Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, възнамерявам да се сдобия с един Great Wall Hover 5, мога да смело да кажа, че съм изчел почти цялата информация относно модела във форума. Колкото повече ровех из форума толкова повече се надъхвах да стана "част от вашият отбор". Притесни ме единствено факта, че информацията е от близо една или две години - нищо актуално.

Интересувам се още ли си карате вашите Hover-и и все още толкова ли сте доволни от тях, като се има в предвид ще завода в гр. Ловеч го няма, ме притеснява да не стане трудно намирането на части.

В началото бях се спрял на модел-а CUV (привлече ме по-грубата му визия), но в последствие се спрях на HOVER 5 поради наличието на повече екстри и по-нов модел на HOVER.

Газификацията също е интересна тема. Разглеждах много обяви, които са със заводска газова система BRC инжекцион (ECODUAL) и друг тип с течна фаза, при която се прецаква помпата, а тези помпи били скъпи. Мисълта ми е, кой тип е за предпочитане.

Също ме притеснява малкият набор от качествени обяви на модела.

Редактирано от cvetoslav.mihov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,частите са ти най малкия проблем във форума има списъци с почти  всички алтернативни части  ако нещо липсва -али експрес,аз от моя съм  много доволен другите да си кажат, за обявите  лочно мое мнение  търси  закупен в бг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, Явор написа:

Привет,частите са ти най малкия проблем във форума има списъци с почти  всички алтернативни части  ако нещо липсва -али експрес,аз от моя съм  много доволен другите да си кажат, за обявите  лочно мое мнение  търси  закупен в бг.

Драго ми е, точно това търся - да закупена и карана в БГ. Тези вносните от Италия са много рискови!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, и добре дошъл. Откровено мога да кажа че след повече от 5 години каране на H5 съм доволен от него като в началото. При отговорно шофиране и поддръжка не създава проблеми, а течната фаза Vialle не е мръднала за цялото това време. Моделът вече не се продава като нов в България, но китайците все още го произвеждат и по лично мнение им е най-добрия модел от джиповете, в който освен това са използвали агрегати на доказани производители.  Така че части има и ще има, за съжаление напоследък ми се случи да чакам по-дълго заради доставка - преди склада беше добре зареден. По лична оценка най-"китайското" нещо на модела е скоростната кутия, но се търпи. Напоследък май не се дискутира много, защото през годините колегите са разнищили почти всичко, което и на мен ми се е случвало. Наслука!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро съотношение качество-цена.

Големия въпрос е за какво и как мислиш да го използваш.

По мое мнение не е рентабилен за ежедневен автомобил в голям град,а по скоро за извънградски преходи,хобита и туризъм като втора кола и т.н.

Тук колегите от София биха ти били по-полезни,но тегло,размери,разход на гориво,масла и т.н. и не на последно място паркоместата!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си я ползвам за градска кола 15лв-лятото, зимата около17лв на 100км ми е добре и не се оплаквам,маслото не ми го бара за момента ,,,,парко места  ами  превзема всякакви бордюри, има камера за обратно виждане ,,,,,,може би съм свикнал и я навирам на невъзможни места, но е факт че жена ми не ще да я кара ''не ми се кара тоя камион'' и точка 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслата мисълта ми беше ,че търкаляш 15л масло в мостовете,кутията и двигателя които са обслужваеми - всичките.

При съвременните малолитражки имаш едно масло в двигателя /3,5л обикновено/ на 20000км.

Това ми беше мисълта ,а иначе , че при теб не го пипа е ОК и дано така да си остане!!

Поздрави, 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Krasimirr написа:

За маслата мисълта ми беше ,че търкаляш 15л масло в мостовете,кутията и двигателя които са обслужваеми - всичките.

При съвременните малолитражки имаш едно масло в двигателя /3,5л обикновено/ на 20000км.

Това ми беше мисълта ,а иначе , че при теб не го пипа е ОК и дано така да си остане!!

