Jump to content

Впечатления от Н5


terminator

Recommended Posts

  • Отговори 290
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това не са ли пръски от локви ? Като гледам боята на заден фон е замърсена по същия начин, пробва ли да го изтриеш с малко сапунена вода ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не са ли пръски от локви ? Като гледам боята на заден фон е замърсена по същия начин, пробва ли да го изтриеш с малко сапунена вода ?

Освен пръските има едни жълти точици който много приличат на ръжда, пробвах да ги измия но не се махат, изглежда като покритието да е нарушено защото е грапаво

Редактирано от Ginoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно след като от шоу-рума ми казаха да отида в сервиза в който е гаранцията, за да отсранят проблема мисля, че небива да има конденз. Също така забелязаха петна като ръжда на покритието на лайсните на вратите които и тях искали да сменят или да ги снимат и направят запитване до Great Wall. Не че за мене е проблем, но когато слагам газовото ще им я оставя да отстранят проблемите.

Явно и други собственици на H5 са забелязали същия проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А наистина ли е хром или е фолио.

Че на доста нови коли съм виждал имитации на хром

Мен ми прилича на имитация, но не съм напълно сигурен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днеска забелязах че на всички хромирани части (лайсни, дръжките за отваряне на вратите, емблемата) има нещо като ръжда. Някой от вас забелязвал ли е подобно нещо, много странно ми се вижда автомобил на 3 месеца да ръждясва :angryfire:

Така е колега аз също ги имам и направих запитване. Петната са от самото начало така получих колата. Не подлежат на почистване с никакъв препарат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колег, ако лайсните са никелирани и метални, могат да се отсранят. Едно време тасовете на москвича , като ръждясваха и ставаха на подобни петна, ги лъсвах до блясък с малко паста за зъби и вълено парче плат. Само гледайте да не засегнете боята. :)

 

П.С. Пастата беше КИСС, ама то тогава нямаше и много голям избор :)

 

Сега се загледах по хромираните части на два Рекстън Ротола. И те имат подобни потъмнявания.

Редактирано от SP1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моят аетомобил е Кайрон по -малкият брат на Рекстън и няма подобен проблем с лайсните а скоро ще стане на 5години, можеби е некачествено покритието. С времето при последващи модели се надиавам тези детски болести да бъдат отстранени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е на едната в ъгълчето на предната решетка имаше подобно петно. Разбира се, че може да е некачествено покритие. Доколкото си спомням, на някой от собствениците на Волекс, като ходил до сервиза за нещо, са му казали като ходи да му слагат газовата, понеже са забелязали подобни петна , че ще му ми оправят. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, казвам се Тодор и от известно време прявявам доста сериозен интерес към Ховъра. Прочетох и изгледах какво ли не, клипове, форуми, характеристики. Като цяло автомобила е на доста добро ниво, като дизайн, интериор, начин на направа.

Постепенно започнах да го харесвам все повече и се реших да си го взема. Преди това ми остана само още една стъпка - тест драйв.

И така, покарах около час Ховъра, по павета, дупки, наклон и магистрала. Ето и впечатленията ми:

Автомобила има возията на лека кола, много наподобява тази на Тойота "Ланд Крюзер", не уморява, много лесен за управление, от шофьорското място има отлична видимост, интериора е да кажем, добре изпълнен, огледалата за обратно виждане дават ясна представа за това, какво се случва зад вас.

Забелязах обаче три проблема, на които няма как данесе спра. Ще започна с най-пренебрежимия - нивото на шум в купето. Не е много, но все си мисля, че може да се понамали. вторият по-сериозен проблем е много силното вибриране на скоростния лост, това се усешща особено силно, когато двигателя не работи ритмично, преди или след смяна на предавка, докато двигателя още не евлязъл в обороти. Това мен лично много ме дразни и пречи, защото имам по-агресивен тип на каране и използвам скоростите непрекъснато, ръката ми непрекъснато е на лоста. На какво се дължи - не зная, може би на това, че е по-дълъг и нормално вибрацийте се усилват, може и на друго, но не ме интересува, това трябва да се оправи преди машината да започне да се сглобява в Ловеч през септември, иначе рискуват да загубят много клиенти, може би и мен.

Другият много сериозен проблем е мудността на двигателя, той не може да отцепи като трябва на равно, да не говорим под наклон. И това ако се замислим е нормално, не може да сложиш двигател с 136 к.с. на машина, която тежи почти два тона. От към обем е добре 2.4 куб.см. е приличен двигател за това купе, не че не може повече, но става, но ограничените коне, това вече се усеща много усезаемо и това ще е проблем, ако бяха направили двигател с 20 к.с. отгоре - около 160 к.с. щеше да му легне идеално. Имат някаква модификация, турбодизел с 150 коня, но пък там са наравили другата грешка - двигател с обем 2.0 куб.см., което е прекалено малко за машина 4х4, при която и без това двигателя се натоварва повече заради двойното предаване, да не говорим килограмите, този двигател ще има много кратък живот, защото ще се претоварва непрекъснато.

Ами това са моите впечатления, за жалост малко се разколебах относно покупката, ако някой вземе, че оправи проблема със скоростния лост, бих се зимислил отново, ще пренебрегна мудността може би.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл във форума !

