Jump to content

Recommended Posts

Това е хечбека Great Wall Voleex C10, който ще се прави у нас когато завода започне работа. Снимките са взети от:

theage.com.au

 

great_wall_voleex04-600x400.jpg

great_wall_voleex05-600x400.jpg

great_wall_voleex02-600x400.jpg

great_wall_voleex01-600x400.jpg

great_wall_voleex03-600x400.jpg

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста по-симпатично ми изглежда от разните тойотки и т.н. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest illegal

С два двигателя мисля, че ще е 92 и 105 коня, но не съм сигурен в конете! Което я прави  доста пъргава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и двата двигателя са модели на Great Wall, покриващи Euro5 (много икономични), има информация за тях в тази тема:

http://forums.gwm-bg.com/index.php/topic,7.0.html

 

Иначе мъника е един от най-красивите компактни автомобили в класа си. Задницата е много близка до тази на Toyota Yaris, предницата е префасонирана, но това, което прави най-хубаво впечатление спрямо Toyota-та (лично мнение) е таблото. Ако наистина слуховете се окажат верни, че моделът ще е с цена около 12 хиляди лева, ще има страхотен успех.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен стартовата цена не трябва да надвишава 10К , все пак Сандеро ще му е пряк конкурент.

Дори Ярис има начална цена 15К.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Todor

Изглежда много добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и двата двигателя са модели на Great Wall, покриващи Euro5 (много икономични), има информация за тях в тази тема:

http://forums.gwm-bg.com/index.php/topic,7.0.html

 

Link-ът е от текущата тема.

 

Икономични, икономични .. колко да са икономични. Бензинов двигател на малка кола под 7 литра разход в градски условия по спецификация съм видял само на една кола.

 

Разход на гориво не намерих да пише освен само това:

 

"Fuel Economy (L/100km at 90km/h) - 4.5" разбирам го като бензин, а и пише: "China/Euro 4 OBD"

 

Source: Great Wall Voleex C10

 

GW Voleex

Двигатели - 16V бензинов, с многоточково впръскване

Работен обем, см3 - 1 298 и 1 497

Мощност, к.с. - 91 и 105

Макс. въртящ момент, Нм - 118/4200 и 138/4200

Дължина/широцина/височина, мм. - 3810/1705/1540

Междуосие, мм. - 2 460

 

Source: България пак ще прави автомобили.

 

Но за разход на гориво - отново не пише. Мен ме интересува разхода в градски условия, защото е градска кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази количка в Австралия е брандирана като Great Wall Phenom. Там дават среден разход 5.0л/100 километра за 1.3 модела и 5.1л/100 километра за 1.5 модела. Данните са взети от:

 

http://aboutnewcars.com/en/phenom-1-3/

http://aboutnewcars.com/en/phenom-1-5/

 

Както се вижда, не е ясно за коя скоростна кутия става дума, но нещата съвпадат. С това, което и ти си писал. Колата е до голяма степен копие на Toyota Yaris, освен че по дизайн си прилича, като размери е същата, а за 1.33 VVT двигателя на Toyota Yaris (бензин) дават градско 6.6 за ръчна, 6.2 за автоматична CVT. На дълъг път (това което гледаш с 90км/ч) 4.6 с ръчна / 4.4 с CVT и комбиниран 5.3л/100 за ръчна / 5.1л/100 за CVT.

 

От тук съм взел данните на Yaris-а:

http://www.toyota.bg/cars/new_cars/yaris/specifications.aspx

 

Моделът с CVT освен икономичен, би бил и страхотно удоволствие за каране в града! Само хората, които прекарват ежедневно по общо час, час и половина на ден по задръствания в София знаят колко отвратително е да се кара кола с ръчни скорости. Дори таксиметраджиите са си накупили по-новите коли с автоматици.

 

И една снимка на колата от изложението в Болония за финал:

STP86641.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се вижда, не е ясно за коя скоростна кутия става дума, но нещата съвпадат. С това, което и ти си писал. Колата е до голяма степен копие на Toyota Yaris, освен че по дизайн си прилича, като размери е същата, а за 1.33 VVT двигателя на Toyota Yaris (бензин) дават градско 6.6 за ръчна, 6.2 за автоматична CVT. На дълъг път (това което гледаш с 90км/ч) 4.6 с ръчна / 4.4 с CVT и комбиниран 5.3л/100 за ръчна / 5.1л/100 за CVT.

