Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум

Recommended Posts

Привет, мисля че ще е интересно на бъдещите собственици на тоз автомобил да знаят какво да очакват, като споделяме нашите впечатления от автомобила.

Та вчера ми се наложи да пообиколя Благоевград- Кюстендил - София и обратно с Н6 и трябва да кажа че съм доста очарован, естествено с леки забележки, но няма как. Поведение на пътя- отлично, много стабилна в завоите,но при скорост с 80км/ч на 5-та предавка колата е тромава, много бавно ускорява. Теста в баирите показа , че повече от 4-та предавка и идва преко сили, макар че на таблото пише да се премине на 5-та. На баира над Кюстендил в посока границата, сравнен с Нисан Кашкай и Х-треил човека ,който го тества отана направо шашнат, каза че е нива над тези два модела, понеже той има такива. На равно с 150-180 км/ч разхода не трепна над 7,4, шум в купето при тази скорост не се чува, само здрав метъл от двд-то, което между другото е на доста високо ниво, а най-висок ми дава в градско 7,6. Това е на борда което пише. Като цяло колата е много добра за такъв клас, липсва турбо дупката при превключването на предавките което е голям плюс.С две думи -ОЧАРОВАН СЪМ! :wav:

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има турбо дупка до към 2000-2200 оборота като сравнявам с другата ми кола, която вади максималния си въртящ момент още при 1500-1600 оборота и изключен чип.

А и като караш се усеща, че започва да набира на баир истински чак след 2200 оборота. Но това не е проблем ако сменяш скоростите при по-вискои обороти ... свиква се но вдига разхода :)

 

П.П. - Не мисля, че разход от 7-8-9/100 ще ме уплаши. Реното ми гори 14-16/100 градско ако го карам кротко а Алфата 12-13/100.

Редактирано от g.genov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от градското ти. Аз с каране по околовърстното на София, спокойно си правя 7-7.5, с дизел на Хонда. Забит по задръстванията 8+ не биха били проблем. При теб ако градския разход е под 10, ще е чудесно - колата ти е 4х4, по-тежка и не толкова аеродинамична. Но като ти гледам сигнатурата, предстои да разберем, нали така? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност турбо дупката е до около 1750об/мин, което е нормално за дизеловите двигатели.

 

 

Относно разхода в реални условия (София), H6 се представя повече от чудесно. Без старание за икономия е 8,1/100км. При опити за икономично шофиране и следене на индикатора на таблото пада на 7,9/100км. Минималния разход, който съм постигал в София е 7,6/100км… 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакси предпочитам да видя малко завъртяни пълни резервоари, даже при повече от един хора. Една и съща кола, в едни и същи условия, гори различно карано от различни шофьори. Колко често спираш с двигателя, колко рязко ускоряваш, колко далеч от светофара пускаш газта и намаляваш вместо да скачаш на спирачките 30м преди него - тези неща могат да дадът 20% разлика в разхода, на един и същ автомобил.

 

Като цяло в Европа стандартизираните тестове са супер релаксирани, спрямо американските да кажем. Един и същ автомобил продаван в Европа и в Щатите е с различни декларирани градско и извънградско (обикновено по 15-20% по-ниско за Европа) - понеже теста в Щатите е много по-стриктен и реален. Спекулациите са безмислени, след като скоро ще имаме реални данни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-рязко натиснах спирачката и това чудо H6 пусна аварийките :) ... не го очквах :) ... естествено после спряха сами.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега, като че ли единственото нещо, от което очаквах повече е големия екран в средата.

 

- Липсва му яркост и контраст на дисплея през деня. Това можеше и да се регулира или поне да се свърже с датчика за автоматично пускане на фаровете с два режима на работа ден/нощ.

- DVD плеъра щеше да е чудесно ако може да плейва и други формати.

- Handsfree системата е доста лагава при Bluethoot трансфер на данни от телефона.

- Този тачскрийн можеше поне да скролва менютата с приплъзване на пръста.

- Бутоните MODE, +-, <> на волана можеха да бъдат по добре интегрирани за навигация на софтура ... като пример можеше да си разглеждам контакт листата на телефона скролвайки с копчетата < > на волана а не да се налага да скачам на спирачката защото съм се заблеял да уцеля с пръст мястото за скролване на тачскрийна.

