Jump to content

ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6


Recommended Posts

Днес минах към 50км и 3 пъти огасих колата при потегляне. Незнам какво става аз ли не давам газ двигателя ли не е дизелов незнам?!?!

Според мен се дължи на дългата първа предавка и системата която подава газ при потегляне, защото подава газ точно докато пуснеш съединителя и веднага след това я отнема. И ако ти в този момент не натиснеш яко педала на газта колата започва да подскача и гасне. Може би ми трябва време да свикна а аз не мога.

 

П.П. Още утре ще търся някой ако трябва и производителя да ми даде диаграма на въртящия момент в зависимост от оборотите защото имам едно подозрение.

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си пуснал климатика? Аз вече 4 години началото на лятото с климатик се случва да си я загася :D

Да пуснах го.!?!?

Ама съм карал и 60 коня сеат ибиза с климатик и не съм я гасил никога.

 

Събота и неделя планирам едни 300км извънградско. Искам да видя как е на дълъг път :)

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно ревю се получава. :headbang:

Браво колега!

 

Честито и за автомобила,че съм пропуснал да честитя на първа страница.

Много удоволствия да си създавате заедно,безаварийни километри.

 

С нетърпение чакаме отзивите от следващото пътуване.

Отзиви като напр.-дали се чувстваш уморен след продължително пътуване и други впечатляващи "дреболийки".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога качването по тротоари и минаването през високи бордюри, дупки, легнали полицаи и български улични шахти не е било толкова леко и неусетно.
Няма такъв кеф :)

На кучето му хареса в багажника :) въпреки, че не е чак толкова голям колкото очаквах. Може би защото съм свикнал с огромния багажник на Кораба Майка Renault Grand Espace, Карам пратки до Спиди всеки ден и определено H6-цата събира много, но не достатъчно много. Може би обема на багажника е по-малък заради скосената задна врата. пластмасовите издадъци за закрепване на "етажерката" и подкалниците въпреки, че и двата автомобила са с еднакви габаритни размери.

Иначе задните седалки се сгъват и разгъват доста лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност аудио системата звучи доста добре, когато плейва mp3 от флашка. Просто радио тунера не е толкова качествен.

Средния разход градско се вдигна до 9.7 с климатик (Горивото е OMV MaxxMotion Diesel). Но със сигурност не се съобразяв със съветника за превключване на скорости, защото ме кара да превключвам прекалено рано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Просто радио тунера не е толкова качествен. " Виж за това съм съгласен.  В София половината радиа на определени места шумят,. Не знам дали е от тунера антената или от самият град, но е факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност аудио системата звучи доста добре, когато плейва mp3 от флашка. Просто радио тунера не е толкова качествен.

Средния разход градско се вдигна до 9.7 с климатик (Горивото е OMV MaxxMotion Diesel). Но със сигурност не се съобразяв със съветника за превключване на скорости, защото ме кара да превключвам прекалено рано.

Колега разхода е много добър за града и то с климатик,но да ти кажа чувам много добри мнения за нафтата на бензиностанции Еко,не знам дали са ти препоръчали къде да сипваш,на един познат му бяха препоръчали да сипва на Мерцедеса GL гориво само на Еко и това от Балкан стар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко off topic.

 

Няма да казвам дилъра и сервиза :) но преди време работех в една фирма в, която си купихме 6 чисто нови Опела баничарки. Та тези Опелчета ги зареждахме само на една бензиностанция а именно OMV и се сервизираха на време и на място. На около 20 хиляди километра на два от опелите им блокираха двигателите и най-голямото ми учудване беше когато от сервиза казаха, че е заради лошо гориво! Така, че за да имат причина да се опъват да правят евентуални гаранционни ремонти след време, то повечето от въпросните дилъри умишленно ти препоръчват бензиностанциите с възможно най-малко обекти в страната. Рано или късно ще заредиш от друга бензиностанция :) и тогава ще ти кажат "НИЕ КАХАМЕ ЛИ ТИ?" ...

На реното си за 5 години:

два пъти смених ГНП

два пъти клапан на турбото

един път ЕГР клапан

4 пъти горивен филтър

един път дюзи

И всички тези чаркове без филътра са Бош а двигателя е Isuzu!

И всеки път от официалните сервизи на Рено казваха да сменя бензиностанцията.

