radioworld Отговорено 17 Януари, 2017 Share Отговорено 17 Януари, 2017 Здравейте ! Аз съм един от първите "форумци" който много време не се беше появявал тук. Дано не са ме изключили за несериозност . Реших да видя какво става във форума, защото скоро попаднах на едно изказване за китайските "таралясници" както беше наречен Н5...и много се натварих. Само да кажа, че моят стана вече на 5 год. и 115000 км. и не мога да се оплача. Не съжалявам за избора, даже обмислям да го сменя със същия нов. Единственото е, че не мога да намеря ниво star. Останали са само one. Но на всички хейтъри искам да им пратя поздрави и да им пожелая да съберат пари и да си купят Н5.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 18 Януари, 2017 Share Отговорено 18 Януари, 2017 Виж това: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21461140190406113&slink=1agx0i Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 28 Януари, 2017 Автор Share Отговорено 28 Януари, 2017 (Редактирано) Тънкия момент при обтегача е самото свиване. Много бавно и чоглаво нещо е. Аз започнах да го свивам още в началото на ремонта и към края беше останало още около 2мм. Усилието е много малко. Приложиш повечко сила "оно си заминава без да каже нищо", и докато ремъка в началото се държи прилично, заради натягането на ръка, то като се поопъне ремъка, след някой и друг километър, като се понагрее и няма кой да го опъне /обтегача е свършил/ то въпрос на късмет е дали ще се придвижиш и на километър още. Скоростта на прибиране, мисля беше от порядъка на 2мм. на час. В същото време, при дефектовката трябва да се обърне внимание на състоянието на стеблото и луфтовете около него. Ако стеблото е корозирало в частта си извън обтегача, то няма смисъл изобщо да го прибирате, тъй като ако почистите корозията, ще намалите диаметъра му, а това от своя страна ще доведе поява на луфт или на увеличаването на съществуващия такъв. Ако не почистите корозията - още по-зле. Луфт всъщност не трябва да има - вибрациите на ремъка, предадени от обтягащата ролка към стеблото на обтегача, за кратко време увеличават луфта в геометрична прогресия. уууууу много дълго излезе.... а дефектовката му е за 5 минути. п.с. Нашия обтегач е затворена система /не използва налягането на двигателното масло, както е да речем при Х-трейл на Нисан/ и мисля, че като такъв има доста сериозен ресурс, далеч повече от живота на един ремък, но това зависи от състоянието при огледа и желанията на собственика. Моя /да чукна на дърво/ не напомня за себе си. Редактирано 28 Януари, 2017 от JI_GIT Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geoponos Отговорено 10 Март, 2017 Share Отговорено 10 Март, 2017 (Редактирано) Здравейте, имам от 5 месеца Wingle 3 / 2012 година с двигател 2.4 газ/бензин 93 киловата и вероятно 126 коня, така поне го сметнах. Обадих се в сервиза на грейт уол да попитам за двата ремъка и ми казаха едни цени за комплекта, по високи от тези на Фрилендъра 2, който обслужих преди месец. Обръщам се към вас за помощ да ми кажете какво и от къде да търся. Нямам идея каква е номерацията на ремъците, нито на ролките, нито на помпата. Автомобила ми е на 151 000 км, в сервизната му книжка е сменяно на 96 000 км, така че вероятно съм точно за смяна. Нуждая се спешно от компетентен отговор, благодаря ви. Редактирано 10 Март, 2017 от Geoponos Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 17 Март, 2017 Автор Share Отговорено 17 Март, 2017 при моята смяна всичко беше изложено, заедно със снимки, на които се виждат номерата на всички ремъци и ролки. По тях /номерата/ в кой да е магазин можеш да потърсиш взаимозаменяеми аналози от други производители. Това, ако нещо не харесаш марката. При мен всичко върви вече над 8к км. и нямам ядове. Скоро и комплект за съединител ще поместя - преди два дни го сложих и още го тествам. Не ги слушай тия от сервиза - за обслужването на 90к км ми поискаха около1200лв. Без труда излезе около 400... Комплекта за съединителя - малко под 350, но там имаше и допълнителни разходи за маншоните на скоростния лост. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 6 Май, 2017 Share Отговорено 6 Май, 2017 Добавям и тук снимка на анр. ремък голям, че търгашите се правят на изтръпнали като има кажеш номера 124хх29 Това е номера на DAYKO 94463 На снимката е GATES Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan T Отговорено 12 Май, 2017 Share Отговорено 12 Май, 2017 Браво колега Ji_GIT,наистина си със сръчни ръце.Аз преди година не посмях да го направя,а се доверих на доверен майстор.Всички ремъци,ролки,успокоител и водна помпа+работа ми излезе 600лв.Добра цена и 90к км спокойствие.Поздравления за добре илюстрираната тема. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 26 Май, 2017 Share Отговорено 26 Май, 2017 От завода,магазина дават на вложения ангренажен ремък 90 000км.А като купиш от някакъв магазин,някакъв ремък,,,,,,пак ли се доверяваме за толкова пробег,че във всеки магазин като питам ,отговарят различно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 26 Май, 2017 Share Отговорено 26 Май, 2017 Just now, snipi said: От завода,магазина дават на вложения ангренажен ремък 90 000км.А като купиш от някакъв магазин,някакъв ремък,,,,,,пак ли се доверяваме за толкова пробег,че във всеки магазин като питам ,отговарят различно. пп Моят на Вола е Паургрип Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 27 Май, 2017 Share Отговорено 27 Май, 2017 19 hours ago, snipi said: От завода,магазина дават на вложения ангренажен ремък 90 000км.А като купиш от някакъв магазин,някакъв ремък,,,,,,пак ли се доверяваме за толкова пробег,че във всеки магазин като питам ,отговарят различно. Дали от завода или от магазина ремъка е един и същ. Кого ще слушаш си е твой избор, разликата в каталозите е 10к км като всички се въртят 90 -100к. Това дали може да изкара 150-180к самият ремък е съвсем друга бира. Който има желание да си направи мотора на салата да пробва. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 29 Май, 2017 Share Отговорено 29 Май, 2017 On 27.05.2017 г. at 1:42 PM, nork said: Дали от завода или от магазина ремъка е един и същ. Кого ще слушаш си е твой избор, разликата в каталозите е 10к км като всички се въртят 90 -100к. Това дали може да изкара 150-180к самият ремък е съвсем друга бира. Който има желание да си направи мотора на салата да пробва. ОК мерси. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 16 Юни, 2017 Share Отговорено 16 Юни, 2017 Прочетох темата от край до край,че ми предстои смяна ангренаж. За двата ангренаж и ремък с и две от ролките всичко е ясно,каталог и номера и марка по избор.За третата ролка обаче не намирам инфо,номер нещо и производител.Някой да подскаже моля. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nork Отговорено 16 Юни, 2017 Share Отговорено 16 Юни, 2017 3 hours ago, snipi said: Прочетох темата от край до край,че ми предстои смяна ангренаж. За двата ангренаж и ремък с и две от ролките всичко е ясно,каталог и номера и марка по избор.За третата ролка обаче не намирам инфо,номер нещо и производител.Някой да подскаже моля. Погледни и в моята тема съм писал всички номера или съм снимал Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 16 Юни, 2017 Share Отговорено 16 Юни, 2017 При мен ролката за малкия ремък беше в комплект с ремъка в една опаковка - DAYCO. От целия комплект най-скъпото е хидравличния обтегач на ролката на големия ремък следвана от водната помпа.Всичко останало е колкото тях по спомени. Има ограничение за качване на снимки тук и не мога да кача цялото инфо,но ако дадеш мейл или вайбър ще ти изпратя снимки на опаковките направо. Не забравяй да си подготвиш 7л антифриз за после. Поздрави, Красимир 0888 55 68 61 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 8 Юли, 2017 Share Отговорено 8 Юли, 2017 Защо 7 л антифриз...даже и да смениш водната помпа тя е към 80 лева от нея се губи към 1 л. антифриз... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimirr Отговорено 9 Юли, 2017 Share Отговорено 9 Юли, 2017 Свалих и металната тръба след водната помпа която минава под колекторите защото имаше пукнато на кривката и беше за ремонт. Тази тръба е язва в системата на автомобила така , че не е зле да се преглежда периодично. Когато протече антифриза се вижда само на пластмасовата кора под двигателя и капки по генератора. Иначе колекторите го изпаряват и не се усеща. Не се хващайте да разглобявате колекторите + "половината двигател" както описват руснаците защото ще намразите колата. Аз направих лесна и елементарна доработка и стана перфектно и лесно за обслужване без да се разглобява нищо по двигателя. Пуснах въздух и изпразних максимално системата през всички възможни отвори. След монтаж системата събра в едно с разширителния съд 6,7л. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 11 Октомври, 2017 Share Отговорено 11 Октомври, 2017 ето и от мен комплект ангренажен кит на INA -три ролки малък и голям ремък и хидравличен обтегач........малкия ремък и неговата ролка са комплект.........обща сума малко под 340 лв..... мотор- 2.4- 2008г Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 20 Октомври, 2017 Share Отговорено 20 Октомври, 2017 От къде го купи,адрес,тел нещо,каквото имаш. Мерси. това Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 20 Октомври, 2017 Share Отговорено 20 Октомври, 2017 6 minutes ago, snipi said: От къде го купи,адрес,тел нещо,каквото имаш. Мерси. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 20 Октомври, 2017 Share Отговорено 20 Октомври, 2017 (Редактирано) Комплект ,цена -320-350 лева има го в наличност Редактирано 11 Февруари, 2019 от Явор Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Явор Отговорено 11 Февруари, 2019 Share Отговорено 11 Февруари, 2019 (Редактирано) при неясности цитирайте номерата на частите от предните снимки , в цената влиза и хидравличния обтегач Редактирано 11 Февруари, 2019 от Явор Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Свилен Отговорено 9 Март, 2019 Share Отговорено 9 Март, 2019 Аз си поръчах ето този комплект на ремъци и ролки:https://www.aliexpress.com/item/TIMING-KIT-GWM-V240-GREAT-WALL-HOVER-CUV-HAVAL-H3-H5-PAJERO-OUTLANDER-BRILLIANCE-2/32778499450.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.19394c4dbQOYSN Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 9 Март, 2019 Share Отговорено 9 Март, 2019 Приготви се да го освободиш от митницата. Виж дали идва с DHL или с китайските пощи. Ако е с DHL ще го спрат на митницата на летището, а там не можеш лично да го освободиш, трябва да те представлява някой ( DHL или някоя от другите фирми там ) като си сметни мито, ддс и страничните такси за представителя. Ако е с китайски пощи на митницата на гарата ще иде, там е лесно. А може и да не го спрат, но е малък шанса Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Свилен Отговорено 10 Март, 2019 Share Отговорено 10 Март, 2019 (Редактирано) На 9.03.2019 г. at 10:30, vencibull написа: Приготви се да го освободиш от митницата. Виж дали идва с DHL или с китайските пощи. Ако е с DHL ще го спрат на митницата на летището, а там не можеш лично да го освободиш, трябва да те представлява някой ( DHL или някоя от другите фирми там ) като си сметни мито, ддс и страничните такси за представителя. Ако е с китайски пощи на митницата на гарата ще иде, там е лесно. А може и да не го спрат, но е малък шанса Звучи много страшно и опасно, но все пак предпочитам интернет пазаруването, защото е единственият свободен пазар у нашата страна. Надхвърлил съм 20 страници с покупки от Алиекспрес и понеже не ставам за свободен търгаш, не съм започнал да продавам неща от там, на двойна цена тук, понеже съм бил и патриот. Интернет е за всички, магазинът на улицата - за добре опсувани и бити, задължени да дават парите си комуто си трябва. Да си живи и здрави китайците! Редактирано 10 Март, 2019 от Свилен Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 11 Март, 2019 Share Отговорено 11 Март, 2019 Що така със сарказъм подхождаш, просто споделям мнение и опит Аз от алито патя 2 пъти вече - една пратка не ми я освободиха изобщо от митницата, защото мръсния китаец не ми прати един формуляр, а от алиекспрес след това решиха диспута в негова полза, та олекнах със 100 долара, другия път поръчах за колега от форума нещо за стотина лева, докато го освободя от митницата беше 260 ( нямах издаден ЕОРИ номер ) и само магазинажа беше към 80лв. Иначе за малки боклучета до към 20-30 долара или пратки които се изпращат от европейски складове - алито е ненадминат сайт. Аз лично вече нищо над 30$ не поръчвам от там. Поздрави 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.