poroinik Отговорено 23 Декември, 2011 Автор Share Отговорено 23 Декември, 2011 Ще ги пробвам пред блока. Относно течните вериги - дали КАТ ги признават? Питам, защото сега примерно Пампорово и Рожен са затворени от КАТ и пускат само с вериги. Дали пред тях ще мине, че имаш течни вериги? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
бат'Бойко Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 Ще ги пробвам пред блока. Относно течните вериги - дали КАТ ги признават? Питам, защото сега примерно Пампорово и Рожен са затворени от КАТ и пускат само с вериги. Дали пред тях ще мине, че имаш течни вериги? НЕ! Казвам го от опит. Защото течните са ''нетрайни''не е ясно колко ще стоят и кога ще изчезнат съвсем. Ма иначе вършат чудесна работа като допълнение не им разчитай но ако ги имаш е много по-добре особено в планината!!! По завоите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 23 Декември, 2011 Share Отговорено 23 Декември, 2011 точно така! off-topic: при висока скорост и верижните не издържат много Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 28 Декември, 2011 Автор Share Отговорено 28 Декември, 2011 Въпреки лошото време в събота тръгнахме към Смолян. До Асеновград пътя беше перфектен - сух и без лед. На няколко места само имаше мокри участъци (главно след тунела). По препоръка на Митвас вече трябва да вдигам и до 5к оборота за по няколко минути - е, не ги стигнах чак 5к, защото със 160 км/ч съм под тези обороти. Не обичам високите скорости, затова си позволих да карам така само около минута-две. След Асеновград пътя беше мокър, но до асфалт - и така чак до Чепеларе. След това имаше и заснежени/заледени участъци. Чувствах колата стабилна и на доста места задминавах без проблем. На едно място леко ми поднесе на слизане към Смолян, но то беше остър завой след спускане, в който влязох с повече скорост, а и имаше образуван коловоз, та поднасянето беше докато влезне в коловоза и то с не повече от 20 см. Кварталните улици в града са стръмни, заледени и с образувани коловози. С премерена газ и без резки движения нямах никакви проблеми. В заключение мога да кажа, че за мен гумите са много добри. Като добавим и факта, че няма да се налага да ги сменям всеки сезон определено засега това е моят избор. Това е лично мнение, а и неведнъж съм казвал, че при такива тежки условия на първо място за мен е какви решения взимам и как карам колата, а след това идват всички системи, гуми и т.н. Ето ви и една снимка. Мръсни, снежни, но вървим напред Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 28 Декември, 2011 Share Отговорено 28 Декември, 2011 Супер за гумите, снимката също е много готина! Между другото предполагам знаеш, че и на по-ниски предавки можеш да вдигаш 5000 оборота В местности със завои където ти трябва повече динамика при изпреварвания, понастъпвай я и на 3та до 5000, след като е добре за разработването на двигателя. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 28 Декември, 2011 Автор Share Отговорено 28 Декември, 2011 Жал ми е да го мъча добичето, но явно ще трябва. А и то хубаво динамика, ама на 5к оборота вече е далеч от макс мощност и МВМ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 28 Декември, 2011 Share Отговорено 28 Декември, 2011 Ха, за бензиновите двигатели живота започва при 5000 оборота бе! За Great Wall 1.5 двигателя не мога да намеря дино графика (между другото ако си съгласен по-натам като се разработи добре на 15-20 хиляди двигателя може да спонсорирам един дино тест и да публикуваме резултати за всички). Но за Toyota Corolla 1.5 VVT-i, който е горе долу еквивалентен, максималният въртящ момент се достига при 4200 об/м, а максималната мощност при 6000. Ти казваше, че преди си карал стар дизел - при дизелите нещата са съвсем различни, били те с компресор или без. До сега не съм карал бензин, който да не обича да е в обороти - обикновено полудяват от 4500-5000 нагоре. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 28 Декември, 2011 Share Отговорено 28 Декември, 2011 Бензиновия двигател,започва т.нар. "работа" след 4000 оборота.Дизела е друго нещо...