Поздрави, 

кеф цена няма B)B)B) идеята ми е че не е чактолкова скъпо за подръжка това животно ,даже окачваннето  и двигателя  са много евтини за ремонт, друг е вапроса  че трябва да знаеш къв чарк ти трябва и къде да отидеш за да не ти свалят няколко кожи от гръбчето щот това било екзотика :cat::cat::la: те така те B):lurk: който го е страх от мечки -не ходи в гората  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на масло и филтри на 8-10 000км. Ако добро масло и филтри и си ги сменяш сам - около 110-120лв. Смяна на масло в скорости на 40 000км ( при по-тежка употреба ) иначе може и да не се сменя. Ако си го сменяш сам - около 120лв. Смяна на масло в диференциали на 30 000км при нормална употреба ( ако се ползва за извън пътя, газене в кал и т.н - 2 пъти годишно ) около 120лв ако си го сменяш сам. С жената имаме и жипа и фолксваген бийтъл и да ви кажа честно ако и двете се карат само по пътя единствената разлика е в разхода. Ако се кара само по асфалт нито масло в диференциали се сменя нито в скорости, освен ако не го наложи нещо.

Ако го караш само по асфалт не очаквай скоро да счупиш нещо по ходовата част, освен ако при самото купуване не е тръгнало. Да речем смениш биалетки и тампони навсякъде ( включително и на носачи ) - около 250-300лв ако го правиш сам и ако ползваш полиуретанови тампони. Тампони на носачи сам е много тегаво, та най вероятно сложи х2 на тази сума заради услугата на някой сервиз. За асфалтово каране машината е презапасена откъм ресурс. За тия пари на тия години не мисля, че има по-добро на пазара за момента.


Поздрави.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

искам да благодаря първо за отделеното внимание! Ховър-а ще се използва ежедневно и предимно по асфалтов път ( естествено че ще се използва и за оффролд, но доста рядко).Относно казуса с 4H дали има ограничение на скоростта (дадено от производителя)? Разбрах, че не мога да го използвам на сух асфалтов път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 minutes ago, cvetoslav.mihov said:

Здравейте, 

искам да благодаря първо за отделеното внимание! Ховър-а ще се използва ежедневно и предимно по асфалтов път ( естествено че ще се използва и за оффролд, но доста рядко).Относно казуса с 4H дали има ограничение на скоростта (дадено от производителя)? Разбрах, че не мога да го използвам на сух асфалтов път.

Нито 4H нито 4L е хубаво да се ползва на терени с добро сцепление. Парт тайм джиповете какъвто е хувъра нямат междуосев диференциал, а раздатъчна кутия. При завои предните и задните гуми изминават различно разстояние, като разликата не може да бъде поета от раздатъчната кутия и има висока вероятност да се счупи. 4х4 се включва на терени със слабо сцепление - сняг, кал, трева. На черен път не пречи да се включи и предния мост, но реално няма смисъл от него, тъй като имаш сцепление и излишно ще въртиш още 1 кардан, мост и всичките му там карантии. Направи пример да включиш 4L на асфалт и навии пълен завой, направи кръг и ще видиш как постоянно вътрешната предна и задна гума ще превъртат на всеки няколко см ( защото разликата между изминатото разстояние между двете гуми е различно )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 6 часа, cvetoslav.mihov написа:

Здравейте, 

искам да благодаря първо за отделеното внимание! Ховър-а ще се използва ежедневно и предимно по асфалтов път ( естествено че ще се използва и за оффролд, но доста рядко).Относно казуса с 4H дали има ограничение на скоростта (дадено от производителя)? Разбрах, че не мога да го използвам на сух асфалтов път.

има доста клипчета при руснаците в коит се казва че препоръчителната скорост при 4Н е 80км/ч аз  съм гледал по тези клипове да карат с около 100-110км/ч аз лично съм гонил с 100км/ч софия- самоков  по снягB)B) има и още нещо  в русия има такив джипове  които са  с виско муфа  няма да се очудя  и тук да се завърти някой такъв  защото ми прави впечатление че на пазара има  такива  без бутони за превключване от 2Н на 4 Н и тн. ,сега дали са само с предно  или постояно зацепено 4х4 не знам ,,,,трябва да се гледа внимателно 

Редактирано от Явор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно сега в такива време, киша по главните пътища или напълно изчистени на асфалт и навлизане или в някоя малка уличка или в навят завой със сняг/лед ... трябва постоянно да седя на копчето за да прецъквам 2H и 4H?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, cvetoslav.mihov написа:

Примерно сега в такива време, киша по главните пътища или напълно изчистени на асфалт и навлизане или в някоя малка уличка или в навят завой със сняг/лед ... трябва постоянно да седя на копчето за да прецъквам 2H и 4H?

