curse_m Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 По ужасен монтаж от това на първата страница едва ли може да има. Те бутилките са здрави здрави, ама чак пък там да са сложени си е опасно. И аз съм на газ... Тороидална бутилка на мястото на резервната е практично, но от гледна точка безопасност при удар отзад не е чак толкова, по-добрия и непрактичен вариант е максимално близко успоредно на задната седалка. Впрочем аз на хечбек или комби не бих сложил газ, да ми е бутилката до главата директно... може би затова съм на седан... което обаче си има други недостатъци... Е това се случва в общи линии: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 22 Февруари, 2012 Автор Share Отговорено 22 Февруари, 2012 (Редактирано) +1 Преди малко и аз научих същото - "По-малки бутилки ще има, монтирани на аналогичното място" Така мога да се съглася ! На тези снимки които публикувах, над бутилката имаше още 7-8 см . Но не се виждаше дали няма нещо м/у бутилката и купето. Също така, имаше разстояние между гредите на шасито и бутилката, грубо по около 8-9 см. от страна. Така че, ако наистина газовия резервоар е по-дълъг за сметка на диаметъра, ще има възможност да влезе по нагоре и да не се вижда повече от колкото се вижда резервната гума Редактирано 22 Февруари, 2012 от radioworld Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Говедо Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 Така мога да се съглася! Не мисля че трябва. reekardo показа снимки на своя пикап от които е видно че с правилната бутилка нещата излеждат съвсем различно. Так выглядит баллон на месте запаски Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SteeD Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 (Редактирано) ...газова за руския пазар... п.с.Не се вижда много, но е още по-зле, защото самата бутилка е в стоманен кожух Редактирано 22 Февруари, 2012 от SteeD Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerekovski Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 (Редактирано) Това определено е друго нещо, ама явно разните високопоставени гентлемени няма да го разберат. Имам предвид поста на колегата "Говедо". Иначе това, което е показал колегата SteeD, поне всичко му е защитено - и сондата и кабелите и тръбичките, нищо не виси незащитено, както на снимките от първия пост на темата. Сертифицирани били, ама с тея висящи кабели от сондата надали... Редактирано 22 Февруари, 2012 от kerekovski Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PPetkov Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 Само да попитам, като е съвсем ясно, че при Хувър, а и не само, тороидална бутилка е най-удачното решение, защо въобще е нужно да се коментира даже монтаж на бутилка "бойлер"? Нека запознати да кажат, какво предимство може да има "бойлера"? Освен може би малко по-голяма вместимост, но на фона на негативите не мисля, че е нужна... Остава ли резервната гума при "бойлера"? Въобще какво налага монтажа на "бойлер", вместо да се изчака примерно месец-два за тороидална? Или тороидални за Хувър ще има тия дни по Коледа? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 (Редактирано) Това определено е друго нещо, ама явно разните високопоставени гентлемени няма да го разберат. Имам предвид поста на колегата "Говедо". Иначе това, което е показал колегата SteeD, поне всичко му е защитено - и сондата и кабелите и тръбичките, нищо не виси незащитено, както на снимките от първия пост на темата. Сертифицирани били, ама с тея висящи кабели от сондата надали... Нещо не го разбрах този пост! Според мен резервоара на московския колега изглежда с пъти по-добре. А иначе няма нужда да се измисля топлата вода...... Ако ГУ са Vialle - те хората така ги слагат резервоарите: http://www.vialle.nl...uaties.html?L=1 В сайта има и друга полезна информация. Редактирано 22 Февруари, 2012 от terminator Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerekovski Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 Това с кожуха е грозно и нефункционално, но поне е защитено, няма луга, няма и кал да докопат кабелите, кранчетата и тръбичките. А на поста преди това с 3-те снимки с тороидалната бутилка искрено се зарадвах, така трябва да бъде направено според мен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 22 Февруари, 2012 Автор Share Отговорено 22 Февруари, 2012 (Редактирано) Моето мнение - резервната гума на Хувъра ляга не в/у кръгло, а в/у правоъгълно място. Т.