 

От тук съм взел данните на Yaris-а:

http://www.toyota.bg/cars/new_cars/yaris/specifications.aspx

 

Моделът с CVT освен икономичен, би бил и страхотно удоволствие за каране в града! Само хората, които прекарват ежедневно по общо час, час и половина на ден по задръствания в София знаят колко отвратително е да се кара кола с ръчни скорости. Дори таксиметраджиите са си накупили по-новите коли с автоматици.

 

Интересно, интересно.

 

Тази Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i бензин МТ/ММ досега не бях я поглеждал като технически данни.

 

МТ: Градско движение: 6.6 л./100 км.

 

ММ: Градско движение: 6.2 л./100 км.

 

МТ – Механична трансмисия ММ – Многорежимна трансмисия

 

Под Многорежимна трансмисия .. да разбирам автоматични скорости ?

 

За мен е изненадващо, че кола с автоматични скорости вече е по-икономична от кола с ръчни скорости.

 

 

Колкото до ... Phenom 1.5 - прилича ми като отрочето на AMD CPU - Phenom 2.  :huh:

 

За този модел пък има само "Fuel consumption (L/100km) 5,1", което го приемам за смесен разход на гориво.

 

Но защо крият градския, извънградския ...

 

Дори не са обявили вместимостта на резервоара, което е странно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT е специален вид транзмисия, която може да е ръчна или автоматична (всички модерни CVT транзмисии в конвенционални автомобили работят автоматично) - тва е транзмисия която няма предупределени предавни съотношения като да кажем 1:1, 1:2, 1:3, 1:4 и тн, ами може от 1:1 до 1:4 да променя съотношението постоянно да кажем 1:1.1, 1:1.15, 1:1.20, 1.2.35 и тн (всъщност стъпките са микроскопични и безброй). Това особено за градски автомобили е невероятно ефективно, защото двигателя може да седи на максимален въртящ момент през цялото време (при скорости като градските където нямаш нужда да "удряш лютеницата", докато съотношението се променя постоянно (и скоростта расте или намалява)). Другото предимство е изключително опростения съединител, докато колата е в движение такъв на практика не се ползва.

 

А ръчния режим на CVT-тата е с предупределени няколко съотношения, като ти като смениш от 1ва на 2ра, реално скоростната кутия минава през всички безброй стъпки между 1ва и 2ра докато спре на съотношението отговарящо на 2ра.

 

Можеш да видиш повече информация за CVT в Wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission

 

Яко а? Точно за това съм впечатлен, че такива автомобилчета ще идват с CVT. Между другото освен Yaris, Mitsubishi Lancer & Colt, както и Honda Civic също се предлагат с CVT и имат по-нисък разход от колкото с ръчна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

index.php?action=dlattach;topic=7.0;attach=258;image

 

 

Не може да се отрече, че предницата в комбинация с тъмния цвят е страхотна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя модел най ме кефи бих си зел стига да има пари  ;D

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И бялото не стои зле. Като цяло има интересна муцунка, непозната до сега сред другите консервативни производители.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какво е това

 

index.php?action=dlattach;topic=7.0;attach=86;image

 

Че таблото и целият интериор е от пластмаса – ясно. Вече масово ниския клас и особено малките коли ги правят така – ОК. Но защо на няколко снимки вече виждам снимано това парче как се "отваря". Наживо като го видях, според мен не се "затваря" добре – има луфтове, стои грозно и леко настрани някак.

 

Защо изобщо е така направено?  :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Букса за диагностика ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визуалнно автомобила е просто прекрасен , за сега това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишете за едни прилични разходи, че дори и ниски на двигателите 1.3 и 1.5 , обаче в бг сайта за C10 пише над 7л/100км средно ... Та въпросът с това колко е икономичен двигателят става доста голям .

 

 

Също така, както и друг съфорумец е открил в китайски сайт пишат Евро 4 , а в БГ пише Евро 5 .... общо взето имам доста притеснения...

Харесва ми колата, но с толкова голям разход не бих си я купил май май...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама как се дразня когато някой говори наизуст без дори да положи малко старание да открие това което го интересува! Това мързела не мори, то само мъчи!

 

Да си чувал какво означава понятието "среден разход"?

Посочи ми един от конкурентите му в този клас, който има по-малък среден разход с подобен като конски сили мотор!