 

EDIT:

 - USB-то в дупката между седалките ако можеше да захранва външен HDD щеше да е супер :)

Редактирано от g.genov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕЕ а не искаш ли яйца да ти изпържи...така преди 15 години казвахме за първите ЖСМ...нормално е, но си инженер ще го доразвиеш, аз знаеш ли колко неща подобрих...успех, а ти го прави така , че да е валидна гаранцията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HT1pZFmFJpaXXagOFbXy.jpg

 

HT18npiFNldXXagOFbXn.jpg

gw_display.png

 

Function Description:

 1 ) . 8 inches 800x480 resolution TFT LCD touch screen .[/size]

 2 ) high performance dual-core ARM11 + DSP CPU SIRF-A5, 500MHz clock speed .[/size]

 3). DDR/128MB, NandFlash/128MB, 4GB/TF card to expand storage up to 32GB.[/size]

 4 ) optimization Windows'CE6 .0 Core operating system, start fast, multi-protection program , and never lost.[/size]

 5 ) adopts Sunplus/8202VGQ, USB / SD / DVD audio and video streams full format support.[/size]

 6 ) 860MC temperature Sanyo DVD laser head movement, work in 85 degrees Celsius , and stable performance, and long life .[/size]

 7 ) Bluetooth hands-free phone features, support phone book download , phone book searches.[/size]

 8 ) digital mobile TV, support domestic CMMB, the European DVB-T, South America and Japan ISDB standard .[/size]

 9). FM / AM radio system to support all of the world .[/size]

10 ) Support for Apple IPOD products playback control , you can display the file name and the playback progress .[/size]

11). AV-IN function, can support two camera video input.[/size]

12 ) . Tachograph functions , real-time recording and playback cars with video and sound.[/size]

13). CAN BUS fit all models of protocols ( to display reversing radar, air conditioning , lighting , door locks , fuel consumption, tire pressure and other information ) .[/size]

14 ) virtual six-disc , support USB storage devices, using ROHM/BD3702 audio processing EQ effects, sound extraordinary.[/size]

15 ) The fifth generation navigation system ( user interface optimized for fast drag effect, experience smooth Android system ) .[/size]

16 ) Multi -language support , boot screen and background Optional ( built- styled background image , but also the optional memory card picture ) .[/size]

17 ) steering wheel control function.[/size]

18) Utility: mobile phone ownership to the inquiry, the license plate number of inquiries, calendar, calculator (only China region). [/size]

19) Support USB 3G wireless network card module (WCDMA/DSDPA/CDMA2000/EVDO), easy to surf the web.[/size]

 

 

Струва само $260

Редактирано от g.genov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах вече към 50км градско. Направи ми впечатление, че при натискане на съединителя преди превключване на предавка се повишават оборотите на двигателя и то с не малко. Да това би било логично да е "екстра" когато смятам да понижа предавката но едва ли компютъра на колата знае какво смятам да направя. И тук идва една забележка. Защо компютъра решава да повиши оборотите на двигателя преди да включа по-горна предавка? При смяна на предавка нагоре двигателя продължава да работи на по-ниски обороти след превключване на новата предавка. Защо тогава компютъра повишава оборотите на двигателя преди превключването? Веднага мога да добавя, че това ще доведе до по-бързо износване на съединителя, както и до повишаване на разхода при честа смяна на предавките (градско)! Може ли някой да ме убеди, че греша?

 

Усещането при каране с тази "есктра" е все едно кара шофьор с 3 дена опит в шофирането :) И звука е същия :)

 

П.П.

Разхода към момента при динамично градско каране в София 9/100

 

П.П.2

Смятам да пусна официално писмо до Литекс Моторс за съображенията ми, желанията ми тази екстра да бъде махната от автомобила ми и ако не бъде махната, ще настоявам ако съединителя ми се износи преди 100000км пробег да бъде подменен гаранционно.

Редактирано от g.genov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера покарах на Цариградско шосе с отворен шибедах. При ускорение от 50км до към 100км в час (тук КАТ-аджиите да си затворят очите) в един момент се усети резонанс на въздушния поток с неприятно пулсиращо бучене. Подобно нещо ми се случва и с Реното при отворени диагонално прозорци и скорот между 80-100км в час. Ще се опитам днес да установя при каква точно скорост това се случва на H6-цата въпреки, че има специален подобряващ аеродинамиката и намалящ завихрянето на въздуха механизъм на шибедаха.