е - не влиза вътре, а стои от горе. Представете си правоъгълник грубо - 60/100см. който се образува от рамата на шасито. Височината на гредите е около 10 см. Отделно има още височина заради механизма на резервната гума. Горе-долу, над резервната гума се получава правоъгълник от греди с дълбочина приблизително 25см. Сега набързо ще приложа нещо за да ме разберете - един бърз чертеж на носещото шаси и как ляга гумата (начертах го набързо). А ето и как изглежда шасито, и къде може да се монтира цилиндрична бутилка Така ако бутилката е с диаметър 50-55 см. и дължина метър (размерите са приблизителни), само половината от нея ще бъде под шасито 20-25 см които почти се скриват от бронята. За това си мисля, че даже ще стои по-добре от кръглата даже. Дано ме разберете какво имам в предвид......че,нещо не го обяснявам както трябва, май... Редактирано 22 Февруари, 2012 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hover h6 Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 На един мой съсед е така: ,а знам, че може да е и под колата, но пак със същия кръгъл "газов резервоар" : От много време следя форума. Но както написах преди аз си чакам Hover 6. Чудех се това злобно човече SteeD, какъв интерес има да плюе по Новото Българско, макар с китайска помощ - и ето, ТО само се издаде вижте внимателно комшийската Дачия - подозрително е снимана в сервиз на Рено с найлоните на седалката. Нека всички които имат проблеми вмомента с GW да се информират от първа ръка - Литекс, дилърства и там каквото е официално, а не да се самонавиват от такива елементарни коментаторчета като SteeD. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 (Редактирано) Моето мнение - резервната гума на Хувъра ляга не в/у кръгло, а в/у правоъгълно място. Т.е - не влиза вътре, а стои от горе. Представете си правоъгълник грубо - 60/100см. който се образува от рамата на шасито. Височината на гредите е около 10 см. Отделно има още височина заради механизма на резервната гума. Горе-долу, над резервната гума се получава правоъгълник от греди с дълбочина приблизително 25см. Сега набързо ще приложа нещо за да ме разберете - един бърз чертеж на носещото шаси и как ляга гумата (начертах го набързо). А ето и как изглежда шасито, и къде може да се монтира цилиндрична бутилка Така ако бутилката е с диаметър 50-55 см. и дължина метър (размерите са приблизителни), само половината от нея ще бъде под шасито 20-25 см които почти се скриват от бронята. За това си мисля, че даже ще стои по-добре от кръглата даже. Не съм чувал да има съдове за високо налягане с квадратна форма. Всичките са с някакъв вариант на цилидричност. Дори и тороидните (или както им е името на кръглите като гумата) са огънат до кръг цилиндър. Друг в въпроса че на това място могат да се хванат няколко цилиндрични бутилки с подходяща дължина и широчина за да не пречат. Всичко е въпрос на впрегнат инженерен потенциал. Редактирано 22 Февруари, 2012 от gwfan Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SteeD Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 (Редактирано) От много време следя форума. Но както написах преди аз си чакам Hover 6. Чудех се това злобно човече SteeD, какъв интерес има да плюе по Новото Българско, макар с китайска помощ - и ето, ТО само се издаде вижте внимателно комшийската Дачия - подозрително е снимана в сервиз на Рено с найлоните на седалката. Това не го разбрах Обясних, че на един съсед газовата е с подобен монтаж , а снимката е примерна от нет-а.... . Нека всички които имат проблеми вмомента с GW да се информират от първа ръка - Литекс, дилърства и там каквото е официално, а не да се самонавиват от такива елементарни коментаторчета като SteeD. Ха-ха-ха.... "Първата ръка" си е оставила ръцете при монтажа Тук коментираме конкретен монтаж, а не слухове или догадки Редактирано 22 Февруари, 2012 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 Не съм чувал да има съдове за високо налягане с квадратна форма. Всичките са с някакъв вариант на цилидричност. Дори и тороидните (или както им е името на кръглите като гумата) са огънат до кръг цилиндър. Друг в въпроса че на това място могат да се хванат няколко цилиндрични бутилки с подходяща дължина и широчина за да не пречат. Всичко е въпрос на впрегнат инженерен потенциал. Колегата иска да каже, че цилиндричната бутилка може да влезе там, а гумата не влиза, а е опряна на шасито. Но при положение, че по-малките "бойлери" ще са по-дълги, ме съмнява, че и те ще опират. Така, че няма да се получи желания ефект - 20-25 см да се скрият... Това не го разбрах Обясних, че на един съсед газовата е с подобен монтаж , а снимката е примерна от нет-а.... Човека е помислил, че снимката е на колата на съседа ти. Като не поясняваш, че е от нета, в такива конспирации се вкарваш Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 22 Февруари, 2012 Автор Share Отговорено 22 Февруари, 2012 Неееее gwfen, нямах в предвид да е квадратна, а ...."