docdobrev

До 4-5 години заводът ще достигне пълен капацитет

Recommended Posts

 

 

 Въпросът е, че за момента навлизането на пазарите в Западна Европа не стои на дневен ред и от централата имаме позволение да се развиваме до Чехия

Интересно ми е какви са плановете на китайците за западна европа и защо не позволяват на ЛМ да се развиват там все още... Дали ще ги захранват със собствено производство(съмнява ме), не искат ЛМ да се хвърлят директно на големите риби без да имат достатъчно опит(доста вероятно) или планират откриването на завод в Испания примерно(не е изключено). Все пак изглежда китайците имат търпението да изчакат, да опипат почвата и тогава да се хвърлят в дълбокото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно искат да са по-евтина алтернатива в страните от източна европа докато понатрупат някакво реноме. Не може да се хвърлят директно на пазари като Германия, Франция, Испания, Австрия, Англия и т.н. Ако се провалят на тези пазари още в началото доста трудно биха върнали доверието на хората към тях. 

Редактирано от nmnikolov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувствам се като опитно зайче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го слушай hrist. Чувствай се пионер! :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има ли най-накрая информация за произведените и придадените автомобили от завода и колко от тях са изнесени?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Италия продават още преди да има завода у нас  и в момента са на пазара:

http://www.greatwall.it/

След като ни дават пазара до Чехия това означава , че останалия пазар ще го покрият от нов завод( или някой , който асамблира на ишлеме) в Западна Европа май. Иначе няма логика да внасят с такси от другия край на света .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че не им дават да изнасят за западна европа, понеже там има евтини и качествени алтернативи. Едно, че законите защитават потребителите доста по-добре и проблемен автомобил ще трябва да бъде заменян и при повторни проблеми да бъдат връщани пари, но и марката ще стане за смях и няма да може да си възстанови имиджа лесно. Пък и за западна европа ниският клас на Opel, VW (особено Skoda), Peugeot, Renault, Citroen Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo) ще излиза пак така изгодно.

 

Тези хора са шовинисти - осъзнават, че ако някоя азиатска марка им завземе пазара, тяхни роднини ще загубят работата си и цялата нация ще страда. Доказателство за това са корейските коли, които отдавна са доказани от към качество, имат много агресивно ниски цени и се срещат изключително рядко в Германия, Франция и Италия. А в момента има оплаквания от Voleex и Hover H6. Ако трябва 3 пъти за 3 месеца един германец да ходи за гаранционна поддръжка, той ще осъди компанията и ще си вземе парите обратно (+ обещетение за загубеното време и нерви).

 

Така че Great Wall трябва много внимателно да си изиграят картите. Както със Steed - колата е двойно по-евтина от други пикапи с този размер и за това се радва на продажби в Италия. Но Voleex C30 / Hover H6 далеч не са два пъти по-евтини от еквивалентните автомобили на съответните марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли Great Wall се плашат да стъпят в западна Европа, след като отдавна си продават в Италия. По-скоро и аз си мисля, че я разделят на два завода, които ще имат задачата да си разпределят пазарите в Европа помежду си. Жалко е, че на нашия му се падат по-малките

Редактирано от dry-ice

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ето някаква, макар и оскъдна информация:

 

 

Volkswagen е най-продаваната марка автомобили в България през първото полугодие на 2014 г., сочи официалната статистика на МВР. През този период са направени общо 14 490 регистрации на коли с марка Volkswagen. От тях обаче само 1091 броя са нови.

Opel е на второ място по регистрация на стари коли у нас. Общо 10 943 автомобила Opel са регистрирани през първите шест месеца на годината. Топ 10 се допълва от Mercedes (10 277 регистрации), Renault (8274), BMW (7183), Ford (7171), Audi (6766), Peugeot (6760), Citroen (4025) и Toyota (4009).

В класацията за най-продавани нови автомобили първото място е за румънската марка Dacia с 1618 регистрирани нови коли. След нея се нарежда френският производител Renault с реализирани 1298 продажби на автомобили у нас. На трето място е Volkswagen с 1091 регистрации. В топ 10 попадат още Skoda (1094), Ford (989), Peugeot (843), Toyota (835), Kia (731), Citroen (485) и Nissan (442).

С над 400 продажби през първото полугодие са и Opel (439) и Mercedes (401). Марката Great Wall, която има завод в България, е реализирала 362 автомобила, от които 334 са нови.

За първото полугодие на 2014 г. общо в България са регистрирани 127 338 автомобила, от които 16 295 (около 12%) са нови автомобили.

 

Източник: http://www.economic.bg/bg/news/4/Volkswagen-e-naj-prodavanata-marka-avtomobili-v-Bulgariya.html

 

За цялата 2013 г. Great Wall са продали 742 нови автомобила в България

 

http://profit.bg/news/Naj-prodavanite-novi-avtomobili-v-Bulgariya/nid-120059.html

Редактирано от johnnie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярна е наполовина. Наистина са съкратили около 60 човека и има спиране. Но не е заради нормите.

От Great Wall коментираха пред Automedia.bg, че наистина има спиране на производството, но то е временно. Причината са множеството коли на склад, както и процесът по подготовка на конвейера за новата гама моделина марката, които видяхме на салона в София. Въпросните нови модели покриват нормите на Евро6.

Към момента няма яснота кога точно ще бъде възобновено сглобяването на коли. От Great Wall бяха категорични, че заводът няма да бъде закрит. Потвърдиха обаче също така, че информацията за съкращаването на персонала е достоверна.

От компанията допълниха, че продажбите им в България през 2015 година са били с 4% по-високи спрямо предходната година. Така пазарният дял на Great Wall у нас достига 2,12%.

Припомняме, че заводът в Ловеч бе открит през февруари 2012 година. Към момента сглобените в България коли се пласират на няколко европейски пазара, сред които Италия, Румъния, Македония и Сърбия.

 

Аз не мога да разбера само дори и да подновят производството как ще работят като са съкратили една четвърт от персонала. Нещо гнило има в Ловеч, но скоро ще се разбере какво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така е интересно защо няма нищо по темата на официалния фирмен web сайт. Все пак слуховете дори и да не убият бизнеса ще ударят по продажбите. Странно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво става със завода, някой има ли някаква информация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има интервю от началото на месеца, в което се пита за завода. Казва се, че скоро ще качат на поточните линии коли с марката Haval. Не знам колко е благонадеждно:

http://www.banker.bg/upravlenie-i-biznes/read/liteks-motors-sbudnatata-mechta-za-bulgarsko-avtomobilostroene

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тихомълком Ц30 е спрян от производство. Днес влизам в сайта на грейт уол - само джипките и пикапа са останали. Явно се ориентират към такива автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тихомълком Ц30 е спрян от производство. Днес влизам в сайта на грейт уол - само джипките и пикапа са останали. Явно се ориентират към такива автомобили.

 

 

Даже са добавили новина за това http://greatwall.bg/novini/%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BD-great-wall-%D1%8130-%D0%B1%D0%B5%D1%88%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BD/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли ще я затваряме фабриката. Според мен не могат да покрият това Евро 6 с колите, които пристигат от Китай.

Колкото и да говорят, че са получили Европейско одобрение, това беше преди Евро6. От тази година с това което се предлага не покрива този стандарт 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване