Jump to content

смяна ангренажен ремък


JI_GIT

Recommended Posts

Здравейте ! Аз съм един от първите "форумци" който много време не се беше появявал тук. Дано не са ме изключили за несериозност :). Реших да видя какво става във форума, защото скоро попаднах на едно изказване за китайските "таралясници" както беше наречен Н5...и много се натварих. Само да кажа, че моят стана вече на 5 год. и 115000 км. и не мога да се оплача. Не съжалявам за избора, даже обмислям да го сменя със същия нов. Единственото е, че не мога да намеря ниво star. Останали са само one. Но на всички хейтъри искам да им пратя поздрави и да им пожелая да съберат пари и да си купят Н5....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Тънкия момент при обтегача е самото свиване. Много бавно и чоглаво нещо е. Аз започнах да го свивам още в началото на ремонта и към края беше останало още около 2мм. Усилието е много малко. Приложиш повечко сила "оно си заминава без да каже нищо", и докато ремъка в началото се държи прилично, заради натягането на ръка, то като се поопъне ремъка, след някой и друг километър, като се понагрее и няма кой да го опъне /обтегача е свършил/ то въпрос на късмет е дали ще се придвижиш и на километър още. Скоростта на прибиране, мисля беше от порядъка на 2мм. на час. В същото време, при дефектовката трябва да се обърне внимание на състоянието на стеблото и луфтовете около него. Ако стеблото е корозирало в частта си извън обтегача, то няма смисъл изобщо да го прибирате, тъй като ако почистите корозията, ще намалите диаметъра му, а това от своя страна ще доведе поява на луфт или на увеличаването на съществуващия такъв. Ако не почистите корозията - още по-зле. Луфт всъщност не трябва да има - вибрациите на ремъка, предадени от обтягащата ролка към стеблото на обтегача, за кратко време увеличават луфта в геометрична прогресия.

уууууу много дълго излезе.... а дефектовката му е за 5 минути.

 

п.с. Нашия обтегач е затворена система /не използва налягането на двигателното масло, както е да речем при Х-трейл на Нисан/ и мисля, че като такъв има доста сериозен ресурс, далеч повече от живота на един ремък, но това зависи от състоянието при огледа и желанията на собственика. Моя /да чукна на дърво/ не напомня за себе си.

Редактирано от JI_GIT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, имам от 5 месеца Wingle 3 / 2012 година с двигател 2.4 газ/бензин 93 киловата и вероятно 126 коня, така поне го сметнах. Обадих се в сервиза на грейт уол  да попитам за двата ремъка и ми казаха едни цени за комплекта, по високи от тези на Фрилендъра 2, който обслужих преди месец. Обръщам се към вас за помощ да ми кажете какво и от къде да търся. Нямам идея каква е номерацията на ремъците, нито на ролките, нито на помпата. Автомобила ми е на 151 000 км, в сервизната му книжка е сменяно на 96 000 км, така че вероятно съм точно за смяна.

Нуждая се спешно от компетентен отговор, благодаря ви.

Редактирано от Geoponos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при моята смяна всичко беше изложено, заедно със снимки, на които се виждат номерата на всички ремъци и ролки. По тях /номерата/ в кой да е магазин можеш да потърсиш взаимозаменяеми аналози от други производители. Това, ако нещо не харесаш марката. При мен всичко върви вече над 8к км. и нямам ядове. Скоро и комплект за съединител ще поместя - преди два дни го сложих и още го тествам. Не ги слушай тия от сервиза - за обслужването на 90к км ми поискаха около1200лв. Без труда излезе около 400... Комплекта за съединителя - малко под 350, но там имаше и допълнителни разходи за маншоните на скоростния лост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Добавям и тук снимка на анр. ремък голям, че търгашите се правят на изтръпнали като има кажеш номера 124хх29

Това  е номера на DAYKO 94463

На снимката е GATES

 

20170504_150916.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега Ji_GIT,наистина си със сръчни ръце.Аз преди година не посмях да го направя,а се доверих на доверен майстор.Всички ремъци,ролки,успокоител и водна помпа+работа ми излезе 600лв.Добра цена и 90к км спокойствие.Поздравления за добре илюстрираната тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

От завода,магазина дават на вложения ангренажен ремък 90 000км.А като купиш от някакъв магазин,някакъв ремък,,,,,,пак ли се доверяваме за толкова пробег,че във всеки магазин като питам ,отговарят различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, snipi said:

От завода,магазина дават на вложения ангренажен ремък 90 000км.А като купиш от някакъв магазин,някакъв ремък,,,,,,пак ли се доверяваме за толкова пробег,че във всеки магазин като питам ,отговарят различно.

пп Моят на Вола е Паургрип

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, snipi said:

От завода,магазина дават на вложения ангренажен ремък 90 000км.А като купиш от някакъв магазин,някакъв ремък,,,,,,пак ли се доверяваме за толкова пробег,че във всеки магазин като питам ,отговарят различно.

