Jump to content
t_ilieva

Разочарование от Great Wall Hover H5

Recommended Posts

Уважаеми Господа,

 

Надявам се, че ви намирам в добро здраве и настроение в очакване на настъпващите Новогодишни празници.

Бих желала да изразя огромното си разочарование от марката Great Wall и обслужващите я сервизи.

През март 2012 с голямо желание и идея за стимулиране на българската икономика, закупихме автомобил Great Wall Hover H5.

Автомобилът получихме с фабричен дефект – неработещо парно отопление. Не зная как така се получава ЧИСТО нов автомобил да се продаде с фабричен дефект.... Студувахме цяла седмица докато ни оправят този дефект.

През месец юли се счупиха щипките, които захващат задната щора. Това, че 5 месеца се чака за щипки се оказа, че е най-малкия проблем. Щипките пристигнаха през м. декември в сервиза. Все още не са поставени.

От м. септември до м. декември изникнаха още редица проблеми. Като начало газта като остане на 2 чертички, колата започва да прекъсва. Така прекъсва, че дори понякога изгасва и реално остава неподвижна. Обяснението на сервиза е, че това е нормална реакция... Много странно, закупували сме нови автомобили на други марки през последните 10 години, но такова обяснение за първи път получаваме.

Второто нещо е, че не работи отоплението на предните седалки. Т.е. на седалката на водача не работи изобщо, а на седалката до водача ако случайно реши да се включи, не се изключва.

Трето – фаровете за мъгла също не работят от около месец.

Четвърто – когато сменяхме маслото на 15 000 км се оказа, че има шарнир за смяна. Въпрос: Това влиза ли в гаранцията? Според сервизът – не влиза.

И петото и НАЙ-ВАЖНО нещо – колата не работи на газ при някои ниски температури. Т.е. от 15 декември до днешна дата (30.12.2012) включва и изключва на газ когато си поиска. Това нормално ли е:huh: При закупуването на автомобила ни убедиха, че газовата уредба е холандска и с отлично качество. Въпросът, който логично си задавам е: В Холандия така ли (не) работят газовите уредби:huh:

Сервизът ви е много натоварен (разбираемо е при подобна работа на автомобилите....) и автомобилът може да бъде прегледан и евентуално с отстранени повреди в рамките на около 7-10 дни .

Питам Ви, уважаеми Господа, вие когато си купувате чисто нов автомобил какво очаквате – той да е работещ и да го карате редовно или да е с постоянни повреди и да си го гледате като паметник:huh:?

Ако 5 години гаранция означава автомобилът да стои 5 години в сервиза докато му изтече гаранцията – не , благодаря! Заповядайте, вземете си автомобила и ми върнете парите, с които ще си закупя работещ автомобил на марка, оправдала доверието ми - автомобил, на когото да разчитам!!!

В заключение само мога да кажа - Great Wall Hover H5 за мен не е автомобил, на когото мога да разчитам!

Той не е и автомобилът, който да покрие очакванията, които един потребител има когато си закупува чисто НОВ автомобил.

Най-учтиво ви моля да вземете мерки за скорошно отстраняване на повредите!

Все пак сме закупили автомобила, за да го ползваме!

 

В очакване на адекватна задоволителна за нас реакция от Ваша страна:

T. Илиева

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е гадно всичко това, което описвате, но мисля че този пост не е насочен към правилните хора. Тук сме само фенове на марката и нямаме нищо общо с Литекс моторс и Грейт Уол моторс. По-правилно би било да занимаете тях с тези проблеми. А също и да си потърсите правата в съответните институции и федерации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бихте ли споделила госпожо Илиева кой е този сервиз ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, г-жо Илиева.

 

Първо искам да кажа, че това е свободен форум, който няма нищо общо с бизнеса на Литекс Моторс и неговите дилъри. Тоест ние тук сме фенове и собственици, които дискутираме неща свързани с Great Wall, но нямаме нищо общо с техните представители у нас и не можем да ви помогнем.

 

Аз обаче имам повече наблюдения върху ситуацията с колите в България и мога да опитам да ви дам повече насоки. За жалост не знам от кой град сте.