1. Вероятно по-завишения шум в купето идва от липсата на подкалнични предпазни кори ,доколкото си спомням май има такива като аксесоар.

2. За скоростния лост нека някой собственик да вземе отношение , възможно е не при всички така да вибрира.

3. Дизелът има огромен въртящ момент в сравнение с бензиновия и това ,че е 2.0 няма такова значение в случая, а и 4х4 задвижването не е перманентно и е налично само за оф-роуд ситуации в кал и сняг , но тогава има и понижаващи предавки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна за дизела и джиповете по принцип: високия въртящ момент при ниските обороти и като цяло ниско-оборотния двигател е много по-подходящ за 4х4 дейности. Тип offroading като Дакар са съвсем друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрациите са доста силни така е, освен дългия лост и двигателя прави доста вибрации. Като стигне до 6000 оборота някога и имам чувството че съм в танк :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мисля, че нямаше подкалнични кори, но както и да е това не е сериозен проблем, пък и щом могат да се слагат. Вярно е, че ниския въртящ момент е за офф-роуд, съгласен съм, но съгласи се с мен, че ако искахме изцяло офф-роуд автомобил щяхме да си купим някоя уазка на старо за 4000лв, да я попреправим и ето ти перфектния офф-роуд автомобил, вес пак ние търсим средата между това и един хубав градски автомобил.

Да проучих и дизела, все пак е малък двигателя, пък и няма да се предлага в БГ, не и скоро.

Вибрацийте явно са проблем, ще е хубаво ако това го чете някой, от който зависи нещо, за да бъдат взети мерки и правещите се в БГ да нямат този проблем, защото както и при мен, така и при други клиенти, това е възможно да ги отблъсне.

Нека се помисли и за още един двигател, малко по-мощен, нито ще повиши значително цената, нито разхода, а ще направи автомобила много добър, защото се зимислих да си взема нещо на старо, но изпитано, което ще излезе и по-евтино, все пак цена от почти 40 000лв., колкото излиза ниво стар с някои допълнителни добавки, не е ниска цена и такива проблеми не би трябвало да има.

Всичко остналао както казах и преди е екстра направено, окачването е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен джипката не ми се струва чак толкова шумна, а и както писаха колегите - има начини за допълнително обезшумяване.

Когато за пръв път се качих в Ховъра и аз бях ужасен от "подскачащия" скоростен лост. Сега, след 3000 км., вибрациите са съвсем нормални за иначе излишно дългия скоростен лост.

Относно мощността - 4G69 по спецификация е 161 к.с. Заради простотиите с евро сертификацията китайците софтуерно са го скопили на 136 к.с. Руснаците отдавна го "лекуват" и се надявам някой ден и при нас да стане възможно това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до подкалничните кори, че това се заплаща допълнително ли, това е абсурдно, трябва да си стандартно там, че и най-долнопробните автомобили ги имат.

Казваш вибрацийте са изчезнали или не им обръщаш внимание, може би ги има докато се разработи мотора?

А как става това "лечение" на конете, зайнтересувах се, ако има начин, това ще промени доста картинката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да двигателя е по-тромав, но това е част от компромисите, които евентуално бъдещия купувач трябва да направи. Не мисля, че Н5 става много за агресивно "спортно" каране, особено ако преди това си имал автомобил с по-динамични показатели.

По отношение на вибрацийте - има някакви, но при мен не са чак толкова дразнещи?

Лекуването май е софтуерен "тунинг".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до подкалничните кори, че това се заплаща допълнително ли, това е абсурдно, трябва да си стандартно там, че и най-долнопробните автомобили ги имат.

подкалниците са аксесоар, който не е оригинален от производителя. някой частник като нас е решил, че го дразни, изработил е и е пуснал в търговската мрежа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената не е никак ниска, за да се направи толкова сериозен компромис като компромиса с двигателя, че то какво остава ако махнем двигателя. Ясно е, че не е за спортно каране, това си е джип, но я си представете един хубав планински път, тесен, със завой и малко прави участъци, пред вас камион, от най-дългите /често срещана картинка нали/ и ние какво правим, караме с километри след него, на ниска предавка, харчим повече гориво и чакаме да се появи достатъчно дълга права, не е нормална тая работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрациите са по една единствена причина - тампони на двигателя и скоростната кутия . И при други марки се е случвало цели серии да страдат от "дефектни " тампони , например при Фиат Стило дизел имаше такъв проблем , защото един от тампоните на мотора се оказа фабрично твърд и неоразмерен . След подмяна с подходящия двигателя и скоростния лост се успиват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що, ти си мислиш, че всички марки са "излекувани от такива проблеми" и не се случва никъде? На кой свят живееш?

Няма марка, която да не е доостранявала фабрични дефектни на автомобилите си СЛЕД продажба. Някои го правят дори на десетки хиляди автомобили наведнъж.

 

За корите имаше линк към един сайт, руски. Вместо да чакаш на тепсия да ти се поднесе всичко - прочети във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех, че затова си пишем тук, за да споделяме и откриваме тези места и разрешение на проблемите.

Редактирано от Говедо
Заличена обида към член на форума
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...