 

Автомобила има доста добра динамика и ускорява много добре при обороти на двигателя над 2000.

Управлението от волана е стегнато и усещането е за добър контрол върху автомобила.

Спирачките в началото ми се сториха твърди и не добре спиращи. Но когато се налага да спре бързо ... спира! Да със сигурност не са като на френските коли но при достатъчен натиск върху педала на спирачката (не прекалено голям натиск) колата спира много добре. Трябва да си има предвид, че натиска и спирането не са в линейна зависимост, което за мен е плюс.

Все още ми е малко странно влизането на 1-ва и 2-ра предавка. Като, че ли влизат на два етапа а не като останалите предавки.

Таблото и приборите са много удобни въпреки, че нямам време да гледам малкия дисплей зад волана който ме учи да карам :)

Същия малък дисплей има едно копче за смяна на режима какво да показва. Това е чудесно и на другите ми коли е така но да бяха сложили копчето, челно на дясното лостче зад волана а не завряно там та да се налага да си бъркам между спиците на волана за да сменя режима. Ще взема да се пречукам някъде!

Окачването поне на мен ми допада. Твърдо и стегнато но не липсва конфорт при неравности.

В купето е доста тихо при каране освен ако не съм усилил музиката.

Звука на аудио системата хареса много на жена ми а на мене не чак толкова ... тук имаме разногласия.

 

П.П.

Една малка забелжека към Митвас. Да ми бяхте сверили часовника на колата като ми я давате ... вчера изпуснах важна среща :) ... Шегичка !

Редактирано от Говедо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с по-високите обороти при превключване не позволява да имаш дупка при смяната на скоростите  и е много добро, но още не си му свикнал. а за мултимедията чете и писани двд-та поне при мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се изравняна ъгловата скорост на двата вала и е първа част от двойното амбриране---

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм ... нали имам синхронизатори. То, че са писали в талона TRUCK, писали са. Ама не карам газка а hover h6! А и двойното амбриране за да има смисъл е:

 

Натискаш съединител

Изключваш от скорост

Пускаш съединител

Даваш газ

Натискаш съединител

Вклячваш скорост

Пускаш съединител

 

Не ми казвай, че някой е направил тази щуротия с цел да симулира двойно амбриране след, като и без това не го прави а скоростната кутия СИЛНО СЕ НАДЯВАМ да е със синхронизатори :) !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подаването на "междинна газ" спомага за плавното и линейно преминаване през предавките, без да се "връщаш" в турбо дупката в случай на забава... Ще свикнеш  :angel9:

 

Подозирам, че часовника пак ще си смени стойностите, хехе. Като имаш път, трябва да ти махнем едни отметки на RDS-а, които го карат да си тегли времето от някакви радиостанции... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инъче е много красива ... евала на дизайнера събира погледите. Където и да паркирам като се върна има поне двама дзяпачи. :)

10368332_10202005754851791_5555990503997

10275442_10202005756371829_3213982323548

Редактирано от g.genov
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инъче е много красива ... евала на дизайнера събира погледите. Където и да паркирам като се върна има поне двама дзяпачи. :)

 

 

 

Честито! И много безаварийни километри и само радостни моменти :) Наистина е красавец. Определено си е представителен автомобил. 

Относно зяпачите, първата една - две години ще е така :) И мен ме спираха първата година много, че дори и полицаите, за да си говорим не за друго :) Имаше случай, когато просто ми махат. Забавно е. :)

 

Радвай се на придобивката. Неща които описа по-горе, като недостатъци за мултимедията съм съгласен и на H5 е така за тъча и др. Но в крайна сметка, не си минал и 500 км още, така че ще свикнеш. Само километрите да се нижат неусетно, другото е бял кахър. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете светят доволно добре.

Два пъти по случайност при закопчаване на предпазния колан си пуснах и подгряването на седалките и то на HI ... доста бързо усетих жегата на трибуквието :)

Онази етажерка в багажника е доста практична сваля се лесно но може би аз съм тъп защото я слагах 10 мин :(

Взех, че посвикнах и с есктрата, която сама подава газ при потегляне. Доста е удобно при паркиране.

Междудругото двигателя е доста слаб при много ниски обороти, няколко пъти побързах да включа втора и колата едва не огасна или разликата в предавателните числа на първа и втора предавки е прекалено голяма.