Дали от завода или от магазина ремъка е един и същ. Кого ще слушаш си е твой избор, разликата в каталозите е 10к км като всички се въртят 90 -100к. Това дали може да изкара 150-180к самият ремък е съвсем друга бира. Който има желание да си направи мотора на салата да пробва.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 27.05.2017 г. at 1:42 PM, nork said:

Дали от завода или от магазина ремъка е един и същ. Кого ще слушаш си е твой избор, разликата в каталозите е 10к км като всички се въртят 90 -100к. Това дали може да изкара 150-180к самият ремък е съвсем друга бира. Който има желание да си направи мотора на салата да пробва.

 

ОК мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Прочетох темата от край до край,че ми предстои смяна ангренаж. За двата ангренаж и ремък с и две от ролките всичко е ясно,каталог и номера и марка по избор.За третата ролка обаче не намирам инфо,номер нещо и производител.Някой да подскаже моля.        

                                                                                                                                                                                                   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, snipi said:

Прочетох темата от край до край,че ми предстои смяна ангренаж. За двата ангренаж и ремък с и две от ролките всичко е ясно,каталог и номера и марка по избор.За третата ролка обаче не намирам инфо,номер нещо и производител.Някой да подскаже моля.        

                                                                                                                                                                                                   

Погледни и в моята тема съм писал всички номера или съм снимал

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ролката за малкия ремък беше в комплект с ремъка в една опаковка - DAYCO.

От целия комплект най-скъпото е хидравличния обтегач на ролката на големия ремък следвана от водната помпа.Всичко останало е колкото тях по спомени.

Има ограничение за качване на снимки тук и не мога да кача цялото инфо,но ако дадеш мейл или вайбър ще ти изпратя снимки на опаковките направо. 

Не забравяй да си подготвиш 7л антифриз за после.

Поздрави,

Красимир

0888 55 68 61

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Свалих и металната тръба след водната помпа която минава под колекторите защото имаше пукнато на кривката и беше за ремонт.

Тази тръба е язва в системата на автомобила така , че не е зле да се преглежда периодично.

Когато протече антифриза се вижда само на пластмасовата кора под двигателя и капки по генератора.

Иначе колекторите го изпаряват и не се усеща.

Не се хващайте да разглобявате колекторите + "половината двигател" както описват руснаците защото ще намразите колата.

Аз направих лесна и елементарна доработка и стана перфектно и лесно за обслужване без да се разглобява нищо по двигателя.

Пуснах въздух и изпразних максимално системата през всички възможни отвори.

След монтаж системата събра в едно с разширителния съд 6,7л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

ето и от мен комплект ангренажен кит на INA  -три ролки  малък и голям ремък и хидравличен обтегач........малкия ремък и неговата ролка са комплект.........обща сума малко под  340 лв..... мотор- 2.4-  2008г

IMG_20171002_092006.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

при неясности  цитирайте номерата на частите от предните снимки , в цената влиза и хидравличния обтегач

Редактирано от Явор
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приготви се да го освободиш от митницата. Виж дали идва с DHL или с китайските пощи. Ако е с DHL ще го спрат на митницата на летището, а там не можеш лично да го освободиш, трябва да те представлява някой ( DHL или някоя от другите фирми там ) като си сметни мито, ддс и страничните такси за представителя. Ако е с китайски пощи на митницата на гарата ще иде, там е лесно. 

А може и да не го спрат, но е малък шанса :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.03.2019 г. at 10:30, vencibull написа:

Приготви се да го освободиш от митницата. Виж дали идва с DHL или с китайските пощи. Ако е с DHL ще го спрат на митницата на летището, а там не можеш лично да го освободиш, трябва да те представлява някой ( DHL или някоя от другите фирми там ) като си сметни мито, ддс и страничните такси за представителя. Ако е с китайски пощи на митницата на гарата ще иде, там е лесно. 

А може и да не го спрат, но е малък шанса :)

Звучи много страшно и опасно, но все пак предпочитам интернет пазаруването, защото е единственият свободен пазар у нашата страна. Надхвърлил съм 20 страници с покупки от Алиекспрес и понеже не ставам за свободен търгаш, не съм започнал да продавам неща от там, на двойна цена тук, понеже съм бил и патриот. Интернет е за всички, магазинът на улицата - за добре опсувани и бити, задължени да дават парите си комуто си трябва. Да си живи и здрави китайците!
 

Редактирано от Свилен
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що така със сарказъм подхождаш, просто споделям мнение и опит :)Аз от алито патя 2 пъти вече - една пратка не ми я освободиха изобщо от митницата, защото мръсния китаец не ми прати един формуляр, а от алиекспрес след това решиха диспута в негова полза, та олекнах със 100 долара, другия път поръчах за колега от форума нещо за стотина лева, докато го освободя от митницата беше 260 ( нямах издаден ЕОРИ номер ) и само магазинажа беше към 80лв. Иначе за малки боклучета до към 20-30 долара или пратки които се изпращат от европейски складове - алито е ненадминат сайт. Аз лично вече нищо над 30$ не поръчвам от там.


Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...