maersk Отговорено 1 Април, 2012 Share Отговорено 1 Април, 2012 заслужава си гледането!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 за това говоря, я вкарайте там Н6 , дано им дойде акъла и да апочнат да сглобяват Н5 в България Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 безспорно Н5 си е за истински оффроуд, но имам приятел със субару форестър, което е като Н6 и го вкарва на такива фантастични места, за каквито повечето от нас няма да си помислят, но го прави в 5% от времето, в което кара автомобила. затова пак казвам, че Н6 ще си е идеален кросоувър и може би повечето хора ще предпочетата него пред Н5, защото е по-лесен за управление. Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря) Е то ти па разбираш за какво са оборотите под 1000 на една пералня Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 ама аз знам как да си изпера, а тя не знае как да кара джип с part time 4x4 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 2 Април, 2012 Share Отговорено 2 Април, 2012 безспорно Н5 си е за истински оффроуд, но имам приятел със субару форестър, което е като Н6 и го вкарва на такива фантастични места, за каквито повечето от нас няма да си помислят, но го прави в 5% от времето, в което кара автомобила. затова пак казвам, че Н6 ще си е идеален кросоувър и може би повечето хора ще предпочетата него пред Н5, защото е по-лесен за управление. Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря) Форестъра си е точно,ама точно като Н5 (до колкото може да се сравни с него),първо има блокажи,второ има демултипликатор,трето не е с халдекс Да речем,че е смален вариант Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 Форестъра си е точно,ама точно като Н5 (до колкото може да се сравни с него),първо има блокажи,второ има демултипликатор,трето не е с халдекс Да речем,че е смален вариант да, но не е на шаси, постоянно е 4х4 и няма нито един блокаж. затова мисля, че е точно Н6 варианта Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 Аз мисля, че на пазара трябва да ги има и двата модела. Чудесно би било да се правят и двата модела в България, а си миля, че ще има пазар и за двата не само в у нас но и в Европа. Н5 е страхотна машина, и трябва да я има на пазара, не само за зарибявка. В Англия започват да продават Стийд - и това е най-евтиния пикап в този клас, който предлага и доста добро качество. Сигурно и ще пуснат и Н5, койото ще е най-достъпния истински джип в този пазарен сегмент 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 да, но не е на шаси, постоянно е 4х4 и няма нито един блокаж. затова мисля, че е точно Н6 варианта Няма ли блокаж на централния ? И къде изтърва демултипликатора (понижаваща предавка (бързи-бавни)) Май не четеш. Н6 е Тигуан,Голф,А3 и всички други знайни и незнайни производители използвали Халдекс системата за задвижване.При нея няма нищо,освен един заден мост он деманд. Да приемем че форестъра е между двете машини и да се приключва спора. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 приемам. пропуснах, че Н6 няма бавни и че не е постоянно 4х4. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 3 Април, 2012 Share Отговорено 3 Април, 2012 Аз мисля, че на пазара трябва да ги има и двата модела. Чудесно би било да се правят и двата модела в България, а си миля, че ще има пазар и за двата не само в у нас но и в Европа. Н5 е страхотна машина, и трябва да я има на пазара, не само за зарибявка. В Англия започват да продават Стийд - и това е най-евтиния пикап в този клас, който предлага и доста добро качество. Сигурно и ще пуснат и Н5, койото ще е най-достъпния истински джип в този пазарен сегмент съгласен и аз се опитвам да прокарвам тази идея от доста време насам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 20 Април, 2012 Share Отговорено 20 Април, 2012 (Редактирано) безспорно Н5 си е за истински оффроуд, но имам приятел със субару форестър, което е като Н6 и го вкарва на такива фантастични места, за каквито повечето от нас няма да си помислят, но го прави в 5% от времето, в което кара автомобила. затова пак казвам, че Н6 ще си е идеален кросоувър и може би повечето хора ще предпочетата него пред Н5, защото е по-лесен за управление. Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря) че то и H5 не е 4х4 през цялото време а и не се напрягайте системата на Субару е различна и от H5 и от H6 по проходимост е може би по средата между двете. Редактирано 20 Април, 2012 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 21 Април, 2012 Share Отговорено 21 Април, 2012 че то и H5 не е 4х4 през цялото време това казвам и аз де. ама обясни на жена, че е джип и да не включва 4х4 като го кара. те 90% от жените включват ежедневно стоп за мъгла, ти ми говориш за 4х4 на сухо 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 21 Април, 2012 Share Отговорено 21 Април, 2012 Гледайки Hover H7, според мен Hover H5 е на път да бъде свален от производство. H5 е базиран на по-стара платформа, с по-стар двигател, докато H6 и H7 са изцяло нови модели, които вероятно ще пуснат един след друг да се правят у нас. H6 е "паркетник", докато H7 отговаря на размерите на H5, макар още да не знаем каква е 4х4 системата му - едва ли е part-time, но дано да е full-time, не да се включва при прибуксуване. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 26 Май, 2012 Share Отговорено 26 Май, 2012 Та като става дума за впечатления - в един от тези почивни дни реших да се набутам в един черен път - ама нали се сещате колко валя предните дни. Пътя беше сравнително равен с леки завои и няколко изкачвания и спускания. Не изглеждаше да е такъв в който да затънеш до уши. Та нехендрих се вътре и газ. Още в началото разбрах, че пътя не е толкова безобиден колкото изглеждаше но вече бях вътре и нямаше как да обърна. Та карам аз курназ само на задно обаче се оказа, че калта е една такава глинеста и лепкава и се наложи да включа 4х4. На вътре по пътя стана още по интересно - няколко километра карах почти странично, защото задните гуми току влизаха в коловози, току излизаха и автомобила постоянно занасяше ту в ляво, ту в дясно......голямо въртене на кормилото падна за да я задържа в пътя и да не скоча в храстите. Обаче не спря и за секунда. Такива буци кал хвърчаха над калниците, че по едно време ми стана жал дето го вкарах там. Както и да е, на една полянка успях да завъртя и обратно назад. Като тръгнах да се връщам видях какви коловози съм направил и в един момент се усъмних дали ще мога да се върна. И отново буци кал над калниците и по тавана....Обаче поне разбрах, че с този джип проблеми в калта няма, както, че и фабричните гуми не са пригодени за офроуд.... но щом успя в тази глина с тези гуми да ме издърпа - значи машината наистина е добра. 4 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 1 Юни, 2012 Share Отговорено 1 Юни, 2012 Ами време е май да си купиш подходящи гуми и да прежалиш боята и газ в храстите 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 7 Юни, 2012 Share Отговорено 7 Юни, 2012 Така или иначе смятам,че няколко коня в повече няма да са излишни.. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki.A. Отговорено 20 Юни, 2012 Share Отговорено 20 Юни, 2012 (Редактирано) Ето още мако впечатления от джипчето. 1.Наближавам 5000км и смело мога да кажа ,че вибрациите на двигателя изчезнаха ,направо се стопиха след 4000км започнах леко по леко да му вдигам оборотите при каране.Вече до 6000 оборота си мърка много прилично,дори и шума които ме влудяваше в скоросната кутия намаля чуствително,надява се след смяната на маслата да заспи всичко!! 2.Днес вече дойде деня да проверя дали има ограничител на скороста!!!!! Аз не забелязах да има стигнах до 195км/ч и трябваше да намалям защото прават ми свърши (кофти,един опит една възмжност поне до смяната на масло после пак ще пробвам все пак трябва да знам на какво се возя и с какви максимални възможости е ,за всеки случай!!! Ето малко инфо ако все още някой му е любопитно и не се е искушил да пробва колко са "къси предавките" щот се изморих да чета по форумите: 1ва предавка - не запомних на колко стига до червеното (демек 6000 оборота) 2ра предавка - 100км/ч при 6000 оборота 3та предавка - 150км/ч при 6000 оборота 4та предавка - 180км/ч при 6000 оборота 5та предавка - 195км/ч при почти 5000 оборота /тука вече се усети че няма грам тяга явно кончетата се измориха/ За мен това не са къси скорости направо са си дълги сравнение с колите които съм карал!!! За вас не знам! На мен джипката не ми се струва чак толкова шумна, а и както писаха колегите - има начини за допълнително обезшумяване. Когато за пръв път се качих в Ховъра и аз бях ужасен от "подскачащия" скоростен лост. Сега, след 3000 км., вибрациите са съвсем нормални за иначе излишно дългия скоростен лост. Относно мощността - 4G69 по спецификация е 161 к.