Jump to content

Смущаващо недоразумение с газовите бутилки монтирани на Н5 и Steed


radioworld

Recommended Posts

Принципно щом се монтират Vialle е похвално, те са едни от най-добрите газови уредби и парите за подобна уредба си заслужват много повече пред някое евтино на половин цена техническо чудо. Аз лично съм с BiGas... ;)

Редактирано от curse_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 257
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Всъщност тези лъскави шини се набиват на очи , ако се боядисат в цвета на бутилката няма да е толкова натрапчиво.

Решението е в по-малката (или ако има място две) бутилка , която да потъне между гредите на рамата. Тороида колко литра е , че 55л. да им се виждат малко ?

Лично аз бих си монтирал бутилката в багажника , а гумата да си остане на място , защото е доста обемиста не е като на лека кола .

Редактирано от nikid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, какво точно не и харесваш на тази бутилка :huh:

На мен ми изглежда ОК.

Тези снимки нямат нищо общо с тези публикувани от колегата в началото на темата.

Аз съм леко казано объркан...

Или снимките, които са пуснати в началото са СИЛНО ПОДВЕЖДАЩИ или има някъква промяна в монтажа.

Това ли е новата по-малка бутилка обещана от Литекс Моторс :huh:

Ако е така, аз не мога да повярвам колко бързо са я сменили...

Ако си е старата ми се струва, че колегата или е твърде капризен или се опитва да манипулира целия форум.

Нека Литекс Моторс Теам да качат по- подробни снимки, за да добием ясна представа.

 

Поздрави!!!

:glasses1:

SP1 го каза точно - зависи от ъгъла и разстоянието което снимаш. Снимките които направих в началото са от същата кола, снимано от 2 метра зад нея. Ако се приближа до бронята на 10 см. няма как да се види въобще. Щом на 2 метра стоя прав и се вижда по този начин - значи няма как да се манипулира. А бе, явно темата стана много разнородна. В края на краищата, на който му харесва - да монтира. На който не, като мен - да си търси начини за друга. Аз специално ще чакам месеци ако трябва, но ще сложа бутилка която не загрозява колата. И още нещо - като съм си купувал джип съм наясно, че ще гори колкото го пише. И сега, само и само да ми гори по-малко, да съм готов на всякакви монтажи и компромиси за да ми излизало по-евтино - не, благодаря. Ако исках да е така - щях да си купя малолитражка да ми гори 4/100 км. Накрая - става въпрос, че колата е хубава, газовата уредба - съвременна и добра, че дилърите правят всичко възможно и се стараят, а само една недоизмислена бутилка слага капката катран в меда. Е, какво правим тогава ? Според мен най-лесното решение - с ЛМ търсим варианти за други бутилки и ВСИЧКИ сме доволни.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като бутилките се монтират под колата за мен по-правилно е да бъдат направени по този начин:

post-668-0-63610800-1330101808_thumb.jpgpost-668-0-58595100-1330101815_thumb.jpg

1. Бутилките са по-малки и влизат м/у гредите на шасито.

2. Облечени са в "предпазен костюм"

Редактирано от C2H5OH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста е на високо и трябва да се наведеш за да я видиш,нямам висящи кабели,събрани са в мрежичка,изпипано от механиците,всичко зависи-според майстора има много защити на уредбата,като свърши газта автоматично минава на бензин и т. н.за сравнение на Хувъра с тойота рав 4 която имах и дума да не става,това наистина е за извънградско каране аз съм доволен понеже на ден изминавам до работа мин.70км.-живея извън града и тази машина ще ми върши доста работа,почти всички познати са с отрицателномнение,че е китаиска машина не съм ли могъл да си купя по-маркова и т.н..но аз едно ще ви кажа..щом една марка има амбиция да стане водеща в първата тройка на световното автомобилостроене по цена и качество значи се старае да няма грешки и да задоволява клиентите си със всички иновации,аз съм доволен и препоръчвам на всички желаещи не да четат негативните ви коментари,а да вярват ,че за да си в челната тройка трабва да си с една дума-ПЕРФЕКТЕН

 

Честито! Със здраве да я караш !

.....Само да вметна - няма отрицателни коментари спрямо колата. Аз специално не намирам такива. Тук има хора които вече са купили такива (като мен и теб) които преди да направят тази стъпка са се запознали с продукта и сега говорят неща от "първа ръка". И такива които далновидно четат форума защото са се заинтересували, мислят дали да купят, сондират мнение и т.н. Което е правилно, и аз го правих само че от чужди форуми защото този още го нямаше. Та тук може да се изказват съмнения и лек скептицизъм, но надявам се, че е с желанието просто да научат повече. Както за политиката, за футбола и хиляди други неща.....

....което не означава, че ако нещо не ни харесва трябва да го премълчим.........