А останалите сервизи освен горното ми казваха, че Рено е скапана кола (е как бе братче, като се чупят само неща произведени от Бош, Лукас и разни величия)

И аз разбирасе я сменях! И за к'во?

По мои наблюдения вече 5 години върху рендето с най-нисък разход, най-голяма мощност, най-тих двигател, най-лесно палене през зимата и най-малко сажди от ауспуха имам, когато зареждам от OMV или RomPetrol. Избора ми е OMV заради факта, че имат най-много бензиностанции в страната а и в Европа. Ако ще има виновник за скапано гориво поне да знам кой е!

 

П.П.

Извинявам се но отново няма да спомена последния Бош сервиз, в който попитах само преди 5 дни "ще ми ремонтирате ли горивната система на Бош защото пак се прецака". Отговора беше ... продай си колата и не идвай при нас ... този модел автомобил е рядкост ... този модел създава често проблеми ... ама то знаеш ли колко трудно се ремонтира този модел !?!?!?! What The Fuck?

За да я продам трябва да върви а Бош ме дъни!

Създават ми проблеми само агрегатите на Бош!

След, като е рядкост как тогава решихте, че често създава проблеми ?

Ако се ремнонтираше лесно щях да си я оправя сам ... за т'ва съм в сервиз на Бош подяволите!

 

П.П.2

А най-много се дразня, когато някой приемчик дава компетентно мнение и присъда още дори без да е отворен капака на автомобила. Изживява се, като пророк, шаман, врачка, професор, лекар, инженер в бокса на F1 и Свети Петър! Още преди да е отворен капака на автомобила, ремонта е сложен, скъп, трябва време, няма части и знаеш ли ти колко често се случва това! Абе ей! Приемчици! Ако си разбирахте от работата щяхте да мълчите а ако сервиза си разбираше от работата, щяхте да ми вземете и автомобила и парите без да мрънкате, а аз да съм happy!!!

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, аз затова признавам само бензина с газов инжекцион.....няма помпи,ГНП-та, турбо, интеркулери и това си е. Дизеловия двигател се разви с толкова външни надувания на мощноста заради по евтиния дизел. А къде е той сега? Тия сложнотии са капризни към горивото и с ниска надежнос пък даже и да са БОШ.

По въпроса за бензиностанциите - от всички само лукойл зареждат с тяхно си гориво. Всички останали имат освен шефа и един дето му викат дилър, та той е призван да търси най- доброто , като цена гориво. не забравяйте, че ОМВ и някой ЕКО, за Ромпетрол не знам- никога там не съм зареждал там, са на франчайзинг и мъкнат горива от където им дойде.

Прост пример заредете и поискайте сертификата на горивото- там пише от къде е...но не пише вярно за % сяра в дизела, което скапва двигателя....Та така е с горивата в България, същото е и с газта. В Хасково в момента всички продават газ от 1.05- 1.11 , а в София скача до 1.20 е кажете къде е истината.Същото е с дизел и бензин и то защото Рила ойл купи две бензиностанции и разби монопола.

Редактирано от st.videv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко off topic.

 

Няма да казвам дилъра и сервиза :) но преди време работех в една фирма в, която си купихме 6 чисто нови Опела баничарки. Та тези Опелчета ги зареждахме само на една бензиностанция а именно OMV и се сервизираха на време и на място. На около 20 хиляди километра на два от опелите им блокираха двигателите и най-голямото ми учудване беше когато от сервиза казаха, че е заради лошо гориво! Така, че за да имат причина да се опъват да правят евентуални гаранционни ремонти след време, то повечето от въпросните дилъри умишленно ти препоръчват бензиностанциите с възможно най-малко обекти в страната. Рано или късно ще заредиш от друга бензиностанция :) и тогава ще ти кажат "НИЕ КАХАМЕ ЛИ ТИ?" ...

На реното си за 5 години:

два пъти смених ГНП

два пъти клапан на турбото

един път ЕГР клапан

4 пъти горивен филтър

един път дюзи

И всички тези чаркове без филътра са Бош а двигателя е Isuzu!

И всеки път от официалните сервизи на Рено казваха да сменя бензиностанцията.

А останалите сервизи освен горното ми казваха, че Рено е скапана кола (е как бе братче, като се чупят само неща произведени от Бош, Лукас и разни величия)

И аз разбирасе я сменях! И за к'во?