не си играеш караш само на задно   кротко  ако набараш  по голям сняг тогава  на 4х4 , стъпиш ли пак на асвалт  пак само задно , като си само на задно  внимаваш  да не поднесе  лично аз още не мога да свикна  и задницата ми бяга доста често 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На навят сняг със зимни гуми в софийските улички едва ли ще имаш проблвм. При лед ни 4х4 ни гуми ще ти помогнат :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, vencibull написа:

На навят сняг със зимни гуми в софийските улички едва ли ще имаш проблвм. При лед ни 4х4 ни гуми ще ти помогнат :) 

Така е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите добре са обяснили за part time раздатката. Китайците препоръчват до 60 на 4H и до 30 на 4L (режим, рядкост напоследък и голямо предимство), като и двата режима се ползват само по необходимост при гадни пътни условия, които не предполагат висока скорост. 4H може и да се превключва в движение, внимателно,  карал съм целия София-Русе с до 90 без проблем след силен снеговалеж и преспи на непочистено, а е много полезно и за някои заледени междублокови улици. Абе разкош :) На газ джипа си става и за градска кола и мен най-много ме радва именно тази универсалност. А паркирането в София сега си е драма дори със Smart..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз попринцип съм голям фен на AUDI, сменил съм 3 модела с доста мощни двигатели ... заради това цената за поддръжката на този Hover ми е доста "шеговита" ... заинтригува ме доста този джип, поради високата си проходимост и симпатичен външен вид. Само едно нещо ме притеснява да не го усетя доста муден ... (не очаквам много от него)

Разгледал съм всички обяви за продажба на Hover 5 и навсякъде пишат различни конски сили (125 к.с. ; 130 к.с. ; 140 к.с.), къде е истината - нямам си идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей  cvetoslav.mihov,

АУДИ - ХУВЪР балкан разлика без значение на конските сили всичко е в полза на АУДИ без проходимостта.

Качи се да покараш някой ХУВЪР и ще получиш отговорите които търсиш относно динамиката.

ХУВЪР е автомобил който ти дава повече опции при екстремна пътна обстановка , а не при гранична и не става за рали с неговите 130кс. и два тона купе.

За гранична пътна обстановка в градски условия всеки един автомобил който има АУТО ще ти върши работа.

Успех в търсенето!! 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.01.2019 г. at 22:24, cvetoslav.mihov написа:

Аз попринцип съм голям фен на AUDI, сменил съм 3 модела с доста мощни двигатели ... заради това цената за поддръжката на този Hover ми е доста "шеговита" ... заинтригува ме доста този джип, поради високата си проходимост и симпатичен външен вид. Само едно нещо ме притеснява да не го усетя доста муден ... (не очаквам много от него)

Разгледал съм всички обяви за продажба на Hover 5 и навсякъде пишат различни конски сили (125 к.с. ; 130 к.с. ; 140 к.с.), къде е истината - нямам си идея.

Няма как да не ти се стори муден! 

Скоростната кутия ще ти се стори със странни предавки, но това е да може да драпа по черно и баирите.

Разликата в к.с. е от различните версии на Евро сертификата, но и това се лекува :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес разглеждах един екземпляр, който ме разочарова ... Оставям на страна това, че не беше каран 1 месец и акумулатора му беше паднал (запали след подаване на ток) и много трудно превключваше 2H,4H и 4L, но това го дължа на заминалия акумулатор (все пак нали превключването е електрическо).

Exsterior-a му изглеждаше супер, абсолютно всичко ми хареса, но вътре ... не знам от къде да започна.

