Jump to content
Boyko23

Окончателни цени на Voleex C10 след изчерпване на Great Edition, опция за ESP

Recommended Posts

За всички фенове на марката, прилагам ценовата листа на Great Wall Voleex C10.

Искам отново да подчертая - това са окончателните цени на модела! В момента продължава да се продава специалното изпълнение Great Edition, което наброява 200 автомобила на промо цена от 15 990лв. След неговото изчерпване, остават цените, които ще видите във файла... ;)

 

Личното ми мнение по темата - който е на пазара за Voleex, определено е добре да обърне внимание на Great Edition. Разлика от 1860лв. никак не е за пренебрегване...

 

Хубавата новина е възможността за поръчка на ESP след 01.2012г.

 

Enjoy...

 

Admin edit: Наскоро получих информация от Литекс Моторс, че тази ценова листа не е официална, те бяха много изненадани, че има такова нещо някъде. Казаха, че до изчерпване на първите 200 промоционални бройки - цената е 16 хиляди. След това предстои да се направи ценообразуване, но за сега тази ценова листа не може да се счита за вярна. В същото време е добре да отбележа, че не я и отхвърлиха твърдо, нито са подсказали, че цените ще са по-ниски, нито, че ще са по-високи.

Voleex C10_Prices.pdf

Редактирано от admin
Информация от Литекс Моторс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички фенове на марката, прилагам ценовата листа на Great Wall Voleex C10.

Искам отново да подчертая - това са окончателните цени на модела! В момента продължава да се продава специалното изпълнение Great Edition, което наброява 200 автомобила на промо цена от 15 990лв. След неговото изчерпване, остават цените, които ще видите във файла... ;)

 

Личното ми мнение по темата - който е на пазара за Voleex, определено е добре да обърне внимание на Great Edition. Разлика от 1860лв. никак не е за пренебрегване...

 

Хубавата новина е възможността за поръчка на ESP след 01.2012г.

 

Enjoy...

Това не го очаквах ! Мислех , че ще добавят 500-600лв. , но над 2000лв. вече нещо са си повярвали . Вижда се , че климатроник и аудио от волана върви само с шибедах- още 2050лв. , ако се добави ESP ,( иначе серия при доста от конкурентите) , някоя и друга завеса , двуцветно салонче и автоматичната кутия CVT нещата отиват към над 23 000лв. за всички екстри без кожен салон. Дачия могат да спят спокойно , защото и базовото ниво е доста над тяхното базово.

Като цяло според мен с тези цени трудно ще продават този модел (въпреки, че пак ще са малко по-ниски от конкурентните - Toyota Yaris-1.3 Tera+ 22 000лв.) и действително ,който има намерения да побърза да си вземе от промо серията Great Edition. Цените на Н5 и пикапа Steed за сега са отлични , но дали и там няма да има корекции ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се виждат малко височки цените ... ако идеята им е да се равняват по яриса има да чакат някой да си вземе китайско копие на ярис, произведено в българия и почти на същата цена!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се когато производството тръгне у нас, че Литекс и GWM ще осъзнаят на какъв пазар се борят и ще променят ценообразуването. Цената на Great Edition-a беше добре, спрямо това, което предлага конкуренцията на пазара, но новата цена е малко нереална - изравнява се с тази на VW Polo, Toyota Yaris или Peugeot 206 / Fiat Punto / Skoda Fabia / Seat с доста екстри, а както знаем европейците като цяло са доста скептични към китайските автомобили, заради лошия имидж, който преди 10 години Brilliance Auto изградиха като се опитаха да влязат на този пазар, но се провалиха на краш тестовете.

 

Сега, ако марката просъществува няколко години на пазара и започне да се доказва като много надежден, качествен, безпроблемен, евтин за поддръжка автомобил, то нормално цената да се изравни с другите доказани модели на пазара. Но в момента цена от порядъка на Dacia Sandero, но с доста повече екстри за същите пари е най-логичната стратегия, за да си спечелят потребители и позитивни отзиви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ,което е обезпокоително , е че базовото ниво е 16 500лв. , хубаво беше да пуснат нещо по спартанско само с климатик за цена около 12 500-13 000лв. , което да е привлекателно за корпоративни нужди . Някак си се прицелват в частния клиент , който е доста разглезен точно в този клас .

