Jump to content
terminator

Впечатления от Н5

Recommended Posts

Todor Stoyanov ,регнал съм се във форума на Шевролет , защото наблюдавам мненията за Круз , който ми беше първи избор . Там такива неща се пишат за проблеми с новите им автомобили, че китайските са направо Бугати , тропане на спирачни апарати - на всички , проблемни амортисьори(тропат) -често , проблеми с електрониката от всякакъв вид ,шум при висока скорост, оплакване от 141кс. бензин и 125 дизел, че нямат тяга( а е лек автомобил).....

За ,който и модел и марка да потърсиш мнение из нета ще видиш , че хората имат куп забележки към новите си автомобили , въпреки ,че като цяло заявяват , че са доволни от избора .

Edited by nikid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цената не е никак ниска, за да се направи толкова сериозен компромис като компромиса с двигателя, че то какво остава ако махнем двигателя. Ясно е, че не е за спортно каране, това си е джип, но я си представете един хубав планински път, тесен, със завой и малко прави участъци, пред вас камион, от най-дългите /често срещана картинка нали/ и ние какво правим, караме с километри след него, на ниска предавка, харчим повече гориво и чакаме да се появи достатъчно дълга права, не е нормална тая работа.

 

Мхм, цената не е никак ниска, ако сравняваш с втора ръка автомобили. Нещо не мога да разбера какъв е проблема с двигателя? За 30 бона можеш да си вземеш Дачия Дъстър с 90кс бензинов двигател - може би с него изпреварването на камион в тесен планински участък ще е по-лесно? Просто 136кс двигател на джип на такава цена е повече от това, което можеш да искаш. Реално ако си вземеш и нова Fabia с малкия 62кс двигател може да ти се струва, че като за 16 бона тая кола не "дърпа" хубаво, но реалността с новите коли в ЕС е такава. Не казвам нищо лошо нито за Дачията нито за Фабията, просто че в ценовия сегмент на Great Wall, конкуренцията има по-слаби двигатели и не би трябвало да се оплакваме от тях. Да кажем за 150 бона вече можеш да караш джип с безкрайно по-големи качества от Hover-а, с 3-литров 250кс дизел или не по-лош бензин, но това са 4-5 пъти цената на Hover-а. Ако можеш да ги отделиш, направи го, гарантирано, че с такава кола няма да имаш въпросния проблем при изпреварване, а и като цяло колата ще е много по-изпипана, комфортна, сигурна, с повече екстри и ще ти носи съвсем друг социален статус. Дори са едва 2-2.5 пъти повече (60-80 бона) можеш да вземеш Honda CR-V или Mazda CX-7 със двигател 150-200кс, които понеже не са на отделно шаси, са по-леки и по-пъргави. Но пак говорим за двойно повече пари, което никак не е малка разлика.

 

Иначе ако двигателя е способен на 161кс и е "скопен" до 136кс, за да може да се справи с емисиите, то с един чип тунинг (всеки уважаващ себе си тунер ще може да свали от интернет софтуера за цялата гама двигатели на мицубиши) ще може да му се върне оригиналната мощност, че и малко отгоре. Но трябва да имаме предвид няколко неща:

1) Това не може да стане по време на гаранцията, всякакви интервенции извън официален сервиз в хардуера и софтуера на автомобила я погубват.

2) Увеличаването на мощността на двигателя само по себе си може да доведе до други проблеми в дългосрочен план. Да кажем когато двигателя е бил с 20% по-мощен, може да е бил с друга скоростна кутия и друг съединител, които да са предвидени за по-големия въртящ момент. Да има по-здрави деференциали и тн. По-мощния двигател определено ще ги износва по-бързо. Съвсем на пример ако съединителя изкарва 150 000км "нормално" каране, а на скоростната кутия 400 000, с по-мощния двигател това може да е 100 000км съединител и 300 000 скоростна кутия, което напълно да устройва първия собственик (ако смята да сменя колата през някоя друга година). Проблема си остава за този, който ще купува втора ръка. Но все още нямаме достатъчно опит с тези джипове и не можем да кажем типично кое кога се чупи и колко "аванс" са му оставили.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

всичко, което казваш е така, джипа ми харесва и то много, просто набелязвам проблемните неща, може пък някои от тях да бъдат отстранени до началото на производството, за чип тунинга точно това е проблема - гаранцията иначе е не е сложна задача

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не мисля, че Н5 става много за агресивно "спортно" каране, особено ако преди това си имал автомобил с по-динамични показатели.

Абе, на отиване към Ловеч "много GL500 вече плакаха... " хахаха

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

А колко струват корите и от къде се взимат?