Още не мога да се доверя на камерата за задно виждане :) но имам забележка към датчиците на парктроника. Няколко пъте ме стреснаха защото реагират на препятствия странично на задната броня. Напрактика зад автомобила няма нищо но паркирайки минавам странично близо до друг автомобил и парктроника пищи на удар и по навик скачам на спирачката. Това според мен се дължи на това, че двата крайни датчика са разпополжени прекалено навън върху извитата част на бронята. Но пък най-голямото удобство на камерата е когато сте паркирали перпендикулярно или под ъгъл на тротоара и до вас има голям автомобил или бус и нямате видимост при излизане назад. Малко врътвате волана да насочите леко задницата към посоката на идващите коли и на дисплея се открива чудесна гледка назад :)

Бойко от Митвас много добре ми обясни как функционират всичките копчалъци по двете лостчета зад волана но аз не запомних почти нищо и сега ги преоткривам :)

Клаксона е готин ... ще го тествам по баловете :)

Мисля да се отбия обаче до сервиза! Защото на шофьорската врата при сваляне и вдигане на стъклото остава една деруга следа или как да го на река от мазна грес. Всъщност на доста места по купето открих следи от гадна лепкава грес :( Само дано не вземе да се разтече грес, като стане жега защото от опит с един Seat Ibiza знам, че е много неприятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГОЛЯМА ВЕСЕЛБА ЩЕ Е С ТАЯ ДЖИПКА :hello2:

ДЖИПКАТА е чудесна :) и хората я дзяпат, като извънземен кораб и задават много въпроси. Имам чувството, че ако карах дори Майбах, щяха да ме оставят намира.

Питат ме за всичко дори за неща, като "къде е произведен двигателя", "колко пари струва", "може ли да покарам малко" ... вече имам и десетина рикуеста за тестдрайв :), но повечто ги пренасочвам към дистрибуторите. Не мога да преценя това реален интерес ли е или просто любопитство към българо-китайската дружба :)

Определено обаче след, като им отговарях на въпросите поне 20 човека заявиха, че тази кола им става мечта а няколко дори се заклеха, че ще си купят такава. Все още обаче всички очакват нещо да и се счупи и да е драматично! Извинявам се за израза ама "Ебаси и черногледството".

В интерес на истината всички ме подиграваха когато им казвах, че съм си купил Great Wall и го чакам (особено комшиите). Сега вече е на паркинга и само я обикалят и цъкат с езици, и естествено пак чакат нещо да се счупи. Казвам им: Aко искате да видите нещо счупено погледнете 2 метра в страни има едно Renault Espace 4 2006г (подарявам ви го ако го изкарате на самоход от паркинга!).

Редактирано от g.genov
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да преценя това реален интерес ли е или просто любопитство към българо-китайската дружба :)

Все още обаче всички очакват нещо да и се счупи и да е драматично! Извинявам се за израза ама "Ебаси и черногледството".

В интерес на истината всички ме подиграваха когато им казвах, че съм си купил Great Wall и го чакам (особено комшиите). Сега вече е на паркинга и само я обикалят и цъкат с езици, и естествено пак чакат нещо да се счупи. Казвам им: Aко искате да видите нещо счупено погледнете 2 метра в страни има едно Renault Espace 4 2006г (подарявам ви го ако го изкарате на самоход от паркинга!).

Не е реален интерес, а любопитство (от опит го казвам).

И ако нещо се счупи (а то става - техника е) тогава - "Защо пък ти трябваше да си купуваш Грейт уол?", а ако се счупи нещо на ново БМВ - "Е, случва се, кола е"... Хората в Германия си карат Дачия и не им пука, но те са прости, а ние ги разбираме повече нещата... ;)

 

Ма това е офтопик. И ни е ясно. Нека се фокусираме върху хубавото добиче, което имаш.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българската завист край няма, да не ти пука карай си превъзходната джипка и остави, всички да си мечтаят да е имат...;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарим ти за подробните коментари. Знай че голяма част ги четат с любопитство, защото така да се каже ти си извора :)

 

Ще  се радваме на още мнения за работата и сглобката на колата :)

 

Поздрави !

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много да те радва и като я покараш малко и свикнеш с нея тогава пак ще пишеш за твоите впечатления :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×