Jump to content

Обща за Voleex (off-topic от други теми)


Ванката

Recommended Posts

Преместих офтопика от темата за лизинга тук... Щото си е нищо друго освен офтопик :)

 

Прочети ми останалите постове които админа разхвърля по различни теми и ще разбереш.

 

Основното - липса на мощност, голям разход, шумен и досаден климатик, никакви спирачки в началото - трябваше аз да си напасвам дисковете и накладките, боята се надигна на тавана на 3-я ден, алармата изгоря още в момента на взимането на колата ... кое от тези неща трябва да ме кефи че съм си взел нова кола ... :huh:? Иначе върви, да .. някак ...

 

И  по въпроса за аудиото - гола вода е ... поне това ми е специалността и от това разбирам най-много :)

 

Ще си позволя да коментирам. Да, колата се поотпушва след 5-10к километра, но още от началото си върви много добре.След тези 5-10к км освен че колата се е поразработила и задкормилното устройство е свикнало как да я кара(а това е много важно). Вече писахме няколко пъти, но мощността идва след 2,5-3к оборота. И си дърпа съвсем прилично количката. Ако има нещо, което те притеснява посети сервиз и им кажи на хората... 

 

Кое точно му е "гола вода" на аудиото? Да не го сравняваш със системи, които струват колкото целия Волекс? На мен това не ми е специалност, но ми е предоволно като за музичка докато карам... То повече не се и иска от кола за 16000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 163
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

"Истината е някъде по средата"......и двете страни са прави, и двете страни грешат. Разбира се, че колата подлежи на критика, която е много слабо отразима спрямо алтернативите на пазара, но все пак тази кола е най-евтината на пазара. Едно е да си купиш БМВ за 100 К и да ти се затваря багажника му като на каруца, друго е това да се случва на Волекса......и сега всички ще скочат, че на бавареца това няма как да се случи. Ами разбира се, нали струва 100К, как да му се случи. 

 

За това си трайте и недейте залита толкова. Тази кола струва 15К...вие какво искате за тези пари.

 

Иначе и аз се смея на аудиото....с толкова слаб тунер, "свирещо" средство май не съм виждал до сега. Ама си трая, подхилквайки се, щото знам колко пари съм дал. 

 

Не ми беше особенно приятно да се гъзурча цял ден заради някакви си анатомични калъфи на седалките, да кривя подглавници, за да ми е удобно "моля ви се".....но не роптая, защото пак казвам - знам колко пари съм дал.

 

За това радвайте се на живота, оценявайте това, което имате защото има хора, които още дрънкат старите жигулита с мотиките на задната седалка, със заредени резервоари  с половината пенсия....

 

Никой да не се обижда. Пиша в закачлив шеговит тон.... :icon_rr:

Редактирано от yavorphoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама разбира се, че подлежи на критика. Надали някой ще каже, че това е перфектната кола... Има си кусури и то не малко. Ама да се каже, че едва едва върви и не вади никакъв звук ми се струва доста пресилено. Всъщност вървежа/динамиката на колата е едно от нещата, за които нямам абсолютно никакви забележки. При аудиото ме дразни, че ми забива понякога флашката (спира за няколко секунди), че няма RDS и не изписва имената на песните. Ма пък си свири много добре :).

 

Абе така и така се присетих - на някой да му забива флашката понякога? Не съм сигурен дали съм пробвал с друга, но ако и на някой друг му се е случвало може би има някакъв проблем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Абе така и така се присетих - на някой да му забива флашката понякога? Не съм сигурен дали съм пробвал с друга, но ако и на някой друг му се е случвало може би има някакъв проблем...

Пробвай с друга флашка. По възможност с не много голям обем - 1 или 2 гБ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама разбира се, че подлежи на критика. Надали някой ще каже, че това е перфектната кола... Има си кусури и то не малко. Ама да се каже, че едва едва върви и не вади никакъв звук ми се струва доста пресилено. Всъщност вървежа/динамиката на колата е едно от нещата, за които нямам абсолютно никакви забележки. При аудиото ме дразни, че ми забива понякога флашката (спира за няколко секунди), че няма RDS и не изписва имената на песните. Ма пък си свири много добре :).