ако ще и квадратна да е"..... - метафорично го използвах. Ясно че са или кръгли или цилиндрични. Ясно си разбрал, че ако е по-дълга с по малък диаметър ще "потъне" по-навътре, максимално залепена за дъното. Любомир също ме е разбрал горе-долу. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 radioworld има резон в идеята ти. аз от снимките не видях къде се захващат шините, които носят бутилката, но ако твоето предложение бъде прието, то има ли за какво да се захванат шините и остава ли място за помпата, защото и тя си стърчи едни 10-15 см, които не е добре да сочат надолу, защото всеки клон може да откъсне жиците, а тръбите също трябва да са защитени Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 22 Февруари, 2012 Автор Share Отговорено 22 Февруари, 2012 На снимката на Дачията, гредите - напречните по ширина и дължина образуват квадрат, в който влиза кръгла бутилка. При нас се образува правоъгълник, и няма как да влезе, а трябва да стъпи отгоре в/у гредите. С цилиндрична бутилка (по-дълга и с по-малък размер от тази на снимките) ще има как да се намести плътно до дъното. Както казах, тази която снимах, над нея имаше 10-тина сантиметра именно защото не можеше да се намести в образувания правоъгълник, ако е по - тънка ще може да се качи нагоре и да се използва това разстояние Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mistarmi Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?showtopic=12952 Това ,което съм постнал е заводско газово ,само че на метан.Бутилките са няколко ,разположени на същото място ,като на колегата постнал снимките.Незнам колкото да ни се струва грозно и опасно ,явно това е технологичното решение. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 22 Февруари, 2012 Автор Share Отговорено 22 Февруари, 2012 radioworld има резон в идеята ти. аз от снимките не видях къде се захващат шините, които носят бутилката, но ако твоето предложение бъде прието, то има ли за какво да се захванат шините и остава ли място за помпата, защото и тя си стърчи едни 10-15 см, които не е добре да сочат надолу, защото всеки клон може да откъсне жиците, а тръбите също трябва да са защитени Да. Ти виждаш на една от снимките, че помпата с кабелите сочи леко нагоре, не вертикално а под наклон.Щом на тази "дебела" бутилка има място да стои помпата под наклон, значи на по-тясна не трябва да има проблем. А бутилката беше захваната за двете греди от шасито които са по широчината на купето. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SteeD Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 Човека е помислил, че снимката е на колата на съседа ти. Като не поясняваш, че е от нета, в такива конспирации се вкарваш Не поясних, че е от нет-а снимката, защото има огромно ЛОГО в долния десен ъгъл и реших, че си личи....няма значка Хора, решения много, но явно ние много повече време отделихме от самите ЛМ...Нека да видим дали ще вземат мерки и ще направят нещата по "нормалния" начин без излишни недомислици.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
litex motors team Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 Уважаеми клиенти на Great Wall и потребители във форума, Бихме искали да дадем пояснение относно коментарите за резервоарите на фабричните газови уредби. На първо място, това е най-новата и съвременна технология за подобни система в света. Тя е многократно тествана и адаптирана от едни от най-добрите европейски доставчици, които също така работят и доставят за най-реномираните производители в Европа и Япония. Във връзка с притесненията ви за мястото и формата на газовите уредби, поясняваме следното: - Според европейските изисквания, при поставяне на газова уредба тип "донат" е задължително тя да бъде хоризонтална. Резервната