admin Публикувано 18 Март, 2011 Share Публикувано 18 Март, 2011 Това е хечбека Great Wall Voleex C10, който ще се прави у нас когато завода започне работа. Снимките са взети от: theage.com.au 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TsvetanVR Отговорено 18 Март, 2011 Share Отговорено 18 Март, 2011 Доста по-симпатично ми изглежда от разните тойотки и т.н. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest illegal Отговорено 18 Март, 2011 Share Отговорено 18 Март, 2011 С два двигателя мисля, че ще е 92 и 105 коня, но не съм сигурен в конете! Което я прави доста пъргава. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 18 Март, 2011 Автор Share Отговорено 18 Март, 2011 Да, и двата двигателя са модели на Great Wall, покриващи Euro5 (много икономични), има информация за тях в тази тема: http://forums.gwm-bg.com/index.php/topic,7.0.html Иначе мъника е един от най-красивите компактни автомобили в класа си. Задницата е много близка до тази на Toyota Yaris, предницата е префасонирана, но това, което прави най-хубаво впечатление спрямо Toyota-та (лично мнение) е таблото. Ако наистина слуховете се окажат верни, че моделът ще е с цена около 12 хиляди лева, ще има страхотен успех. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sea Dragon Отговорено 23 Март, 2011 Share Отговорено 23 Март, 2011 Според мен стартовата цена не трябва да надвишава 10К , все пак Сандеро ще му е пряк конкурент. Дори Ярис има начална цена 15К. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Todor Отговорено 23 Март, 2011 Share Отговорено 23 Март, 2011 Изглежда много добре. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rusenche Отговорено 24 Март, 2011 Share Отговорено 24 Март, 2011 Да, и двата двигателя са модели на Great Wall, покриващи Euro5 (много икономични), има информация за тях в тази тема: http://forums.gwm-bg.com/index.php/topic,7.0.html Link-ът е от текущата тема. Икономични, икономични .. колко да са икономични. Бензинов двигател на малка кола под 7 литра разход в градски условия по спецификация съм видял само на една кола. Разход на гориво не намерих да пише освен само това: "Fuel Economy (L/100km at 90km/h) - 4.5" разбирам го като бензин, а и пише: "China/Euro 4 OBD" Source: Great Wall Voleex C10 GW Voleex Двигатели - 16V бензинов, с многоточково впръскване Работен обем, см3 - 1 298 и 1 497 Мощност, к.с. - 91 и 105 Макс. въртящ момент, Нм - 118/4200 и 138/4200 Дължина/широцина/височина, мм. - 3810/1705/1540 Междуосие, мм. - 2 460 Source: България пак ще прави автомобили. Но за разход на гориво - отново не пише. Мен ме интересува разхода в градски условия, защото е градска кола. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 29 Март, 2011 Автор Share Отговорено 29 Март, 2011 Тази количка в Австралия е брандирана като Great Wall Phenom. Там дават среден разход 5.0л/100 километра за 1.3 модела и 5.1л/100 километра за 1.5 модела. Данните са взети от: http://aboutnewcars.com/en/phenom-1-3/ http://aboutnewcars.com/en/phenom-1-5/ Както се вижда, не е ясно за коя скоростна кутия става дума, но нещата съвпадат. С това, което и ти си писал. Колата е до голяма степен копие на Toyota Yaris, освен че по дизайн си прилича, като размери е същата, а за 1.33 VVT двигателя на Toyota Yaris (бензин) дават градско 6.6 за ръчна, 6.2 за автоматична CVT. На дълъг път (това което гледаш с 90км/ч) 4.6 с ръчна / 4.4 с CVT и комбиниран 5.3л/100 за ръчна / 5.1л/100 за CVT. От тук съм взел данните на Yaris-а: http://www.toyota.bg/cars/new_cars/yaris/specifications.aspx Моделът с CVT освен икономичен, би бил и страхотно удоволствие за каране в града! Само хората, които прекарват ежедневно по общо час, час и половина на ден по задръствания в София знаят колко отвратително е да се кара кола с ръчни скорости. Дори таксиметраджиите са си накупили по-новите коли с автоматици. И една снимка на колата от изложението в Болония за финал: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rusenche Отговорено 30 Март, 2011 Share Отговорено 30 Март, 2011 Както се вижда, не е ясно за коя скоростна кутия става дума, но нещата съвпадат. С това, което и ти си писал. Колата е до голяма степен копие на Toyota Yaris, освен че по дизайн си прилича, като размери е същата, а за 1.33 VVT двигателя на Toyota Yaris (бензин) дават градско 6.6 за ръчна, 6.2 за автоматична CVT. На дълъг път (това което гледаш с 90км/ч) 4.6 с ръчна / 4.4 с CVT и комбиниран 5.3л/100 за ръчна / 5.1л/100 за CVT. От тук съм взел данните на Yaris-а: http://www.toyota.bg/cars/new_cars/yaris/specifications.aspx Моделът с CVT освен икономичен, би бил и страхотно удоволствие за каране в