Тези цени биха били атрактивни при лизинг след оскъпяването. Дано произведените тук да са с по-ниска цена предвид по-ниските такси и транспортни разходи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. То и още не са показали по-малкия модел, с 1.3 двигател. Той би трябвало да е на по-сносна цена за базов модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-правилното е да направят нормална цена, без конкуренция в класа си ... да натрупат 2-3 години някакви продажби и едва тогава, когато са стъпили сериозно на пазара да направят фейслифт и да си вдигнат цените, вече на базата на евентуално доказаното качество и т.н. ... а иначе без никакъв пазарен дял да се конкурираш с големите ми се струва малко изхвърляне ама кой съм аз да ги разбирам тия работи ... все пак - ако наистина са такива цените явно и следващата ми кола ще е дачия - очаква се до 2-3 години да пуснат истински ван, а не варианта на логана, говори се за "Цитадине", която ще е нещо като полото или по-точно като туйнгото и то в рамките на 5000 евро, та ако не влязат в час тия от ГВ и ЛМ - ще ги последва съдбата на ровъра!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също се надявах на 12000 лв. но съм подходил наивно, желаех да подкрепя българското производство и да зарадвам жена ми с нова кола, но изглежда няма да е Voleex . Ще се доверя на оригинала, ценовата разлика не ми дава място за колебание.

Да живее България! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сравнение с новия Chevrolet Aveo ( 5 звезди за сигурност по всички точки, лидер по този показател) 1.4 100кс. и ниво LTZ сравнимо с Great Edition , даже и по-богато + ESP и тракшън контрол, е обявен за 23 176лв. (25 719лв. 1.6 115кс. автоматик) .Като се има предвид ,че дилърите на Шевролет правят големи отстъпки още от вратата без да ги натискаш , борбата ще е жестока . За Дачия да не говорим , остава си най-евтината кола на пазара с приемливо качество .

Редактирано от nikid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички пишете за цената на Voleex C10. И на мен ми се струва, че е доста висока, но това е цената за двигател 1,5. Нека не забравяме също така че това е и цена като оферта от дистрибутор, т.е. не се знае каква отстъпка може да се получи от дистрибутора, дали завода няма да си има собствено представителство и да могат да се продават директно от там. След време като се появи и двигателя 1,3 цената наистина може да падне до 12-13 000лв. Или поне аз така смятам. В jobs.bg има обява за продавач-консултант. Така че има и вариант падане на цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе двигател 1,5 ама 97кс. , за това давам сравнение с подобни коне , кубиците не са тук важни ,а показателите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

за да получите ясна картина за нещата е добре да седнете и да конфигурирате автомобил от конкурентна марка с подобни екстри, като C10-та. ;) Да включите всички задължителни екстри в днешно време - климатик, поне две ел. стъкла, ел. огледала, добра аудио система, ал. джанти и да отчетем и "пакетните комбинации" в много от случаите... ;)

След това да вземем предвид факта, че това са цени за "топ" модификацията с 1.5 мотор и нещата стават доста разумни и атрактивни. Цени за 1.3 все още няма!

Накрая не е лошо да се отчете гаранцията, дилърска/сервизна мрежа, най-ниската цена за поддръжка и да теглим чертата.

За мен лично проблема на GW (ако въобще може да се нарече проблем) е липсата на модел за тв реклама/билборд. Това е колата, която никой няма да купи или дори не съществува, но води клиенти - жертви на рекламата... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се сърди ,но точно това направих в по горния пост , сравних с модел от същия сегмент с почти идентични показатели и екстри плюс стабилизираща с-ма и тр. контрол и се получи подобна цена . Сигурно може би С10 да излезе с някой стотак по-евтино при супер детайлно сравнение , но модела и марката са нови за българина и трябва тепърва да се налагат и цената от 16 000 лв. + 500-600лв. ,както между другото казаха на изложението , беше атрактивна и предизвикаше интерес .