гума на Ховър Н5, е поставена под наклон и бутилката не може да бъде поставена точно по същия начин. В случай, че бутилката бъде поставена хоризонтално, краят на резервоара, близък до задната гума, пречи на захода на автомобила и се вижда значително повече в сравнение с цилиндричния резервоар. При Стийд положението е подобно, но резервоара тип "донат" не се вижда толкова много, поради издадената задна броня. Въпреки това, резервоарът тип „донат” пречи на захода. Допълнително даваме пример, че италианският дистрибутор на Great Wall монтира по същия начин същите цилиндрични 75 л. резервоари от 3 г. насам и няма оплаквания от италианските клиенти, които спестяват до 40% от разходите си гориво. - По повод вашите опасения, че бутилката е на "23 см." от земята, бихме искали да напомним, че според техническите данни, просветът на Ховър и Стийд е 20 см. - Това, което Литекс Моторс може да предложи на клиентите, които се опасяват, че бутилката им е прекалено ниско и стои неестетично, е смяна с 55 л. цилиндричен резервоар, чийто долен край ще бъде на 6 см. над сегашния. Обръщаме ви внимание, че по-малката бутилка ще намали пробега с едно зареждане. Смяната ще бъде възможна след два месеца, тъй като в момента системата с по-малката бутилка е в процес на сертификация по стандартите на Европейската общност. Моля желаещите да се обадят на дилърите, от където са си закупили автомобилите и е била монтирана газовата уредба. Клиентското задоволство е много важно за Литекс Моторс. Затова бихме препоръчали на клиентите да се обръщат директно към нас през формата за контакти в сайта ни greatwall.bg или към своя дилър, чрез което бихме могли своевременно да реагираме и им да съдействаме. 3 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 Хм... ще ме накарате да сваля резервната гума май.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boy3M Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 Снимките с монтажа от първият пост на колегата,наистина са ужасни и отблъскват потенциални клиенти. Обезпокоителното обаче е,че и на сайта на Виале и на този на ГУ има едно и също-тороидна бутилка,което явно някой някъде по върховете по "български" е решил проблема-което е много жалко. Дано да отговорят скоро и то смислено,защо се е допуснал този гаф. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SteeD Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 .... Не може да ме убедите, че този монтаж е европейски, безопасен, удобен и издържан технически Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boy3M Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 (Редактирано) - Според европейските изисквания, при поставяне на газова уредба тип "донат" е задължително тя да бъде хоризонтална. Резервната гума на Ховър Н5, е поставена под наклон и бутилката не може да бъде поставена точно по същия начин. Понякога европейските изисквания са доста странни... Сред като е задължителен хоризонталният монтаж,не е ли необходимо и изискване за шофиране само по хоризонтален път,защото ако излезе от идеалната хоризонтала и....става голям проблем. Просто не е истина. П.П.Благодаря за отговора на litex motors team-явно сме писали предишните постове по едно и също време и не съм видял отговора им. Редактирано 22 Февруари, 2012 от Boy3M Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 22 Февруари, 2012 Share Отговорено 22 Февруари, 2012 Гаврата е пълна, чаках точно 3 месеца за нея, и сега стърчи отдолу, и колите отзад и пешеходците я виждат, и си личи че нещо не му е на мястото. От завода, работниците казаха че нямали нищо общо, някакъв представител ме уверяваше че не възможно да са ми сложили цилиндрична, така и не излезе да я погледне. Общо не е болка за умиране, но нито ме подготвиха че ще е цилиндрична, нито че ще се вижда. Карат ме да им я надера и от каското да я платят и да не я взимам от сервиза докато не го сменят с кръгло. Иначе Fitibaldi, вчера ако си видял черен ховър с бургаска рег. в София, това съм аз. Ако имате желание може да се съберем утре вечер някъде с колите, за да видите за какво става въпрос по отблизо. Иначе икономията е голяма, но да се има в предвид че от Бургас до София със средна скорост 110 км/ч, ми изгори цяла бутилка газ + още около 7,8 литра след зареждането. Така че извънградско ми даде резултат средно около 13/100. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.