Todor Stoyanov Отговорено 29 Февруари, 2012 Share Отговорено 29 Февруари, 2012 ще го измисля, благодаря за съветите Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 Днес разбрах нещо, което до сега не знаех, изобщо не се предвижда сглобяването на Ховъра в България. И тук ми идва да кажа "Хубава работа, ама българска", въпреки, че българското представителство няма никаква вина за това, това е решение на китайците. Но това поставя много въпроси, като например, когато внесената бройка се изчерпа какво ще се прави, разбрах и, че не можеш да си поръчаш от Китай, нито се предвижда нов внос, защото Н6 замествал Н5, което е абсурд, това е градски как да го нарека не е джип, не е ван, не е лека кола, а Н5 си е точно офроуд и това му е хубавото. Аз например искам да си взема ниво стар, бял, с бежов салон, е да ама много явно искам, защото такъв внесен няма, а не можеш и да си поръчаш и тогава какво правим и все ми напира тази фраза в главата "Хубава работа, ама българска". Силно се надявам дилърите и "Литекс моторс" да убедят китайците, че Ховъра задължително трябва да се сглобява тук, той няма заместител или поне да може да се внася по някакъв начин. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktoros75 Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 Предполагам решението за не/производството на модела тук е на база търсенето му, а също така и на база първи клиентски впечатления, предварителни тестове от Литекс/GWM и др. Според информацията от сайта на GWM, H6 е със значително по-високо качество от това на другите СУВ модели на компанията. Може би китайците искат да стъпят на EU пазара с най-доброто което имат. Моето мнение е, че H5 и H6 са в различни класове, които трябва да продължат да се развиват успоредно. Ако на H5 се сложи централен диф и торсионите отпред се заменят с пружини, тогава тази машина спокойно ще може да се конкурира с Паджеро и Тойота ЛК. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 да и аз съм на мнение, че са съвсем различни класове, поне да направят така, че да можеш да си поръчаш от там, не знам мисля, си, че ще го решат, защото ако спрат от производство Н5 ще изтубят цял сегмент на пазара - за офроуд джипове Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 бях писал за някои проблеми, които бях забелязъл, но днес отново покарах Ховъра и ги изчистих, джипа е екстра, вече съм сигурен, че ще си го купя, чакам само парите, тъй като няма да го взимам на лизинг, това ще стане до 2-3 месеца и, когато разбрах, че не мога да взема това, което искам се разочаровах много. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 Не е ясно кога и дали ще си пласират всички ховъри, ако има остават към 5000 ще имат да продават няколко години. Мен повече ме притеснява, че ако нещо се счупи ще трябва да чакаме за резервна част да се внесе от русия/китай. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 да, виж за този проблем не се бях сетил, а това си е проблем и все пак и да има коли на склад, като няма това, което искаш ще трябва да направиш компромис, а това не е нещо, което взимаш да ползваш месец два, а с години и не е хубаво да правиш компромис Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 Xhizors от Литекс уверяваха, че за всички модели на Great Wall, склада за части за Европа е в Ловеч и не би трябвало да има проблем със след-продажбната поддръжка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 Те ме уверяваха че и бутилка ще имам няколко дена след като вземем колата. Греда. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 Предполагам решението за не/производството на модела тук е на база търсенето му, а също така и на база първи клиентски впечатления, предварителни тестове от Литекс/GWM и др. Според информацията от сайта на GWM, H6 е със значително по-високо качество от това на другите СУВ модели на компанията. Може би китайците искат да стъпят на EU пазара с най-доброто което имат. Моето мнение е, че H5 и H6 са в различни класове, които трябва да продължат да се развиват успоредно. Ако на H5 се сложи централен диф и торсионите отпред се заменят с пружини, тогава тази машина спокойно ще може да се конкурира с Паджеро и Тойота ЛК. да, ако се направят някои подобрения, джипа ще стане изключително конкурентен, особено с тази цена, карал съм Ланд Крюизер и поведението на Ховъра е почти същото, мисля и, че много от съседите ни - румънци, сърби, македонци ще си го купуват ат нас, защото в района няма толкова евтин икачествен офф-роуд джип Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 Те ме уверяваха че и бутилка ще имам няколко дена след като вземем колата. Греда. Просто ти си сред пионерите, направата на завод и изграждането на дилърска и сервизна мрежа ми звучи като огромно начинание, така че в началото бе нормално да има някои забавяния, докато всичко влезе в такт. Дано не си прав и всичко е наред. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mir4o68 Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 Честито на тези които са имали смелоста да станат собственици на нов автомобил.Силно подкрепям идеята за Българско производство.От много време следя напредъка на ХОВЪР и съм убеден че,и аз ще последвам вашия пример.Спираме само високия данък около 500лв.за годината,но съм в състояние да си затворя очите за нещо толкова хубаво-пък и нали трябва да стимолираме Българската икономика.Наслука. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 Ако само данъка ти е проблем, има си сума ти брой вратички, ако се разчетеш и поразпиташ ще си решиш тоя проблем. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 Xhizors дай някаква насока, къде да се разровиме Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 Една дума - "хомологация"! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rtasev Отговорено 2 Март, 2012 Автор Share Отговорено 2 Март, 2012 (Редактирано) Друга дума - " N1 " Данък около 20-30лв. Редактирано 2 Март, 2012 от rtasev Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 (Редактирано) http://www.mazda.bg/page/?t=faq Ето статия по въпроса колеги. Добре звучи и не е в някакъв невероятен разрез с моралните норми и закона Редактирано 2 Март, 2012 от Pepo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 3 Март, 2012 Share Отговорено 3 Март, 2012 По въпроса за данък, незнам от къде идва това число 500 лв за Ховър-а. Навсякъде пише че е 20лв. На мен от лизинговата компания ми искаха 6,18лв за 2012г, може и да е грешка, но за сега толкова ми взеха. Колата не е регистрирана на фирма. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 3 Март, 2012 Share Отговорено 3 Март, 2012 за автомобили с хомелогация N1 данъкът е 10 лв на тон Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 3 Март, 2012 Share Отговорено 3 Март, 2012 (Редактирано) По въпроса за данък, незнам от къде идва това число 500 лв за Ховър-а. Навсякъде пише че е 20лв. На мен от лизинговата компания ми искаха 6,18лв за 2012г, може и да е грешка, но за сега толкова ми взеха. Колата не е регистрирана на фирма. На мен ми взеха 20лв. данък за Хувъра. Моята е регистрирана на фирма. Редактирано 3 Март, 2012 от radioworld Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mir4o68 Отговорено 3 Март, 2012 Share Отговорено 3 Март, 2012 А бе нищо не ми стана ясно.Дайте по същесто-стъпка по стъпка.Не е работа за обикновен чиляк.Намирисва ми на далаверщина ама и на това съм съгласен само за да притежавам ХОВЪР.Днес бях в магазинът в Бургас и ми обясниха за данъка-500 пари. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fernando Отговорено 3 Март, 2012 Share Отговорено 3 Март, 2012 (Редактирано) Когато е регистриран на фирма като товарен (N1), данъкът е символичен. Ако се регистрира като пътнически, данъкът нищо чудно да е над 400 лв, Тогава се гледа кубатура, изгорели газове, Евро 3, 4 и 5 и един клуб още фактори. Редактирано 3 Март, 2012 от Fernando Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 4 Март, 2012 Share Отговорено 4 Март, 2012 по принцип автомобилът си има N1 и не съм абсолютно запознат, но не би трябвало да може да се регистрира като друго. просто ако е физическо лице няма да може да си върне ДДС, но данъкът пак трябва да е 17 лв. разбира се ако някой ти го е изчислил с нормалния калкулатор, то тогава излизат суми от рода на 380 лв. данък на година. Off: най-готиното на N1 хомелогацията е, че в талона пише TRUCK Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 4 Март, 2012 Share Отговорено 4 Март, 2012 А ако реша да го продам, следващият собственик и той ли ще плаща 20 лв. или неговия данък вече ще бъде примерно 300-400 лв ? Защото някой ми беше казал, че това е валидно само за първия собственик на нов автомобил ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fernando Отговорено 4 Март, 2012 Share Отговорено 4 Март, 2012 (Редактирано) И той ще плаща малък данък. След като е регистриран като товарен 3+1 или 4+1, то хомологацията може да се смени само в Технотест. Редактирано 4 Март, 2012 от Fernando 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.