За рекламата си напълно прав , всичко се прави в някаква конспиративност , липса на информация , липса на официален сайт ... За сравнение ще дам завода на КИА в Жилина Словакия , когато се строеше имаше пълна информация ,а когато започнаха продажбите сайта беше напълно готов със специален раздел само за завода с видео и снимки. Все пак аз гледам добронамерено на това начинание и цените на С10 неприятно ме изненадаха. А дали няма да има промяна нагоре и при джипа и пикапа ?

 

PS. Ето цените на С10 в Китай в юани при курс за 1 юан = 0,212лв. цената на ниво Elite нещо като Great Edition излиза 14 000 лв. при дилъра , като турим навло и такси 16 000лв+ си е нормалното !

http://www.auto-chin...at-wall-motors/

Редактирано от nikid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се сърди ,но точно това направих в по горния пост , сравних с модел от същия сегмент с почти идентични показатели и екстри плюс стабилизираща с-ма и тр. контрол и се получи подобна цена . Сигурно може би С10 да излезе с някой стотак по-евтино при супер детайлно сравнение , но модела и марката са нови за българина и трябва тепърва да се налагат и цената от 16 000 лв. + 500-600лв. ,както между другото казаха на изложението , беше атрактивна и предизвикаше интерес .

Колега,

няма за какво да се сърдя. Форумите са за да се дискутират подобни неща... ;)

Цитирания от теб автомобил Шевролет Авео струва 23 176лв. Прибавяме задължителния цвят металик и цената веднага става 23 724лв. Аналогичен Great Wall Voleex C10 с ниво на оборудване Star би струвал 18 240лв. Това е разлика от 5 484лв. - не знам, но за мен това не са няколко стотачки, ами са си цели 23% разлика... Имай предвид, че тук обсъждаме ниския ценови сегмент и всеки лев е от съществено значение.

Само като илюстрация: разлика от 5500лв. означава, че собственика на Voleex ще разполага с пари за гориво за следващите близо 30 000км., което за градска кола в България се доближава до 3 годишен период... ;)Освен това ще се радва на още две години допълнителна гаранция, спрямо Шевролет-а (опцията за 5г. е след някакви спец. условия)...

 

Всеки иска да си закупи кола за 10-12 000лв., но разходите по нейното производство, дистрибуция, реклама, сервизиране и т.н. са високи във всяка точка на света. И очаквания за разлики от по 50% между идентични машини са меко казано "несериозни".

Редактирано от Boyko23

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обаче към тези 18 240лв. трябва да прибавим : кожен волан ,управление от волана, въздушни възглавници тип завеса , ЕSP , тракшън контрол и цената ще отиде над 20 000. Разбира се няма да е колкото Авео , но и разликата няма да е 5 500лв . Пак казвам в Шевролет дилърите правят и най- големите отстъпки( давам пример с тази марка ,защото това е реален конкурент).

Както казах аз съм ЗА това начинание да успее и затова си мислех ,че промо цените трябваше да са за по-дълго време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-правилното е да направят нормална цена, без конкуренция в класа си ... да натрупат 2-3 години някакви продажби и едва тогава, когато са стъпили сериозно на пазара да направят фейслифт и да си вдигнат цените, вече на базата на евентуално доказаното качество и т.н. ... а иначе без никакъв пазарен дял да се конкурираш с големите ми се струва малко изхвърляне ама кой съм аз да ги разбирам тия работи ... все пак - ако наистина са такива цените явно и следващата ми кола ще е дачия - очаква се до 2-3 години да пуснат истински ван, а не варианта на логана, говори се за "Цитадине", която ще е нещо като полото или по-точно като туйнгото и то в рамките на 5000 евро, та ако не влязат в час тия от ГВ и ЛМ - ще ги последва съдбата на ровъра!

 

Ами тогава честита следваща DACIA :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачия съм имал нова от магазин , верно от старите , но мерси ! Лично аз ще изчакам да видя С30 кога и колко или нещо от този клас , хечбек още по-добре . Ако обаче се забавят много ще се мятам на нещо от Шевролет - Круз хечбек примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако обаче се забавят много ще се мятам на нещо от Шевролет - Круз хечбек примерно.