града! Само хората, които прекарват ежедневно по общо час, час и половина на ден по задръствания в София знаят колко отвратително е да се кара кола с ръчни скорости. Дори таксиметраджиите са си накупили по-новите коли с автоматици. Интересно, интересно. Тази Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i бензин МТ/ММ досега не бях я поглеждал като технически данни. МТ: Градско движение: 6.6 л./100 км. ММ: Градско движение: 6.2 л./100 км. МТ – Механична трансмисия ММ – Многорежимна трансмисия Под Многорежимна трансмисия .. да разбирам автоматични скорости ? За мен е изненадващо, че кола с автоматични скорости вече е по-икономична от кола с ръчни скорости. Колкото до ... Phenom 1.5 - прилича ми като отрочето на AMD CPU - Phenom 2. За този модел пък има само "Fuel consumption (L/100km) 5,1", което го приемам за смесен разход на гориво. Но защо крият градския, извънградския ... Дори не са обявили вместимостта на резервоара, което е странно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 30 Март, 2011 Автор Share Отговорено 30 Март, 2011 CVT е специален вид транзмисия, която може да е ръчна или автоматична (всички модерни CVT транзмисии в конвенционални автомобили работят автоматично) - тва е транзмисия която няма предупределени предавни съотношения като да кажем 1:1, 1:2, 1:3, 1:4 и тн, ами може от 1:1 до 1:4 да променя съотношението постоянно да кажем 1:1.1, 1:1.15, 1:1.20, 1.2.35 и тн (всъщност стъпките са микроскопични и безброй). Това особено за градски автомобили е невероятно ефективно, защото двигателя може да седи на максимален въртящ момент през цялото време (при скорости като градските където нямаш нужда да "удряш лютеницата", докато съотношението се променя постоянно (и скоростта расте или намалява)). Другото предимство е изключително опростения съединител, докато колата е в движение такъв на практика не се ползва. А ръчния режим на CVT-тата е с предупределени няколко съотношения, като ти като смениш от 1ва на 2ра, реално скоростната кутия минава през всички безброй стъпки между 1ва и 2ра докато спре на съотношението отговарящо на 2ра. Можеш да видиш повече информация за CVT в Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission Яко а? Точно за това съм впечатлен, че такива автомобилчета ще идват с CVT. Между другото освен Yaris, Mitsubishi Lancer & Colt, както и Honda Civic също се предлагат с CVT и имат по-нисък разход от колкото с ръчна. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktorov Отговорено 1 Април, 2011 Share Отговорено 1 Април, 2011 Не може да се отрече, че предницата в комбинация с тъмния цвят е страхотна! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GWM Отговорено 16 Април, 2011 Share Отговорено 16 Април, 2011 тоя модел най ме кефи бих си зел стига да има пари 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C2H5OH Отговорено 18 Април, 2011 Share Отговорено 18 Април, 2011 И бялото не стои зле. Като цяло има интересна муцунка, непозната до сега сред другите консервативни производители. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turin Отговорено 5 Юли, 2011 Share Отговорено 5 Юли, 2011 Някой знае ли какво е това Че таблото и целият интериор е от пластмаса – ясно. Вече масово ниския клас и особено малките коли ги правят така – ОК. Но защо на няколко снимки вече виждам снимано това парче как се "отваря". Наживо като го видях, според мен не се "затваря" добре – има луфтове, стои грозно и леко настрани някак. Защо изобщо е така направено? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turin Отговорено 16 Юли, 2011 Share Отговорено 16 Юли, 2011 Поне идея? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 17 Юли, 2011 Share Отговорено 17 Юли, 2011 Букса за диагностика ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan68 Отговорено 3 Октомври, 2011 Share Отговорено 3 Октомври, 2011 Визуалнно автомобила е просто прекрасен , за сега това... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreamerbg Отговорено 26 Октомври, 2011 Share Отговорено 26 Октомври, 2011 Пишете за едни прилични разходи, че дори и ниски на двигателите 1.3 и 1.5 , обаче в бг сайта за C10 пише над 7л/100км средно ... Та въпросът с това колко е икономичен двигателят става доста голям . Също така, както и друг съфорумец е открил в китайски сайт пишат Евро 4 , а в БГ пише Евро 5 .... общо взето имам доста притеснения... Харесва ми колата, но с толкова голям разход не бих си я купил май май... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 26 Октомври, 2011 Share Отговорено 26 Октомври, 2011 Ама как се дразня когато някой говори наизуст без дори да положи малко старание да открие това което го интересува! Това мързела не мори, то само мъчи! Да си чувал какво означава понятието "среден разход"? Посочи ми един от конкурентите му в този клас, който има по-малък среден разход с подобен като конски сили мотор! Че не ти харесва не ти харесва, ама спри да плюеш бе ... никой не те кара да купуваш! Нито пък да четеш тук! Точно волекса по книга има само с 0.1 л/100 км в повече среден разход от моето сандеро с 1.4 мотор и само 75 конски сили, а тука имаш 1.5 мотор с 99 кс. Ама то не става само с ядене ...! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 27 Октомври, 2011 Share Отговорено 27 Октомври, 2011 Радо, не е баш така... Публикувания среден разход за C10 е наистина висок. Само ти давам набързо направена една извадка на средните разходи обявени от дилъри/представителства: Yaris - 1,33 VVT - 99 кс - 5,4 Auris - 1,33 VVT - 100 кс - 5,9 Fabia - 1,4 MPI - 86 кс - 5,9 Sandero - 1,4 - 85 кс - 6,7/7,3 Picanto - 1,25 MPI - 86 кс - 4,5 Aveo - 1,4 - 100 кс - 5,9 i20 - 1,4 16V - 100 кс - 5,4 Clio - 1,6 - 110 кс - 7,8 За всички модели съм гледал мощността да е максимално близка до тази на C10. Виждаш, че Сандерото и Клиото само могат да се мерят с C10. Всички други са под 6. Та в този ред на мисли въпроса на Dreamerbg има логика - дали наистина ще се окаже, че средния разход е толкова висок... Е, и цените са други, но все пак са в един клас и сравнението е удачно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreamerbg Отговорено 27 Октомври, 2011 Share Отговорено 27 Октомври, 2011 До колкото се поинтересувах разходът може да се е завишил заради преминаването от Евро 4 към Евро 5 ?? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 27 Октомври, 2011 Share Отговорено 27 Октомври, 2011 Радо, не е баш така... Публикувания среден разход за C10 е наистина висок. Само ти давам набързо направена една извадка на средните разходи обявени от дилъри/представителства: Yaris - 1,33 VVT - 99 кс - 5,4 Auris - 1,33 VVT - 100 кс - 5,9 Fabia - 1,4 MPI - 86 кс - 5,9 Sandero - 1,4 - 85 кс - 6,7/7,3 Picanto - 1,25 MPI - 86 кс - 4,5 Aveo - 1,4 - 100 кс - 5,9 i20 - 1,4 16V - 100 кс - 5,4 Clio - 1,6 - 110 кс - 7,8 За всички модели съм гледал мощността да е максимално близка до тази на C10. Виждаш, че Сандерото и Клиото само могат да се мерят с C10. Всички други са под 6. Та в този ред на мисли въпроса на Dreamerbg има логика - дали наистина ще се окаже, че средния разход е толкова висок... Е, и цените са други, но все пак са в един клас и сравнението е удачно. Друг е въпроса тези малките "изнасилени" моторчета колко дълъг ще им е екплоатационния живот! До колкото се поинтересувах разходът може да се е завишил заради преминаването от Евро 4 към Евро 5 ?? Надали ...все пак, поне при дачия, евро 5 мотора - 1.2 16 кл., който смени евро 4 мотора - 1.4 8 кл. е с по-нисък разход ... обикновено разликата между евро 4 и евро 5 бензиновите мотори е само в по-ниските въглеродни емисии, а те идват от по-добър контрол на работата на двигателя, съответно по-добро изгаряне и по-ниски разходни норми и по-ниски вредни емисии! Нека все пак изчакаме да се затъркалят тия колички по пътищата и да видим на практика какво се получава! И нека не забравяме, че разхода все пак зависи от задкормилното устройство в голяма степен ... и от качеството на боклуците дето ги сипваме по нашите бензиностанции! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 27 Октомври, 2011 Share Отговорено 27 Октомври, 2011 Искам да направя едно уточнение: обявения каталожен разход на C10 е констатиран в България в реален пътен режим и реален български бензин - 95 октана! Не в лаборатория или компютърна симулация! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 27 Октомври, 2011 Share Отговорено 27 Октомври, 2011 Това беше важно уточнение. Т.е. има мегдан за смъкване - Петков, мисля да пробвам схемата, която ми прати на лс за превключване на предавките и ще рапортувам - но първо искам да видя с моето каране до къде ще стигна Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 27 Октомври, 2011 Share Отговорено 27 Октомври, 2011 Искам да направя едно уточнение: обявения каталожен разход на C10 е констатиран в България в реален пътен режим и реален български бензин - 95 октана! Не в лаборатория или компютърна симулация! Което означава, че ако човек си подбира от къде да зарежда и кара с малко по-лек крак, използвайки моторна спирачка и предвиждайки препятствията може да постигне доста по-нисък разход! Аз за 7 000 км съм направил тотално усреднен разход около 7.2-7.3 л/100 км ... а съм постигал разход под 6/100 и над 9/100 ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.