Jump to content

Впечатления от Н5


terminator

Recommended Posts

  • Отговори 290
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

безспорно Н5 си е за истински оффроуд, но имам приятел със субару форестър, което е като Н6 и го вкарва на такива фантастични места, за каквито повечето от нас няма да си помислят, но го прави в 5% от времето, в което кара автомобила.

затова пак казвам, че Н6 ще си е идеален кросоувър и може би повечето хора ще предпочетата него пред Н5, защото е по-лесен за управление. Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря)

 

:toothy12:

 

Е то ти па разбираш за какво са оборотите под 1000 на една пералня ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

безспорно Н5 си е за истински оффроуд, но имам приятел със субару форестър, което е като Н6 и го вкарва на такива фантастични места, за каквито повечето от нас няма да си помислят, но го прави в 5% от времето, в което кара автомобила.

затова пак казвам, че Н6 ще си е идеален кросоувър и може би повечето хора ще предпочетата него пред Н5, защото е по-лесен за управление. Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря)

 

Форестъра си е точно,ама точно като Н5 (до колкото може да се сравни с него),първо има блокажи,второ има демултипликатор,трето не е с халдекс :) Да речем,че е смален вариант

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форестъра си е точно,ама точно като Н5 (до колкото може да се сравни с него),първо има блокажи,второ има демултипликатор,трето не е с халдекс :) Да речем,че е смален вариант

 

да, но не е на шаси, постоянно е 4х4 и няма нито един блокаж. затова мисля, че е точно Н6 варианта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че на пазара трябва да ги има и двата модела. Чудесно би било да се правят и двата модела в България, а си миля, че ще има пазар и за двата не само в у нас но и в Европа. Н5 е страхотна машина, и трябва да я има на пазара, не само за зарибявка. В Англия започват да продават Стийд - и това е най-евтиния пикап в този клас, който предлага и доста добро качество. Сигурно и ще пуснат и Н5, койото ще е най-достъпния истински джип в този пазарен сегмент :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

да, но не е на шаси, постоянно е 4х4 и няма нито един блокаж. затова мисля, че е точно Н6 варианта

 

Няма ли блокаж на централния ? И къде изтърва демултипликатора (понижаваща предавка (бързи-бавни)) Май не четеш. Н6 е Тигуан,Голф,А3 и всички други знайни и незнайни производители използвали Халдекс системата за задвижване.При нея няма нищо,освен един заден мост он деманд.

 

Да приемем че форестъра е между двете машини и да се приключва спора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че на пазара трябва да ги има и двата модела. Чудесно би било да се правят и двата модела в България, а си миля, че ще има пазар и за двата не само в у нас но и в Европа. Н5 е страхотна машина, и трябва да я има на пазара, не само за зарибявка. В Англия започват да продават Стийд - и това е най-евтиния пикап в този клас, който предлага и доста добро качество. Сигурно и ще пуснат и Н5, койото ще е най-достъпния истински джип в този пазарен сегмент :)

съгласен и аз се опитвам да прокарвам тази идея от доста време насам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

безспорно Н5 си е за истински оффроуд, но имам приятел със субару форестър, което е като Н6 и го вкарва на такива фантастични места, за каквито повечето от нас няма да си помислят, но го прави в 5% от времето, в което кара автомобила.

затова пак казвам, че Н6 ще си е идеален кросоувър и може би повечето хора ще предпочетата него пред Н5, защото е по-лесен за управление. Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря)

че то и H5 не е 4х4 през цялото време :)

 

 

а и не се напрягайте системата на Субару е различна и от H5 и от H6 :) по проходимост е може би по средата между двете.

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че то и H5 не е 4х4 през цялото време :)

 

това казвам и аз де.

ама обясни на жена, че е джип и да не включва 4х4 като го кара. те 90% от жените включват ежедневно стоп за мъгла, ти ми говориш за 4х4 на сухо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайки Hover H7, според мен Hover H5 е на път да бъде свален от производство. H5 е базиран на по-стара платформа, с по-стар двигател, докато H6 и H7 са изцяло нови модели, които вероятно ще пуснат един след друг да се правят у нас. H6 е "паркетник", докато H7 отговаря на размерите на H5, макар още да не знаем каква е 4х4 системата му - едва ли е part-time, но дано да е full-time, не да се включва при прибуксуване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Та като става дума за впечатления - в един от тези почивни дни реших да се набутам в един черен път - ама нали се сещате колко валя предните дни. Пътя беше сравнително равен с леки завои и няколко изкачвания и спускания. Не изглеждаше да е такъв в който да затънеш до уши. Та нехендрих се вътре и газ. Още в началото разбрах, че пътя не е толкова безобиден колкото изглеждаше но вече бях вътре и нямаше как да обърна. Та карам аз курназ само на задно обаче се оказа, че калта е една такава глинеста и лепкава и се наложи да включа 4х4. На вътре по пътя стана още по интересно - няколко километра карах почти странично, защото задните гуми току влизаха в коловози, току излизаха и автомобила постоянно занасяше ту в ляво, ту в дясно......голямо въртене на кормилото падна за да я задържа в пътя и да не скоча в храстите. Обаче не спря и за секунда. Такива буци кал хвърчаха над калниците, че по едно време ми стана жал дето го вкарах там. Както и да е, на една полянка успях да завъртя и обратно назад. Като тръгнах да се връщам видях какви коловози съм направил и в един момент се усъмних дали ще мога да се върна. И отново буци кал над калниците и по тавана....Обаче поне разбрах, че с този джип проблеми в калта няма, както, че и фабричните гуми не са пригодени за офроуд.... :toothy12: но щом успя в тази глина с тези гуми да ме издърпа - значи машината наистина е добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ето още мако впечатления от джипчето.

