Jump to content
t_ilieva

Разочарование от Great Wall Hover H5

Recommended Posts

Литекс Моторс да вземат да си стегнат дилърите, че ще се изложат. Заради тях стават тея изъднки. Във фирмата на баща ми имат Стийдове. И двата са с газ - единия не пали като хората, а на другия газовата бутилка му се откачи в движение - скъсаха се болтовете. Познайте какво може да стане в така ситуация........ И това заради некадърно монтирани уредби от дилърите.....

А в кой сервиз са били монтирани газовите уредби?

Share this post


Link to post
Share on other sites

А в кой сервиз са били монтирани газовите уредби?

Не знам не съм разпитвал, но колите са тук в Югозапада и е възможно да са монтирани при благоевградския дилър

Share this post


Link to post
Share on other sites

Потвърждавам за:

 

Накладки - сменени на малко преди 15000 км!!! НЕ Е нормално за толкова километри да се сменят накладки, все едно си суркам колата с натиснати спирачки... По следите по джантите (черен прах) съм сигурен, че и подменените ще заминат бързо. Диска е наред. Накладките са кофти. Въпросът е защо ни баламосват с тези боклуци.

 

Доставка на резервни части до 48 часа в цялата страна - това по спомени от видеоклипа, който беше на сайта преди година. ДА, АМА НЕ! Първо чакане за двигателче за заден прозорец. Беше се повредило, направена заявка от сервиза. През седмица ги питах какво става - вдигат рамене - не им го доставят. Обадих се по телефона на службата на Литекс за доставка. След два дена беше доставенна частта. Е, след като според тях не е нормално клиентите да звънят в централния им офис за доставка, нормално ли е при заявена част с номер и дата да се доставя след месец?

 

От началото на ноември има пусната заявка за подмяна на накрайника на скоростния лост. При движение се чуваше тракане и се наложи да натегна накрайника за да спре шума. Скоро ще станат 3 месеца. Не съм се обаждал на тази служба, засичам колко време им трябва да се натуткат. Явно в Литекс считат, че каранато с горен ръб на скоростен лост, сочещ в момента на 5 часа, е удоволствие за клиентите им.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... По следите по джантите (черен прах) съм сигурен, че и подменените ще заминат бързо.

 

....и на мен ми направи впечатление, че много бързо джантите отпред стават черни от феродов прах. А се имам за шофьор който спира повече със скорости отколкото с педала......досега на всички автомобили които съм имал да съм сменял 3-4 пъти....и то след 60 -70 хил.км със сигурност.

А колкото до съединител - аз може би съм единствения който за 10 000 км ! съм сменил 9 ! съединителя. На нов руски автомобил от магазина ! (въпреки, че имаше някаква клауза, че ако един и същи дефект се получи 3 пъти се подменя автомобила или нещо такова). Направо се бях побъркал....на 920 - 960 км. се късаше съединителя. Какво ли не правиха в сервиза, какво ли не сменяха, не става и не става. Накрая се видяха в чудо и изпратиха скоростната кутия в завода. От там я върнаха и казаха, че няма никакъв проблем. Сложиха я, и аз продължих да си късам съединители. Накрая свалиха скоростната кутия и двигателя и ги пратиха комплект в завода. Чак тогава установиха че блока е крив и заради това няма съосие м/у скоростната кутия и двигателя......и пратиха нов комплект ! Ама до тогава ми беше изстинал и минал мерака за тази кола - тотално.

Та разбирам г-жа Илиева и пожелавам всичко да е наред, да няма повече проблеми и да се радват на новия автомобил

Share this post


Link to post
Share on other sites

За Нива (ако е) никога не трябва да изстиваш !!! Никога !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

И аз да споделя два проблема който не са характерни за автомобил изминал само 20000км (на 1 година) а именно:

 

- дупка от корозия на купето.

- лагер за смяна на генератора.

 

Незнам, но според мен това е недопустимо даже и за китайски производител.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Можеш ли да пуснеш снимка на "дупка от корозия в купето"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Можеш ли да пуснеш снимка на "дупка от корозия в купето"?

