Jump to content

Впечатления от Н5


terminator

Recommended Posts

Един от потребителите с внесен от Италия H3 писа, че въздушния филтър е бил 21лв. Което е било удивително ниска цена за оригинален консуматив (в сравнение с повечето марки, където за оригинален филтър могат да ти искат 50-100лв, нищо, че афтър-маркет са 10-25лв).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • Отговори 290
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днес ходих в едно ново представителство на Грейт уол в Стара Загора,Нова Кар се казва и останах с неприятното усещане,че Н5 е изключително нисък вътре...Опираше ми главата при най-ниска позиция на седалката.Иначе много добър като цяло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си 2 метра, feikot :) Иначе да, понеже колата е висока, за да не дойде прекалено високо и самото купе, е една идея по-ниска. Но чак да ти опира главата на най-ниската позиция, не вярвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново проблем с моя Hover, днеска изобщо не иска да стартира (запали) което не би трябвало да се случва с автомобил на по-малко от 15000 км, а днеска спешно ми трябваше. Просто вече ми писна от всички n-на брой проблеми и вече обмислих да се консултирам с адвокат за да подам иск за разваляне на договора с Litex Motors.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като имам време ще се обадя да го вземат с пътна помощ. Но проблема е там че автомобил купуваш за да го караш и да ти е под рака кога ти трябва (а днеска ми трябваше мн заради спешен болничен случай) а не да се чудиш дали ще запали или не, дали ще стигнеш до мястото където си тръгнал. И другото дразнещо е че вече много от хората който познаваш вече те вземат за глупак защото си дал 34000 лева за нещо по което още първия месец почнаха да се появяват проблеми и не се спирали досега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ ли си, колега? Защото да ме прощават нашите майстори - газаджии, но почти нито един от тях не става за нищо! Защо ГУ поставяни в Италия, например рядко правят проблеми, а тук винаги изкача по нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново проблем с моя Hover, днеска изобщо не иска да стартира (запали) което не би трябвало да се случва с автомобил на по-малко от 15000 км, а днеска спешно ми трябваше. Просто вече ми писна от всички n-на брой проблеми и вече обмислих да се консултирам с адвокат за да подам иск за разваляне на договора с Litex Motors.

 

Много лошо колега, жалко че се случват такива ситоации с новите ни коли!!!!! Аз одавна да съм прежалил гаранцията но не ми остава време да се заема сериозно. От бегло питане при познати газаджии,никой не смее да пипа по такава газова просто нямат никакъв опит както мож би нямат и в севизите на диларите. И при мен пробемът си седи ,вчера излизах по късно и изпратих жената и бебешора до колата ,след яко въртене забали а отзад щях да припадна от миризма на бензин (ама не оня приятния аромат дет мирише лекичко ,а резлив и гаден ) за момент се замислих дали да не ходя да взема едно бурканче и да си събирам бебзина от аспуха "шегувам се ,ама не ми е смешно"

 

Незнам, много лоша центровка а уж ги правят по калъп както мойта,твойта и на колегите. Бутилка с неква помпа, малко тръби и софт.....! Но явно или сме отцелили момента да се омаже софтуера най логично според мен, да има некви гадости по тръбите пробвано от колеги, да е неква кофти помпа с невъзможнот да достига предвиденото налягане малко вероятно от това да не запали на бензин "смеххх:". Според мен си е от цнтровката,само се опасявам от неправилно горене в двигателя щот не разбирам и не мога да разбер дали има бедна или богата смес демек да се получават некви детонации което си е вече голям проблем в двигателя. Но да не говоря глупости ще изчакам по професионално мнение!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Получих вчера най- официално препоръчано писмо от дилъра за подмяна на гарнитура на главата на двигателя в удобно за мен време......

В Австралия открили съдържание на азбест в гарнитурата , ...............знам че тук някъде някой писа за австралийците.....

Друг получавал ли е такова нещо? Редовно следя форума, но мисля, че никой не е споделил. Ако е писано - извинения!

 

И все пак е доста сериозно като инициатива и заслужава похвала и благодарности за грижите - на Литекс Мотърс и Митвас-конкретно.

А истината е, че на мен хич не ми се вкарва за 2-3 дни в сервиз ( до 15 часа пишат, но..?!?!), а и да ми разглобяват нещо работещо..... Знам, че азбеста е по-опасен за хората при свалянето на гарнитурата и последващото "съхранение", отколкото където си е в момента. А и досега колко накладки с азбест, феродови дискове и какво ли не сме карали, сега точно с гарнитурата сме се заели.... Май конкуренцията хич не спи :laughing5: ..... Но това си е лично мое мнение. :sad3:

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Австралия открили съдържание на азбест в гарнитурата

 

Няма страшно, Австралия е далече.

Пък и асбестът е далеч по-безвреден от идеите, които се раждат в болните мозъци на безделниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ ли си, колега? Защото да ме прощават нашите майстори - газаджии, но почти нито един от тях не става за нищо! Защо ГУ поставяни в Италия, например рядко правят проблеми, а тук винаги изкача по нещо?

На газ съм колега. Според мен момчетата който работят в сервизите и поставят газовите не трябва да носят отговорност за проблемите с газовите, защото проблеми с газовите се появят при автомобили на който са монтирани газови уредби в различни сервизи. За проблема с газовите отново са виновни от ЛМ защото те организираха обучения как трябва да се поставят газовите (аз чаках 5 месеца от като платих автомобила до поставянето на газовата през което време ми обясняваха че провеждат обучения) и според мен или газовите не са добри или самата процедура по поставянето не е правилна и трябва да измислят нещо да поправят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Много лошо колега, жалко че се случват такива ситоации с новите ни коли!!!!! Аз одавна да съм прежалил гаранцията но не ми остава време да се заема сериозно. От бегло питане при познати газаджии,никой не смее да пипа по такава газова просто нямат никакъв опит както мож би нямат и в севизите на диларите. И при мен пробемът си седи ,вчера излизах по късно и изпратих жената и бебешора до колата ,след яко въртене забали а отзад щях да припадна от миризма на бензин (ама не оня приятния аромат дет мирише лекичко ,а резлив и гаден ) за момент се замислих дали да не ходя да взема едно бурканче и да си събирам бебзина от аспуха "шегувам се ,ама не ми е смешно"

 

Незнам, много лоша центровка а уж ги правят по калъп както мойта,твойта и на колегите. Бутилка с неква помпа, малко тръби и софт.....! Но явно или сме отцелили момента да се омаже софтуера най логично според мен, да има некви гадости по тръбите пробвано от колеги, да е неква кофти помпа с невъзможнот да достига предвиденото налягане малко вероятно от това да не запали на бензин "смеххх:". Според мен си е от цнтровката,само се опасявам от неправилно горене в двигателя щот не разбирам и не мога да разбер дали има бедна или богата смес демек да се получават некви детонации което си е вече голям проблем в двигателя. Но да не говоря глупости ще изчакам по професионално мнение!!

Колега има ли развитие при теб с проблема с запалването ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не продължава да не и пали,ама не съм и ходил до сервиза. А разхода сега изминахме около 1000км извънградско и успях да го сваля на 10-11л газ на 100 дет се вика карал съм само по енерция по надоло не мжах да сваля!!! Но чувството е много различно от това на всеки 260км да зареждаш ,друго си е на 410км да сипваш и да си свиркаш!!! :toothy12: :toothy12: :toothy12:

Редактирано от Niki.A.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Получих вчера най- официално препоръчано писмо от дилъра за подмяна на гарнитура на главата на двигателя в удобно за мен време......

В Австралия открили съдържание на азбест в гарнитурата , ...............знам че тук някъде някой писа за австралийците.....

Друг получавал ли е такова нещо? Редовно следя форума, но мисля, че никой не е споделил. Ако е писано - извинения!

