Jump to content

Разочарование от Great Wall Hover H5


t_ilieva

Recommended Posts

Моята се води най нисък клас пък :icon_biggrin: ама накладките ги смених на 55000км и фабричните ми бяха Феродо и бяха яко твърди и се бяха разлепили две от тях, иначе имаха 6мм още. Това с твърдите накладки били някакви еко норми нови... забелязваше се и по диска. :icon_biggrin: Но ако не се бяха разцвилили и разлепили сигурно щяха да отбият 100000км, както и дисковете щяха да са смлени. Как и да е следващите бяха от доказана руска марка(спираха и по-добре :laughing7: ) и ги смених износени на 110000км. Сега съм с оригинални брандирани накладки, ново поколение, колко и как ще искарат ще видим, за 22лв.

Редактирано от curse_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе колеги, той и съединителят е консуматив, но съм чувал и за гаранция за него. Чувал съм за гаранция от рода на 80 000км. Това за съединители LUK,които се нонтират на УАЗ ПАтриот например. Какво значи да ти се износи съединителя на 20000км. Колкото и да го ползвате 20000км са малко. На Волекса ми казаха цена на съединител над 2000лв. Бил капсулован или нещо подобно.Ако се скапе на под 80000км, значи нещо не е наред. Аз карам Опел на вече 15години. Копил съм го втора ръка на уж 180000км и съм му навъртял около 80000км и съединителят му е перфектен:) Та за чисто нова кола, пък макар и от нисък клас, която трябва да отговаря на строгите европейски стандарти за безопасност и качество, това не ми се струва нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, разбира се, че не смятаме, че само ще сипваме гориво и ще караме без подмяна на консумативите, логично!!!

Само за инфо - на автомобила, който аз по-често карам, от нисък клас е (Рено Клио Симбол) сменихме накладки на 35 000 км за първи път. Дали няма разлика в пробега, а? ;)

35 000 км пак е малък пробег за смяна на накладки.Но защо сравняваме китайската марка с утвърден европейски производител.Разликата в цените предполага такова и в качеството.:)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... На Волекса ми казаха цена на съединител над 2000лв. Бил капсулован или нещо подобно..........

Много ми е любопитно да го видя това нещо наречено "капсулован съединител". :)

Между другото, цената (ако наистина е такава) на съединител, за подобен автомобил, е....... меко казано, ужасно и стресиращо висока, дори и в нея да влиза маховика .....

Редактирано от viggen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен не ми се вярва много, но скоростната кутия била капсулована и кажи речи се сменяла цялата скоростна кутия. Абе не го вярвам много много, но ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поне не съм чувал и срещал подобно изпълнение " капсулована кутия заедно със съединител", още повече, че говорим за евтин автомобил с ръчна скоростна кутия.

Пълни и тотални глупости са това...

 

Волекса не беше ли сходен с Yaris 1.5?

За "над 2000 лв." колко броя комплекти феродов, притискателен диск и лагер могат да се купят? :)

http://www.eurocarpa...be394e2d

http://www.eurocarpa...cb4d113c

 

Performance/тунинг съединителя за колата ми, който трябва да издържа на 355 Nm e много, много под 2000лв....

Ако наистина са сложили такава цена, на съединител за Волекс, говори, че са си повярвали, при това много, много...

Редактирано от viggen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги, той и съединителят е консуматив, но съм чувал и за гаранция за него. Чувал съм за гаранция от рода на 80 000км. Това за съединители LUK,които се нонтират на УАЗ ПАтриот например. Какво значи да ти се износи съединителя на 20000км. Колкото и да го ползвате 20000км са малко. На Волекса ми казаха цена на съединител над 2000лв. Бил капсулован или нещо подобно.Ако се скапе на под 80000км, значи нещо не е наред. Аз карам Опел на вече 15години. Копил съм го втора ръка на уж 180000км и съм му навъртял около 80000км и съединителят му е перфектен :) Та за чисто нова кола, пък макар и от нисък клас, която трябва да отговаря на строгите европейски стандарти за безопасност и качество, това не ми се струва нормално.

Напълно съм съгласен ,че 2000 лв за съединител за такъв автомобил е много ,пък ако някой ми каже че живота на този съединител е 20 000 км никога няма да си го купя.Но и вие правитте грешката да сравнявате цената на тази част с цена на автърмаркет такава.За сравнение отиди в дилър на опел и виж колко ще ти вземат за оригинален съединител с монтажа му на колата.За съжаление няма как преди покупка гаранцията да се обвърже с някакъв гарантиран пробег на тези възли в автомобила.А ако числата които сте написали са верни ,сигурен съм че това ще откаже много потенциални купувачи на марката. Редактирано от mistarmi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има има как да се обвърже всичко с гаранция макар и доста по малка от рекламираната , това е така да се каже дребния шрифт дето не се рекламира.

