Jump to content
kriss1

Проблем с парно на H5

Recommended Posts

Колеги,надявам се някой да помогне,имам проблем с парното на GREAT WALL H5.Грее колко да не замръзнат стъклата и то най добре като е на място ,в движение темпераурата пада.Четох по руските сайтове ,че може да е от термостата и естествено го смених с нов ,само 10 лв му е цената,антифриза е в норма като количество ,а колата е на 25 000 км.Не знам дали всички са така ,но преди съм имал Витара ,карал съм Нива и др.коли имаха парно да изгориш,а тук грее него си.Колата държи 89 градуса и показва на уреда на таблото  нормална температура.Надявам се някой по вещ или препатил във форума да даде съвет.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изобщо не духа или духа студено и на всички посоки ли е така???

Share this post


Link to post
Share on other sites

За духане, духа(за парното става въпрос),клапите работят, защото мести потока според указаното място,но духа съвсем хладко,ако пък му е зададено в краката и в някоя друга посока ,долу е хладко а в другата си е студено

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според моя "прозд" акъл не достига топъл антифриз до радиаторчено на парното. Възможни причини по сложност:

1.Въздух..обезвъздушаване от където ти скимне. От датчика на температурата и къде ли не. виж входовете на радиаторчето имат ли обезвъздушителни кранчета, ако- да, като на много коли действай...

2. Запушен радиатор...виж в нета ми е попадало как се промива ИСУЗО тропър същото е и при нас!!! Продухваш и нов антифри,. ако старият не е замърсен и се утай. Пробвай го във фризера поне --20 трябва да издържи.

3. Най- сложно самото радиаторче :huh:??Много е сложно да се свали и дано не се стига до там.

Почвай под ред на номерата.. и Дай после инфо и друг може да пати.

ОООО пропуснах датчик за температурата  на климатроника...да дава импулс, че вътре е поне 30 градуса и да не отваря някоя клапа дето насочва основният въздух през него и дели топло от студено. Примерно при мен почва да духа топло, като сложа температурата на 25...но не го закачам.Там трябва да се види..къде е тоя датчик.Дай го до края мисля 30 и няколко и пробвай....Виж устройството точно на тия клапи има го в техническото ръководство на снимките...

Но почни под ред. При мен беше в клапите и в сервиза на Греата в Пловдив не им се занимаваше...това е много неблагодарна работа, но само показа къде са и ги пипнахме и те се закачиха.

Успех...чакам резултата...

Edited by Kan4o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за съветите колега,щом имам време ще експериментирам и ще опиша резултата.Весели празници.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поради много командировки темата поизостана.Смених термостата,оказа се напразно стария е на същите градуси като новия 88.С един китайски софтуер погледнахме колата поддържа 89 градуса ,а парното си е все така хладно.Все още съм на 28 000 км и ме съмнява запушването на радиатора да е от охлаждащата течност,тъй като е прилично жълта,не си е сменила цвета и не е помътняла,може нещо да има заводски дефект евентуално.Поогледах но не видях друга пробка освен тази на радиатора отдолу,и ми не е ясно как да стане обезвъздушаването за да го елиминирам и него като вариант.Моля за съвет от знаещите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като завъртиш регулатора на парното за максимално топъл въздушен поток, върни една позиция назад и кажи как е?  ;)

Edited by Boyko23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря на колегата Бойко 23,оказа се прав.Като върна малко регулатора на парното и се засилва потока на въздуха и е по топъл,като го завъртя до краен предел,все едно че нещо затваря часто от притока,освем че се усеща като си сложиш ръката се чува и като разлика в шума който произтича .

Share this post


Link to post
Share on other sites

За сега не забелязвам кой знае каква топлина,може би искам прекалено много ,но имал съм Витара 1,6 16В и сега едно голфче и определено имат по добро парно от Ховъра.Ще изчакам по големи студове да видя как ще е ,тъй като дотук съм изпробвал смяна на термостата,обезвъздушаване по метода описан от колега тук,сега видях и нова тема за някакъв датчик и почистването му.Ще изпробвам и това и така докато или докарам топло или се откажа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес разглобих таблото и стигнах до сензора за температура в купето.Оказа се ,че вентилаторчето на сензора не работи,макар всичко да е чистичко като ново.Поръчах нов от вносителя ,но цената му е 61лв.Търсих в Алиекспрес и не намерих,ако някой знае по евтин вариант,моля да сподели.Утре след монтаж и проба ще споделя има ли ефект.До тук ,сменен термостат,обезвъздушаване на системата и допълване с антифриз ,проверка на вентилатора на парното и проверка на клапите,ако не е и този сензор ще си го карам като летна кола,а зимата с ватенка и ушанка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

това трябва да е проблема - то друго не е останало в твоя случай.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

аз също сега имам проблем с парното,

Моля за съвети,

та....

Според мене не ми работи сензора за температурата в купето, когато завъртя копчето до край си работи според мене добре, 

Но това само когато го завъртя докрай, а на 26 градуса си е направо студ в колата,

Аз съм с климатроник, не с климатик, ако е от значение това.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...