 

И все пак е доста сериозно като инициатива и заслужава похвала и благодарности за грижите - на Литекс Мотърс и Митвас-конкретно.

А истината е, че на мен хич не ми се вкарва за 2-3 дни в сервиз ( до 15 часа пишат, но..?!?!), а и да ми разглобяват нещо работещо..... Знам, че азбеста е по-опасен за хората при свалянето на гарнитурата и последващото "съхранение", отколкото където си е в момента. А и досега колко накладки с азбест, феродови дискове и какво ли не сме карали, сега точно с гарнитурата сме се заели.... Май конкуренцията хич не спи :laughing5: ..... Но това си е лично мое мнение. :sad3:

Поздрави !

 

Скоро минавах покрай сервиза и се заинтересувах защо има толкова много Н5 за ремонт. От там разбрах,че сменят въпросните гарнитури. Аз също като теб съм противник да се отваря нещо работещо. Като се замислих, до сега автомобилите които карахме, да не би да нямаха азбестови елементи ? Или пък тези които внасят втора,трета, Н-та употреба в България ? И си мисля,че този азбест би трябвало да бъде по-опасен за хората които се занимават с ремонт на автомобили, защото имат най-близък или пряк контакт. Аз каква работа имам в двигателя освен да вдигна капака колкото да проверя дали е там ? Дори да предположим, че се отделят някакви азбестови частици, те трудно ще достигнат до купето. А като погледнем колко милиони автомобили с азбестови гарнитури пъркат около нас......

 

В момента ме вълнува кога ще ми доставят щипки за задната щора на багажника - едната се счупи преди 2 месеца и правих едни приспособления да я закачам, ама сега гледам, че и другата е тръгнала да се чупи. Много слаби са ги направили за този опън на щората. Та поръчах ги още в началото на септември ама още ги няма. Вече се чудя дали да не потърся по-здрави от някоя друга кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм,това с паленето....при мен само първото палене е около3 сек. От там нататък си пали нормално.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не продължава да не и пали,ама не съм и ходил до сервиза. А разхода сега изминахме около 1000км извънградско и успях да го сваля на 10-11л газ на 100 дет се вика карал съм само по енерция по надоло не мжах да сваля!!! Но чувството е много различно от това на всеки 260км да зареждаш ,друго си е на 410км да сипваш и да си свиркаш!!! :toothy12: :toothy12: :toothy12:

Колега огледай маркуча за картерните изпарения дали не е скъсан или разкачен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро минавах покрай сервиза и се заинтересувах защо има толкова много Н5 за ремонт. От там разбрах,че сменят въпросните гарнитури. Аз също като теб съм противник да се отваря нещо работещо. Като се замислих, до сега автомобилите които карахме, да не би да нямаха азбестови елементи ? Или пък тези които внасят втора,трета, Н-та употреба в България ? И си мисля,че този азбест би трябвало да бъде по-опасен за хората които се занимават с ремонт на автомобили, защото имат най-близък или пряк контакт. Аз каква работа имам в двигателя освен да вдигна капака колкото да проверя дали е там ? Дори да предположим, че се отделят някакви азбестови частици, те трудно ще достигнат до купето. А като погледнем колко милиони автомобили с азбестови гарнитури пъркат около нас......

За хората, които не им се отбива до сервиза за въпросните гарнитури и колите им са в гаранция е добре да проверят тя (гаранцията) запазва ли се ако не сменят гарнитурите.

А в сервизите нали работят професионалисти....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Ама нещо сърце не ми дава да отварям нов работещ двигател. Но нали радостта от новото е да караш без да пипаш нищо...може би за това. А иначе ще потърся тема как точно вреди азбестова гарнитура върху водача и пътниците. И в какви количества и обстоятелства може да навреди. Ето един коментар:...."

Азбестът е канцерогенен материал, забранен в 55 държави по света, в това число и всички страни от Европейския съюз. Причината е в доказаната връзка между влакната на азбеста и заболяванията от рак на дихателните пътища.

