Jump to content

Относно GW Hover 5


Recommended Posts

Така е, танцува му задницата на Ховъра когато е само на задно :) С времето свикваш, а 4Н го включвам всеки път когато усетя че има опасност да се усуча някъде. Хич не ми дреме какво казват и пишат - с 90 си върви прекрасно по релси на хлъзгав път. Последният път го включих лятото в един  порой на път към Дуранкулак - всичко беше спряло, а камиончо си пердашеше с 60 през реката :blob6: Моята философия е че щом го има трябва да го ползваш, съответно върви и с поддръжката. 

Ховъра ще те научи да си по спокоен шофьор! Ако искаш изпълнения на скорост не е твоята кола, а ти трябва някой паркетник който сам решава кога къде ще прехвърли мощност да не се претрепеш. Алтернативи много - мурано, санта фе, аутландер, Qта разни и т.н., но с тях внимателно извън пътя без изпълнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всяка кола на задно предаване, върти задницата....това е основната разлика, което наложи предното, ама за да имаш истински жип, трябва да се със задна , а да се включва предната....Ако не си карал Москвич или Лада нищо не знаеш, на тях им казваха кибритени кутиики, щото така се пързаляха по наклона. Виж Алекото, като се появи бе друга работа...та така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с мненията преди и само бих добавил, че мощността на Ховъра не е малка, а е съобразена с приложението и възможностите на останалите му системи, широчина на гуми и т.н.  При рязко тръгване на 1ва често губи сцепление и пребуксува, вкл. на сух път - просто е тежък. Затова "спортните" жип-ове вървят с едни доста по-широчки и скъпи гуми. Спирането на машина 2 тона при ПТП на магистралата и 150 км/ч също е филм,  не че не ги може, а резки маневри с висок център на тежестта е странно хоби.  На задно съм се въртял като пумпал на една поледица със всесезонни гуми - рязко подаване на газ при изпреварване, голяма грешка. Добре че се разминах с потрошена броня и предно окачване само. Затова, както nork каза, при лоши условия на пътя 4H и кротко напред.

Редактирано от gwhover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, gwhover написа:

Напълно съм съгласен с мненията преди и само бих добавил, че мощността на Ховъра не е малка, а е съобразена с приложението и възможностите на останалите му системи, широчина на гуми и т.н.  При рязко тръгване на 1ва често губи сцепление и пребуксува, вкл. на сух път - просто е тежък. Затова "спортните" жип-ове вървят с едни доста по-широчки и скъпи гуми. Спирането на машина 2 тона при ПТП на магистралата и 150 км/ч също е филм,  не че не ги може, а резки маневри с висок център на тежестта е странно хоби.  На задно съм се въртял като пумпал на една поледица със всесезонни гуми - рязко подаване на газ при изпреварване, голяма грешка. Добре че се разминах с потрошена броня и предно окачване само. Затова, както nork каза, при лоши условия на пътя 4H и кротко напред.

+1 Напълно съгласен! При рязко спиране използвам и ръчната, тя нали е отделно. При поледица никакви гуми не спасяват, а да само шипове ама те са забранени у нас.

Тази кола не е за изкарване на адреналина,тя е за спокойни водачи:lol:не трябва да те дразне това че те изпреварват.... Вчера сутринта пътувах по хемус вали обилен сняг,не се чисти а отдолу поледица(това е най-страшното след черния лед) Прибрах се на 4н при скараст 60-70 км. имаше "майстори" хвърлили се в канаката,3 коли и един бус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Михов,

Все още не е създадено превозно средство което да е със 100% сцепление - даже и влаковете дерайлират за жалост!!

4Х2, 4Х4 , 6Х6 , 16Х16 или колкото и да е задвижването не го ли използваш по предназначение съобразно пътната обстановка и възможностите на автомобила си в "гората".

За мен до 90% от стабилността и проходимостта на автомобила са гумите,окачването и зад кормилното устройство.

Който очаква ,че като си купи  Q7,X5 и т.н. и с пълна газ ще се качи на "Еверест" минавайки край другите като край "малки гари" ще остане доста изненадан какво се случва там на "високото" ако не е подготвен автомобила подобаващо за сезона,терена и начинанието.

Нормално е да НЕ се чува виене от дифовете особено при движение в права посока .Въпросното "виене" се чува от натоварването на хидравликата.Затова се "стяга" и волана при остър/обратен завой при неподходящи условия за 4Н или 4Л.Венци ти е обяснил по-горе защо се случва това и какви рискове носи.

По това което описваш като ежедневна нужда , комфорт и усещане този автомобил би трябвало да ги покрие като пътно поведение и т.н. - https://www.cars.bg/offer/c2920966

Добро 4Х4 без да се налага да го прецъкваш.Възможност да теглиш ремарке или каравана на ЛЕКИ горски терени и пясък като не забравяш все пак , че не е луноход. 

