teodordt Отговорено 5 Октомври, 2011 Share Отговорено 5 Октомври, 2011 Визирам в талона да пише "товарен". Някой го постигаха като правеха колата на пикап-че с 1+1. Други разделяха багажното отделение с мрежа и в талона се появяваше "товарен автомобил". Някои фабрично слагаха още 2 седалки, толкова малки, че и куклите на дъщеря ми нямаше да могат да се съберат (това май чисто практически няма да е варианта за Voleex), ама в талона пишеше 6+1 и номера после минаваше. Мисълта ми е, че без това нещо всичко друго нататък просто не се случва. Ако това го има, после следват други неща. Та ми стана интересно как са го решили от страна на Литекс Моторс. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 5 Октомври, 2011 Share Отговорено 5 Октомври, 2011 Вариант 2 отговаря на N1... Както казах, при него в най-лошия случай се губи ЕДНО седящо място... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodordt Отговорено 5 Октомври, 2011 Share Отговорено 5 Октомври, 2011 :) То и без друго отзад мястото е за "двама мъже и половина"... Колеги, само си чеша езика. Приемете го на шега, моля. Ограничавай се Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C2H5OH Отговорено 20 Октомври, 2011 Share Отговорено 20 Октомври, 2011 Оня ден едно черно с голямата маска ме прескочи на Тодор Александров. Успях да го поогледам докато ме прескачаше. Много симпатична машинка. Пък беше и антрацитен металик. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radiomir Отговорено 23 Март, 2012 Share Отговорено 23 Март, 2012 И най-важното - вече официално Voleex C10 е с право на данъчен кредит!!! Колега, данъчния кредит за С10 е мираж Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 24 Март, 2012 Share Отговорено 24 Март, 2012 Колега, данъчния кредит за С10 е мираж Така поставено мнението ти виси в пространството. Поясни, моля те, какво имаш предвид... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 24 Март, 2012 Share Отговорено 24 Март, 2012 Колеги, днес се качих за сефте и във Волекса и в Ховъра Разкошни са! Удобни. Седалката на Волекс ми беше много удобна. Количката е просторна от вътре. Много ми хареса! Ховър също, като се има предвид,че не съм се качвал на шофьорското място на джип, само съм се возил Много е удобен, комфортен, висок! Аз от доста време си мечтая за 4х4, но и Волекса е готин. Вратите се затварят много доре, леко и с много приятен плътен звук. За моторът не мога да кажа нищо - не съм я палил, но и в трите модела се влюбих още повече Чух, че по вестниците са писали, че Литекс Моторс имали заявки за 100 000 коли, вече! Дали е истина Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 24 Март, 2012 Share Отговорено 24 Март, 2012 Волекса се кара много леко и приятно, дори и за висок човек . Сервото на волана е електричско и с един пръст се върти волана, Скоростите се превключват страшно леко. Интериора е семпъл но практичен и приятен , особено светлия цвят. Колата е много практична за ежедневна употреба. За дълъг път пълна кола с хора ще е проблем багажа, но за двама човека е идеално. Супер са си колите. Карал съм го малко, но това са ми първите впечатления. Когато имам повече или отрицателни неща ще ги споделя. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fen Отговорено 24 Март, 2012 Share Отговорено 24 Март, 2012 Миналата седмица изпробвах в Добрич Волекс С10 - изключително съм впечатлен от модерния и приятен интериор, колата е просторна за своя клас, много пъргава и маневрена. Колата стои много стабилно и което най-много ме впечатли е, че Волекс С10 вози като автомобил от високия клас! Дано скоро видим и Волекс С30. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 24 Март, 2012 Share Отговорено 24 Март, 2012 Дано Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radiomir Отговорено 25 Март, 2012 Share Отговорено 25 Март, 2012 Така поставено мнението ти виси в пространството. Поясни, моля те, какво имаш предвид... Имам предвид, че данъчните няма да признават данъчен кредит за voleex c10, ако някой е ползвал да ме опровергае. Самият аз исках да ползвам през фирма, но се оказа че за малкия автомобил не става. Автомобила може и да има хомологация, но в БГ специално за него не се признава връщане на ДДС. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 25 Март, 2012 Share Отговорено 25 Март, 2012 Всички тестови автомобили са лизинговани от дилърите към лизингови компании на цена без ДДС, т.е. с ползване на данъчен кредит. Това че за някаква фирма с неопределен предмет на дейност (тук колегата да ме извини ако съм пропуснал но не видях никъе да се споменава такъв) е отказан данъчния кредит не означава автоматично че хомологацията N1, призната в целия Европейски съюз е химера в България. Аз подкрепям мнението на Поройник, че написаното от радиомир виси в пространстовото неподкрепено от никакви факти а само от твърденията му. ПП: Няма да е лошо някой от дилърите четящи тук да се намеси и да изясни - Е ли вярно това, че модела е хомологиран? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Willbuy Onesoon Отговорено 27 Март, 2012 Share Отговорено 27 Март, 2012 Юруш на тест-драйва: http://www.greatwall.bg/ Аз се записах, какво ли ще е ако спечеля да я покарам за 4 дни по празниците! Не видях да има лимит на километрите, да му мислят Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 27 Март, 2012 Share Отговорено 27 Март, 2012 Лимита на километрите е резервоара Предполагам ако спечелиш ще им върнеш колата със светеща лампичка за резервоара Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
бат'Бойко Отговорено 27 Март, 2012 Share Отговорено 27 Март, 2012 Лимита на километрите е резервоара Предполагам ако спечелиш ще им върнеш колата със светеща лампичка за резервоара ......Зареждаш и готово, още километри Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BoykoYordanov Отговорено 27 Март, 2012 Share Отговорено 27 Март, 2012 Всички тестови автомобили са лизинговани от дилърите към лизингови компании на цена без ДДС, т.е. с ползване на данъчен кредит. Това че за някаква фирма с неопределен предмет на дейност (тук колегата да ме извини ако съм пропуснал но не видях никъе да се споменава такъв) е отказан данъчния кредит не означава автоматично че хомологацията N1, призната в целия Европейски съюз е химера в България. Аз подкрепям мнението на Поройник, че написаното от радиомир виси в пространстовото неподкрепено от никакви факти а само от твърденията му. ПП: Няма да е лошо някой от дилърите четящи тук да се намеси и да изясни - Е ли вярно това, че модела е хомологиран? Аз пък опровергавам - няма ДДС кредит за Voleex. Имам запитване към дилър още от края на 2011г. и от тогава чаках за N1 хомологация и данъчен кредит. Преди седмица получих следния мейл: Здравейте!Искам да Ви информира, че за всеобщо съжаление, ситуацията с N1 на Voleex C10 ще се проточи доста във времето. Имайте предвид тази информация, като фактор във вземането на решение за покупка на автомобил. Поздрави, Бойко Петров Мениджър „Продажби” МИТВАС ЕООД Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 27 Март, 2012 Share Отговорено 27 Март, 2012 Е това си е само за сметка на литекс моторс тогава. От написаното от теб следва че и тестовите автомобили са закупени на цялата стойност, без признаване и връщане на ДДС, което е меко казано тъпо. Поне да не го твърдят на сайта си и в рекламите, като не са си свършили работата по хомологирането на модела. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.