с. Заради простотиите с евро сертификацията китайците софтуерно са го скопили на 136 к.с. Руснаците отдавна го "лекуват" и се надявам някой ден и при нас да стане възможно това. Е това с конете ме гложди от много време, Ако може да се намери инфо ,как точно се лекува и дали братушките са констатирли някакви лоши последствия от това.Щот аз се рових по техните форуми ама ми е трудно с преводачката ако може съфорумци помагаите!!! Говорим си теоритично какво може да да се постигне с чипосването,но с реални факти ! Нека не закачаме гаранцията при такива дейности.Аз лино много силно усещам при пуснат климатик 2000-3000 оборота едно заглъхване ,забавяне ,забиване и както искате го наречете още,направо си губи мощност ,а това са оборотите в който се препоръчва да се кара за икономично и щадящо каране. Затова едни чип да дигне въртяшия момент при ниските обороти ще е чудесно и направо на място,не говоря да правим бегачка а за по приятно каране през деня!!! P.S Днеска при пуснат климатик и това приглъхване ,слизах и отварях капака да търся да не са скрили някоя турбниа, щот все едно колата както си набира и изведнуж попада в турбо дупка,ама нищо не намерх (тука се шегувкам ,просто ми се ска да е истина,щот с турбинка по хубаво се чипва) Редактирано 20 Юни, 2012 от Niki.A. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lari Отговорено 25 Юни, 2012 Share Отговорено 25 Юни, 2012 Здравеяте, и аз от една седмица съм собственик на Hover5 ниво star.Вече съм навъртял към 2100 км.колата се държи супер на пътя.Е не е бегачка но това е от концепцията на автомобила.Притежавам и Нисан Кашкай бензинов . Имама впечатленето че возията на Ховъра е сякаш по добра особенно на лош път.Скоро минавах рижкия проход и там го забалязах това. Веро е ,че а ко двигателя беше поне 160 к.с. ще ше да е друго.но и това ще стане -чип тунинг или по скоро връщане на нормалните настройки на двигателя. Това е от мен .Автомобила си е супер.Даже за тези пари имам чувството че са дали повече отколкото другите дават. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 25 Юни, 2012 Автор Share Отговорено 25 Юни, 2012 Здравеяте, и аз от една седмица съм собственик на Hover5 ниво star.Вече съм навъртял към 2100 км.колата се държи супер на пътя.Е не е бегачка но това е от концепцията на автомобила.Притежавам и Нисан Кашкай бензинов . Имама впечатленето че возията на Ховъра е сякаш по добра особенно на лош път.Скоро минавах рижкия проход и там го забалязах това. Веро е ,че а ко двигателя беше поне 160 к.с. ще ше да е друго.но и това ще стане -чип тунинг или по скоро връщане на нормалните настройки на двигателя. Това е от мен .Автомобила си е супер.Даже за тези пари имам чувството че са дали повече отколкото другите дават. Честито и безаварийно ползване! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 25 Юни, 2012 Share Отговорено 25 Юни, 2012 Честито ! Радвай се на придобивката, и пиши наблюденията си. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ванкоти Отговорено 29 Юни, 2012 Share Отговорено 29 Юни, 2012 Здравейте ,от днес съм собственик на 3 годишен Хувър Н5 внос от Италия .Още не съм го карал ,но от понеделник ще имам впечатления от малко по- стара кола на 40 000км. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tooowjs Отговорено 29 Юни, 2012 Share Отговорено 29 Юни, 2012 Здравейте ,от днес съм собственик на 3 годишен Хувър Н5 внос от Италия .Още не съм го карал ,но от понеделник ще имам впечатления от малко по- стара кола на 40 000км. Честита да ти е придобивката. Ако е удобно, би ли споделил подробности за покупката: как е внесена колата, цена, състояние и каквото се сетиш. Предварително ти благодаря. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ванкоти Отговорено 29 Юни, 2012 Share Отговорено 29 Юни, 2012 Честита да ти е придобивката. Ако е удобно, би ли споделил подробности за покупката: как е внесена колата, цена, състояние и каквото се сетиш. Предварително ти благодаря. 12000лв.има леки забележки по кожения салон.купувам я от приятел който гарантира че километрите са реални.има газов инжекцион. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tooowjs Отговорено 30 Юни, 2012 Share Отговорено 30 Юни, 2012 Супер звучи, като цена, километри и инжекциона даже. Като я развозиш ще разказваш как е сложена уредба и бутилката и всичко. Надявам се всичко да е ок. Поздрави... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.