 

1) Ако можете, сменете сервиза. Най-вече ако е Грейт Ауто на Ботевградско шосе. От там често се чува, че някои неща трябва да се платят от клиента и често някои проблеми се определят като "нормално поведение" :)

2) Задължително се обърнете директно към Литекс Моторс. Ако можете отидете и в представителството им и вдигнете скандал и си търсете правата. Имаше подобни проблеми с друг потребител на форума, след това проблемите бяха отстранени в друг сервиз, качествено и от веднъж. Бил е изготвен списък с нещата, от които клиента се оплаква и по този списък сервиза се е погрижил всичко да бъде отстранено.

3) Не забравяйте, че това не е "нормално" поведение на НОВА кола, вие като собственик на НОВ автомобил не трябва да търпите такова отношение. Във форума тук има Hover-и и Voleex-и със сменени амортесьори гаранционно, сменени съединители, какво остава за един шарнир на 15 000км на джип, който предполагам не е мъчен с офроуд състезания :)

 

Искрено съжалявам (по-скоро съчувствам) за създадената ситуация и се надявам нещата да се оправят. Представители на Литекс Моторс четът форума и дано вземат проблемите присърце.

 

Много ще съм ви благодарен ако ни държите в течение как се развива този казус. В последствие ще преместя темата в Hover H5 - където да е видна за повече хора.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които се включиха.

 

gwfan, постът ми не е насочен лично към феновете. Съжалявам ако така е прозвучало. :icon_pale:

 

Опитах се да занимая самите Грейт Уол с проблема, изпратих им това писмо и на тях - много съм разочарована.

 

Зная, че това е фен форум, просто искрено се надявам повече хора да прочетат и да знаят какво им предстои. Надявам се и от Грейт Уол да хвърлят по едно око тук, все пак това са мнения на потребители на тяхната марка.

Редактирано от t_ilieva
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mistarmi, сервизът е на Грейт Ауто на Ботевградско шосе.

admin, за съжаление сте прав по първа точка от поста Ви.

По точка 2 - както вече казах и по-горе - писах директно до Литекс Моторс. А бихте ли ми казали на другия потребител в кой сервиз му бяха отстранени качествено проблемите?

И по точка 3 - абсолютно - това не е нормално поведение на нов автомобил!!!

Ние сме семейство с 2 деца на 4 и 7 години. Просто не можем да разчитаме да пътуваме на разстояния по-далечни от 100 км от София, защото не знаем къде и как ще ни "предаде" автомобила... И да, колата е включвана на режим 4x4 само няколко пъти на хлъзгаво когато валя снега преди около месец. Не е карана оф роуд все още.

 

Аз рядко се качвам на този автомобил, защото много ми гасне. Все пак, в градски условия, при натоварен трафик, е ужасно да ти гасне колата на всеки светофар... Уверявам ви, че в случая проблемът не е в "задкормилното" устройство. :) Защото като си карам Рено-то нямам изобщо подобен проблем.... На съпругът ми също му гасне често, но той вече свикна... Е, аз не мога!!!

За мен просто това не е нормално... кола на 6 месеца започна да гасне когато газта остане на 2 чертички....

 

Ще ви държа в течение за развитието на проблемите!

Хубав и спорен ден от мен! :walk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в сервиза на Митвас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с гасненето на газта не е от колата и Great Wall (марката) няма особена вина за това.

 

Причината е, че това не е точно "фабична" газова уредба, защото за сега не ги монтират в завода, а допълнително - от сервиза. Тоест работата е горе долу същата като да си сложите Газов Инжекцион на старата кола в някоя работилница, с разликата, че при вашата кола газовата уредба е с много високо качество, с течна фаза без изпарител (а не обикновен газов инжекцион) и че ви се поддържа гаранция 5 години, а не 1-2 колкото дават газаджийте. Но както всяка газова уредба, за да работи тя добре, трябва да е сложена кадърно. А вие заради незнанието си сте попаднали на точния сервиз, в който не им се получават нещата :) Сменете сервиза и може би ще преоткриете Hover-а си. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааа, може би ще трябва наистина да сменим сервиза... Не знам, наистина е ужасно.