Поздрави,

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно антикорозионата  защита, как стоят нещата - говореха ще закупуваните нови, след 2 години хващали доста ражда! Аз съм от Ловеч и доста слухове имаше за тази марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.01.2019 г. at 9:17, zhelev_48 написа:

Иди до завода и ще видиш (не чети медии както винаги при тях само датата е истинска). Относно маслото, да така е всеки прозводител си казва,на моето това е записано 50Ккм. За моите 120Ккм съм сменял два пъти масло и нямям никакви проблеми, а не е първата ми кола която кара с това масло. Предишната рено RX 4 го карах до 400Ккм. само с това масло. Маслото е политрон полусинтетика.Всичко в съвременния свят е реклама с ограничения за да се купува. Така е и трика с летни/зимни гуми, пълна измишльотина,разни знайни и незнайни" учени" дращат глупости само защото производителите на гуми им цакат яко. За качеството и сцеплението за една гума се съди по съдържанието на естествен каучук (който е крайно недостатъчен за толкова авто) затова го заместват с пластмаса. Във всесезонните има много по-голям процент от него и затова са и по скъпи.Всичко е въпрос на аргументиран избор, аз съм направил моя. Относно 4Н можеш да го използваш постоянно, но при движение с не повече от 60 км/час, така е записано в инструкцията, не че не съм карал и с 80км/ч

 

Благодаря за разяснението.

Сега поне ще знам как да тълкувам всичко написано от вас.

Лошото е че има доверчиви хора, които могат да се подлъжат по вашите писаници и да направят някоя беля.

Редактирано от radowolf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, radowolf написа:

Сега поне ще знам как да тълкувам всичко написано от вас.Лошото е че има доверчиви хора, които могат да се подлъжат по вашите писаници и да направят някоя беля.

Защо така колега,кое е това което ще "подлъже" доверчиви хора. Относно гумите има една наука "Технология на каучука" изучава се в хим. факултет,може да посетите някоя лекция и друга. Точно теорията на гумаджиите подвежда незнаещите и рекламите разбира се. Малко са хората които вникват по-дълбоко в нещата. Така е с маслото. Съжалявам но вие сте един от тях. Нищо лично,днешното поколение живее с рекламите,фейса и всякакви писаници в мрежата. Да не би американците да са по глупави от нас,при тях по закон е забранено използването на летни/зимни гуми, всички карат с всесезонни.

Редактирано от zhelev_48
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желев моля те не говори глупости че 4H може да се кара на всякакъв терен със скорост до 60км в час. Ше хване някой утре да кара лятото в София на 4H и да му се търкалят зъбни колела от раздатката зад жипа. 

НЯМА НИТО ЕДИН парт тайм джип който да се препоръчва от производителя да се кара с включен преден и заден мост на терени с добро сцепление. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, zhelev_48 написа:

Относно гумите има една наука "Технология на каучука" изучава се в хим. факултет,може да посетите някоя лекция и друга. Точно теорията на гумаджиите подвежда незнаещите и рекламите разбира се. Малко са хората които вникват по-дълбоко в нещата.

Тук съм съгласен с теб!

Но тук :

Преди 6 часа, zhelev_48 написа:

Така е с маслото.

Вече си в сферата на гаражите мамстори с 2ри клас образование ;)

Има много изписано за маслата и е добре да прочетеш малко.

Редактирано от nork
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nork написа:

Има много изписано за маслата и е добре да прочетеш малко.

Точно, но и ти колега както много  други поставяте "масло" като синоним на смазващи течности, те обаче имат коринннно различни характеристики. Явно не си служил в казарма,но намери стар приятел служил артилерист да ти обясни какво смазва буталото на гаубицата.:D пък тогава чети колкото си искаш писанията в мрежата. Аз писах от опит,три пъти на по 50Ккм. сменям масло,пък все още двитателя ми е цял,не харчи масло.(има и една условност,карам само на газ, а за това има отделна теория) Точно тези писания ме плашат как ще задерат бутала,биелни лагери и тем подобни глупости.Аз за себеси съм избрал това масло,пък всеки решава за себе си,ако иска и на 1Ккм да го сменя. Всичко зависи от присадките,но масовите производители не им отърва корпоротивно да удължават живота на маслото,тези са решили че може да си позволят финансово да удължават срока с добавките. Много може да се пише по тази тема но, както се е изразил колегата radowolf "Подминавайте му писаниците и не им обръщайте внимание." 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за това на тежките машини маслото се сменя на моточасове и според натоварванията. Не може да сравниш кола която кара само извънградско с до 2500 об. с такава която се кара в рали. А веднъж като го кипна на 200 градуса каквато и добавка да му туриш - все тая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Темата за маслата и гумите е стара колкото света и не мисля ,че ще намери решение някога тук или където и да е.

