Jump to content

The Godfather

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Neutral

About The Godfather

  • Rank
    Member
  1. Ами отговорите на въпросите на колегата са елементарни: На Холивудските продуценти не им пука много-много какви коли се карат във филмите им. В повечето случай се прави реклама на дадена марка(например Ауди или Тойота). Във филмите от САЩ винаги ще има и американски коли, просто защото цял свят знае, че патрулките или такситата са коли от типа на Форд, Шевролет, GMC и Додж, а не Тойота или Ауди. Има и случаи, когато много известни и богати продуценти си избират сами колите- веднага ще ги познаеш- Мерцедес, Ферари, Порше и Ламборгини са винаги там. Мерцедес не плащат за реклами, а присъстват в 90% от мафиотските филми. На въпрос №2 отговора е, че просто не ни трябва кола с българско наименование- просто в цял свят се знае какво е "GREAT WALL" в превод, а никой за Литекс или Ловеч не е чувал(поне до този момент).
  2. Ganfalff, къде почнахме-къде отидохме- Мерцедес никоя компания не може да ги стигне. Прав си, че всяко нещо трябва да се развива, но се замисли- 1980-те японските коли бяха ужким най-големите боклуци.После 1990-те станаха много добри коли и се появиха корейските- веднага нарочени са нискобюджетни таралясници без бъдеще- опа сега Киа, Шевролет(което си е Деу) и Хюндай- с големи гаранции и са най-предпочитаните автомобили.И понеже през 1998 майка ми си купи чисто ново Деу с ABS, климатик, радио, ел. пакет, серво и централно заключване+аларма (Матиз беше модела) мога да кажа, че за 11 години нищо не му се счупи, само едни кабели направиха проблем и останалото консумативи.Сега баща ми кара Киа Спортидж 2006 с дизел 2,7 ЦДИ на Мерцедес- никакъв проблем,нито се е напукало таблото, нито е захабена тапицерията, нито има други дефекти.Вярно е, че моята Е-класа от 1997 вози по-добре в пъти от Киа-та, но все пак Мерцедеса си е Мерцедес.Всичко почти е китайско- техника, машини, дрехи, играчки, автомобили, самолети, оръжия и т.н.
  3. Приятелю radowolf, ти не се залъгвай, че Ярис и Тойота имат нещо японско в тях- Тойота се прави в Турция, дизелите са полски и по-големите модели се сглабят за Европа в Чехия, Турция и Полша.Това е информация от кума на баща ми, който от почти 8 години работи в Тойота.Ако си късметлия може и от Англия сглобка да си купиш, но ти трябват втъзки в ТМ ауто. Виж BMW, Ауди и Волво- все китайци ги правят, а колите са си хем здрави, хем луксозни(провери в Китай едно Волво колко пари е с всички екстри-смешна е сумата).Така че да ми разправяш за традициите на Тойота нама смисъл.Като нищо китайците ще ги издухат, както правят с целия свят. П.П:Може да си сигурен, че когато на масата са сложени 400-500 милиона долара ще има голям контрол на продукцията.
  4. А, никой не спори, че с цена от около 15,000 лв. Волекс е хита не на сезона, а на деситилетието. За Дачия съм горе-долу съгласен- малко е дървена, но се свиква с всичко.Като екстри не може и на малкия пръст на Волекс да стъпи, а и двигателите на GW са къде-къде по-модерни(1,2, 1,4 и 1,6 са си стари разработки на Рено).Идеята ми беше, че за да имат успех моделите на GW&LMC, трябва да са "забележимо" по-евтини(в крайна сметка цената винаги е била най-определяща) и с по-добра гаранция(което си е факт).Щом и изпълнението е по-добро от Ярис, то цената наистина е разумна.
  5. Вестник "24 Часа"- заглавието било нещо от сорта на: " 12,500лв. за новата градска кола от Ловеч с климатик и радиоуредба", мисля, че е от Събота или Неделя вестника.Другото което е, преди три дни гледахме с баща ми някакво VW Поло Флай, 1,2 60к.с. с климатик и пълен ел пакет за 19,990лв.Не може да отречеш факта, че в БГ Опел, Шевroлет и Дачия са най-предпочитаните коли за последните 5 години.В Хасково, в представителството на Опел&Шевролет има Корси и Авеота за по 15-18 хиляди с необходимите екстри(тези, с които Волекс ще е около 13 хиляди).И затова ми стана интересно. П.П:В Събота съм на Автосалон София 2011 и както си търся нова кола в последните 2-3 месеца, нищо чудно да поръчам едно Волекс-че.И без това имам възможност да похарча около 20-25 хиляди за нов автомобил.