Един от колегите беше открил руски сайт за аксесоари - един комплект кори (4 броя) струваше около 140 лв. - проблема беше как да се поръчат и доставят.

http://shop.chinacar-club.ru/index.php?cPath=32_458

Edited by radioworld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мислех, че затова си пишем тук, за да споделяме и откриваме тези места и разрешение на проблемите.

И как точно мислеше това, след като си написал:

Ами да ги подменят тампоните преди производството, няма да караме коли на по един месец по сервизите да махат фабрични дефекти.

По какъв начин "решаваш проблемите" с такива изисквания? От твоята уста директно в производителя в Китай ли? Явно си важна клечка, щом смяташ, че с едно изречение във форума да ти се оправят проблемите, ще повлиеш на нещо повече от егото си. Ти не предлагаш решение, а изказваш претенции. Къде е решението, което си предложил?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Викторе, той друго беше написал ама Говедо го е редактирал.

Edited by gwfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, изчакай родното производство - казват, че ще са с по-добра шумоизолация от внасяните от Китай. А за дизела, някъде пишеше че ще се предлага именно на Европейския пазар, значи ще се сглобява у нас. А след като не търсиш специално оффроад кола, най-добре изчакай Н6-цата. Мисля че ще си по-доволен от него:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Викторе, крайно верме е българина да започне да има претенции и, когато плаща да получава това, за което е платил, а не да си трае там в ъгъла и да преглъща всичко. Но докато все още има мислещи като теб хора, които по-скоро чакат някой да доиде и да реши проблемите вместо тях, едва ли ще се получи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблемите като повечко шум и по-мощен двигател се решават не с оплакване, а с покупка на по-висок клас автомобил

Няма как за 28К да получиш лукса на Ланд Круизър, Туарег или МЛ.

Освен това от скромния ми опит с Ховър, нито е шумна нито е твърде бавна.

Е не се стрелка като Порше от място, но за 2 тона джип си е добре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

muf, не съм го карал, но е така! Има и друго, може да се закупи, да се покара 5-6 месеца по-здраво да и излезнат дефектите, и да се разработи, а после в някой тунинг център:) Без това колата е около 15000 евра, за още 7-8000 евра ще бяга много, и така... Пък ще имате хем не много скъпа тунингована кола, хем пък няма да е нещо много скъпо... Стига да има желание, човек може да постигне много неща!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като го тествах, возих един приятел, който е имал удоволствието да кара и нова Гкласа и доста други джипки.

През цялото време казваше "Много добре, много добре" :laughing5: , естествено, преценявайки през цената му.

И аз карам СУВ- Рав4, тествал съм и новия Land Cruiser... Ховъра хич даже не е зле, особено за тая цена!

Ако пък и може да се бутне мощността... супер.

Това все пак е класически офроудър в нова униформа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По принцип вносителите на някои от другите марки предлагат и техен чип- тунинг със запазване на гаранцията . Така че трябва да се питат дилърите на GW -LM дали не мислят по въпроса .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако пък и може да се бутне мощността... супер.

 

Тя мощността винаги може да се бутне :laughing7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

утре имам среща с един от дилърите, обещавам да го питам и да споделя каво е казал, относно мощността

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всички съвременни мотори имат резерв предвиден от производителя и с малко пипане тук там може да се подобрят показателите им. При турбинираните мотори повече, при атмосферните по-малко, но всички могат да се пипнат. Друг е въпроса доколко е разумно това!

Edited by gwfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е проблема, дали скоростната кутия и трансмисията ще го позволят, да не стане по-зле или ако трябва и те да се подменят да стане прекалено скъпо, двигателя ще го издържи, щом и без това е предвиден за 160 коня. Нещо друго ме интересува също, не ми допада съвсем предната решетка с марката, но не знам къде в софия мога да я променя идали това ще попречи на гаранцията на колата, искам да янаправя ето такава -

http://www.youtube.com/watch?v=MJsKIRYN5lU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Преди няколко години (2008) когато купувах моят автомобил (Санг Йонг Кайрон) попадах на какви ли не ужасяващи неща по форумите и коментари от приятели .Джипа бил боклук абсолютно некачествен , след има няма 30 000 км. двигателя вече ще се износи окачването ще се разтропа и какво ли още не. Към днешна дата е на точно 147 500 и до сега съм сменял само масло филтри и накладки .Доволен съм от покупката колата не ми създава проблеми което до сега не ми се е случвало , карал съм почти всички немски и някой френски марки . Общо взето новото си е ново , пък било то и Грейтлоу.

Този джип за тези пари е добра оферта ,има своите слаби места но толкова пари толкова музика.

