nmnikolov Отговорено 6 Февруари, 2014 Share Отговорено 6 Февруари, 2014 И при мен е така падат оборотите. Примерно както си работи на място, включил съм късите и натисна някое от копчетата за стъклата и падат оборотите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Отговорено 7 Февруари, 2014 Share Отговорено 7 Февруари, 2014 (Редактирано) Нормално е когато има повишено потребление на ел. енергия особено ако е пиково да паднат. Колкото повече ток хабим толкова повече алетернатора се товари от там и мотора. По принцип електрониката на колата е така направена, че да компенсира със стъпковото моторче тези колебания. Като в зависимост от това колко е прецизна системата за коригиране и в каква изправност е зависи колко ще са колебанията на оборотите. При карането на газ е нормално колебанията да са по-големи, разбира се без гаснене тресене и тем подобни. Редактирано 7 Февруари, 2014 от bobsen Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curse_m Отговорено 7 Февруари, 2014 Share Отговорено 7 Февруари, 2014 Аз предполагам че може да е слаба връзка някъде, проявяваща се след известно време съприкосновения със солта по улиците зимата. Принципно не е нормално това, поне не съм го срещал на инжекционна кола, била бензинова или дизелова. Дори доскоро карах на метан и подобни проблеми не съм имал.(метанова инжекция) Даже с умиращ акумулатор не съм наблюдавал на моята кола подобно нещо. На карбуратор вече става така, но при добре ревизирана ел. инсталация тия промени са минимални, дори едва доловими. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 7 Февруари, 2014 Share Отговорено 7 Февруари, 2014 Можем вече официално да забравим за С10 http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21742-great-wall-svalia-ot-proizvodstvo-voleex-c10/ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 8 Февруари, 2014 Share Отговорено 8 Февруари, 2014 Миналия ден както затварях мини жабката (тази от дясно на волана) нещо се счупи и сега седи отворена, но не мога да разбера дали се е счупило нещо на вратичката или вътре на механизма. Някой може ли да ми снима вратичката в отворено положение да видя какво има и дали това при мойта липсва? Може да е малко късно, но все пак днес опитах да щракна с телефона мястото, където се закопчава жабката (всъщност тя е отляво на волана ). Фотографията излезе кофти, но мисля, че същността се вижда. Там има една пластинчата пружинка (оградена е с жълто), която е фиксирана в едни каналчета в пластмасовата основа. Вероятно има и някаква контричка, за да не се разхожда напред-назад по каналчетата. Та, когато жабката се изважда и после при поставянето не се натика добре на мястото си надолу, горният ръб на жабката натиска пружинката и ако контрата отпусне, я избутва навътре по каналите, поне така си го представям. Не ми се вярва да има нещо счупено, по-скоро пластинката трабва да се нагласи на точното място. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 9 Февруари, 2014 Share Отговорено 9 Февруари, 2014 (Редактирано) Такаааа ... както четох тук преди да купя колата, след една седмица престой на хладно (е хайде малко студено но нищо фрапиращо за нашите ширини) китайското автомобилно недоразумение спря да пали - акумулаторът, на преклонната възраст от 7 месеца, умря ... Да видим в понеделник какво ще кажат от сервиза. Редактирано 17 Февруари, 2014 от poroinik Преместих мнението в общата тема. Моля в "Мнения на собственици" да пишете само ясни отзиви за колата. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 9 Февруари, 2014 Share Отговорено 9 Февруари, 2014 От сервиза вероятно ще ти решат проблема, но дали би било така ако беше закупил нещо различно от „китайско недуразумение„ , симпатяга? 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko99 Отговорено 10 Февруари, 2014 Share Отговорено 10 Февруари, 2014 5 години гаранция - ама друг път. Имах късмет че акумулатора се скапа след стоене в града, а ако бях отишъл за няколко дни на вилата в планината? Щели да ми решат проблема от сервиза - умрелият акумулатор излизал в цветущо здраве при замерването и ще продължа да си карам същият акумулатор до следващото му умиране .... Няма такъв цирк - сега за кола на 7 месеца ще ходя да купувам едни кабели за подаване на напрежение от друг акумулатор и ще кажа на жената да зареди една Карнобатска гроздова в хладилника ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 10 Февруари, 2014 Share Отговорено 10 Февруари, 2014 Акумулаторната батерия е консуматив. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 10 Февруари, 2014 Share Отговорено 10 Февруари, 2014 (Редактирано) За да замине акумулатор на няколко месеца, значи или не се зарежда добре, или има утечки по колата, които го "ядат", или самия акумулатор е боклук. При всички положения това не е нормално за нов автомобил. Повечето хора си купуват нов автомобил именно за да избягат от такива проблеми и плащат по-високата цена на новото за да могат да разчитат на автомобила във всякакви условия. Ако не ни пука от евентуални проблеми и не се притесняваме от няколко дневен престой в сервиза на всеки няколко месеца можем да караме таралясници от горубляне за по 2-3 хиляди лева, а не да даваме повече от 15 хилки за "нов" автомобил. Разбирам и Бойко, че все пак е търговец и не му е приятно когато някой плюе по стоката му, но нека погледне и от другата страна. Сервиза не трябва да решава такива проблеми ежедневно, а да работи така че такива проблеми да не се явяват. А ако проблема е извън техните компетенции да се пренасочи към производителя/вносителя на стоката. ПП: мисля че съм срещал на няколко места във форума оплаквания от прекалено голяма консумация в покой. Така както аз съм ги видял (дето на мен не ми е работа), е трябвало да ги видят и отговорните фактори и да работят по отстраняването на проблема ако има такъв. И дори ако се налага сервизна кампания с привикване на клиенти в сервизите и серийно отстраняване на евентуален проблем. Така се налага нова стока на нов пазар. Редактирано 10 Февруари, 2014 от radowolf 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 11 Февруари, 2014 Share Отговорено 11 Февруари, 2014 Акумулаторната батерия е консуматив. Не съвсем. На един колега с Волекс-такси му смениха гаранционно акумулатора, имало вътрешно прекъсване. Апък колегата, който се оплаква може и сам да има отношение към ситуацията, ако преди престоя е карал из града на къси разстояния с често палене/гасене и после акумулаторът е останал незареден при минус 10-15 градуса за цяла седмица. При мен миналата зима в студа се случи нещо подобно - много дни карах само из града, на пресекулки, в задръстванията гасих за икономия , и накрая чаках съпругата да купи нещо от един магазин, уж за една минута, а отиде към половин час (пропуснах да изключа светлините, а понеже седях вътре и слушах музика сигнализацията за забравени фарове не можа да ми бъде полезна). Та, като дойде време за тръгване и - гредааа, всичкият ток изчезна, даже музиката спря. После проводих съпругата на такси, взех ток от един приятел, после направих няколко скоростни тегела по околовръсното и после си запали съвсем нормално. От тогава не е имало никакъв проблем вече година, акумулаторът се "съживи" и си върти като змей , та ясно е, че аз сам съм си бил виновен за случката. Сервизна кампания за отстраняване на възможна утечка по инсталацията имаше миналата година още в началото, така че този проблем би трябвало да го няма вече. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 15 Февруари, 2014 Share Отговорено 15 Февруари, 2014 Колега то може да сложиш и чисто нов акумулатор и той да даде дефект на втората седмица,колата не ти е виновна. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 15 Февруари, 2014 Share Отговорено 15 Февруари, 2014 Колега то може да сложиш и чисто нов акумулатор и той да даде дефект на втората седмица,колата не ти е виновна. Именно за това съществува и така наречената "гаранция". Когато си купуваш продукт с дълъг срок на годност и той дефектира на 2-та седмица или 2-я месец или 2-та година или въобще в гаранционния срок, то той бива ремонтиран или подменян за сметка на търговеца, вносителя, производителя или който и да е там по веригата. Вече отдавна сме страна членка на ЕС и тук действат определени директиви, чиято цел е защитата на потребителя от недобросъвестни търговци, производители, вносители и т.н. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra_kamenov Отговорено 15 Февруари, 2014 Share Отговорено 15 Февруари, 2014 Все пак акумулатора е консуматив а и гаранцията им е до 2 години. Така че няма как автомобил със 5 години гаранция да важи същата и акумулатора.Имах форд преди време купих нов акумулатор Словенски мисля че беше и на втория месец се развали Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.