Според Световната здравна организация на всеки пет минути един човек умира от свързани с азбеста болести по света, а годишно смъртните случаи са 107 000 души....."

 

И сега малко статистика: Нека видим статистики и от света:

 

50 000 човека умират годишно от ухапване на змия - Zoomania.org

Годишно 600 хил. жени умират заради усложнения след аборт или раждане - Dnes.bg

150 000 деца умират годишно след малтретиране - Blitz.bg

1,2 милиона души годишно умират в света при катастрофи - Today.bg

10 милиона умират годишно от лечими болести - Zdrave.bg

4 милиона души в света умират годишно от тютюнопушене - Bgnewsroom.com

От високо кръвно умират годишно 7.6 млн. души - Rusenews.net

3 милиона умират годишно от хроничната белодробна болест - Dobrichmedia.com

2 млн. души по света умират годишно от липсата на физическа активност - Today.bg

600 жени в света ежедневно умират от рак на маточната шийка - dolina.kazanlak.com

Близо 6 млн. деца умират годишно от недохранване - Actualno.com

В САЩ около 90 хил. души годишно умират в или извън болничните заведения, след вътреболнична инфекция - pharmacy-bg.com

55 000 души годишно умират от бяс (т.е. по един човешки живот на всеки 10 минути) - un-bg.bg........

 

Ей на, като видиш такава статистика и направо да се зачудиш от какво да умреш по-напред. Та точно азбеста ли е най-опасния ?

Все пак,който е решил нека да го направи. Един риск по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Ама нещо сърце не ми дава да отварям нов работещ двигател. Но нали радостта от новото е да караш без да пипаш нищо...може би за това........

Съгласен...

и още черна статистика, която да ни накара да се замислим за важните неща в живота и света около нас:

около 1,78 млн. годишно си отиват от СПИН - източник Световната здравна организация

около 1,34 млн - от туберколоза - източник Световната здравна организация

само през 2008 г. са загинали от рак 7,6 млн. - източник Cancer research organization

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте уважаеми собственици на GW,с това , което ще напиша по-долу,не искам да влиая на никого апросто да Ви предопредя за евентуални неудобства и проблеми в бъдеще свързани с модела HOVER 5! Закупих автомобила през юни 2012г.,за 5 месеца успях да сменя тампони на задни амортисьори,задвижващ механизъм на предно-ляво стъкло. Не си мислете , че всичко свършва тук - Сега имам проблеми със задно дясно стъкло(и там изгоря механизма от мн.ползване) газовата уредба е с изгоряла помпа,за която чакам от месец да ми се достави(няма такива налични нито части за тях),чудя се дали да пиша и за другите проблеми от типа на централно заключване,дигитален дисплей и др. Моля пишете ми , ако и Вие имате подобни проблеми,трябва някой да вземе мерки! Адреса ми е: rodev@geocity.ro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Впечатленията ми от Ховер Н5 са добри, като цяло. Харесвам си автомобила. За изминалите около 15 000 км мога да посоча следните проблеми (дано не пропусна нещо).

 

1. При взимането на автомобила имах проблем с алармата, която беше монтирана от фирма подизпълнител. Заключваше се най-неочаквано дори да е оставен ключа на таблото. При спиране и изваждане на ключа автоматично се пускаше алармата. Също така след отключване, при отваряне на задните врати и багажника алармата се включваше отново след това. Проблема беше отстранен заедно с поставянето на газовата уредба, като са сменили управляващият блок, доколкото си спомням. Срока на отстраняване беше около 3 работни дни заедно с монтирането на газовата.

 

2. Проблем с кожата на предната седалка. Още от самото начало около 3000 км започна да се бели кожата на предната седалка. След като се обърнах към дилъра, те поеха ангажимента да издействат гаранционното отстраняване на проблема. За около 1 месец отговора на китайците беше положителен и е факт съгласието за замяна на дефектната зона. След нова година да ще бъде заменена (не бързам особено :lol:.

