Jump to content
kriss1

Проблем с парно на H5

Recommended Posts

Колеги,надявам се някой да помогне,имам проблем с парното на GREAT WALL H5.Грее колко да не замръзнат стъклата и то най добре като е на място ,в движение темпераурата пада.Четох по руските сайтове ,че може да е от термостата и естествено го смених с нов ,само 10 лв му е цената,антифриза е в норма като количество ,а колата е на 25 000 км.Не знам дали всички са така ,но преди съм имал Витара ,карал съм Нива и др.коли имаха парно да изгориш,а тук грее него си.Колата държи 89 градуса и показва на уреда на таблото  нормална температура.Надявам се някой по вещ или препатил във форума да даде съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не духа или духа студено и на всички посоки ли е така???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За духане, духа(за парното става въпрос),клапите работят, защото мести потока според указаното място,но духа съвсем хладко,ако пък му е зададено в краката и в някоя друга посока ,долу е хладко а в другата си е студено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моя "прозд" акъл не достига топъл антифриз до радиаторчено на парното. Възможни причини по сложност:

1.Въздух..обезвъздушаване от където ти скимне. От датчика на температурата и къде ли не. виж входовете на радиаторчето имат ли обезвъздушителни кранчета, ако- да, като на много коли действай...

2. Запушен радиатор...виж в нета ми е попадало как се промива ИСУЗО тропър същото е и при нас!!! Продухваш и нов антифри,. ако старият не е замърсен и се утай. Пробвай го във фризера поне --20 трябва да издържи.

3. Най- сложно самото радиаторче :huh:??Много е сложно да се свали и дано не се стига до там.

Почвай под ред на номерата.. и Дай после инфо и друг може да пати.

ОООО пропуснах датчик за температурата  на климатроника...да дава импулс, че вътре е поне 30 градуса и да не отваря някоя клапа дето насочва основният въздух през него и дели топло от студено. Примерно при мен почва да духа топло, като сложа температурата на 25...но не го закачам.Там трябва да се види..къде е тоя датчик.Дай го до края мисля 30 и няколко и пробвай....Виж устройството точно на тия клапи има го в техническото ръководство на снимките...

Но почни под ред. При мен беше в клапите и в сервиза на Греата в Пловдив не им се занимаваше...това е много неблагодарна работа, но само показа къде са и ги пипнахме и те се закачиха.

Успех...чакам резултата...

Редактирано от Kan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите колега,щом имам време ще експериментирам и ще опиша резултата.Весели празници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради много командировки темата поизостана.Смених термостата,оказа се напразно стария е на същите градуси като новия 88.С един китайски софтуер погледнахме колата поддържа 89 градуса ,а парното си е все така хладно.Все още съм на 28 000 км и ме съмнява запушването на радиатора да е от охлаждащата течност,тъй като е прилично жълта,не си е сменила цвета и не е помътняла,може нещо да има заводски дефект евентуално.Поогледах но не видях друга пробка освен тази на радиатора отдолу,и ми не е ясно как да стане обезвъздушаването за да го елиминирам и него като вариант.Моля за съвет от знаещите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като завъртиш регулатора на парното за максимално топъл въздушен поток, върни една позиция назад и кажи как е?  ;)

Редактирано от Boyko23

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата Бойко 23,оказа се прав.Като върна малко регулатора на парното и се засилва потока на въздуха и е по топъл,като го завъртя до краен предел,все едно че нещо затваря часто от притока,освем че се усеща като си сложиш ръката се чува и като разлика в шума който произтича .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега не забелязвам кой знае каква топлина,може би искам прекалено много ,но имал съм Витара 1,6 16В и сега едно голфче и определено имат по добро парно от Ховъра.Ще изчакам по големи студове да видя как ще е ,тъй като дотук съм изпробвал смяна на термостата,обезвъздушаване по метода описан от колега тук,сега видях и нова тема за някакъв датчик и почистването му.Ще изпробвам и това и така докато или докарам топло или се откажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разглобих таблото и стигнах до сензора за температура в купето.Оказа се ,че вентилаторчето на сензора не работи,макар всичко да е чистичко като ново.Поръчах нов от вносителя ,но цената му е 61лв.Търсих в Алиекспрес и не намерих,ако някой знае по евтин вариант,моля да сподели.Утре след монтаж и проба ще споделя има ли ефект.До тук ,сменен термостат,обезвъздушаване на системата и допълване с антифриз ,проверка на вентилатора на парното и проверка на клапите,ако не е и този сензор ще си го карам като летна кола,а зимата с ватенка и ушанка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това трябва да е проблема - то друго не е останало в твоя случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×