По мои наблюдения вече 5 години върху рендето с най-нисък разход, най-голяма мощност, най-тих двигател, най-лесно палене през зимата и най-малко сажди от ауспуха имам, когато зареждам от OMV или RomPetrol. Избора ми е OMV заради факта, че имат най-много бензиностанции в страната а и в Европа. Ако ще има виновник за скапано гориво поне да знам кой е!

 

П.П.

Извинявам се но отново няма да спомена последния Бош сервиз, в който попитах само преди 5 дни "ще ми ремонтирате ли горивната система на Бош защото пак се прецака". Отговора беше ... продай си колата и не идвай при нас ... този модел автомобил е рядкост ... този модел създава често проблеми ... ама то знаеш ли колко трудно се ремонтира този модел !?!?!?! What The Fuck?

За да я продам трябва да върви а Бош ме дъни!

Създават ми проблеми само агрегатите на Бош!

След, като е рядкост как тогава решихте, че често създава проблеми ?

Ако се ремнонтираше лесно щях да си я оправя сам ... за т'ва съм в сервиз на Бош подяволите!

 

П.П.2

А най-много се дразня, когато някой приемчик дава компетентно мнение и присъда още дори без да е отворен капака на автомобила. Изживява се, като пророк, шаман, врачка, професор, лекар, инженер в бокса на F1 и Свети Петър! Още преди да е отворен капака на автомобила, ремонта е сложен, скъп, трябва време, няма части и знаеш ли ти колко често се случва това! Абе ей! Приемчици! Ако си разбирахте от работата щяхте да мълчите а ако сервиза си разбираше от работата, щяхте да ми вземете и автомобила и парите без да мрънкате, а аз да съм happy!!!

А нали се сещаш че и на Н6 системата е БОШ, а дюзите са на рено, но да се надяваме че китайците са се справили по-добре. Ако не си намерил решение с реното прати ми едно лично , може и да помогна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видев, +1!

Малко разлика в мнението относно турбо и всякаква подобна натурия - русначетата с нашите двигатели ги развъртат допълнително с турбо и софтуер до над 200 к.с., ама двигателите и тогава продължават да работят без проблеми! Дизелите напоследък много се изнежиха, а с нашите горива това не е особено щастлив развой. Старите дизели и сега си работят, но те са всеядни и не ги интересува особено от къде зареждаш. В офроуд форума има тема "от къде не трябва да зареждаме" и там май няма неоплюта верига, но има и отделни бензиностанции, на всяка от тях, които са препоръчвани. Така, че не зависи само от веригата и не зная защо е така, щом зареждането е от едно и също място за всяка от тях, в нейните бензиностанции. А иначе и аз съм твърд почитател на бензинови двигатели и газ. Просто експлоатацията им е икономически по-изгодна, а характера по-нервен, което ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джигите, ти четеш мислите ми......Когато простите американци масово подкарат дизел, тогава ще говорим........

Редактирано от st.videv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си препарат за почистване и поддръжка на кожен салон SONAX ... не съм го тествал но за пръв път ще си поддържам кожата а не, като на другите ми коли.

Та въпроса е някой тествал ли е такова нещо на кожа и има ли смисъл?

 

Смятам също да си напълня гумите с азот ... нали няма да повреди това датчиците за налягане, както твърдят гумаджиите в съседния сервиз?!

Замислям се дали да не си боядисам апаратите на спирачките :) ... ама само се опитвам да си го представя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аййй спри се , каквото е трябвало конструкторите са го предвидили. Да не стане , като циганска каручка с боядисани главини...

Внимавай с препаратите за кожа- най добре използвай мек сапун....след един такъв, подаден ми от жена ми..волана на Греата/ не става въпрос нито за Дачия нито за Фолцваген/ стана на дреб е се наложи да го боядисвам...ама стана по хубав.хахахаха

Редактирано от st.videv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аййй спри се , каквото е трябвало конструкторите са го предвидили. Да не стане , като циганска каручка с боядисани главини...

И как точно реши, че всичко са предвидили? И защо тогава в greatwall.bg докато все още се продаваше официално качиха снимки на визуално променен C10 на нейн собственик? Нали конструкторите всичко са предвидили?   http://www.autoreview.bg/ckfinder/userfiles/images/7he-place-volex-c10-sport.jpg

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тунинг не говоря......там всеки може да прави каквото си ще, няма гаранция, няма правила, ако искаш крила му тури ти си носиш отговорноста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...