 

След като бутилките се монтират под колата за мен по-правилно е да бъдат направени по този начин:

post-668-0-63610800-1330101808_thumb.jpgpost-668-0-58595100-1330101815_thumb.jpg

1. Бутилките са по-малки и влизат м/у гредите на шасито.

2. Облечени са в "предпазен костюм"

Браво. за нещо такова говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз проблем с газовото нямам, освен че когато го паркирам в снега в София и се чува леко триене, което не е проблем. А че не изглежда добре, не ми изглежда добре и очаквах нещо друго. Снимките по-горе показват много кадърно монтиране и незабележима бутилка. Щом 5 години е в гаранция и с каско, ако ще да подпали колата докато го стържа някъде, което е практически невъзможно, не ме интересува, само да я поприберат или да я замаскират с нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече е задодски монтирана газава.

След като бутилките се монтират под колата за мен по-правилно е да бъдат направени по този начин:

post-668-0-63610800-1330101808_thumb.jpgpost-668-0-58595100-1330101815_thumb.jpg

1. Бутилките са по-малки и влизат м/у гредите на шасито.

2. Облечени са в "предпазен костюм"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като бутилките се монтират под колата за мен по-правилно е да бъдат направени по този начин:

post-668-0-63610800-1330101808_thumb.jpgpost-668-0-58595100-1330101815_thumb.jpg

1. Бутилките са по-малки и влизат м/у гредите на шасито.

2. Облечени са в "предпазен костюм"

Е точно това тук няма как да стане за съжаление. Видя се, че няма кой да монтира една кутийка на помпата и да предпази кабелите от външни фактори, та какво да говорим за такъв кожух на бутилката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм собственик на Хувър,но разгледах доста снимки и стигнах до заключение защо според мен са направени така газовите.Първо самото място на резервната гума е така да се каже "виновно".При нормални обстоятелства,когато автомобила си има резервна гума се вижда,че тя стърчи изпод бронята на колата и се забелязва.Дори и да ви сложат тороид на нейно място,то бутилката пак ще бъде ниска и пак ще стърчи изпод бронята също като гумата.Единственият начин да се намали стърченето е слагането на някакъв много малък тороид,но по принцип,когато се монтират всякакви видове горивни резервоари заводски се гледа съотношението кубратура на двигател-обем на резервоара.Например бензиновите резервоари имат обем толкова литри,с колкото двигателят може да измине 1000 километра.Предполагам,че на същият принцип се монтират и газовите бутилки,но при по-малък пробег най-вероятно 500 километра в този случай.Ето защо например тороидите,които се слагат на Волекса са с обем 50 литра.Но волекса има с 1000 кубика по малък двигател и е логично да има по-малък тороид.За големия двигател ще трябва и по-голяма бутилка.

Съвсем друго би било положението ако например мястото на резервната гума бе в пода както е при Волекса.Тогава дори и да се сложи тороид той няма да се вижда хич.

Друго,което ми направи впечатление,е че на доста голяма част от Хувърите в Италия са монтирани точно такива бутилки тип "бойлер".Нищо чудно Грейт Уол да имат сключен договор за сътрудничество с Виале.Когато са сключили договора с Литекс моторс като нищо може да е залегнала клауза да се монтират на колите само АГУ-та на италианците.Което от своя страна обяснява ситуацията в момента и защо Литекс моторс са избрали тази фирма.

Към съфорумеца,който се оплаква от проблеми с бутилката-според мен е въпрос на замърсена газ.Няколко пъти се е случвало да ползвам току що заредени газови бутилки и мръсотиите в газта постоянно да запушват маркучи.

На по-долните снимки се вижда как в Русия собствениците са си сложили тороид,но са поорязали задната броня за да влезе навътре тодоида.И пак в единия край "виси"._0091_461.jpg_0092_936.jpg

Редактирано от bobonikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами щом е толкова голям проблема, нека бутилката се монтира в купето и готово. И вълка сит и агнето цяло! Имаш си резервна гума, имаш си клиеренс, кабелите са на сухо, нямаш грижи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Литекс моторс и да искат няма как да променят мястото на поставяне на бутилката.Явно всичко е заложено в договора за монтаж на колите.Относно това дали са излъгали или не-според мен по-скоро не.Казали са,че ще слагат бутилките на мястото на резервната гума и го правят.Никъде не са казали,че това ще са тороидални бутилки.Ако обаче мястото на резервната гума на Хувъра бе като това на Волекса,то тогава вече при сегашните обстоятелства щеще да има лъжа.Защото при волекса може да се сложи само тороид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ховъра бутилката му е 70 литра, но от празна до пълна бутилка поеме 52 литра.

Редактирано от Xhizors
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Xhizors това означава, че както и при обикновените ГУ, бутилката се пълни до 80% от пълния обем. Или бъркам?

