Jump to content
terminator

Впечатления от Н5

Recommended Posts

Пускам първоначалните си лични впечатления в тази тема - не видях другаде за Hover след покупка.

И така ето някои първоначални впечатления след известно чудене и маене. Давам лично мнение само за нещата, които са ми направили впечатление. Започвам от интериора: Седелките - още не мога да свикна напълно с тях - малко са ми твърди или леко неудобни (след като си поиграх с настройката вече всичко е наред). Пространството е напълно достатъчно дори широко отпред. Видимостта е много добра, включвам и погледа през страничните огледала. Отзад - при трима пътника видимостта през огледалото за обратно виждане се влушава, защото пасажера в средата се вижда доста добре :) (самата задна седалка е по-висока). Прави впечатление малкия ход на бутона за "аварийките" като леко "заял" или "измръзнал". Звуковия сигнал за подаден мигач е слаб (при две жени, дете и куче е изключено да се чуе - какво ли се чува тогава.....). Радио (споделям за ниво 1) - единствен недостатък е че не изписва станцията, която слушаш или търсиш в момента. Аз нямам кои знае какви изисквания за саунда в купето. Нивото на шума в купето е достатъчно ниско за мен. За сега нищо не трака и тропа -дано продължи в близките 100 хил. км. Още при представянето на модела ни беше обърнато внимание, че "светлинен сигнал" в класическия му вид присветване дълги - къси - няма. Или включваш дългите или за подаване на такъв ги включваш и изключваш - това и малко неудобно (както беше споделил колега със същата марка и модел, "светлинен сигнал" има при автомотичен режим на светлините-проверено). Няма отваряне на багажника от купето.

Возията е доста прилична. На широк и хубав път е доста скучно (всъщност май няма лошо - не мислиш за нищо, а само се возиш). Трябва да се има предвид, че динамиката не е като на автомобил и трябва да се внимава (поне докато свикне човек) при изпреварване особено при по-малки скорости и лоша видимост.

По това време на годината има доста сняг и лед. При 2Н джипката се държи като всеки друг автомобил или лекотоварен автомобил със двигател отпред и задни задвижващи колела, т.е. задната част е доста по-лека и най-малкото трябва да се свикне с евентуално поднасяне при лед и киша.

Много по-вълнуващо е шофирането на 4Н или 4L най-малкото за това че автомобила се държи доста стабилно в лошите условия на пътя (пътеката) и "гази" там където не си посмял да пробваш с друг автомобил. От първоначалните ми впечатления има по-големи възможности от очакваното. Трябва обаче да се свикне с електронното превключване от и на 2Н/4... Изпреварването на 4Н може да се окаже сериозно предизвикателство (Н5 е доста тромав на 4Н пък и ограничението на скоростта е налице) на участъци с ограничена вадимост, при изкачване на височина и "сговорчив" водач пред теб!!!

Степента на удовлетвореност от возилото зависи и от правилната преценка за какво ще го ползваш...

Това се сещам за сега. Поздрави.

Към днешна дата (22.02.) не е монтирана ГУ.

Газовата вече е на мястото си (21.06.2012 - с малката бутилка. Сега като сравнявам малка-голяма бутилка, разликата не ми се вижда толкова голяма). Не се усеща смяната на горивото - бензин - газ и обратно, но и не би трябвало да има някаква разлика. Маслата също са сменени и ми се струва, че двигателя е малко по-тих.

След изминати около 5 000 км. автомобила стана малко (по-гъвкав - отзивчив), а може и аз да съм му свикнал!? Климатика работи прилично, но не е климатроник - това за мен е недостатък.

Пореден update на информацията - След едно зареждане и каране само на газ (29.06.2012): При икономично каране и постоянно включен климатик средния разход е около 11 л./ 100 км. (70% - градско). Динамиката не се променя значително, и все пак климатика окозва допълнително негативно влияние. Всеки трябва да си направи добре сметката за компромиса с малката бутилка - добър изглед - по-малък пробег или обратно - голяма бутилка - по-лош изглед - по-голям пробег.

Пореден update: (15.08.2012) Повече за 4l - личното ми мнение е че автомобила се държи повече от прилично на лоши пътища - без допълнителни доработки като повдигане, допълнителни блокажи и др (не коментирам гумите). При включени бавни преодолява приличти наклони при много ерозирал и изровен път. Няма "ръмжене" на двигателя, не миреше на феродо, без газ при по-приличен черен път си на 3-та или 4-та без никакъв проблем - все пак и тук има ограничение на скоростта (до 20-30 км/ч). Все пак си мисля, че имам нужда от допълнителни кожуси (кори) под двигателя.... Забравете за "боя металик устойчива на одраскване" - няма подобно нещо, поне не става дума за тази, която се предлага от производителя.