Не се страхувай да я гърчиш,няма да се разсърди,а и сега е по-зле,като я караш в ниски обороти,след време ще се задръсти (в кръга на шегата) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragozow Отговорено 28 Декември, 2011 Share Отговорено 28 Декември, 2011 Към собственика: Колега, каква ти е била предишната кола? Питам защото съм се навил да си продам моята и да купя един Voleex, чудех се как ти се струва спрямо предишната. Даже уговорих тестдрайв догодина, колата съм я виждал/пипал на автосалона в Интер експо центъра лятото. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 28 Декември, 2011 Share Отговорено 28 Декември, 2011 Колега, аз съм се качвал и в Шкода и в Дачия и във Волекс. Шкодата като че ли е по-широка от рендака. Дачията определено е най-широка и висока вътре, ама и волекса не е чак толкова малък. Качи се в него, покарай го, слез и се качи 3-4 пъти и ще си прецениш дали ти приляга на ръста. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BoykoYordanov Отговорено 28 Декември, 2011 Share Отговорено 28 Декември, 2011 (Редактирано) Към собственика: Колега, каква ти е била предишната кола? Питам защото съм се навил да си продам моята и да купя един Voleex, чудех се как ти се струва спрямо предишната. Даже уговорих тестдрайв догодина, колата съм я виждал/пипал на автосалона в Интер експо центъра лятото. А твоята кола каква е колега? Накратко ще споделя лични впечатления - онзи ден бях на тест драйв на Voleex C10, а иначе карам Ауди А4 2003г., бензиново 1.8 турбо и служебно Пежо 207 2010г. - дизел. Не претендирам че тази информация е 100% коректна, карах Voleex-а само към 15-20 минути. В сравнение с Пежото: - Возене - Voleex-a вози в пъти по добре.. т.е. самата возия е по-приятна, не тропа и не друса като минава през неравности. Пежото е 2010г. и доста повече подрусва от малка дупка или неравност по пътя. Възможно е да е от разликата в гумите - Voleex-a беше с 15-ки високи, а Пежото е със 16-ки които са по-ниски. Но разликата във возенето е мега осезаема - тук съм наистина впечатлен, не го очаквах. - Материалите във Voleex-a изглеждат по-некачествени от тези в Пежото, но като пипнеш и "щракнеш" бутоните по вратите или таблото се оказва, че само дизайна е опростен т.е. нещата не изглеждат луксозно, засукано и "барнато", но са напълно функционални и наистина изглежда, че ще издържат 5 години щракане. Например пластмасата по вратите не е като кофичка от кисело мляко - същата е като на Пежото, даже се дере по същия начин.. имаше одраскано в единия ъгъл. За справка Пежото струва 35 000лв и материала по вратите е същия. Дизайна на вратата отвътре е друг - при Пежото изглежда много по изпипано, има вдлъбнатина за ръката (да си подпреш лакътя), лоста за отваряне на вратата е в ъгъла в специална ниша и т.н. - Шумове - Voleex-a е тих в ниските обороти - под 2000 оборота трудно ще му чуеш двигателя. При по-високи обороти обаче е доста шумен, особено като се натисне педала. На празен ход е като изгасен. Тестовия беше на 650км, такаче това са впечатления от неразработен мотор. За шумове от гумите не мога да кажа - карах го много малко и до 50км/ч, и не ми направи впечатление. Пежото е доста по-шумно ама все пак е дизел - Екстри - има някой неща, които в Пежото ги няма като екстра - примерно ел. прибиране на огледалата. На пежака му ги прибирам "ръчно".. Обаче пък липсват неща, които поне за мен са "стандарт" за всеки нормален автомобил - няма термометър да показва външната температура - много е кофти, и на Пежото и на Аудито съм свикнал да гледам температурата навън.. - Разход - дилъра каза, че тестовия автомобил гори "8-9" на 100. Да кажем че е ръчкан за да му се проверят възможностите, но пак си е доста за това купе. Но пък има възможност за газова уредба, такаче не е проблем. - Спирачките са в пъти по-слаби от тези на Пежото - направо не ще да спира. Засилвам се с 50 и трябва отдалече да настъпя спирачката за да спра на светофар. Голям минус. Може да не са били "разработени", накладките да са дървета и т.н., ама спирането си е зор. - Сглобка - отвън ръбове и луфтове - всичко е добре напаснато при Voleex-a. Вътре има минуси - разминавания в ръбове между отделните компоненти и т.