 

Абе така и така се присетих - на някой да му забива флашката понякога? Не съм сигурен дали съм пробвал с друга, но ако и на някой друг му се е случвало може би има някакъв проблем...

 

Аз съм с 4 ГБ и никога не е забивала, но не винаги стартира от 1 път. Някой път се налага да превключвам от УСБ на радио  и пак УСБ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети ми останалите постове които админа разхвърля по различни теми и ще разбереш.

 

Основното - липса на мощност, голям разход, шумен и досаден климатик, никакви спирачки в началото - трябваше аз да си напасвам дисковете и накладките, боята се надигна на тавана на 3-я ден, алармата изгоря още в момента на взимането на колата ... кое от тези неща трябва да ме кефи че съм си взел нова кола ... :huh:? Иначе върви, да .. някак ...

 

И  по въпроса за аудиото - гола вода е ... поне това ми е специалността и от това разбирам най-много :)

 

 

  Колега ,явно наистина са ти големи очакванията за този евтин мъник.Като не те кефи махай я ,сигурен съм ,че веднага ще я лапнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Искам да изкажа своята благодарност към хората от форума, който чета от доста време.Благодарение на вас аз не си купих Волекс.Не,не ме разбирайте погрешно нямам нищо против този автомобил и се надявам след години да заменя сегашния си с качествен такъв произведен в Ловеч.Но на този етап аз не съм толкова богат да си купя нов автомобил и да тичам от сервиз на сервиз. Пожелавам Great Wall да изчисти всички недостатъци от автомобилите си и след години да предложи истински качествен автомобил на разумна цена.
 

 
Редакция от admin: Марката и моделът на закупеният от hrist автомобил са изтрити (включително от неговия профил), за да се избегне преднамерена реклама. Понеже никога не е писал във форума, а изведнъж се регистрира, за да пише, че 25 000км се наслаждава на безпроблемната работа на определен автомобил, като през това време не ни забравя. Оставям потребителите сами да преценят искреността на останалата част от мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Не ми е добре колицата...първата / синята /. Като я запаля сутрин и все едно работи на два цилиндъра.Пръхти, грухти...като мине минута-две и почва да се оправя, но пак поприпръдва. А някой път като мине на газ и направо гасне. Много много рядко, карайки на газ вече загряла, прекъсва за секунди. Забелязвам, че това се случва когато на скорост отнемам газта, без да сменям скорости.

 

Вчера свърших газта и карах на бензин. Работи неравномерно, даже стрелката на оборотите не е постоянна на празен ход. Не е рязка промяната - по плавно, но оборотите не са постоянни. Странно превключва скоростите. Не е плавно, подскача някак си. А на газ не го прави. Там става меко и неусетно.

 

Гарантирам, че не е от горивото, защото общо взето пълня до горе и двата резервоара / бутилка и резервоар / и карам така поне месец. Превключването на газ не винаги става с изгасване. Ако е от газта, ще го прави нон-стоп този номер.

 

На бензин обаче работи лошо постоянно. И гори много. Пример - онзи ден на бензин светна резервата - две чертички мигащи, знаете. За 30-40 км мина на една чертичка, а карането беше извънградско. Според мен не е добре

 

Предстои смяна на масла и т.н., та ще видим. Колата е на 30 000 и никога не съм чистил с добавка в горивото. Може би е време да го направя.

 

И един въпрос ламерски - инжекторите, през които минава бензина имат ли роля при работата на газ. Тя през тях ли минава или се впръсква от друго място. Т.е. ако изчистя инжекторите, това ще се отрази ли на работата на газ ???

 

Поздрави на всички и успешна седмица !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това, което съм чел за вашите ГИ с течна фаза би трябвало на всеки 20-ина впръсквания газ да прави по 1 на бензин точно с цел да не "съхнат" бензиновите инжектори. При теб обаче явно нещо не е наред. Не е лошо да пробваш с добавка за почистване на инжекторите, но трябва да се видят и свещите, кабелите и т.н. ... Абе направо я карай в сервиз.

