачвания при голям наклон). Друго предимство на тази система е , че е изключително проста и лесна за поддръжка в сравнение с другите 4x4 системи. Недостатък - не можеш да караш на сух асвалт примерно на 4x4 защото рискуваш големи повреди. При Хонда системата е с виско муфа или когато двойката водещи колела загуби сцепление чрез муфа се включва и другата двойка колела. Тази система не изисква никаква намеса от водача на автомобила, затова е много лесна за използване. Обаче тези системи нямат бавни скорости и са склонни към окопаване преди системата да успее да включи втората двойка колела. (но при по внимателно каране и знаейки възможностите и недостатъците на системата за града няма да имаш проблеми) 5. Хондата е по- ниска. 6. Хондата е по - луксозна. 7. Ховер е по- евтин. 8. И също така въпроса с качеството. Хонда са доказана марка а Great Wall е непозната за нас марка, но тук мисля, че няма място за особенно притеснение понеже колите им се продават в много други страни Русия, Италия.... и има доста добри отзиви за автомобилите. това се сещам аз за сега ако някаде съм сбъркам за Хондата моля да ме извините и да ме поправите. Редактирано 14 Декември, 2011 от zlos7ar Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 14 Декември, 2011 Share Отговорено 14 Декември, 2011 Хувъра е точно копие на Мицубиши спорт от 2002-2004 година. За мен црв-то,не е джип,а по-голямо комби.Противник съм на Халдекс-а. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 14 Декември, 2011 Share Отговорено 14 Декември, 2011 За мен црв-то,не е джип,а по-голямо комби. И аз съм на същото мнение. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_lfcf Отговорено 14 Декември, 2011 Share Отговорено 14 Декември, 2011 Здравей, не съм много запознат с най-новия модел CR-V (предполагам за него питаш), но всеки от двата автомобила си има предимства и недостатъци. 1. Ховер все още не се предлага с автоматик. За CR-V както казах не съм много запознат ама предполагам, че има. 2. Ховер все още не се предлага с дизелов двигател. CR-V сигурно има такъв (извинявам се, че така пиша за CR-V, но нямам възможност в момента да проверя точно, но ти сигурно си по наясно с хондата) 3. Ховер е на рама, а CR-V е самоносеща конструкция. - тук и 2те могат да се смятат за предимства в зависимост от човека и за какво мисли да използва джипа. (лично за мен джип с рама е по-надеждното особенно ако мислиш от време на време да излизаш от асвалта, но пък хондата вероятно вози по- конфортно) 4. Задвижването на Ховер е "Part-time" т.е. в нормални пътни условия движещи са само едната двойка колела (при повечето джипове, както и при Ховер това са задните). И имаш режим 4x4 бързи скорости и 4x4 бавни (изключително полезни на по тежки терени - сняг, кал, спускания и изкачвания при голям наклон). Друго предимство на тази система е , че е изключително проста и лесна за поддръжка в сравнение с другите 4x4 системи. Недостатък - не можеш да караш на сух асвалт примерно на 4x4 защото рискуваш големи повреди. При Хонда системата е с виско муфа или когато двойката водещи колела загуби сцепление чрез муфа се включва и другата двойка колела. Тази система не изисква никаква намеса от водача на автомобила, затова е много лесна за използване. Обаче тези системи нямат бавни скорости и са склонни към окопаване преди системата да успее да включи втората двойка колела. (но при по внимателно каране и знаейки възможностите и недостатъците на системата за града няма да имаш проблеми) 5. Хондата е по- ниска. 6. Хондата е по - луксозна. 7. Ховер е по- евтин. 8. И също така въпроса с качеството. Хонда са доказана марка а Great Wall е непозната за нас марка, но тук мисля, че няма място за особенно притеснение понеже колите им се продават в много други страни Русия, Италия.... и има доста добри отзиви за автомобилите. това се сещам аз за сега ако някаде съм сбъркам за Хондата моля да ме извините и да ме поправите. Благодаря ти.. Определено съм се насочил към Hover, но все пак око да види и ръка да пипне,българина не вярва на нищо,така че моля всички собственици на возилото да ме извинят, говорих вече с представителството в Пловдив видях автомобила, другата седмица ми обещаха тест драйв на колата и се надявам до края на годината да се присъединя официално към клуба ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobonikolov Отговорено 22 Декември, 2011 Share Отговорено 22 Декември, 2011 Никак няма да сбъркаш даже.Точно днес проверих.Honda CR-V 2011 е на промоционална цена в момента от 43 000.Т.е с 10 000 по-скъпа от Ховър-а,а най-вероятно и се изчистват налични на склад автомобили за да се осигури място за следващо поколение.