Jump to content

gwhover

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

gwhover last won the day on August 22 2018

gwhover had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About gwhover

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Hover H5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте колеги, съвсем приятелски, съветвам всички да не карате продължително на газ над 3к оборота - със или без лубрикатори на клапаните. Имам наблюдения и обяснения, за себе си - първо LPG и изходните продукти от горенето му нямат смазочните и почистващи свойства на тези на бензина и второ: LPG има по бавна скорост на горене, затова продължава да доизгаря в тръбите, като ги прегрява, наред с клапаните и гарнитурите.
  2. от началото на годината наистина е променен закона и N, каквато е регистрацията на ховърите ще плаща данъци като M - т.е. спрямо мощността като лек автомобил. Разликите са че половината от тези в България са Евро 4, а фейслифта след 2013 са Евро 5, от там ще дойдат известни разлики в парите. Евростандарта го пише в големия талон, поне при мен.
  3. Напълно съм съгласен с мненията преди и само бих добавил, че мощността на Ховъра не е малка, а е съобразена с приложението и възможностите на останалите му системи, широчина на гуми и т.н. При рязко тръгване на 1ва често губи сцепление и пребуксува, вкл. на сух път - просто е тежък. Затова "спортните" жип-ове вървят с едни доста по-широчки и скъпи гуми. Спирането на машина 2 тона при ПТП на магистралата и 150 км/ч също е филм, не че не ги може, а резки маневри с висок център на тежестта е странно хоби. На задно съм се въртял като пумпал на една поледица със всесезонни гуми - рязко подаване на газ при изпреварване, голяма грешка. Добре че се разминах с потрошена броня и предно окачване само. Затова, както nork каза, при лоши условия на пътя 4H и кротко напред.
  4. Колегите добре са обяснили за part time раздатката. Китайците препоръчват до 60 на 4H и до 30 на 4L (режим, рядкост напоследък и голямо предимство), като и двата режима се ползват само по необходимост при гадни пътни условия, които не предполагат висока скорост. 4H може и да се превключва в движение, внимателно, карал съм целия София-Русе с до 90 без проблем след силен снеговалеж и преспи на непочистено, а е много полезно и за някои заледени междублокови улици. Абе разкош На газ джипа си става и за градска кола и мен най-много ме радва именно тази универсалност. А паркирането в София сега си е драма дори със Smart..
  5. Привет колега, и добре дошъл. Откровено мога да кажа че след повече от 5 години каране на H5 съм доволен от него като в началото. При отговорно шофиране и поддръжка не създава проблеми, а течната фаза Vialle не е мръднала за цялото това време. Моделът вече не се продава като нов в България, но китайците все още го произвеждат и по лично мнение им е най-добрия модел от джиповете, в който освен това са използвали агрегати на доказани производители. Така че части има и ще има, за съжаление напоследък ми се случи да чакам по-дълго заради доставка - преди склада беше добре зареден. По лична оценка най-"китайското" нещо на модела е скоростната кутия, но се търпи. Напоследък май не се дискутира много, защото през годините колегите са разнищили почти всичко, което и на мен ми се е случвало. Наслука!
  6. Да, предните и задните габарити са свързани в общи вериги - една за леви и една за десни. Закономерно е да са на един бушон. Мерси за информацията.
  7. 200 грама си е много. На заминала гарнитура на глава ми намирисва също. Иначе на Н5 са твърди маркучите и често се случват леки течове от връзктие радиатор-термостат и радиатор-блок. При наличие на проблем с антифриз съветвам да се следи нивото и цвета на маслото - ако се наблюдават изменения там, най-вероятно меша масло и антифриз и трябва незабавен ремонт на двигателя.
  8. Ще е полезно да изнамерим и публикуваме отнякъде интерактивен каталог с номенклатурата на GW на различните части. Аз съм започнал да си съставям собствен такъв на нещата, които най-често сменям като например: 2803301-K80 - front bumper 2804301-K80 - rear bumper полезно е когато ти се налага да поръчваш нещо от Китай, понеже цените идват добре. Ето линк към един братушки форум с номенклатура: http://www.automobis.ru/pages/15 прилагам го и като файл, за да не изчезне (только по Русский) GW_chasti.pdf
  9. Въздух (О2+N)..?! Надали в пропан-бутана има такъв, или е пренебрежимо малко. Не следя детайлно разговора, но ако има някакви неточности и разлики в пробега това е: 1. Течни примеси в пропан-бутана, вкл. вода, съотношение пропан/бутан (бутана е по-калоричен) - влияят на разхода 2. Неточни/манипулирани измерватели на колонката (доста по-трудно е тарирането спрямо бензина, където можеш да го излееш в съд при атмосферно налягане) Помпата в газстанцията засмуква и подава течност, а не газ или въздух, защото засмуква втечнената фракция от дъното на цистерната.
  10. Атмосферите нямат никакво отношение към количеството пропан-бутан, което се зарежда. При определени атмосфери (около 10) газът всъщност е течност (не се свива) и може да го разглеждате като бензин. Просто ако налягането е ниско, зареждане няма да има, защото няма да се отвори клапана на бутилката - където има втечнен пропан-бутан. Ограничителят до 80% всъщност е поплавък - нещо като казанчето ви в тоалетната.
  11. случвало ми се е само след зареждане в гадни квартални газостанции
  12. Може да е сензор, моторче или нещо по окабеляването. Ако до 10 секунди не превключи, пуска се да се движи напред/назад до 10 км/ч, може да се превключи от 1-свободна и обратно, ако за още 10 секунди не смени режима, за сервиз е работата... Аз често прехвърлям 2H-4H в движение с не-висока скорост и без товар върху трансмисията, нещата стават безпроблемно. Важното е да не се кара на добро сцепление в 4х4.
  13. Буксата е аналогов вход за 3,5 мм жак: можеш да си включиш телефона или mp3 плейъра с кабел. Радиото се слага на режим AUX, тогава става усилвател. Флашка аз съм си сложил 32 GB, работи чудесно. Както между другото и антената, може би при теб има някакъв проблем конкретно.
  14. Общо взето, нещата които е написал Бойко са така. Но все още го има това с миризмата откъм средната конзола и скоростния лост - главно при дълго каране на по-високи обороти на 2ра и 5та, особена миризма на гума. Проявява се ясно, когато се отворят прозорците и се спре вентилацията - изглежда тогава миризмата прониква в купето. Скърцанията също се появяват и изчезват, донякъде могат да бъдат преборени с гресиране на захващащите халки по заключванията на вратите и задните седалки. Има го това и с греенето откъм скоростната кутия (предполагам) и особено под задното дясно място отзад - там е гърнето и през лятото е добре да поставите най-топлолюбивият пътник. За мощността, бих казал че джипът върви съвсем прилично за възможностите си.
  15. Вериги, като цяло е хубаво човек да има, не само за сняг. Навремето се бях набутал в една страшна кал до осите, есенно време, още бях с летните гуми. Беше голяма мъка да се придвижвам без AT гуми дори с бавните 4х4.
×
×
  • Create New...