То и за доста други марки се чуват такива неща за смяна на съединители на смешен пробег, но при такива цени такива неща трябва да са задължително гаранционни. Но тия цифри за Great Wall ако са истина това е направо харакири за марката, просто за подобна кола тия цени са абсурдни колкото ще да искарва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за цената, така ми казаха и аз споделих тук. Наистина, аз питах преди две години в Стефанов за резервоар на опела, моя се проби, и ми изцепиха цена от 680лв за чисто нов без монтажа. Аз го намерих на 135лв. И ми го монтираха за 40лв. Но за колите на ГУ още май няма части от къде да се копуват, имам предвид на алтернативни производители, така че много мърдане няма за сега. Знам ,че са на база тойота или разни други подобни, но в БГ търговците са малко сбъркани:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажем ,че примерно доста от частите на Ярис пасват, в мига в който сложиш такава част ти пада гаранацията.Просто няма къде да мърдаш .Така че тия 5 г пълна гаранция са колкото добре ,толкова и зле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема в последно време върви на принципа "не било компютри, а компоти..."

 

Феродовия диск е около 127лв. с ДДС (не ми се рови за точна цена към днешна дата). Притискателен - 158лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето лично впечатление до момента е че ПЪЛНА гаранция до момента означава точно това за GW Ховер. Мога да припомня личните ми впечатления с проблеми със съединителя, когато имаше скърцане при натискане на педала.

 

1. Беше сменена помпата, която отговаря за работата на педалите (гаранционно). След няколко километра отново се появи същия проблем.

2. Беше разглобен съединителя и беше локализирана дефектната част. След изпращане на запитване от Грейт Ауто към Литек Моторс (предполагам към тях а може и към китайците не съм много сигурен) ремонта беше поет по гаранция. Запитването беше във връзка на това, че съединителя е консуматив, но на моята реакция че е несериозно на около 10 хил км да сменявам съединител, представителите се напрегнаха и го отремонтираха без да ми струва и стотинка. Това което ми коства е времето от 3-4 дни в които колата беше в сервиза и се чакаше отговор за ремонта. Генералния проблем беше, че елемент от съединителя се износваше неправилно. От тогава проблема изчезна.

 

Също така мога да кажа, че до момента съм заплащал единствено подмяна на крушки (крушката + работата за 14 лв два пъти), смяна на масла и филтри съгласно сервизната програма и чистачките защото не бях доволен от тях.

 

Доставката на частите се бави повече от споменаваните 24 часа, но поне за сега не мога да кажа че са ме накарали да платя за нещо което му е рано за смяна.

Редактирано от Ванката
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 000 км пак е малък пробег за смяна на накладки.Но защо сравняваме китайската марка с утвърден европейски производител.Разликата в цените предполага такова и в качеството. :)

Е нали в Китай Great Wall са първи по продажби. Т.е. те са утвърден китайски производител. :)

Тук просто коментираме, че рекламата на автомобила и това, което се говори при закупуването му от търговците, не се покрива в последствие.

Нищо лично!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 000км не изглеждат толкова малко за голяма тежка кола. Зависи от това как се кара, но при по-агресивно каране, дори по-често се сменят накладки на доста по-леки коли. Виж съединител на 10 000км е съвсем отделен въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщтност за Great Wall-ла тя каза че са сменени на 22000км.

 

Иначе за цените на съединителя, ако е за C10 това не е евтино, но не е и брутално скъпо, може да се преглътне. По-добре обаче да не казвам колко струва за мойта комплект оригинален че ще предизвика депресия... :laughing7: а и тя се води бюджетна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300лв за оригинален от представителството комплект ми звучи адски евтино. Виж на Mazda 2, Honda Jazz, VW Polo и други със същата мощност и атмосферен бензинов двигател какви цени са обадили ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, знам... но тва е положението.

Както се казва който се е хванал на хорото си е направил сметка и си го играе.

Да, обаче ако не може да го играе по тяхната свирка, освен да вземе да се пусне... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, работи добре- засега.

Нямаме оплаквания, но все пак са минали само 3 дни.... :)

Вече не прекъсва така газта, седалките подгряват....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и да ги има проблемите вече. Спокойно си я карайте колата.

 

В повечето случай, човек като очаква проблеми те се случват. Така че не мислете за проблеми и няма и да има :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и да ги има проблемите вече. Спокойно си я карайте колата.

 

В повечето случай, човек като очаква проблеми те се случват. Така че не мислете за проблеми и няма и да има :)

О, ние си я взехме с голямо желание колата и изобщо не сме очаквали проблеми, но... просто така се случи.

Сега също не очаквам, мисля, че след това писмо са оправили колата сериозно и трябва всичко да е наред. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Литекс Моторс да вземат да си стегнат дилърите, че ще се изложат. Заради тях стават тея изъднки. Във фирмата на баща ми имат Стийдове. И двата са с газ - единия не пали като хората, а на другия газовата бутилка му се откачи в движение - скъсаха се болтовете. Познайте какво може да стане в така ситуация........ И това заради некадърно монтирани уредби от дилърите.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Литекс Моторс да вземат да си стегнат дилърите, че ще се изложат. Заради тях стават тея изъднки. Във фирмата на баща ми имат Стийдове. И двата са с газ - единия не пали като хората, а на другия газовата бутилка му се откачи в движение - скъсаха се болтовете. Познайте какво може да стане в така ситуация........ И това заради некадърно монтирани уредби от дилърите.....

 

Литекс Моторс да вземат да си стегнат дилърите, че ще се изложат.

 

Това е ключовата фраза!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...