admin Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Това е хечбека Great Wall Voleex C10, който ще се прави у нас когато завода започне работа. Снимките са взети от: theage.com.au 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TsvetanVR Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Доста по-симпатично ми изглежда от разните тойотки и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest illegal Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 С два двигателя мисля, че ще е 92 и 105 коня, но не съм сигурен в конете! Което я прави доста пъргава. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted March 18, 2011 Author Share Posted March 18, 2011 Да, и двата двигателя са модели на Great Wall, покриващи Euro5 (много икономични), има информация за тях в тази тема: http://forums.gwm-bg.com/index.php/topic,7.0.html Иначе мъника е един от най-красивите компактни автомобили в класа си. Задницата е много близка до тази на Toyota Yaris, предницата е префасонирана, но това, което прави най-хубаво впечатление спрямо Toyota-та (лично мнение) е таблото. Ако наистина слуховете се окажат верни, че моделът ще е с цена около 12 хиляди лева, ще има страхотен успех. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sea Dragon Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Според мен стартовата цена не трябва да надвишава 10К , все пак Сандеро ще му е пряк конкурент. Дори Ярис има начална цена 15К. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Todor Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Изглежда много добре. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rusenche Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Да, и двата двигателя са модели на Great Wall, покриващи Euro5 (много икономични), има информация за тях в тази тема: http://forums.gwm-bg.com/index.php/topic,7.0.html Link-ът е от текущата тема. Икономични, икономични .. колко да са икономични. Бензинов двигател на малка кола под 7 литра разход в градски условия по спецификация съм видял само на една кола. Разход на гориво не намерих да пише освен само това: "Fuel Economy (L/100km at 90km/h) - 4.5" разбирам го като бензин, а и пише: "China/Euro 4 OBD" Source: Great Wall Voleex C10 GW Voleex Двигатели - 16V бензинов, с многоточково впръскване Работен обем, см3 - 1 298 и 1 497 Мощност, к.с. - 91 и 105 Макс. въртящ момент, Нм - 118/4200 и 138/4200 Дължина/широцина/височина, мм. - 3810/1705/1540 Междуосие, мм. - 2 460 Source: България пак ще прави автомобили. Но за разход на гориво - отново не пише. Мен ме интересува разхода в градски условия, защото е градска кола. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted March 29, 2011 Author Share Posted March 29, 2011 Тази количка в Австралия е брандирана като Great Wall Phenom. Там дават среден разход 5.0л/100 километра за 1.3 модела и 5.1л/100 километра за 1.5 модела. Данните са взети от: http://aboutnewcars.com/en/phenom-1-3/ http://aboutnewcars.com/en/phenom-1-5/ Както се вижда, не е ясно за коя скоростна кутия става дума, но нещата съвпадат. С това, което и ти си писал. Колата е до голяма степен копие на Toyota Yaris, освен че по дизайн си прилича, като размери е същата, а за 1.33 VVT двигателя на Toyota Yaris (бензин) дават градско 6.6 за ръчна, 6.2 за автоматична CVT. На дълъг път (това което гледаш с 90км/ч) 4.6 с ръчна / 4.4 с CVT и комбиниран 5.3л/100 за ръчна / 5.1л/100 за CVT. От тук съм взел данните на Yaris-а: http://www.toyota.bg/cars/new_cars/yaris/specifications.aspx Моделът с CVT освен икономичен, би бил и страхотно удоволствие за каране в града! Само хората, които прекарват ежедневно по общо час, час и половина на ден по задръствания в София знаят колко отвратително е да се кара кола с ръчни скорости. Дори таксиметраджиите са си накупили по-новите коли с автоматици. И една снимка на колата от изложението в Болония за финал: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rusenche Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Както се вижда, не е ясно за коя скоростна кутия става дума, но нещата съвпадат. С това, което и ти си писал. Колата е до голяма степен копие на Toyota Yaris, освен че по дизайн си прилича, като размери е същата, а за 1.33 VVT двигателя на Toyota Yaris (бензин) дават градско 6.6 за ръчна, 6.2 за автоматична CVT. На дълъг път (това което гледаш с 90км/ч) 4.6 с ръчна / 4.4 с CVT и комбиниран 5.3л/100 за ръчна / 5.1л/100 за CVT. От тук съм взел данните на Yaris-а: http://www.toyota.bg/cars/new_cars/yaris/specifications.aspx Моделът с CVT освен икономичен, би бил и страхотно удоволствие за каране в града! Само