Jump to content

BoykoYordanov

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About BoykoYordanov

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Карам:
    Audi
  1. Аз пък опровергавам - няма ДДС кредит за Voleex. Имам запитване към дилър още от края на 2011г. и от тогава чаках за N1 хомологация и данъчен кредит. Преди седмица получих следния мейл:
  2. Колеги не разбрах (най-вероятно проблема е в мен) - на Voleex-a може ли да се прави компютърна диагностика? Ако може - къде в купето се намира буксата за връзка с компютър (това е по-скоро от любопитство)?
  3. Ако правилно съм разбрал, Voleex C10 има компютър който разполага с всичката тази информация, но няма интерфейс чрез който да я предостави на водача? Тази ISO стандартизация дали включва възможност за всеки автомобил да се тества с помощта на съответния кабел/интерфейс и софтуер и да изведе съответно грешки натрупани в паметта на компютъра, подобно на колите от VAG групата и всеизвестния vag-com интерфейс? Т.е. бърз и лесен начин за диагностика с компютър, а не "на око" от майстора или по метода "сменяй части докато се оправи". Ако има таква възможност то какъв е интерфейса и къде се намира куплунга на самия автомобил, за връзка с компютър - накой дали знае информация по темата?
  4. Чудно, сега остава някой дистрибутор да предложи монтаж на подобно устройство като запазва гаранцията
  5. Салона е тъмен и светъл - черен и бежов, като черното е поне в два варианта на шарката, понеже тестовия и изложения автомобил бяха с различна шарка ако не греша. Кой е дистрибутора? Митвас имат наличен за тест драйв по всяко време, освен ако не му се е случило нещо. Снимки: http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11324044008863971&avto=Great-Wall_Voleex-C10
  6. Колегата poroinik сподели, че спирачките са ок при него, такаче предполагам проблема е в мен може би трябва да се свикне на педала.
  7. А твоята кола каква е колега? Накратко ще споделя лични впечатления - онзи ден бях на тест драйв на Voleex C10, а иначе карам Ауди А4 2003г., бензиново 1.8 турбо и служебно Пежо 207 2010г. - дизел. Не претендирам че тази информация е 100% коректна, карах Voleex-а само към 15-20 минути. В сравнение с Пежото: - Возене - Voleex-a вози в пъти по добре.. т.е. самата возия е по-приятна, не тропа и не друса като минава през неравности. Пежото е 2010г. и доста повече подрусва от малка дупка или неравност по пътя. Възможно е да е от разликата в гумите - Voleex-a беше с 15-ки високи, а Пежото е със 16-ки които са по-ниски. Но разликата във возенето е мега осезаема - тук съм наистина впечатлен, не го очаквах. - Материалите във Voleex-a изглеждат по-некачествени от тези в Пежото, но като пипнеш и "щракнеш" бутоните по вратите или таблото се оказва, че само дизайна е опростен т.е. нещата не изглеждат луксозно, засукано и "барнато", но са напълно функционални и наистина изглежда, че ще издържат 5 години щракане. Например пластмасата по вратите не е като кофичка от кисело мляко - същата е като на Пежото, даже се дере по същия начин.. имаше одраскано в единия ъгъл. За справка Пежото струва 35 000лв и материала по вратите е същия. Дизайна на вратата отвътре е друг - при Пежото изглежда много по изпипано, има вдлъбнатина за ръката (да си подпреш лакътя), лоста за отваряне на вратата е в ъгъла в специална ниша и т.н. - Шумове - Voleex-a е тих в ниските обороти - под 2000 оборота трудно ще му чуеш двигателя. При по-високи обороти обаче е доста шумен, особено като се натисне педала. На празен ход е като изгасен. Тестовия беше на 650км, такаче това са впечатления от неразработен мотор. За шумове от гумите не мога да кажа - карах го много малко и до 50км/ч, и не ми направи впечатление. Пежото е доста по-шумно ама все пак е дизел - Екстри - има някой неща, които в Пежото ги няма като екстра - примерно ел. прибиране на огледалата. На пежака му ги прибирам "ръчно".. Обаче пък липсват неща, които поне за мен са "стандарт" за всеки нормален автомобил - няма термометър да показва външната температура - много е кофти, и на Пежото и на Аудито съм свикнал да гледам температурата навън.. - Разход - дилъра каза, че тестовия автомобил гори "8-9" на 100. Да кажем че е ръчкан за да му се проверят възможностите, но пак си е доста за това купе. Но пък има възможност за газова уредба, такаче не е проблем. - Спирачките са в пъти по-слаби от тези на Пежото - направо не ще да спира. Засилвам се с 50 и трябва отдалече да настъпя спирачката за да спра на светофар. Голям минус. Може да не са били "разработени", накладките да са дървета и т.н., ама спирането си е зор. - Сглобка - отвън ръбове и луфтове - всичко е добре напаснато при Voleex-a. Вътре има минуси - разминавания в ръбове между отделните компоненти и т.н. Вратите обаче са като хладилници - много добре се затварят и отварят. Само вратата на багажника се затваря малко дървено. Според мен вратите се затварят по-добре от на Пежото. В сравнение с Аудито: - Возене - горе долу същото возене като на Аудито. Само да кажа, че Аудито е с два носача на колело и вози мега добре. Абе голям плюс за Voleex-a. - Материали - макар и на 8-9 години, Аудито има по-качествени материали и по-добър дизайн отвътре - нищо ново, премиум марка е. Навремето е струвало баси цифрата на първия собственик, не го е взел за 16 000 със сигурност - Шумове - под 2000 оборота и двата автомобила са доста тихи. Над 2000 оборота Voleex-а става по-шумен от Аудито, мотора реве повече. Не е нещо с което не бих свикнал. - Спирачки - на Аудито спирачките също са слаба работа, ама са по-добри от тези на Voleex-a, които хич ги няма. Ето това са впечатления и сравнения ако идваш от по-стар автомобил и от по-нов, и искаш да вземеш Voleex. Много зависи какъв сегмент е стария ти автомобил - премиум или някоя стара калинка. Във всеки случай 5 години гаранция и "новото си е ново" играят водеща роля при избора. Първи собственик не е като да я е юркал някой италианец като за последно.. Поздрави!
  8. Хаха да но клипчето е много добро, полезно инфо!
×
×
  • Create New...