 

Моята в момента е на 35 000 и когато бях на ТО преди няколко месеца ги накарах да погледнат и свещите, освен всичко останало, което правят стандартно и ми казаха че свещите ми са в идеално състояние. но често се случва на тези километри, особено с некачествени горива да са готови за смяна. Виж си в книжката какви са предписанията за смяна на свещите.

 

Аз преди време като имах кола на газ, винаги я карах на бензин докато вдигне 60-70 градуса и чак тогава обръщах на газ ... и когато наближавам крайната цел на пътуването обръщам отново на бензин, за да се "омаже" системата и да е по-лесно паленето после ... и на всеки 3-4 бутилки газ, покарвах по 200 км на бензин. И винаги зареждах по-скъп ( с по-висок октан) бензин ... и никога не пълнех бензиновия резервоар до горе. Колкото по-често се сменя бензина в резервоара - толкова по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е добре колицата...първата / синята /. Като я запаля сутрин и все едно работи на два цилиндъра.Пръхти, грухти...като мине минута-две и почва да се оправя, но пак поприпръдва. А някой път като мине на газ и направо гасне. Много много рядко, карайки на газ вече загряла, прекъсва за секунди. Забелязвам, че това се случва когато на скорост отнемам газта, без да сменям скорости.

 

Вчера свърших газта и карах на бензин. Работи неравномерно, даже стрелката на оборотите не е постоянна на празен ход. Не е рязка промяната - по плавно, но оборотите не са постоянни. 

 

Яворе, подчертал съм части от твоето мнение - случвали ми са се няколко пъти до сега. Последно вчера. Вчера като запалих и тя почна точно както казваш да грухти и пръхти, оборотите играеха с няколко стотин! Дадох газ (на свободна) и оборотите се стабилизираха. Тръгнах и отдолу почна нещо да чука, а колата върви на пресекулки. Така 20 метра и се оправи. После след няколко стотин метра като реши да включи на газ (бях на кръстовище и изчавах на свободна) загасна. Запалих отново, продължих да карам и после си мина на газ без да го усетя (в движение). После проблеми никакви.

 

При мен на бензин никога не е била равномерна работата на празен ход. Винаги оборотите играят.

 

Аз имам още 4000 км до обслужването на 30к. Там ще видя какво ще сменят и като не се оправи ще им я дам да умуват. Тъпото е, че някои от проблемите се проявяват от време на време. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на мен ми падна парче боя от дръжката на вратата..... Не е чоплено с нещо, просто се е отчупило. Чудя се дали мога да го заведа като фабричен дефект, след като не е в следствие на физически удар.

 

Ще снимам и постна по-късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е чоплено с нещо, просто се е отчупило.

 

Сигурен ли си, че не е било чукнато с нещо?

При мен веднъж през зимата се случи така, че при разминаване един камион "обстреля" волекса с камъчета от сместа дето я разхвърлят по пътищата (уж трябва да е пясък, а то си беше направо баластра). После, след измиване, се виждаха точици, където са чукали камъчетата, а след време около едно от местата на шофьорската врата, се появи видима пукнатина и при поредното измиване се отлюпи парче от боята, приблизително около 7-8 милиметра диаметър. После двете леви врати бяха боядисани. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от механичен удар. Сещате ли се как като сотане въздух под боята и се подува ? После едно леко натискане е достатъчно за да падне всичко. Моята е паднала направо до основа ( черна основа). Въобще няма помен от боята.

 

Утре сутрин ще го снимам и ще ви го покажа нагледно :(. Това 100% трябва да е покрие от гаранцията защото ми се струва като производствен дефект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от механичен удар. Сещате ли се как като сотане въздух под боята и се подува ? После едно леко натискане е достатъчно за да падне всичко. Моята е паднала направо до основа ( черна основа). Въобще няма помен от боята.