Това е цена на Хондата с най-ниското ниво на оборудване. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стената Отговорено 22 Декември, 2011 Автор Share Отговорено 22 Декември, 2011 Здравейте ,след кратко прекъсване съм отново на линия .Вече навъртях 25000 км и какво да кажа ......до тука съм много доволен !!!! Днес имаше повечко сняг и беше голям кеф да се разходя с джипа там където не беше минавала нито кола нито човек .Джипа се държа много стабилно !! Между другото имам усещане че нещо май не е изчислено правилно парното по бавно като че ли се отоплява купето и изобщо сравнение с другите коли не е толкова топло е не е студено но все пак ......Един приятел каза че това вероятно се дължи че карам на газ и изпарителят уема голяма част от топлината не знам дали е така но аз компенсирам с подгряването на седалките .За сега толкова ако има нещо питайте ако мога да помогна с нещо ..... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 22 Декември, 2011 Share Отговорено 22 Декември, 2011 (Редактирано) Здраво караш, 25 000 км за късо време Оня ден те мернах в Търново (всъщност не знам, номера беше габровски). Бях с Рав-чето. Друго си е 4х4 в снега Изпарителя се топли от антифирза, но не знам какъв процент от топото гълта. Моята джипка също е на газ. Радвам се че колата е стабилна, това е най-доброто, коеото може да се чуе. Ще сменям аз леката кола за още една джипка май... Редактирано 22 Декември, 2011 от muf 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 22 Декември, 2011 Share Отговорено 22 Декември, 2011 Това,че караш на газ,няма отношение с парното. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 по принцип част от температурата на двигателя отива за охлаждане на изпарителя, но това е пренебрежимо малко количество енергия. Когато ми се е случвало подобно нещо винаги е било от въздушен балон във вътершния радиатор. Отделно, че ако си с фабрична газова, тя трябва да е с течна фаза, което изключва наличието на изпарител. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 И руснаците споделят за странното поведение на парното на Ховъра. Все пак ако покараш извесно време стопля ли се достатъчно купето? Защото и мойто Опелче, сега като е студено, му трябва трябва повече време да стопли и да направи жега в купето. Просто двигателя загрява доста по-бавно и трудно. Възможно е при Ховъра проблема да е същият, но като се вземе предвид и по-голямото купе, сигурно ще стане малко по-бавно. Какви са твоите впечатления? Затова в по-стуените страни през зимата слагат отпред разни покривала пред радиатора, за да може колата да загрява повече и съответно парното да топли повече. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitku Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 Отделно, че ако си с фабрична газова, тя трябва да е с течна фаза, което изключва наличието на изпарител. Не е с "фабрична" газова. То май никой не е все още. Той е с ГИ с изпарител. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 ясно. благодаря. това е малко притеснително щом парното не е 6. винаги съм се страхувал, че джиповете и комбитата с тия хамбари никога не могат да се стоплят, но примерно моята за 3 пресечки сстига 40 градуса и започва да духа приятно топло Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 Да се включат и другите собственици на Н5 и да кажат как намират парното при тези студове . 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стената Отговорено 23 Декември, 2011 Автор Share Отговорено 23 Декември, 2011 Да миналият ден бях в Търново сигурно мен си видял ,а за парното джипа загрява бързо това значи че термостата е на ред обаче и на мен ми се въртят мисли за въздух в радиатора на парното .Днес ходих до сервиза за парното и там ми казаха че вероятно изпарителя гълта от топлината ,като поработи на място там докато го гледаха започна да духа като че ли по топло ама пак не е като при другите коли и джипове въздуха е топличък не горещ при оптимален режим на работа .Иначе на таблото температурата показва точно по средата в нормите и си мисля да сложа отпред на радиатора нещо ама да не вземе да прегрее ,та все още се чудя какво да правя !!!!! Не мога да погледна радияторчето на парното но си мисля че е мъничко и не е сметнато за купето или има въздух което означава че в сервиза не разбират нищо !! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 Парното работи прекрасно - ако имаш път през София, заповядай да ти демонстрираме как се работи с него. Разковничето е в малко "странната" логика на работа на самия климатроник... Не ни питай колко време ни отне да го констатираме... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.