Jump to content

Впечатления от Н5


terminator

Recommended Posts

...от два дни съм без предно дясно стъкло! Сега няма време за сервизи, но след седмица ще информирам надлежните органи :laughing5: ! Вероятно лечението отново ще е смяна на целия механизъм. Интересно ми е дали този път ще сменят и двата предни, както направиха със задните два. Като причина никой нищо не казва - сменят и мълчат, като комунисти, но сега смятам и да ги подбъзикна малко. Ако сменят и двата, ще ги питам каква гаранция им дават, че да не ги търся след пак след няколко месеца за същото. Подразбрах, че някаква серия от тия агрегати са доставяни от фирма подизпънител и не е била с необходимото качество, поради което фирмата е сменена и новита нямат проблеми. При смяна на двата предни, моето волче вече ще е с четири нови и проблема не би трябвало да се проявява.

колега при мен ги смениха с нови механизми, обаче отново се появи проблема на предна лява врата, работи от време на време, преди месец свалих прозореца за малко и след това се наложи да карам три дена с залепен найлон в дъжд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 290
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мога да се включа и аз като част от статистиката. Същото стана и при мен. След като подмениха стъклочистачите от дефектната серия от известно време ту сираше да се затваря, ту проработи. Два пъти ходих до сервиза и все при тях работеше. Накрая я закарах в извън работно време в Митвас и ми го смениха. 

 

Казаха ми, сменено е предния път, ама на пак се бъгна. Говоря за предно ляво стъкло. Другите са наред за сега.

 

Неприятното в случая, е че като си напът и нямаш много варианти за действие. Един път ми блокира в събота и покарах колата и го оставих така и му мина и се затвори. Първият път бях извън София и не бях тръгнал да пътувам още, а исках само да окрехна прозореца за да се проветрява и спря. Не можах да го наглася както искам. Минах след 3 часа и го затворих. После си работи така .... докато не го смених.

 

Сега съм щастлив. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема е в пладките за управление на стъклата,там има едни транзистор дето май трябва да се презапои или смени ето малко снимки и линк на описанието :) http://www.hover-club.ru/forum/topic5206s20.html

post-8674-0-56947100-1402604211_thumb.jpg

post-8674-0-59920000-1402604220_thumb.jpg

post-8674-0-57018400-1402604228_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

При мен лявото /шофьорското/ се оправи само и повече не е създавало проблеми, но като бяха дъждовете дясното слезе до долу и ни звук, ни вопъл, ни стон... А аз не ползвам гараж - разбирай дъжд, непослушни ръце - всичко е вътре. На следващия ден беж до Варна. В сервиза, естествено нямам запазен час, ми казват да го оставя и... като му дойде реда. След сърцераздирателни увещания от моя страна, настояване, молби и усмивки момчето /Любчо/ склони да го вкараме след 2 часа и аз изхвърчах по работа както си е отворен прозореца, но усмихнат. В уречения час бях на линия и след около половин час бях готов. Голямо благодаря на момчетата за експресния ремонт! За втори път ги посещавам за ремонт и оставят в мен все положителни впечатления и са отзивчиви! Попитах и за джантите 16", но при цена от 400 лв. за брой, мисля да се ориентирам към търсене по размер с малко разлика в офсета.

   Ники, знаеш ли нещо за цената на тоя възел. Преди време на моя Опел имах идентични проблеми със стъклата /но след 20 годишна употреба/ и след 2 дни пулене и чертане на схеми ги побългарих с ТНТМ изпълнение, без памет, така че ако е скъп чарка може да се наложи и тук да вкараме малко българска мисъл :confused1:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Аз съм нов собственик от 25.08 на стар Ховер 5 на 53000 км. утре му е последния гаранционен преглед. Благодарен ще съм на колеги да ме насочат какво да искам да обърнат внимание. Като го снимам ще кача и снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си труда да извадя цените на най често сменяните части на Н5, руските приравнени с нашите при техните заплати. Доста евтин е при тях ремонта и частите, те също сглобяват Н5. ето и таблицата:

 

Наименование на операцията

 

При курс на БНБ за 03.09. 2015 г. 38 рубли за 1 лев

Майстор специалист получава 70000 руб.= 1840,00 лева

Приемчик получава 50000 руб.=1315,00 лв.