 

Утре сутрин ще го снимам и ще ви го покажа нагледно :(. Това 100% трябва да е покрие от гаранцията защото ми се струва като производствен дефект

То и при мен ми се струваше производствен дефект, но накрая получих отговор "Като предявите щета към застрахователя ще ви го оправят".

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, направих клипче. Извинявам се, че чак по средата се сетих да обърна телефона, но все пак....слушайте, не го гледайте толкоз. Не знам дали добре се чува неравномерната работа на мотора на бензин. В момента, в който си мина на газ, работата се нормализира. Ще чуете много ясно и как "аха....и щеше да загасне".
 
Мислите ли, че рано превключва на газ......колата не беше палена два дни. Температурата бе 9 градуса, колата беше в гараж.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се случва това. Не винаги но се случва от време на време. Оплаквах се 1 път и ми актуализираха софта на газовата. Проблема запчона да се появява по нарядко но още го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвате ли, че на бензин в един момент започва да ломоти, оборотите падат леко и колата започва да се тресе за около 3 секунди, след което отново се нормализира. Нарочно стабилизирах телефона за волана, за да усетите от кадъра тресенето.  Има някаква цикличност. Утре ще пробвам по-качествен клип с отворен капак на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз преди 2 месеца някъде я карах в сервиз точно заради този проблем, защото при студен двигател в началото докато загрява в интервала 950-1000 оборота на бензин цялата кола се тресеше. Пренастройваха цилиндрите в присъствие на Литекс и сега го няма този проблем. Иначе не рядко ми се е случвало миналата зима колата да изгасва сутрин точно в момента на превключване на газ. Приципно когато е студен двигателя общо взето винаги чакам да превключи на газ и тогава потеглям, а и зимата докато изчистя стъглата от снега и леда доста време минава. Сега други 2 проблема имам и съвсем скоро пак ще навестявам сервиз. Първия се забелязва много при изкачване точно на 3к оборота започва да се чува доста странен звук от двигателя. Втория е по-притеснителен и се получава когато колата е студена и потеглям докато още не е превключила на газ. При сравнително бавно тръгване на полусъединител колата колата започва да подскача и да се тресе за 1-2 секунди като на проблем със съединителя. Когато загрее този проблем го няма.

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха. Това със съединителя и при мен се проявява !!! И то от скоро. Все едно не успява плавно да отлепи съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами както е тръгнало и това май няма да е рядък случай, а и като се има предвид че скоро на един от колегите във форума в сервиз на GW са му казали, че скоро ще започнем да ги посещаваме заради проблем със съединителя работата е ясна.

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже да добавя, че при потегляне рано сутрин при мен се чува страхотно скърцане ( нещо като металичен звук). Преди време и за това се оплаках и ми казаха че били накладките. От конденза вечер се намокряли и сутрин като ги натисна скърцали, ама все ми се струва, че не е от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. До този момент бях само читател на този форум, но нека кажа за моите впечатления за автомобила. О т три месеца му се радвам и шофирам с кеф и нямам никакви забележки. От две седмици насам и аз чувам някакво стържене рано сутрин при потегляне и го помислих за накладките понеже във Варна напоследък има много мъгли та от влагата евентуално да се получава. Виждам че пишете за подобен проблем да се надяваме да не е от съединителя. Наближавам първо техническо обслужване та като отида ще им кажа да обърнат внимание. Пожелавам на всички колеги безаварийни километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Миналия ден както затварях мини жабката (тази от дясно на волана) нещо се счупи и сега седи отворена, но не мога да разбера дали се е счупило нещо на вратичката или вътре на механизма. Някой може ли да ми снима вратичката в отворено положение да видя какво има и дали това при мойта липсва?

 

Имам чувството, че акумулатора не е в добра форма - при включване на консуматор (къси, ел. стъкла и т.н.) оборотите падат за кратко - може би той не може да поеме товара и тормози алтернатора. По друг начин не мога да си го обясня. Иначе с паленето примерно проблем няма никакъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...