Автомобила го вкарахме в бокса на 4. януари - миналия петък. От сервиза на Грейт Ауто супер любезно ни поканиха и казаха, че ще постараят максимално бързо и качествено да отстранят проблемите. Дори можеше в събота колата да е готова.... Да, ама не!

В понеделник се чухме с тях и казаха, че всички описани в писмото проблеми са отстранени с изключение на проблемът с газта. Газовата бутилка фабрично нещо не е наред. Чакахме във вторник, чакахме вчера, чакаме днес, както се очертава ще чакаме и утре.... да дойде бутилката от Литекс Моторс и да се подмени.

Утре сутрин по принцип имаме важно пътуване, което отлагаме вече 1 седмица точно поради факта, че колата ни е в сервиз.

Уж за 1 ден бутилката идва от завода в Ловеч и веднага се подменя....

Утре сутрин мисля да отида до Грейт Ауто и да взема един от изложените там автомобили, за да си свърша работата. Все пак всеки ден ми казват, че утре колата ще е готова...

Като стане готова нашата, ще им върна тяхната.....

Вие какво ще ме посъветвате? :angryfire:

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Грейт Ауто и Литекс Моторс четът форума. Сигурен съм, че ще се постараят повече.

 

Няма да ти дадът изложен автомобил със сигурност. Но си виж договора и правата - евентуално могат да ти дадът друга кола да караш докато твоята се ремонтира, освен ако в договора не е казано, че сервизното отремонтиране на проблемите е до 30 дни примерно.

 

Другия момент е, че времето, което колата е в сервиз не се брои за гаранционно време. Аз бих поискал гаранцията да се удължи с колкото се насабират на колата в бокса.

 

Другия момент е, че маркетинга на Литекс активно рекламираше "части в рамките на 24 часа за цялата страна". А чакаш части с месеци в едно от най-големите им представителства, трябва да получиш компенсация за това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Положителното е, че повечето проблеми са отстранени. А относно подмяната на бутилката, според мен това не е кой знае каква дейност, така че със сигурност би трябвало да стане сравнително бързо. Най-добре се чуйте отново със сервиза да ви дадат яснота кога точно ще ви предоставят колата обратно. Но нали ще ходите утре … Дано всичко е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е проблема, че й е казано кога ще стане колата и го отлагат заради липса на части. А тя ще ходи, защото вече й е омръзнало да чака без автомобил :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Другия момент е, че маркетинга на Литекс активно рекламираше "части в рамките на 24 часа за цялата страна". А чакаш части с месеци в едно от най-големите им представителства, трябва да получиш компенсация за това :)

 

 

Това обещание за срока на доставка на рез. части се оказа най- големия ...майтап (малко се забавих понеже пръстите ми се опитваха да напишат една малко по- цветуща дума)...,

но като гледам на официалния сайт продължава да си стоят тези голи фрази.

 

П.П.

Уважавам усилията, които полагат Литекс Мотърс и гаранционните сервизи, но все пак сякаш при тях думите изпревариха действията. Освен това като се вижда, че нещо не се получава както са си мислели, че ще стане, могат най- малкото да го изтрият от сайта си, за да не оставя допълнително лошо впечатление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Другия момент е, че маркетинга на Литекс активно рекламираше "части в рамките на 24 часа за цялата страна". А чакаш части с месеци в едно от най-големите им представителства, трябва да получиш компенсация за това :)

Компенсацията е... усмивка по радиото! :nike:

 

Днес сутринта най-сетне си взехме автомобила. Всичко е отремонтирано. Сменени са и накладките срещу скромните 125 лева. :)

Вчера на обяд е дошла новата (по-малка) бутилка и е сменена. Според сервизът колата трябва да е в страхотно състояние след ремонта. Ще видим!

 

Това обещание за срока на доставка на рез. части се оказа най- големия ...майтап (малко се забавих понеже пръстите ми се опитваха да напишат една малко по- цветуща дума)...,

но като гледам на официалния сайт продължава да си стоят тези голи фрази.

 

П.П.