бутилките са еднакви за "обикновените" ГУ и тези тип "течна фаза". разликата идва от това, че при течна фаза на бутилката е монтирана помпа, а не проста сонда. и отделно после в двигателния отсек разликата е осезаема :)

затова е нормално да се пълни до 80%, а не до 100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После като се окаже, че на някоя газстанция са му я напълнили до 70-75 литра пак ще има оплакване. Защото това неминуемо ще се случи в някой момент.

Редактирано от Vitku
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бутилките са еднакви за "обикновените" ГУ и тези тип "течна фаза". разликата идва от това, че при течна фаза на бутилката е монтирана помпа, а не проста сонда. и отделно после в двигателния отсек разликата е осезаема :)

затова е нормално да се пълни до 80%, а не до 100

Ясно. А дали има фабрично ограничение с цел избягване на евентуално "препълване"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти как мислиш? Дали има авто газова уредба на тази планета, чийто резервоар да няма?

Ами иска ми се да е така, но.... на ГУ на пунтото, което карам още, ако сам не спреш си пълни до горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Литекс моторс и да искат няма как да променят мястото на поставяне на бутилката.Явно всичко е заложено в договора за монтаж на колите.Относно това дали са излъгали или не-според мен по-скоро не.Казали са,че ще слагат бутилките на мястото на резервната гума и го правят.Никъде не са казали,че това ще са тороидални бутилки.Ако обаче мястото на резервната гума на Хувъра бе като това на Волекса,то тогава вече при сегашните обстоятелства щеще да има лъжа.Защото при волекса може да се сложи само тороид.

 

Най-разумното обобщение на ситуацията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еийй, имало и разумни хора в този форум.

За няколко дни бях се отчаял от "българската действителност".

Много разбиращите колеги спряха да пишат всевъзможни простотии и започнаха да се появяват смислени мнения.

Поздрави на подготвените колеги!

Редактирано от Говедо
Правопис
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами иска ми се да е така, но.... на ГУ на пунтото, което карам още, ако сам не спреш си пълни до горе.

Значи си безотговорен собственик, който не си мръдва пръста да си оправи повредения поплавък или неправилният монтаж на бутилката (наклонена неправилно). Бъркаш дефект в твоята уредба с изискване на безопастност.

Как може да има автомобил с изправни системи, който да не самоизключва при напълванена резервоара за гориво, какъвто и да е той? Такива няма, през последните 20 години минимум.

Като пълниш бензин в пунтото и от там ли прелива?

Редактирано от Vitku
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, газовите бутилки не се пълнят до горе заради свойството газа да се разширява и да се свива. През лятото, когато е топло, той се разширява и трябва да има накъде да се разширява. Иначе може да стане лошо. Возил съм се в кола, която с пълна бутилка, явно до горе, като престои на слънце, като я запалихме държа обороти около 5000 поне 15мин, и това при външна температура около 36градуса, но в купето беше сигурно 50. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Литекс моторс и да искат няма как да променят мястото на поставяне на бутилката.Явно всичко е заложено в договора за монтаж на колите.Относно това дали са излъгали или не-според мен по-скоро не.Казали са,че ще слагат бутилките на мястото на резервната гума и го правят.Никъде не са казали,че това ще са тороидални бутилки.Ако обаче мястото на резервната гума на Хувъра бе като това на Волекса,то тогава вече при сегашните обстоятелства щеще да има лъжа.Защото при волекса може да се сложи само тороид.

Това го установихме още на стр. 4 в тази тема........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че на Xziros не му личи газовата бутилка така, както беше на постната снимката в началото! Както и да е планирам покупка на по- късен етап и ако преценя може и по-малката бутилка да сложа, но след видяното определено не мисля че проблема е генерален! Може би идеята да се боядисат държачите в тъмно е добра!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После като се окаже, че на някоя газстанция са му я напълнили до 70-75 литра пак ще има оплакване. Защото това неминуемо ще се случи в някой момент.

Тогава има един номер, който може да се спретне на съответната бензиностанция. Искаш фактура. След това със същата тази фактура и с документите на газовата бутилка отиваш в Комисията за Защита на Потребителите (КЗП). Пускаш жалба и прилагаш копия от документите и фактурата. От там нататък от КЗП знаят какво да правят.

 

Що се отнася до пълненето "до горе" аз лично на моята зимата пълня кат започне тррррррр та докат спре брояча. Налягането от помпата на колонката към бутилката е 12 бара. В момента в който броячът спре значи и в бутилката налягането е 12 бара. Бутилката е оразмерена за 30 бара налягане, т.е. няма как да се пръсне. Лятото не си позволявам тези волности разбира се. При точни броячи на колонката бутилката ми се пълни макс. до 85% или 36 л бутилка изстискана докрай пълни макс. 31 л. Все пак вътре има въздух, който няма къде да отиде. Та няма как бутилката да се напълни до преливане. Винаги остава въздушна възглавница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...