  6. Колега, това инфо от изложението в "Интер Експо Център" в София ли е? Защото имало някаква статия, в която пишело, че цената на колата с всички екстри нямало да надхвърли 15,000лв., а ти казваш за 15,990лв. и то на промоция, което значи, че иначе цената е около 16,500, което май е множко.Ако колата беше автоматик или дизел ОК.Все си мисля, че цените ще паднат още- просто в интервала от 15 до 20 хиляди в момента има много коли- вярно големи марки, с не чак толкова много екстри, но все пак Опел, VW, Шевролет, Дачия,Мазда и Тойота са си марки и то от доста време са на пазара и са спечелили доверието на масовия европейски купувач на компактни автомобили.
  7. Колега, това инфо от изложението в "Интер Експо Център" в София ли е? Защото имало някаква статия, в която пишело, че цената на колата с всички екстри нямало да надхвърли 15,000лв., а ти казваш за 15,990лв. и то на промоция, което значи, че иначе цената е около 16,500, което май е множко.Ако колата беше автоматик или дизел ОК.Все си мисля, че цените ще паднат още- просто в интервала от 15 до 20 хиляди в момента има много коли- вярно големи марки, с не чак толкова много екстри, но все пак Опел, VW, Шевролет, Дачия,Мазда и Тойота са си марки и то от доста време са на пазара и са спечелили доверието на масовия европейски купувач на компактни автомобили.
  8. Напълно съм съгласен с admin.Просто изказах моето лично мнение и наистина се надявам да има добро отношение на цена/качество/екстри.Ако колите ги бива, то ние за 5 години ще превземем Европа и ще пратим Дачия на дългосрочна "почивка".Най-доброто нещо е гаранцията- 5 години- това е колкото на Тойота, Шевролет, Опел, VW и други много доказани марки.
  9. Колеги, двете коли са различни като нива на оборудване.На първия клип се вижда накрая, че има мултифункционален волан(има копчета по него), а на втория- липсват. Може би, в различните страни нивата на оборудване са по-различни.Иначе и този модел е готин и дано да почнем да го произвеждаме и ние в България,
  10. Е, чак пък малко да са малките коли с дизелов мотор.Ами не са. Вземете Мазда, Форд, Тойота, Рено, Дачия, Нисан, Пежо, Ситроен, VW, Опел и т.н. Всяка марка, която се произвежда за Европа в последните 5-10 години има малолитражен дизел(поне един) в гамата си.И например ако сравним 1,5 бензина на Волекс с 1,3 дизела на Сузуки/Фиат/Алфа-Ромео виждаме, че чак такава разлика няма. Но колегата е прав, че 1,5 DCI на Нисан/Рено/Дачия е с 215 кг. по-тежък от 1,5 бензина на GW. И все пак, според мен е много важно да има два добри дизела- един за Хувър и Стийд и един за Волекс. П.П:Вярно е, че от изброените коли нито една не струва около 13-16 хиляди лева в дизелов вариант, особено ако има и повече екстри(не е базова модификация).
  11. Ясно.На практика е невъзможно да няма дизелов мотор за Хувър.Просто Европа търси дизели като цяло.За собствените разработки се радвам, просто друго си е да ползваш двигатели на доказани марки като Мицубиши. П.П:Смятам, че в бъдеще ще има и малолитражен дизел предназначен за Волекс C10 и C30.
  12. Здравейте колеги и фенове на Литекс Моторс и GWMC! Искам да попитам с какъв дизелов двигател/и ще се предлагат Хувър и Стийд и ще има ли дизелова версия на Волекс-а? И понеже имам познат, който живее в Русия знам, че колкото и парадоксално да звучи, в Русия има дизелова версия с двигател Изузу(2,7л.,115к.с. или нещо подобно). Иначе за 2,4, 16в. бензина на Митсубиши нама какво да говорим- железене. Ако 1,3 и 1,5 на Волекс са същите като на Мицубиши Колт, то и те са много доказани и пъргави агрегати. П.П: Мисля, че някъде четох, че става въпрос за 2,0л. Common-Rail дизелов мотор с мощност 151к.с. Но, ако е така, този мотор не е нито на Изузу, нито на Мицубиши.По-скоро прилича на 2,0DCI на Нисан-Рено-Дачия. Дайте някакво инфо на тази тема ако има.
×
×
  • Create New...