П.С. Мой съсед с Туарег на 100 000 смени диференциал, след не дълго му изгърмяха и дюзите .Марката не е гаранция че няма да има проблеми въпроса е колко ще ни струва поддръжката .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Големите производители вече имат друга политика, че могат да печелят повече от продаването на резервни части от колкото продаването на наистина качествени автомобили. Ако скоро сте чели наши и чужди Мерцедес и БМВ форуми няма как да не сте се натъкнали на теми за дефекти в скоростните кутии при джиповете. ПЪЛНО Е! Това е направено с умисъл от производителите. Аз съм голям фен на БМВ, но такива отзиви ме карат все повече и повече да се ориентирам към други марки, или пък ако глобално всички производители започнат да водят подобна политика, се ориентирам и към стари употребявани автомобили... Моят автомобил е на 380 000 км. и през последните 150 000 единственият ремонт са 2 амортисьора, които повечето хора биха се съгласили, че са консуматив.

Edited by Pepo

Share this post


Link to post
Share on other sites

А защо си мислиш че тези "стари употребявани автомобили..." ще бъдат с по-добра поддръжка. Ако е вярна логиката ти то помисли си с какво качество ще са резервните части за тези автомобили? или те не се правят от същите тези корпорации?

 

Само се вкарвате във филми. Факт е че колкото по-ново и модерно е едно изделие, толкова по-кратък е технологичния му живот. Ама в крайна сметка никой не мисли да кара една кола 30 години. Караш я 5-6 години, махаш я и плащаш първоначална вноска за следващата и си щастлив.

Edited by gwfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дадох ти моя автомобил за пример за поддръжка. Ако това според тебе не е по-добра, какво тогава е? Частите се държат на склад, правени до преди години, защото производството на авточасти не спира със спирането на правенето на модела. За мерцедес W123 мога със сигурност да ти кажа, че можеш да го сглобиш целия от нула до край с оригинални части. Не знам на колко години си, но ако си спомняш Мерцедес се "оплакват" до 93та, че резервните им части просто не се продават, защото колите не се чупят.

 

 

За другото си прав, ако живеехме в една нормална държава...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, изчакай родното производство - казват, че ще са с по-добра шумоизолация от внасяните от Китай. А за дизела, някъде пишеше че ще се предлага именно на Европейския пазар, значи ще се сглобява у нас. А след като не търсиш специално оффроад кола, най-добре изчакай Н6-цата. Мисля че ще си по-доволен от него :)

Имаш грешка, аз имам брошурата на Н6 тя е от типа "градски джип" с моно-кок шаси и независимо окачване. Ще се предлага в бензинов и дизелов вариант и ще бъде с 6 степенна механична и автоматична кутия. Е, да има повече екстри, странични въздушни възглавници, навигавигация, esp, torque-on-demand система за задвижване, с-ма за баланс на гумите, но купето е по късо с 30см. и самата кола е по-ниска. След разговор с дилъра стигнах до заключението и както той потвърди че е на ниво рав 4, а колкото за родното производство не ми се вярва да са по качествени от китайските. Като искаш да няма шум в колата - има шумоизолационно фолио което съм слагал и на други марки джипове. Слага се във вратите, пода, задна врата. Слагаш си и мирясваш, само не разбирам за какво ви е, аз защото нямам абсолютно никакъв шум в колата. Рав 4-ката ми беше дизел и докато се стопли двигателя бучеше като тракторче, но в тази абсолютно нищо не чувам в купето и лоста ми не вибрира.

Edited by feri
Правопис
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, днеска забелязах че на всички хромирани части (лайсни, дръжките за отваряне на вратите, емблемата) има нещо като ръжда. Някой от вас забелязвал ли е подобно нещо, много странно ми се вижда автомобил на 3 месеца да ръждясва :angryfire:

 

Според мене това става и на други коли, поне аз съм го виждал. Особено през зимата. Мисля, че причината е в материалите, които се хвърлят по пътищата срещу заледяване и прочие. На един познат му измиха подобни петна на автомивката и не остана след от тях. Важното е да имат правилния препарат и момчетата на мивката да са сериозни.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е една от причините , друга причина е точно автомивките и по -точно некачествени препарати за безконтактното миене. Виждал съм поражения на Туарег по тези метализирани лайсни , направо бяха станали матови ..

Edited by nikid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Един от колегите беше открил руски сайт за аксесоари - един комплект кори (4 броя) струваше около 140 лв. - проблема беше как да се поръчат и доставят.

http://shop.chinacar...hp?cPath=32_458

 

Аз направих запитване когато Ви поместих линка на сайта. Утре ще Ви кажа цена за комплект с доставка от Русия. Можем да поръчаме повече от един комплект ако дадат добра цена за превоза.

 

http://shop.chinacar...ucts_id=3011740

 

И тези метални защити са много удачни.

 

http://shop.chinacar-club.ru/product_info.php?products_id=3018964

Edited by bgg71
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...