хората, които прекарват ежедневно по общо час, час и половина на ден по задръствания в София знаят колко отвратително е да се кара кола с ръчни скорости. Дори таксиметраджиите са си накупили по-новите коли с автоматици. Интересно, интересно. Тази Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i бензин МТ/ММ досега не бях я поглеждал като технически данни. МТ: Градско движение: 6.6 л./100 км. ММ: Градско движение: 6.2 л./100 км. МТ – Механична трансмисия ММ – Многорежимна трансмисия Под Многорежимна трансмисия .. да разбирам автоматични скорости ? За мен е изненадващо, че кола с автоматични скорости вече е по-икономична от кола с ръчни скорости. Колкото до ... Phenom 1.5 - прилича ми като отрочето на AMD CPU - Phenom 2. За този модел пък има само "Fuel consumption (L/100km) 5,1", което го приемам за смесен разход на гориво. Но защо крият градския, извънградския ... Дори не са обявили вместимостта на резервоара, което е странно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 CVT е специален вид транзмисия, която може да е ръчна или автоматична (всички модерни CVT транзмисии в конвенционални автомобили работят автоматично) - тва е транзмисия която няма предупределени предавни съотношения като да кажем 1:1, 1:2, 1:3, 1:4 и тн, ами може от 1:1 до 1:4 да променя съотношението постоянно да кажем 1:1.1, 1:1.15, 1:1.20, 1.2.35 и тн (всъщност стъпките са микроскопични и безброй). Това особено за градски автомобили е невероятно ефективно, защото двигателя може да седи на максимален въртящ момент през цялото време (при скорости като градските където нямаш нужда да "удряш лютеницата", докато съотношението се променя постоянно (и скоростта расте или намалява)). Другото предимство е изключително опростения съединител, докато колата е в движение такъв на практика не се ползва. А ръчния режим на CVT-тата е с предупределени няколко съотношения, като ти като смениш от 1ва на 2ра, реално скоростната кутия минава през всички безброй стъпки между 1ва и 2ра докато спре на съотношението отговарящо на 2ра. Можеш да видиш повече информация за CVT в Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission Яко а? Точно за това съм впечатлен, че такива автомобилчета ще идват с CVT. Между другото освен Yaris, Mitsubishi Lancer & Colt, както и Honda Civic също се предлагат с CVT и имат по-нисък разход от колкото с ръчна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktorov Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Не може да се отрече, че предницата в комбинация с тъмния цвят е страхотна! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GWM Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 тоя модел най ме кефи бих си зел стига да има пари 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C2H5OH Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 И бялото не стои зле. Като цяло има интересна муцунка, непозната до сега сред другите консервативни производители. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turin Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Някой знае ли какво е това Че таблото и целият интериор е от пластмаса – ясно. Вече масово ниския клас и особено малките коли ги правят така – ОК. Но защо на няколко снимки вече виждам снимано това парче как се "отваря". Наживо като го видях, според мен не се "затваря" добре – има луфтове, стои грозно и леко настрани някак. Защо изобщо е така направено? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turin Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Поне идея? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feikot Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Букса за диагностика ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan68 Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Визуалнно автомобила е просто прекрасен , за сега това... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamerbg Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Пишете за едни прилични разходи, че дори и ниски на двигателите 1.3 и 1.5 , обаче в бг сайта за C10 пише над 7л/100км средно ... Та въпросът с това колко е икономичен двигателят става доста голям . Също така, както и друг съфорумец е открил в китайски сайт пишат Евро 4 , а в БГ пише Евро 5 .... общо взето имам доста притеснения... Харесва ми колата, но с толкова голям разход не бих си я купил май май... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radowolf Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Ама как се дразня когато някой говори наизуст без дори да положи малко старание да открие това което го интересува! Това мързела не мори, то само мъчи! Да си чувал какво означава понятието "среден разход"? Посочи ми един от конкурентите му в този клас, който има по-малък среден разход с подобен като конски сили мотор! Че не ти харесва не ти харесва, ама спри да плюеш бе ... никой не те кара да купуваш! Нито пък да четеш тук! Точно волекса по книга има само с 0.1 л/100 км в повече среден разход от моето сандеро с 1.4 мотор и само 75 конски сили, а тука имаш 1.5 мотор с 99 кс. Ама то не става само с ядене ...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poroinik Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Радо, не е баш така... Публикувания среден разход за C10 е наистина висок. Само ти давам набързо направена една извадка на средните разходи обявени от дилъри/представителства: Yaris - 1,33 VVT - 99 кс - 5,4 Auris - 1,33 VVT - 100 кс - 5,9 Fabia - 1,4 MPI - 86 кс - 5,9 Sandero - 1,4 - 85 кс - 6,7/7,3 Picanto - 1,25 MPI - 86 кс - 4,5 Aveo - 1,4 - 100 кс - 5,9 i20 - 1,4 16V - 100 кс - 5,4 Clio - 1,6 - 110 кс - 7,8 За всички модели съм гледал мощността да е максимално близка до тази на C10. Виждаш, че Сандерото и Клиото само могат да се мерят с C10. Всички други са под 6. Та в този ред на мисли въпроса на Dreamerbg има логика - дали наистина ще се окаже, че средния разход е толкова висок... Е, и цените са други, но все пак са в един клас и сравнението е удачно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamerbg Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 До колкото се поинтересувах разходът може да се е завишил заради преминаването от Евро 4 към Евро 5 ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radowolf Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Радо, не е баш така... Публикувания среден разход за C10 е наистина висок. Само ти давам набързо направена една извадка на средните разходи обявени от дилъри/представителства: Yaris - 1,33 VVT - 99 кс - 5,4 Auris - 1,33 VVT - 100 кс - 5,9 Fabia - 1,4 MPI - 86 кс - 5,9 Sandero - 1,4 - 85 кс - 6,7/7,3 Picanto - 1,25 MPI - 86 кс - 4,5 Aveo - 1,4 - 100 кс - 5,9 i20 - 1,4 16V - 100 кс - 5,4 Clio - 1,6 - 110 кс - 7,8 За всички модели съм гледал мощността да е максимално близка до тази на C10. Виждаш, че Сандерото и Клиото само могат да се мерят с C10. Всички други са под 6. Та в този ред на мисли въпроса на Dreamerbg има логика - дали наистина ще се окаже, че средния разход е толкова висок... Е, и цените са други, но все пак са в един клас и сравнението е удачно. Друг е въпроса тези малките "изнасилени" моторчета колко дълъг ще им е екплоатационния живот! До колкото се поинтересувах разходът може да се е завишил заради преминаването от Евро 4 към Евро 5 ?? Надали ...все пак, поне при дачия, евро 5 мотора - 1.2 16 кл., който смени евро 4 мотора - 1.4 8 кл. е с по-нисък разход ... обикновено разликата между евро 4 и евро 5 бензиновите мотори е само в по-ниските въглеродни емисии, а те идват от по-добър контрол на работата на двигателя, съответно по-добро изгаряне и по-ниски разходни норми и по-ниски вредни емисии! Нека все пак изчакаме да се затъркалят тия колички по пътищата и да видим на практика какво се получава! И нека не забравяме, че разхода все пак зависи от задкормилното устройство в голяма степен ... и от качеството на боклуците дето ги сипваме по нашите бензиностанции! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyko23 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Искам да направя едно уточнение: обявения каталожен разход на C10 е констатиран в България в реален пътен режим и реален български бензин - 95 октана! Не в лаборатория или компютърна симулация! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poroinik Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Това беше важно уточнение. Т.е. има мегдан за смъкване - Петков, мисля да пробвам схемата, която ми прати на лс за превключване на предавките и ще рапортувам - но първо искам да видя с моето каране до къде ще стигна Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radowolf Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Искам да направя едно уточнение: обявения каталожен разход на C10 е констатиран в България в реален пътен режим и реален български бензин - 95 октана! Не в лаборатория или компютърна симулация! Което означава, че ако човек си подбира от къде да зарежда и кара с малко по-лек крак, използвайки моторна спирачка и предвиждайки препятствията може да постигне доста по-нисък разход! Аз за 7 000 км съм направил тотално усреднен разход около 7.2-7.3 л/100 км ... а съм постигал разход под 6/100 и над 9/100 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.