Че не ти харесва не ти харесва, ама спри да плюеш бе ... никой не те кара да купуваш! Нито пък да четеш тук!

 

Точно волекса по книга има само с 0.1 л/100 км в повече среден разход от моето сандеро с 1.4 мотор и само 75 конски сили, а тука имаш 1.5 мотор с 99 кс. Ама то не става само с ядене ...!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо, не е баш така... Публикувания среден разход за C10 е наистина висок. Само ти давам набързо направена една извадка на средните разходи обявени от дилъри/представителства:

 

Yaris - 1,33 VVT - 99 кс - 5,4

Auris - 1,33 VVT - 100 кс - 5,9

Fabia - 1,4 MPI - 86 кс - 5,9

Sandero - 1,4 - 85 кс - 6,7/7,3

Picanto - 1,25 MPI - 86 кс - 4,5

Aveo - 1,4 - 100 кс - 5,9

i20 - 1,4 16V - 100 кс - 5,4

Clio - 1,6 - 110 кс - 7,8

 

За всички модели съм гледал мощността да е максимално близка до тази на C10. Виждаш, че Сандерото и Клиото само могат да се мерят с C10. Всички други са под 6. Та в този ред на мисли въпроса на Dreamerbg има логика - дали наистина ще се окаже, че средния разход е толкова висок... Е, и цените са други, но все пак са в един клас и сравнението е удачно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото се поинтересувах разходът може да се е завишил заради преминаването от Евро 4 към Евро 5 ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо, не е баш така... Публикувания среден разход за C10 е наистина висок. Само ти давам набързо направена една извадка на средните разходи обявени от дилъри/представителства:

 

Yaris - 1,33 VVT - 99 кс - 5,4

Auris - 1,33 VVT - 100 кс - 5,9

Fabia - 1,4 MPI - 86 кс - 5,9

Sandero - 1,4 - 85 кс - 6,7/7,3

Picanto - 1,25 MPI - 86 кс - 4,5

Aveo - 1,4 - 100 кс - 5,9

i20 - 1,4 16V - 100 кс - 5,4

Clio - 1,6 - 110 кс - 7,8

 

За всички модели съм гледал мощността да е максимално близка до тази на C10. Виждаш, че Сандерото и Клиото само могат да се мерят с C10. Всички други са под 6. Та в този ред на мисли въпроса на Dreamerbg има логика - дали наистина ще се окаже, че средния разход е толкова висок... Е, и цените са други, но все пак са в един клас и сравнението е удачно.

 

 

Друг е въпроса тези малките "изнасилени" моторчета колко дълъг ще им е екплоатационния живот!

 

 

 

До колкото се поинтересувах разходът може да се е завишил заради преминаването от Евро 4 към Евро 5 ??

 

Надали ...все пак, поне при дачия, евро 5 мотора - 1.2 16 кл., който смени евро 4 мотора - 1.4 8 кл. е с по-нисък разход ... обикновено разликата между евро 4 и евро 5 бензиновите мотори е само в по-ниските въглеродни емисии, а те идват от по-добър контрол на работата на двигателя, съответно по-добро изгаряне и по-ниски разходни норми и по-ниски вредни емисии!

 

Нека все пак изчакаме да се затъркалят тия колички по пътищата и да видим на практика какво се получава!

 

И нека не забравяме, че разхода все пак зависи от задкормилното устройство в голяма степен ... и от качеството на боклуците дето ги сипваме по нашите бензиностанции!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да направя едно уточнение: обявения каталожен разход на C10 е констатиран в България в реален пътен режим и реален български бензин - 95 октана! Не в лаборатория или компютърна симулация!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше важно уточнение. Т.е. има мегдан за смъкване - Петков, мисля да пробвам схемата, която ми прати на лс за превключване на предавките и ще рапортувам - но първо искам да видя с моето каране до къде ще стигна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да направя едно уточнение: обявения каталожен разход на C10 е констатиран в България в реален пътен режим и реален български бензин - 95 октана! Не в лаборатория или компютърна симулация!

 

Което означава, че ако човек си подбира от къде да зарежда и кара с малко по-лек крак, използвайки моторна спирачка и предвиждайки препятствията може да постигне доста по-нисък разход!

 

Аз за 7 000 км съм направил тотално усреднен разход около 7.2-7.3 л/100 км ... а съм постигал разход под 6/100 и над 9/100 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×