 

1.Наближавам 5000км и смело мога да кажа ,че вибрациите на двигателя изчезнаха ,направо се стопиха след 4000км започнах леко по леко да му вдигам оборотите при каране.Вече до 6000 оборота си мърка много прилично,дори и шума които ме влудяваше в скоросната кутия намаля чуствително,надява се след смяната на маслата да заспи всичко!!

 

2.Днес вече дойде деня да проверя дали има ограничител на скороста!!!!! Аз не забелязах да има :rolleyes::)

стигнах до 195км/ч и трябваше да намалям защото прават ми свърши (кофти,един опит една възмжност поне до смяната на масло после пак ще пробвам все пак трябва да знам на какво се возя и с какви максимални възможости е ,за всеки случай!!! Ето малко инфо ако все още някой му е любопитно и не се е искушил да пробва колко са "къси предавките" щот се изморих да чета по форумите:

1ва предавка - не запомних на колко стига до червеното (демек 6000 оборота)

2ра предавка - 100км/ч при 6000 оборота

3та предавка - 150км/ч при 6000 оборота

4та предавка - 180км/ч при 6000 оборота

5та предавка - 195км/ч при почти 5000 оборота /тука вече се усети че няма грам тяга явно кончетата се измориха/

 

За мен това не са къси скорости направо са си дълги сравнение с колите които съм карал!!! За вас не знам! :)

 

На мен джипката не ми се струва чак толкова шумна, а и както писаха колегите - има начини за допълнително обезшумяване.

Когато за пръв път се качих в Ховъра и аз бях ужасен от "подскачащия" скоростен лост. Сега, след 3000 км., вибрациите са съвсем нормални за иначе излишно дългия скоростен лост.

Относно мощността - 4G69 по спецификация е 161 к.с. Заради простотиите с евро сертификацията китайците софтуерно са го скопили на 136 к.с. Руснаците отдавна го "лекуват" и се надявам някой ден и при нас да стане възможно това.

Е това с конете ме гложди от много време, Ако може да се намери инфо ,как точно се лекува и дали братушките са констатирли някакви лоши последствия от това.Щот аз се рових по техните форуми ама ми е трудно с преводачката ако може съфорумци помагаите!!! :) Говорим си теоритично какво може да да се постигне с чипосването,но с реални факти ! Нека не закачаме гаранцията при такива дейности.Аз лино много силно усещам при пуснат климатик 2000-3000 оборота едно заглъхване ,забавяне ,забиване и както искате го наречете още,направо си губи мощност :rolleyes: ,а това са оборотите в който се препоръчва да се кара за икономично и щадящо каране. Затова едни чип да дигне въртяшия момент при ниските обороти ще е чудесно и направо на място,не говоря да правим бегачка а за по приятно каране през деня!!!

 

P.S Днеска при пуснат климатик и това приглъхване ,слизах и отварях капака да търся да не са скрили някоя турбниа, щот все едно колата както си набира и изведнуж попада в турбо дупка,ама нищо не намерх :D (тука се шегувкам ,просто ми се ска да е истина,щот с турбинка по хубаво се чипва)

Редактирано от Niki.A.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеяте, и аз от една седмица съм собственик на Hover5 ниво star.Вече съм навъртял към 2100 км.колата се държи супер на пътя.Е не е бегачка но това е от концепцията на автомобила.Притежавам и Нисан Кашкай бензинов . Имама впечатленето че возията на Ховъра е сякаш по добра особенно на лош път.Скоро минавах рижкия проход и там го забалязах това.

Веро е ,че а ко двигателя беше поне 160 к.с. ще ше да е друго.но и това ще стане -чип тунинг или по скоро връщане на нормалните настройки на двигателя.

Това е от мен .Автомобила си е супер.Даже за тези пари имам чувството че са дали повече отколкото другите дават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеяте, и аз от една седмица съм собственик на Hover5 ниво star.Вече съм навъртял към 2100 км.колата се държи супер на пътя.Е не е бегачка но това е от концепцията на автомобила.Притежавам и Нисан Кашкай бензинов . Имама впечатленето че возията на Ховъра е сякаш по добра особенно на лош път.Скоро минавах рижкия проход и там го забалязах това.

Веро е ,че а ко двигателя беше поне 160 к.с. ще ше да е друго.но и това ще стане -чип тунинг или по скоро връщане на нормалните настройки на двигателя.

Това е от мен .Автомобила си е супер.Даже за тези пари имам чувството че са дали повече отколкото другите дават.

Честито и безаварийно ползване!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,от днес съм собственик на 3 годишен Хувър Н5 внос от Италия .Още не съм го карал ,но от понеделник ще имам впечатления от малко по- стара кола на 40 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,от днес съм собственик на 3 годишен Хувър Н5 внос от Италия .Още не съм го карал ,но от понеделник ще имам впечатления от малко по- стара кола на 40 000км.

Честита да ти е придобивката. Ако е удобно, би ли споделил подробности за покупката: как е внесена колата, цена, състояние и каквото се сетиш. Предварително ти благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е придобивката. Ако е удобно, би ли споделил подробности за покупката: как е внесена колата, цена, състояние и каквото се сетиш. Предварително ти благодаря.

12000лв.има леки забележки по кожения салон.купувам я от приятел който гарантира че километрите са реални.има газов инжекцион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер звучи, като цена, километри и инжекциона даже. Като я развозиш ще разказваш как е сложена уредба и бутилката и всичко. Надявам се всичко да е ок. Поздрави...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...