Jump to content

ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6


Recommended Posts

Не съм на това мнение,брат ми беше скоро в Турция и сипа от тяхната газ и колата тръгна по съвсем различен начин-колата е Опел Зафира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе да продължим с впечатленията.

Задната ми броня след около 600км и без никаква външна интервенция я очаквам скоро да си тръгне сама по пътя :) Или се разпада или е такова качеството на сглобката.
DSC_2554.JPG
DSC_2556.JPG
Задните калници са направени невероярно интелигентно. Захванати и излетели след това камъчета от гумата се удрят от вътрешната страна на калника и го нараняват заедно с боята. Скоро ще е като йофка! Според мен ламарините са много тънки.
DSC_2558.JPG

П.П.
Относно гумите. Вече липсват парчета от тях?!?!?! Не знам как се е случило но имам гуми на другите ми коли по на 3 години и нямат липсващи парчета.
DSC_2552.JPG
П.П.2
Не е и добра идея да се държи дистанционното в джоба защото копчетата са прекалено чувствителни и редовно колата се отключва или заключва без аз да съм го поискал. Интересно къде ли да го държа дистанционното?
 
П.П.3
Има и големи разминавания на елементите при сглобката. Например вратите. Предната е с няколко милиметра по-навън спрямо задната при затворено положение. И гледан отзад автомобила изглежда като че ли не са му добре затворени предните врати.
DSC_2559.JPG

П.П.4
А тази драскотина на предната маска си е белег по рождение. Видях я 15 мин след, като си взех чисто новия автомобил.

DSC_2560.JPG

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не издържах и си купих още един за да направя сравнение.

Има същата размината задна броня и щръкнала врата.

 

 

Трябваше втория да го вземеш друг цвят, може в това да е проблемът. :)

Майтап, явно сглобката е мърляшка, би могло да се "изглади", но по-добре да не се пипа, че ще вземат да натрошат щипките и тогава наистина бронята може да продължи самостоятелно след някоя копка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този втория е китайска сглобка 100% и е с бензинов двигател и отново PREMIUM. Скоростите му влизат също толкова трудно бронята му виси по същия начин и въобще забележките са същите. А дизеловия върви по-добре според мен. На бензинката двигателя е доста тих!

 

П.П.

Иначе на паркингчето пред блока ни в момента има 3 Great Wall-a :) Най-масовата марка в района :)

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше втория да го вземеш друг цвят, може в това да е проблемът. :)

Майтап, явно сглобката е мърляшка, би могло да се "изглади", но по-добре да не се пипа, че ще вземат да натрошат щипките и тогава наистина бронята може да продължи самостоятелно след някоя копка. :)

Загледах се внимателно в проблема с бронята и вратите. Това според мен не е проблем на сглобката а конструктивен проблем. Лошо пасване между елементите поради неправилни конструктивни размери. Тъпо е обаче да направиш толкова красив автомобил в толкова голям производствен тираж и за 2 години да не си направиш труда да фикснеш матриците изработващи ламарините. Прилича ми на историята за власите, които преминавали Дунава и накрая се издавили на брега. Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, какво да кажа, Волекса като го взех, задната броня точно така "висеше" и предните врати се затваряха, все едно, че са от дърво направени, обаче след като бронята я свалиха и боядисаха (за драскотини :) ) всичко си стана на мястото и сега е парфе, което ме навежда на мисълта, че просто сглобката е била паршива, щом после в сервиза са сложили бронята на мястото й така както трябва, демек, фабричната сглобка не винаги е идеална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всяка ламарина, като се понапъне си ляга на мястото. Работил съм в тенекиджийски сериз и информацията ми е от първо лице.

Но в един завод не е така. Там има точно определена норма време и технология за сглабяне, която е разписана подробно с кой инструмент и кое къде и как се сглабя. Така, че в завода на поточната линия (визирам кой да е завод) никой няма да се постарае и да вкара още 2 мин. труд и с 10 повече ловки движения за да напасне нещото ако това не е важен елемент от качествения контрол и не е важен агрегат или важна конструктивна част на автомобила.

Все пак това не е автомобил за 200000 нали така? Но и на коли за доста по-малко пари ръбовете са на конец! (например ефтини френски и италиански коли)

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като ти казвах преди,че твоя и първите такива джипки са докарани с контейнери май не ми вярваш.Не знаех че вече има и бензинов двигате който предлагат Литекс Моторс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих един приятел в Баховица и го помилих да прекарам интернет до къщата му и да сложа записваща уеб камера към завода :) Да видим колко коли влизат и колко излизат :)

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шегаджия!

Ами онова за тънката ламарена на калниците също ли е шега?

Не!

Наистина камъчета като се захванат от грайфера и излетат от гумата при въртене нараняват калника отвътре и става като изпъкнала бабунка отвън и пукат боята. Снимката е от мойта нова кола и само след 600км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно и парадоксално е обаче на изцяло произведен в Китай автомобил да сложиш надпис Made in България. Със същия успех можем и на някой Мерцедес да сложим същия надпис. Днес говорих с един приятл от Бургас който обеща да ми изпрати скоро направени снимки от пристанището (за лична употреба е условието му)

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, нищо не разбрах за тънката ламарина, това шега ли беше?

Също и за "оръфаната" гума? Малко странно ми се види, ако не е имало "яко качване" по бордюри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За калника не е шега. Наистина има удари отвътре на калника явно от камъчета защото са малки. Ламарината е изпъкнала, като гнойна пъпка и на върха на пъпката боята е спукана и се вижда бяло. Не се шегувам! От какво да е т'ва освен от камъчета. Колата е карана само по асфалт с макс. скорост 120 и на бордюри е качвана няколко пъти но е нещо нормално за София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, не ми се вярва ламарината на H6 да е по-тънка от тази на C10, направо не си е за вярване...

Не съм сравнявал с нищо. Просто според мен е тънка за да се криви така от камъчета.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...