 

3. Преди настъпването на 5000 км се появи скърцане при движението на педала на съединителя. Проблема се оказа в неправилно износване на съединителя. Преди това беше сменена помпата на петалите. Целия ремонт беше по гаранцията и беше свързано с две посещения до сервиза и доколкото си спомням 2 дни, но наистина не си спомням колко точно. От тогава няма проблем от подобен род.

 

4. Възникна ми проблем с досадното скърцане. Има тема по въпроса. Изцяло по гаранцията ще бъде отстранен проблема след повече от 2 месечно изчакване на резервна част. Работата е около 1 час. Един тампон трябва да се подмени.

 

5. Чистачките ме дразнеха, че скърцат. Замених ги с Bosh от Практикер.

 

6. Смених и двете крушки за късите светлини. Оригиналните бяха Osram, но около 12 000 км през две седмици изгоряха и двете.

 

7. Счупиха ми предно дясно стъкло на вратата. Ремонта като време отне една седмица с доставката и самата работа.

 

8. Проблем с запалването на студено. В първите месеци и през лятото имаше проблем с запалването на студено. Почти всеки път трябваше да подавам газ за да запали или въртях поне по 2 пъти. След смяната на бензиностанцията проблема изчезна. Нямам друго обяснение.

 

9. Получих писмо за сервизна акция за подмяна на гарнитурата на двигателя, заради наличие на азбест около 6% (или нещо такова). Сервизната работа е 15 часа, като това предстои да бъде направено. Не е проблем с голям приоритет.

 

Впечатленията ми от колата са много добри. Разхода намалява след актуализацията на софтуера на газовата. Определено при извънградско пътуване е много по-комфортна возията.

Досега при зимни условия не съм имал никакви проблеми с Н4. Още не съм я пробвал на L4.

 

Като недостатъци мога да спомена няколко неща.

1. Багажника се отваря трудно от някои хора. Изисква се добра координация между натискането на копчето за отваряне и издърпването на вратата. За мен не е проблем, но .... Не съм се оплаквал в сервиза май.

 

2. Стойките върху които се закачва щората в багажника са доста слаби. Още не са ми се счупили, но подозирам че е въпрос на време.

 

3. Проблема с резервната гума. След монтирането на бутилката на газовата уредба резервната гума трябва да я возя в багажника.

 

Плюсовете са в ниските разходи за нов автомобил поддържан в оторизиран сервиз.

 

За смяната на крушките в сервиза ми излезе 14 лв работата с крушката. За маслата първото 420 лв а второто 216 лв.

Много ми допада голямото вътрешно пространство и отпред и отзад. Багажника побира доволно количество багаж.

Не очаквах да свикна толкова много с Bluetooth опцията с телефон. Много добре се чува като говоря и като слушам. Недостатъка при нея е че няма история на избраните и приетите номера. Все пак струва около 250лв по ценова листа, а при други марки такива които правят всичко струват по 800 лв (пример с Опел Астра).

 

 

Относно аксесоарите има какво да се желае. Цените на пакетите за роллбари са лишени от всякаква логика. Като имаш два ролбара преден и страничен, дали ще си ги вземеш поотделно или заедно е все едно и също.

 

В общи линии е това което се сещам в момента.

 

Като генерален извод мога да кажа, че въпреки възникналите проблеми имаше доста голямо желание и все още има от страна на сервиза да ги оправят. Не съм се сблъскал с отлагане или мотане и от двата сервиза в София. Поздравявам ги за желанието да се получат нещата с марката GW.

 

Много се радвам за избора които направих.

Редактирано от Ванката
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, поне може да си возиш резервната гума в багажника. Ние с Волекс-а трябва или да я возим на пода при задните седалки и съответно да се търкаля наляво и надясно при завои или да дърпаме напред по-голямата задна седалка, че да се събере в багажника :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...