kriss1 Публикувано 23 Декември, 2016 Share Публикувано 23 Декември, 2016 Колеги,надявам се някой да помогне,имам проблем с парното на GREAT WALL H5.Грее колко да не замръзнат стъклата и то най добре като е на място ,в движение темпераурата пада.Четох по руските сайтове ,че може да е от термостата и естествено го смених с нов ,само 10 лв му е цената,антифриза е в норма като количество ,а колата е на 25 000 км.Не знам дали всички са така ,но преди съм имал Витара ,карал съм Нива и др.коли имаха парно да изгориш,а тук грее него си.Колата държи 89 градуса и показва на уреда на таблото нормална температура.Надявам се някой по вещ или препатил във форума да даде съвет. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 23 Декември, 2016 Share Отговорено 23 Декември, 2016 Изобщо не духа или духа студено и на всички посоки ли е така Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 23 Декември, 2016 Автор Share Отговорено 23 Декември, 2016 За духане, духа(за парното става въпрос),клапите работят, защото мести потока според указаното място,но духа съвсем хладко,ако пък му е зададено в краката и в някоя друга посока ,долу е хладко а в другата си е студено Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 23 Декември, 2016 Share Отговорено 23 Декември, 2016 (Редактирано) Според моя "прозд" акъл не достига топъл антифриз до радиаторчено на парното. Възможни причини по сложност: 1.Въздух..обезвъздушаване от където ти скимне. От датчика на температурата и къде ли не. виж входовете на радиаторчето имат ли обезвъздушителни кранчета, ако- да, като на много коли действай... 2. Запушен радиатор...виж в нета ми е попадало как се промива ИСУЗО тропър същото е и при нас!!! Продухваш и нов антифри,. ако старият не е замърсен и се утай. Пробвай го във фризера поне --20 трябва да издържи. 3. Най- сложно самото радиаторче ??Много е сложно да се свали и дано не се стига до там. Почвай под ред на номерата.. и Дай после инфо и друг може да пати. ОООО пропуснах датчик за температурата на климатроника...да дава импулс, че вътре е поне 30 градуса и да не отваря някоя клапа дето насочва основният въздух през него и дели топло от студено. Примерно при мен почва да духа топло, като сложа температурата на 25...но не го закачам.Там трябва да се види..къде е тоя датчик.Дай го до края мисля 30 и няколко и пробвай....Виж устройството точно на тия клапи има го в техническото ръководство на снимките... Но почни под ред. При мен беше в клапите и в сервиза на Греата в Пловдив не им се занимаваше...това е много неблагодарна работа, но само показа къде са и ги пипнахме и те се закачиха. Успех...чакам резултата... Редактирано 23 Декември, 2016 от Kan4o Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 26 Декември, 2016 Автор Share Отговорено 26 Декември, 2016 Благодаря за съветите колега,щом имам време ще експериментирам и ще опиша резултата.Весели празници. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 30 Януари, 2017 Автор Share Отговорено 30 Януари, 2017 Поради много командировки темата поизостана.Смених термостата,оказа се напразно стария е на същите градуси като новия 88.С един китайски софтуер погледнахме колата поддържа 89 градуса ,а парното си е все така хладно.Все още съм на 28 000 км и ме съмнява запушването на радиатора да е от охлаждащата течност,тъй като е прилично жълта,не си е сменила цвета и не е помътняла,може нещо да има заводски дефект евентуално.Поогледах но не видях друга пробка освен тази на радиатора отдолу,и ми не е ясно как да стане обезвъздушаването за да го елиминирам и него като вариант.Моля за съвет от знаещите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 30 Януари, 2017 Share Отговорено 30 Януари, 2017 (Редактирано) Като завъртиш регулатора на парното за максимално топъл въздушен поток, върни една позиция назад и кажи как е? Редактирано 30 Януари, 2017 от Boyko23 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 30 Януари, 2017 Автор Share Отговорено 30 Януари, 2017 Ok,ще пробвам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 5 Февруари, 2017 Автор Share Отговорено 5 Февруари, 2017 Благодаря на колегата Бойко 23,оказа се прав.Като върна малко регулатора на парното и се засилва потока на въздуха и е по топъл,като го завъртя до краен предел,все едно че нещо затваря часто от притока,освем че се усеща като си сложиш ръката се чува и като разлика в шума който произтича . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 20 Октомври, 2017 Share Отговорено 20 Октомври, 2017 А топли ли силно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 18 Декември, 2017 Автор Share Отговорено 18 Декември, 2017 За сега не забелязвам кой знае каква топлина,може би искам прекалено много ,но имал съм Витара 1,6 16В и сега едно голфче и определено имат по добро парно от Ховъра.Ще изчакам по големи студове да видя как ще е ,тъй като дотук съм изпробвал смяна на термостата,обезвъздушаване по метода описан от колега тук,сега видях и нова тема за някакъв датчик и почистването му.Ще изпробвам и това и така докато или докарам топло или се откажа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss1 Отговорено 21 Декември, 2017 Автор Share Отговорено 21 Декември, 2017 Днес разглобих таблото и стигнах до сензора за температура в купето.Оказа се ,че вентилаторчето на сензора не работи,макар всичко да е чистичко като ново.Поръчах нов от вносителя ,но цената му е 61лв.Търсих в Алиекспрес и не намерих,ако някой знае по евтин вариант,моля да сподели.Утре след монтаж и проба ще споделя има ли ефект.До тук ,сменен термостат,обезвъздушаване на системата и допълване с антифриз ,проверка на вентилатора на парното и проверка на клапите,ако не е и този сензор ще си го карам като летна кола,а зимата с ватенка и ушанка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 21 Декември, 2017 Share Отговорено 21 Декември, 2017 това трябва да е проблема - то друго не е останало в твоя случай. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimir Balabanov Отговорено 27 Ноември, 2018 Share Отговорено 27 Ноември, 2018 Здравейте, аз също сега имам проблем с парното, Моля за съвети, та.... Според мене не ми работи сензора за температурата в купето, когато завъртя копчето до край си работи според мене добре, Но това само когато го завъртя докрай, а на 26 градуса си е направо студ в колата, Аз съм с климатроник, не с климатик, ако е от значение това. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikosh Отговорено 5 Май, 2020 Share Отговорено 5 Май, 2020 Здравейте знам че този пост е доста старичък,но искам да попитам как точно изглежда този сензор вентилатор на парното понеже мисля че имам същия проблем като на колегата по горе тази зима докато се возих със ховера и докато стоеше на Ауто парното всичко си бачкаше и изведнъж спря да духа,само когато е на мах копчето тогава духа а на суто неиска,та си помислих са не е този сензор Разгледах алиекспрес и се натъкнах на някакъв ще опитам да сложа снимка дали е това. Благодаря предварително. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мариян Отговорено 6 Май, 2020 Share Отговорено 6 Май, 2020 Колега това е дебитомер според мен и няма нищо общо с парното. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikosh Отговорено 6 Май, 2020 Share Отговорено 6 Май, 2020 Ок благодаря ;)) ако някой знае вътре този сензор как изгкежда да даде една снимка ше съм му благодарен Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelev_48 Отговорено 6 Май, 2020 Share Отговорено 6 Май, 2020 (Редактирано) Вторат снимка е реостата на печката. Прочети и това https://www.drive2.ru/l/520606112441958557/ А това е вентилатора със свален капак, там е и термодатчика ограденота са двата извода му. Редактирано 6 Май, 2020 от zhelev_48 корекция Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikosh Отговорено 9 Май, 2020 Share Отговорено 9 Май, 2020 Благодаря ти много за изчерпателния отговор ;)) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luko Отговорено 17 Февруари, 2021 Share Отговорено 17 Февруари, 2021 Има доста добри машини за промиване на радиото за парно,моя го карах на такива и сега е доста добре.Човека каза,че доста боклук е изкарал. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka75 Отговорено 11 Март, 2021 Share Отговорено 11 Март, 2021 А как се разглобява таблото? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 12 Март, 2021 Share Отговорено 12 Март, 2021 Преди 13 часа, Mitaka75 написа: А как се разглобява таблото? Защо ти е да го разглобяваш Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka75 Отговорено 15 Март, 2021 Share Отговорено 15 Март, 2021 Искам да сваля сд-то и горните въздуховоди че са счупени. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 16 Март, 2021 Share Отговорено 16 Март, 2021 (8) магнитола на андроид Ховер 5, установка - YouTube Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 16 Март, 2021 Share Отговорено 16 Март, 2021 (8) Магнитола Android на Great Wall Hover h5 установка и настройка - YouTube Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.