 

Да, Шевролет определено са добър вариант. В cars.bg има Авео(хечове и седани) на склад за по 15-16к лв. Чудих им се, но взех решението за Волекса много спонтанно и така и не направих тест драйв на някой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачия съм имал нова от магазин , верно от старите , но мерси ! Лично аз ще изчакам да видя С30 кога и колко или нещо от този клас , хечбек още по-добре . Ако обаче се забавят много ще се мятам на нещо от Шевролет - Круз хечбек примерно.

 

 

 

Има огромна разлика между "верно от старите" и сегашните ... да си чувал за технологично ниво и качествен контрол? Има огромна разлика в това да ти помага някой и в това да те управлява някой!

 

Да не говорим че Рено-Нисан груп пренасочват инвестиции от заводите с в Турция към тези в Румъния ... сигурно щото румънците работят по-зле от турците а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се сърди , ама и най-добрите да са , неща да чуя за марките от бившия соц , Шкода , Дачия , Лада ...Технологично видимо Дачия и Шкода са ОК ,както казваш, но аз не искам да си ги купувам вече .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то си е въпрос на личен избор. Никой няма да те кара на сила. Просто нещата се промениха много от някога. Мисля си, че избора на кола е като избора на жена (за колежките във форума - като избора на мъж)- първо трябва да те грабне, а после вече романтика, голяма любов - дъра бъра. Така и колата, първо ти допада, после стискаш палци и се надяваш да е читава и всичко е индивидуално.

Редактирано от teodordt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То наистина да слагаш Шкода, Дачия и Лада в един кюп си е грешно отвсякъде ... света е шарен и всеки има право на избор, но не бива да плюем на общо основание без да сме направили елементарна проверка за какво иде реч ... Шкода са бюджетен вариант на ВАГ, Дачия на Рено ... и двете марки са изцяло под контрола на марката майка ... в това число технологии, качествен контрол, гаранции и т.н. ... а Лада, или ВАЗ иначе казано, имат някакво участие на французите ама са си изцяло под тоталитарния контрол на бате ви Путя, така че няма база за сравнение между тях!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не се разбираме май . Казвам само ,че тези марки съм си ги купувал и карал и не искам повече да се занимавам с тях от емоционални съображения и нагласи , независимо дали са постигнали или не високо качество . За Лада си прав там положението е неспасияемо .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да де ... това е важното уточнение - емоционални съображения ... нека не забравяме къде пишем - в един форум за автомобили, където четат хора, които се интересуват от автомобили ... и евентуално хора, които се чудят какво да си вземат ... та нека не се превръщаме във форума на Рено, където плюят всичко и всички... Когато човек има реални наблюдения върху даден автомобил, марка, модел и т.н. нека да споделя - това ще е полезно на всички, но да плюем по нещо, само защото имаме спомени за него от преди повече от 10-15 години ми се струва несериозно ... Нещата се променят и вече повечето неща не са това което бяха. Аз лично съм проучвал доста преди да си взема моята кола и съм направил своите компромиси за да направя най-прагматичния и най-правилния (от моя гледна точка) избор! Ще се радвам да помогна и на други потребители, които се чудят какво да си купят. Да не говорим че е абсолютно несериозно широкоразпространеното по нашите земи мнение - "По добре мерцедес в гаража, отколкото нова Дачия/Шкода/Шевролет/ и др. на пътя ... така е - голяма част от нашите сънародници са съгласни да си дават парите за боклуци на ХХ години и N-ти собственик, но не и да си направят сметката и да си вземат практична и не толкова скъпа кола ... щото ще им се смеят на село!

 

Да ми се смеят, аз си карам колата, наливам си бензин и си се кефя! !

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хубавата новина е възможността за поръчка на ESP след 01.2012г.

 

Enjoy...

 

колега, имаш ли представа дали esp ще се предлага за всички модели по някое време през 2012 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

×