Предните седалки са супер твърди и неудобни (кожа), много дървен и груб подлакътник, сигурно е използвана най-евтината пластмаса за таблото, скърцания отвякъде, скоростната кутия беше бая китайска - скоростите доста трудно и грубо влизах ... и май имаше само климатик, нямаше климатроник (или аз нещо не съм забелязъл) 

Но управлението ми хареса и минаваше доста стабилно и стегнато през неравностите и наистина беше муден :D

Ще погледна още два екземпляра които съм набелязал преди да се откажа окончателно от модела ... може да остана с друго впечатление.

Редактирано от cvetoslav.mihov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ловеч работи. За части не се притеснявай,има бол оргинални Мицибуши произведени в Китай. Това е, моя го взех на 50Ккм, август 2015 г. беше още в гаранция. Сега съм на 120Ккм. Досега никакви проблеми,с изключение на каре на предна предавка скапано от неизползване(ползвам го само зимата) Свещи Денсо за 100Ккм,масло сменям на 50Ккм. Карам само с всесезонни гуми но ги сменям на 4години.Газ,директно впръскване Виале заводски монтаж, да помпата е консуматив и струва 75 лв(някой те е излъгал че е скъпа). издържа 20Ккм. и повече,просто четките на моторчето се износват. Предлагаха ми да я сменят с инжекцион с изпарител, а не.......всичките ми предишни коли са били на газ с изпарител. Смяна на мембрани,филтри 2 бр.през 10Ккм, центровка пружини на буталца,смяна на буталца и т.н. Тук фитри,помпа е на едно място,няма изпарител ,аз съм доволен,разходите и разправията с майстори са значително по малко. Сега отивам на ТО на 120Ккм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бих искал да споделите как ВИЕ използвате part time машините.Имах възможността да карам днес Nissan Navara на чичо ми (той също е part time).Исках да се подготвя за Hover-a :D .Карах на 2H на главните пътища, които бяха покрити лекичко със снежец и на два пъти задницата ми полудява ... а ако реша да дам пълна газ постоянно забуксува задните колела.Излязох на един път изцяло покрит със сняг и включих 4H и нямах никакви проблеми ... ядосах се че в града едвам потеглих на един светофар и пуснах и там 4H но не чух някакво виене от дифовете. Мисълта ми е: при такива условия не може ли да пера на 4H и да нямам ядове ... или трябва само в голям сняг да се пусне (малките заснежени улички) 4H. Беше ме страх да не прецакам нещо дифовете и карах само на 2H на главния път с доста повишено внимание ... При тези условия този Hover ми е излишен ... 

МОЛЯ СПОДЕЛЕТЕ МНЕНИЕ ... ГЛАВНО МЕ ИНТЕРЕСУВА!

Редактирано от cvetoslav.mihov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, zhelev_48 написа:

Ловеч работи. .....,масло сменям на 50Ккм. 

Само не разбрах какво му работи-то на ловеч-а и каква е тая смяна на масло на 50К км.?!?
Няма автомобилен производител с предписания за смяна на масла на повече от 30к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, radowolf написа:

Само не разбрах какво му работи-то на ловеч-а и каква е тая смяна на масло на 50К км.?!?
Няма автомобилен производител с предписания за смяна на масла на повече от 30к км.

Иди до завода и ще видиш (не чети медии както винаги при тях само датата е истинска). Относно маслото, да така е всеки прозводител си казва,на моето това е записано 50Ккм. За моите 120Ккм съм сменял два пъти масло и нямям никакви проблеми, а не е първата ми кола която кара с това масло. Предишната рено RX 4 го карах до 400Ккм. само с това масло. Маслото е политрон полусинтетика.Всичко в съвременния свят е реклама с ограничения за да се купува. Така е и трика с летни/зимни гуми, пълна измишльотина,разни знайни и незнайни" учени" дращат глупости само защото производителите на гуми им цакат яко. За качеството и сцеплението за една гума се съди по съдържанието на естествен каучук (който е крайно недостатъчен за толкова авто) затова го заместват с пластмаса. Във всесезонните има много по-голям процент от него и затова са и по скъпи.Всичко е въпрос на аргументиран избор, аз съм направил моя. Относно 4Н можеш да го използваш постоянно, но при движение с не повече от 60 км/час, така е записано в инструкцията, не че не съм карал и с 80км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×