Избора за гумите е строго индивидуален и варира в зависимост от ежедневието по мое мнение.

Не е без значение и дали караш само в града и до село на 20км. или ти се налага да правиш дневни преходи по 550-600км без значение на пътната обстановка и т.н.

За маслата не е без значение дали говорим за лек/сув автомобил , трактори/строителни , офроуд или металорежещи машини - много е различно.

Желев, не хващам идеята на това което искаш да ни обясниш за маслата.

Производителя на маслото което използваш го дава за 50 000км. и явно е вярно/доказано от опит/ т.е това го разбирам , но всичко останало не хващам какво искаш да обясниш за маслата,смазките,казармата и т.н. Разбирам само , че ако спазваш предписанията на производителя нямаш ядове и не разбирам къде е голямата конспирация за която говориш.

Аз ли съм по-тъпичък ………….. не знам!?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси съгласен съм с това което си написъл. Не искам никого да убеждавам относно 50Ккм и политрона. Всички ми се смеят и категорично заключват",нема такова животно".Подобна е и ситуацията със свещите,ползвам денсо вече на три мои коли. Доказано до 100Ккм се държат прекрасно,след това започва кола да пали трудно,дави се,като ги сваля няма никакъв елактрод. Значи работи. За казармата нищо особенно,просто в бутилките за поемане на отката при гаубицата  мазилната течност е спирт. Та думата ми беше че всичко може да бъде мазилна течност.За турбините на самолетите се използва олио от тиквени семки,защо не мие ясно,но явно има много добри мазилни свойства при големи скорости и температури.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е,че нещата се уточниха,че тона нещо беше в гората.

Признавам си ,че за първи път чувам и чета точно за това масло и щом гарантираш и не си представител на марката т.е. не взимаш % мисля да ти се доверя и на лято ще заредя едно такова за проба на Стефко да го тествам при условия различни от пътните.

Вече дали ще се "харесаме" и кога ще го сменя като километри ще си каже защото ще следя от късо ситуацията.

Инфото за свещите също е ценно ако някой в момента се колебае м/у марките - "ползвам денсо вече на три мои коли. Доказано до 100Ккм се държат прекрасно".

Желев,нали се сещаш , че ако инфото излезе греда целия форум ще ти се изсипем на гости да черпиш три дни за да ни умилостивиш евентуално!

Поздрави и безаварийна 2019г на всички!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zhelev_48 за Политрона не мога да споря тъй като нямам преки наблюдения! Но една от основните фунции на моторното масло е точно МИЕНЕТО на мотора. За това е и самото потъмняваме тъй като точно то задържа в себе си нагарите от експлозията в цилиндъра. Скапаното масло не съсипва мотора защото няма мазилни свойства, а защото точно тези нагари влизат навсякъде и се получава ефект на шкурката!

За свещите - Да толкова изкарват - 80-100к не само денсо, а и другите марки. Тук проблема идва от изхабяването на електрода намалянето силата на искрата което започва да води до неправилно изгаряне на горивото в цилиндъра ;) Колко пъти си ги свалял за да наместиш даденото разстояние от 1,1мм? Ще има хора които ще се вържат на приказските ти и после ще питат "ама що така гърми" като карат на газ:lol:

 В краина сметка това са консумативи които не струват кой знае колко че да е драма при смяната на 10/15/20к км

Редактирано от nork
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 54 минути, nork написа:

zhelev_48 за Политрона не мога да споря тъй като нямам преки наблюдения! Но една от основните фунции на моторното масло е точно МИЕНЕТО на мотора. За това е и самото потъмняваме тъй като точно то задържа в себе си нагарите от експлозията в цилиндъра. Скапаното масло не съсипва мотора защото няма мазилни свойства, а защото точно тези нагари влизат навсякъде и се получава ефект на шкурката!

За свещите - Да толкова изкарват - 80-100к не само денсо, а и другите марки. Тук проблема идва от изхабяването на електрода намалянето силата на искрата което започва да води до неправилно изгаряне на горивото в цилиндъра ;) Колко пъти си ги свалял за да наместиш даденото разстояние от 1,1мм? Ще има хора които ще се вържат на приказските ти и после ще питат "ама що така гърми" като карат на газ:lol:

 В краина сметка това са консумативи които не струват кой знае колко че да е драма при смяната на 10/15/20к км

Аз затова казах че карам само на газ,т.е няма нагар и сажди,когато го сменям маслото е бистро. Пропускаш този факт и обясненията за нагара е излишен. При карането на газ специалистите твърдят че обикновенно масло може да се подменя на 50Ккм.точно по тази причина,липсата на нагар. Имам една книга (няма я в мрежата) от двама доценти по ДВГ от ВМУ издадена 1980 г. които аргументирано доказват това. Специално за денсо никъде не е записано че периодично трябва да се проверява разстоянето не съм имал проблеми до 100Ккм.,за обикновенните да така е. Иначе" благодаря" за лекцията.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, zhelev_48 написа:

