Jump to content

maersk

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно maersk

  • Ранг
    Member
  1. maersk

    Ревю на Steed след направен test-drive.

    Е той тоя двигател може си отдава максималната мощност на 5000 оборота, ама въртящия момент е на лице доста преди туй... А двете неща са доста различни! Проста физика.
  2. maersk

    Great Wall Steed 6

    Честно казано не ми харесва фацата.Но вътре е добре. Да речем на екстериор като сегашния с интериор на този би било доста сполочлива комбинация. И все пак въпрос на личен избор
  3. maersk

    Offroad приключения:)

    Колега, не го приемай, че се заяждам ама ако целия път е бил като този, който се вижда на снимките - със старата лада на баща ми също бих минал от там (е с малко повечко зор де). Едни гуми АТ и определено ще "гребе" по по-сериозни пребядствия
  4. Здравейте колеги, относно горивото от бензиностанции в последно време ми прави впечатление същото, което казва колегата с километрите. От 3 години пълня на една и съща бензиностанция на Лукойл, която е до нас. Нафтата докато беше 2.49 с 20 лв минавах около 180 км смесено. Обаче от както се вдигна цената (то е ясно,че ще намелят километрите) с 20 лв минавам около 110 км пак смесен разход. впечатление ми направи последния път като заредих на борд компютъра ми показа, че ми остава гориво за 115 км, пуснах и 20 лв, което е 7 литра и малко едно,че стрелката на нивомера едвам едвам се помръдна друхо,че по данни на компютъра ми показа,че остават 190 км. Колата е пежо 307 дизел. И третото нещо, което ми направи впечатление,че от както се вдигна цената на горивото и разхода на скочи. Пак по компютър едни и същи дистанции с с климатик в градски условия ми даваше 5,4-5,7 а сега под 6,5 не мога да я сваля а трафика си един и същ...Става въпрос за Бургас, не за Сфия или Пловдив където движението е чудо. И в заключение да кажа със здраве да си харчат парите от гориво, а ние редовите граждани да се чудим как да я караме. Поздрави и със здраве на всички!
  5. maersk

    Впечатления от Н5

    заслужава си гледането!!!
  6. maersk

    Изпрати ме до вкъщи

    И като цяло двигателя на Ховър-а е: The 4G69 is a 2378 cc version built in Shiga, Japan. Bore is 87 mm and stroke is 100 mm. Output is 162 hp (119 kW) at 5750 rpm (160 in the Sportback Wagon) with 162 lb·ft (219 N·m) of torque at 4000 rpm. It has a cast iron engine block and an aluminum SOHC cylinder head. It uses multi-point fuel injection, has 4 valves per cylinder with roller followers and features forged steel connecting rods, a one-piece cast camshaft, and a cast aluminum intake manifold. The 4G69 incorporates Mitsubishi's MIVEC Variable Valve Timing technology. The 4G69 is an interference motor like the 4G63.
  7. maersk

    Изпрати ме до вкъщи

    е добре решението чип, ама скоростната кутия ще издържи ли? то няма как да не издържи въпроса е да не се наложи ремонт на доста по-ранен етап. а лично мен ако питате просто трябва да се разровят параметрите на борд. компютъра и пак може да се докара тая мощност без необходимостта от чип, при положение,че е толкова оргигинално със здраве на всички!!!
  8. maersk

    Great Wall Steed 5 Winter Test Drive

    Не успорвам качествата на автомобила,просто ми направи впечатление,че не е с оригиналните си гуми. И поради тази причина го споменах
  9. maersk

    Great Wall Steed 5 Winter Test Drive

    като изключим факта,че не е с оригиналните си гуми (което е бял кахър) пикапчето добре се справя с терена.
  10. maersk

    Нека се представим!

    Здравейте колеги, казвам се Пламен Петров на 23 съм от Бургас, почти завърших ТУ-Варна, и от лятото по корабите стажант малко по-късно механик. Проявих интерес към марката, след нова година се надявам и аз да стана собственик на H5. Интереси коли, музика, от скоро се занимавам и с китара
  11. Здравейте колеги. Прочетох предишни мнения относно карането на скорост и разход 0/100 искам само да вметна,че не само ECU-то "казва" разхода да 0/100. Идва другия момент,че когато се движиш по наклон и си на скорост колелата започват да движат двигателя а не обратното (заради зацепването на зъбните колела на скоростната кутия) и другото, което е рейката на горивната помпа е затворена, или казано по-просто клапанчето което отсича гориво подаването е в горна крайна точка (надявам се съм обяснил като хората). тъй като този ефект съм го виждал и на по-стари коли на свободна разхода скача,докато на скорост не отчита (визирам мерцедеса на свако ми 190 мисля е `86 набор) има си стрекла economy същата работа на скорост нищо не отчита, по инерция отчита. Това лято бях в Бразилия няма бензиностанция, която да не предлага етанол. на снимката се виждат цените какви са. със здраве и ползотворен ден
  12. maersk

    новите модели на Great Wall

    Днес ходих до представителството на фирмата в Бургас и момчето най-любезно ми обясни, че в България няма да се произвеждат H5 и Steed, а ще бъдат само внос. Решението за производството им тук, зависело от търсенето им. А до края на годината, ще започне производството на крос овър-а и на седан предполагам C30
×