Уважавам усилията, които полагат Литекс Мотърс и гаранционните сервизи, но все пак сякаш при тях думите изпревариха действията. Освен това като се вижда, че нещо не се получава както са си мислели, че ще стане, могат най- малкото да го изтрият от сайта си, за да не оставя допълнително лошо впечатление.

Абсолютно подкрепям!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменени са и накладките срещу скромните 125 лева. :)

 

Какво наложи тази подмяна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладките са консуматив !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо са ви сменили накладките?Нима сте навъртяли толкова много километри, че сте ги изтъркали вече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо са ви сменили накладките?Нима сте навъртяли толкова много километри, че сте ги изтъркали вече?

Ами защото според сервиза са били за смяна.... :(

22 000 км са изминати досега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е нормално! Само 22000км! Трябва да са били много меки тези накладки за да се износят за толкова малко км. Аз на моята кола съм сменял накладките на толкова километри, но не защото са били износени(почти не бяха мръднали), а защото сменях дисковете, а от накладките не бях доволен(бяха твърди).Но за нови фабрични накладки това ми се вижда много малък пробег:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип са и много и малко, зависи от много неща. Моето лично мнение е че е рано, но и на други марки (западни) ми се е случвало около 30 хил да сменявам предни накладки и отново не мислех че е нормално, но знам ли?! Все си мисля, че нови накладки трябва да изкарат поне 40 хил, км.

 

Добрата новина в случая е че цената, която споменавате е доста прилична и то за комплект. Цената е съизмерима с тези на хечбек 1.6 бензин от утвърдените марки ( германски).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето лично мнение е,че не би трябвало да се сменят толкова рано,при мен май са сменени на около 50 000км хем моят джип не е закупен от тука,а е докаран от Китай,аз лично щях да поискам старите и да ми дадът обяснение защо не ги сменят гаранционно на толкова малко километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

Добрата новина в случая е че цената, която споменавате е доста прилична и то за комплект. Цената е съизмерима с тези на хечбек 1.6 бензин от утвърдените марки ( германски).

Цената е само за предните накладки, само те са сменени, забравила съм да уточня. ;)

 

Моето лично мнение е,че не би трябвало да се сменят толкова рано,при мен май са сменени на около 50 000км хем моят джип не е закупен от тука,а е докаран от Китай,аз лично щях да поискам старите и да ми дадът обяснение защо не ги сменят гаранционно на толкова малко километри.

Накладките са консуматив и не се сменят гаранционно.....според сервиза.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е преди да се закупи нов автомобил много внимателно да се прочете кои части по колата се сменят гаранционно и кои се водят консуматив и се сменят на определен пробег.Консумативи са всички течности в автомобила,ремъци,накладки , съединител,дискове ,гуми и т.н.Нали не смятате че за 5 г ,колкото е гаранцията на автомобила всички тези части ще се сменят гаранционно и за сметка на сервиза, а вие само ще наливате бензин/газ и ще карате?Разбира се че пробег от 20 000 км за накладки е смешен ,както и е смешно смяна на масло на скоростната кутия на Ц10 на 5 000км ,но за тия пари толкова .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е само за предните накладки, само те са сменени, забравила съм да уточня. ;)

 

Разбрах че цената е само за предните по цената :) Когато оглеждах колата питах същия дилър колко струват накладките и ми бяха казали такава цена за преден комплект. Напълно приемлива е цената според мен чисто като консуматив, които в един момент трябва да се подмени.

Въпросът е до колкото оригиналните китайски накладки ще изкарат при нормално натоварване, но това само времето ще покаже.

Редактирано от Ванката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Нали не смятате че за 5 г ,колкото е гаранцията на автомобила всички тези части ще се сменят гаранционно и за сметка на сервиза, а вие само ще наливате бензин/газ и ще карате?Разбира се че пробег от 20 000 км за накладки е смешен ,както и е смешно смяна на масло на скоростната кутия на Ц10 на 5 000км ,но за тия пари толкова .

Е, разбира се, че не смятаме, че само ще сипваме гориво и ще караме без подмяна на консумативите, логично!!!

Само за инфо - на автомобила, който аз по-често карам, от нисък клас е (Рено Клио Симбол) сменихме накладки на 35 000 км за първи път. Дали няма разлика в пробега, а? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×