Цена на частите(руб)	        Цена 	Труд (руб)  "ОБЩО в рубли"   "Общо в лева"
Замяна на масло и филтър 5W40	2150	 400	       2550            67,11
Замяна въздушен филтър	         500	 100	        600	       15,79
Замяна свещи	                 480	 300	        780	       20,53
Замяна съединител комплект	 6000	5600	      11600	      305,26
Замяна задни амортесьори с MONRO 4000	1200	       5200	      136,84
Замяна предни 
и задни накладки	        1150/900 400/1100      3550	       93,45
Замяна на кормилния кардан	 1700	  600	       2300	       60,53
Замяна филтъра на купето	  450	  400	        850	       22,37
Замяна на предни и 
задни спирачни дискове	      3400/3000	2600/2000     11000	     289,50
При нормочас		                 1000	       1000	      26,32

Редактирано от Ванката
Форматиране на таблицата
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...
  • 3 months later...

Здравейте ,

 

Hover H5 , 2009 , 2.4  има или няма филтър на купето и ако да къде е  , лесно ли се подменя и имате ли номера му за да го купя предварително ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 4 години и половина има много ръждясали детайли като най-много са засегнати праговите на вратите и сводовите, а отдолу като се погледне направо страх те хваща :) , даже бутилката на газовата уредба е ръждясала при положение че един път вече е сменяна. Като цяло все едно гледаш модел на опел произведен преди 20 и по-вече години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
On ‎29‎.‎04‎.‎2014 at 8:24 PM, JI_GIT said:

Моят съединител също прискърцва при натискане, чува се скърцане и откъм задната врата, но тия проблеми ще им ги забия, като отида на обслужването на 45к. км. Тогава има плащане и може да подходят отговорно. Досега отстраних два проблема - смяна на помпата и един инжектор на газта и ремонт на стъклоповдигачите /смяна на тия в задните врати/, но само за тях съм сигнализирал, че колата ми трябва всеки ден и нямам време да я оставям с дни, еле пък седмици. Да отбележа, че сервизите и при двата ремонта /първия в Бургас, втория във Варна/ бяха крайно коректни. В Бургас престоя на автомобила в сервиза бе по-малък от 24 часа, а във Варна, след предварително уговорен приемен ден и час, престоят бе 1ч.25мин. Живи и здрави да са и все така да работят! ...и дано не ме разочароват следващия път, но ще пиша.

 

Здравейте , колеги и при мен се чува скърцяне от съединитела ? Ефективно ли е мсазването на въпросната пружинка (описана на 11 страница в темата ) за колко време ?

 

Другият изнервящ шум е досадното тропане и скърцане на задната (багажна)  врата ? Има ли решение и какво е ? вратата скърца и тропа по неравности - първонячално открих че насрещника на бравата се е разхабил , но се оказа че не е само от там проблема. Сега врата се затваря добре , но пак похлопва ои поскърцва , не знам тампни ли какво ще е ..., махах кората на вратата да раздвижвам машинката на задната чистачка , не виждам нещо в нея което може да хлопа

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
On 3.01.2018 г. at 12:01 PM, Ванката said:

Здравейте,

Може ли някои да сподели 125 кс двигателя усеща ли се по-слаб за това купе на Н5.

Благодаря

Като цяло се усеща даже по-добре... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги,

В момента правя проучване относно покупката на Н5 втора употреба.

За момента това което ме притеснява е ръждата. Гледах няколко екземпляра от Италия и по тях видях доста ръжда. Също така видях по-горе в темата че има оплаквания относно ръждата.

Ще ви бъда много благодарен ако споделите мнения относно този въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам Н3 и за мен не е притеснително. Цяла рама , като камион и да ръждяса си е тая...Практикувам пролет или есен, минавам го измивам отдолу хубаво...изсъхва и на канала. Зареден с 3-4 спрея поне от два компонента и го опръсквам хубаво отдолу. Държа да кажа, че това е трети път, ако не ме лъже паментта и ръждата е минимална.. Ако имаш компресор и канал в къщи го боядисай изцяло с боя боди и след това с друга, гарантирам...На мен това ми отнема час- два....

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С боди НЕ пръскайте!! Отгоре изглежда добре, но отдолу ръждата действа. Може да пръскаш с горяло масло; да минеш с ръждепреубразувател и после алкидна боя; аз мисля да разредя технически вазелин и да изпръскам с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боди или не, за мен е без значение. Съгласен съм за алкидната боя, но тя е свързана с компресор и доста неща. А със спрея е мълзелива работа пък и за година бива. Горялото масло или вазелина не засъхват и се измиват от водата, защото са по леки от нея. ЕЕ пък в крайна сметка карах Москвич Алеко и така го третирах с бои и ми служи 19 години след това го продадох.....Няма да живеем с орлите и да останем с тази кола....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво боди какъв вазелин. Колите които съм виждал имаха ръжда по всеки детайл, капаци, врати, калници, вежди, коша. Нямаше детайл без избила ръжда.

При всички ли е така или просто съм гледал изключения.

Редактирано от makcc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...