В момента съм извън България но като се върна ще прикача снимки, иначе проблема е на прага на задната врата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси, за всички ще е полезно да видят какво е станало и какво евентуално да очакват. Ще се радвам и ако пишеш как са реагирали от дилъра, във връзка с гаранцията.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно ще е да се види наистина. Това което на мен ми прави впечатление е, че на предния капак имам язви от камъчета които обаче много бързо започват да ръждясват. И на други коли имам следи, но не хващат ръжда - стига до слоя който е под боята. А тук откровено си тръгва ръждичка. Мацам с един маркер с подобен цвят, ама колко ще се запази.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

За Нива (ако е) никога не трябва да изстиваш !!! Никога !

 

Не, не е . Таврия беше. Ама съм рекордьор, нали ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наистина я качи снимки да погледнем. Ако е пробив от корозия или на лаковото покритие би трябвало да мине гаранционно. Няма да е лошо да минеш през сервиза за преглед.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Можеш ли да пуснеш снимка на "дупка от корозия в купето"?

Олеле, това звучи доста сериозно..... :icon_pale:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще има ли снимка че и на мен ми е интересно?

Не само ръжда, а чак дупка да се пробие за една година.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не вярвям!!!Дай снимка, това да не е голф1 или лада ВАЗ 2101.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 - дупка от корозия на купето.
 

Ако корозията наистина е фабричен дефек със сигурност ще бъде отстранена по гаранция.

 

- лагер за смяна на генератора.
 

И най-скъпите марки имат дефекти.Затова е и гаранцията на автомобила.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съгласен съм, иначе даже и пред съда ще увехнат, макар, че ще мине време.............за българския съд може и 3 години.. :bootyshake:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, чак дупки по купето, за толкова кратко време, нямат много марки...да не говорим за скъпи...да не говорим, че е крайно недопустимо да го има това.

Ще е интересно да се види.

И да, то да ми се пробие купето, пък благодаря за оправянето по гаранция...то за 5 години, ще се покрие с кръпки и кит цялото, с такава прогресираща корозия... а след тези 5 години?

Пак да кажа "хипотетично погледнато", все пак друго си е да се види фотографирано.

Edited by viggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ходих да проверят купето за корозия и не откриха нищо. На година и два месеца е моя джип. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги някой има ли проблем при Ховерите когато тръгваш на бензин да му предърпва колата или просто това е само при мене и ще трябва да я водя на лекар да остановят какво е.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе при мен ми се струва, че също го има този проблем, но все още не съм сигурен дали не ме избива на истерия :) Иначе не съм обърнал внимание на какво гориво го прави. Чудех се съединителя ли нещо не е наред...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги пробвайте първо да смените горивото в резервуара,че при мен на Тойотата има проблем от това че карах с бензин от лукойл и когато тръгвам ми придърпва,а после като мина на газ нямам никакъв проблем.Сега съм сипъл добавка и съм я подкарал на бензин да го изгоря и да видя дали ще има проблем след това.Колега дай джипа на твой приятел да го пробва и той да го покара,ако има и той проблем при потеглянето значи нещо е от съединителя и ще трябва да го караш на сервиз.Успех :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега пробвах не от бензина понеже ги менкам,но в момента не съм в България и пробвам всеки един бензин не мисля че от него нито от газта,може да е от свещите предполагам понеже са някакви китайски не съм ги сменял,но при първо пребиране в България а то е скоро до края на месеца ще отида във сервиза и ще я дам да я погледнат да видим от къде е проблема може и от съединителя да е както казваш.

Иначе съм я давал и на друг да го покара и си казва мнението че предърпва пък и на баира се спъва нещо не мисля че е редно така да прави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбира се,че не е нормално да прави така,дано да е от свещите,но не е ли малко рано да ги сменяш? На колко хиляди е? ако е на 30 000км е нормално да ги смениш понеже си на газ и от тях да идва проблема,ако нямаше газ спокойно можеха да изкарат 70 000км :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам че е от свещите понеже ги свалих да видя какви са и са някакви Китайски който до сега не бях виждал :lol:) иначе сам на 16000км но най добре е да я водя да я видят във сервиза понеже имам още някой забележки към автоамтичните фарове, датчика се базика когато си иска си работи и т.н :lol:) Дано поне Н6 да са го направили по добре и по малко дефекти.

Edited by Mikosh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...