Edited by terminator
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

До terminator: Изписва на всяко ниво, независимо One или Star - просто трябва да влезеш в настройките и да включиш RDS функцията. Мисля че от бутона МЕДИЯ беше......сега не се сещам точно,но ако искаш ще погледна. Там има различни неща PTY, TA, INFO и други на които трябва да се поставят отметки и ще изписва. Просто потърси,ще ги откриеш лесно.

Edited by radioworld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Още днес ще променя настройките! Благодаря. За мен ще е от полза ако и други споделят личните си впечатления от Н5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито за джипа

Трябва да внимаваш когато караш на бърз 4Н и бавни 4Л да не се включва на суха пътнна настилка на ниска скорост или да завиваш!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги има промяна в мощността на двигателя, понижена на 126 к.с ? Знаете ли нещо повече...!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

136 к.с. е мощността, така е по документи, също и в талона от КАТ се води толкова

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей terminator,

 

По въпроса с присветването на дългите си прав че ги няма, когато си включил късите светлини.

Има начин как да ти работи присветването, а това става като включиш светлините на AUTO. Тогава при опит за включване на дългите присветват, а неостават постоянно включени. Пробвал съм го само един - два пъти само, но мисля че така работи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей terminator,

 

По въпроса с присветването на дългите си прав че ги няма, когато си включил късите светлини.

Има начин как да ти работи присветването, а това става като включиш светлините на AUTO. Тогава при опит за включване на дългите присветват, а неостават постоянно включени. Пробвал съм го само един - два пъти само, но мисля че така работи.

 

Привет!

Ще опитам. Благодаря.

Edited by terminator

Share this post


Link to post
Share on other sites

136 к.с. е мощността, така е по документи, също и в талона от КАТ се води толкова

Виж новата ценова листа, там е с 126 к.с. намалена е ?! Първите бяха с 136к.с. хмммм!

Edited by VAYK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж новата ценова листа, там е с 126 к.с. намалена е ?! Първите бяха с 136к.с. хмммм!

Няма такова нещо!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, искам да Ви питам пробвал ли я някой следната екстра:

"Дистанционно вдигане на стъклата (и затваряне на люка) при заключване".

Питам защото вчера забравих да си затворя стаклото преди да загася колата, и реших че ще се затвори само като заключа колата но не стана така (сигурно не правя нещо както трябва).

Ще съм много благодарен ако отговори някой който се е зблъскал с това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, искам да Ви питам пробвал ли я някой следната екстра:

"Дистанционно вдигане на стъклата (и затваряне на люка) при заключване".

Питам защото вчера забравих да си затворя стаклото преди да загася колата, и реших че ще се затвори само като заключа колата но не стана така (сигурно не правя нещо както трябва).

Ще съм много благодарен ако отговори някой който се е зблъскал с това.

Натискаш и задържаш бутона за заключване, докато започнат да се затварят стъкла и шибедах.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Натискаш и задържаш бутона за заключване, докато започнат да се затварят стъкла и шибедах.

Мерси много за отговора!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Объркали са чиновниците.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако чета правилно, Вие написахте "новата ценова листа".

Това, което давате е някаква екселска табличка, НЕ ценова листа! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е тук е най-новата оферта за Хувер с газта /в цента/ и корегираният лизинг.....изрично е записано 126к.с. и е от официалният сайт не съм я измислил!!! Но не е толко важно в крайна сметка :)

Edited by VAYK

Share this post


Link to post
Share on other sites

В италианския сайт също го дават 126 коня. Даже в друга тема вече поствах този линк.

http://greatwall.it/...e-tecniche.html

 

POTENZA MASSIMA 93 KW - 126 CV a 5250 GIRI/MIN.

 

http://www.gwm.com.cn/en/hover.asp - тук имаш разликата Mitsubishi 4G64 е 93 kw или 126 к.с. а Mitsubishi 4G69 е 100 кв 136 к.с.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, днеска забелязах че на всички хромирани части (лайсни, дръжките за отваряне на вратите, емблемата) има нещо като ръжда. Някой от вас забелязвал ли е подобно нещо, много странно ми се вижда автомобил на 3 месеца да ръждясва :angryfire:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно това няма как да ръждяса

Можеш ли да ги снимаш, че ми стана интересно

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...