Краси съгласен съм с това което си написъл. Не искам никого да убеждавам относно 50Ккм и политрона. Всички ми се смеят и категорично заключват",нема такова животно".Подобна е и ситуацията със свещите,ползвам денсо вече на три мои коли. Доказано до 100Ккм се държат прекрасно,след това започва кола да пали трудно,дави се,като ги сваля няма никакъв елактрод. Значи работи. За казармата нищо особенно,просто в бутилките за поемане на отката при гаубицата  мазилната течност е спирт. Та думата ми беше че всичко може да бъде мазилна течност.За турбините на самолетите се използва олио от тиквени семки,защо не мие ясно,но явно има много добри мазилни свойства при големи скорости и температури.

Не е спирт. Тосол- руски военен антифриз,специално за откатни системи на оръдия. Спирта го пиеха.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желев,

с тези писаници на база съждения от 70-те и спомени от казармата, най-много да счупиш колата на някой клет съфорумник...

Колите в днешно време не са като гаубицата в поделението или военната техника, която е замислена да работи с "всякакви" течности...

За гумите даже не искам да коментирам... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Boyko23 написа:

Желев,

с тези писаници на база съждения от 70-те и спомени от казармата, най-много да счупиш колата на някой клет съфорумник...

Колите в днешно време не са като гаубицата в поделението или военната техника, която е замислена да работи с "всякакви" течности...

За гумите даже не искам да коментирам... 

Да,прав сте г-н  Петров, аз с моите съждения от 70г.си експлоатирам колата и е вече на 120Ккм. без никакви проблеми. За разлика че вие два пъти ми я ремонтирате с вашите "модерни"съждения ,така в сервиза че след месец се върнах пак за същото,но беше в гаранция,след като излезе от гаранция не да повторих тази грешка. Така както ми бяхте сменили филтър купе, но се оказа че моята кола няма такъв, но аз си го платих. Съветвахте ме да махна директното впръсване и да сложа обикновен инжекцион. За гумите си прав,защото никога не си карал с гуми произведени с голямо съдържание на естествен каучук. Вие сте представител на сервиз, консумативите са вашата храна,ами лъжете хората да си сменят маслата на 10Ккм, свещите на 2-3000 км. и т.н.  .Което няма нищо общо с науката,а само с рекламата на производителите. Сега се живее с рекламата,без да се търси науката,за съжаление. С излагането на моя опит(обоснован на науката) не задължавам никой да ме следва,както аз не следвам никой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/15/2019 at 3:17 PM, zhelev_48 said:

Да,прав сте г-н  Петров, аз с моите съждения от 70г.си експлоатирам колата и е вече на 120Ккм. без никакви проблеми. За разлика че вие два пъти ми я ремонтирате с вашите "модерни"съждения ,така в сервиза че след месец се върнах пак за същото,но беше в гаранция,след като излезе от гаранция не да повторих тази грешка. Така както ми бяхте сменили филтър купе, но се оказа че моята кола няма такъв, но аз си го платих. Съветвахте ме да махна директното впръсване и да сложа обикновен инжекцион. За гумите си прав,защото никога не си карал с гуми произведени с голямо съдържание на естествен каучук. Вие сте представител на сервиз, консумативите са вашата храна,ами лъжете хората да си сменят маслата на 10Ккм, свещите на 2-3000 км. и т.н.  .Което няма нищо общо с науката,а само с рекламата на производителите. Сега се живее с рекламата,без да се търси науката,за съжаление. С излагането на моя опит(обоснован на науката) не задължавам никой да ме следва,както аз не следвам никой.

Аз със сервиза нямам общо, така че е излишно да коментирам. Ако имате някакви претенции или е станала неволна грешка, може да заповядате и да си кажете лично какви са оплакванията (Н5 действително имаше версия с и без филтър-купе...).

Относно маслото и гумите се отказвам, защото е все едно да спориш на кулинарна тема с модерните в последно време слънцеяди.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се отклонихте от моята тема, какво й да е ... взех набелязания от мен Hover H5 има няколко кусури, но като цяло всичко е наред. Има една много дразнеща вибрация в скоростния лост и грозни звуци, след оглед се установи изгоряла мека връзка. Подменена е с нова и майстора ме засили, че трябва да се сменят тампоните на двигателя. Като цяло много ми хареса джипа, но леко се разочаровах ... ходих  в "auto +" казаха ми, че части за това чудо нямат ... и ми стана доста лошо.

Много бил бил благодарен ако получа помощ по въпроса с вибрациите и като цяло за лесния достъп до набор от части.

Благодарение на този форум се реших да си взема GW.

Вярвам, че ще получа адекватна помощ.

Благодаря предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...