н. Вратите обаче са като хладилници - много добре се затварят и отварят. Само вратата на багажника се затваря малко дървено. Според мен вратите се затварят по-добре от на Пежото. В сравнение с Аудито: - Возене - горе долу същото возене като на Аудито. Само да кажа, че Аудито е с два носача на колело и вози мега добре. Абе голям плюс за Voleex-a. - Материали - макар и на 8-9 години, Аудито има по-качествени материали и по-добър дизайн отвътре - нищо ново, премиум марка е. Навремето е струвало баси цифрата на първия собственик, не го е взел за 16 000 със сигурност - Шумове - под 2000 оборота и двата автомобила са доста тихи. Над 2000 оборота Voleex-а става по-шумен от Аудито, мотора реве повече. Не е нещо с което не бих свикнал. - Спирачки - на Аудито спирачките също са слаба работа, ама са по-добри от тези на Voleex-a, които хич ги няма. Ето това са впечатления и сравнения ако идваш от по-стар автомобил и от по-нов, и искаш да вземеш Voleex. Много зависи какъв сегмент е стария ти автомобил - премиум или някоя стара калинка. Във всеки случай 5 години гаранция и "новото си е ново" играят водеща роля при избора. Първи собственик не е като да я е юркал някой италианец като за последно.. Поздрави! Редактирано 28 Декември, 2011 от Bobobobo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 29 Декември, 2011 Share Отговорено 29 Декември, 2011 (Редактирано) Bobo е казал всичко точно. Това със спирачките аз не го забелязах, но не съм и натискал много газта много. Термометър наистина липсва. И аз съм си свикнал да го гледам Китайците наистина имат друго разбиране за обичайни екстри Например няма борд компютър, но пък има икономайзер и куп други шукарии, които в европейските коли са екстри. Разхода 8-9 бензин не e голям за 100к.с в градско и то на неразработен мотор. Относно размера на салона - като го тествахме бяхме трима сериозни мъже вътре (180см/90-100 кила ) и не беше тясно Редактирано 29 Декември, 2011 от muf Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragozow Отговорено 29 Декември, 2011 Share Отговорено 29 Декември, 2011 Не карам премиум, Golf 4 комби дизел 116 коня. Моята има доста от доплащащите се екстри, но не е нещо особено. Детето е вече на 2 години и не возим легла, колички и т.н. В 95% от случаите в багажника имам само пожарогасител. Аз съм 177 см, около 100 кила. Жената кара курсовете в момента и вероятно ще подкарва. Колко е каското на тая колица? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 29 Декември, 2011 Share Отговорено 29 Декември, 2011 Имаше писано някъде в някоя от темите на собствениците ... върти ми се нещо около 800 лв ама по-добре порови по темите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 29 Декември, 2011 Share Отговорено 29 Декември, 2011 4% от стойноста е каското Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragozow Отговорено 29 Декември, 2011 Share Отговорено 29 Декември, 2011 Приемливо е. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BoykoYordanov Отговорено 29 Декември, 2011 Share Отговорено 29 Декември, 2011 Колегата poroinik сподели, че спирачките са ок при него, такаче предполагам проблема е в мен може би трябва да се свикне на педала. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragozow Отговорено 29 Декември, 2011 Share Отговорено 29 Декември, 2011 Колите само с черния салон ли се предлагат? Ако може някоя снимка на седалките и разстоянието за задните крака. Дистрибутора в София ме записа за тестдрайв след 08.01, нямало кола сега. Да не са продали китайските вече.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BoykoYordanov Отговорено 29 Декември, 2011 Share Отговорено 29 Декември, 2011 Колите само с черния салон ли се предлагат? Ако може някоя снимка на седалките и разстоянието за задните крака. Дистрибутора в София ме записа за тестдрайв след 08.01, нямало кола сега. Да не са продали китайските вече.. Салона е тъмен и светъл - черен и бежов, като черното е поне в два варианта на шарката, понеже тестовия и изложения автомобил бяха с различна шарка ако не греша. Кой е дистрибутора? Митвас имат наличен за тест драйв по всяко време, освен ако не му се е случило нещо. Снимки: http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11324044008863971&avto=Great-Wall_Voleex-C10 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragozow Отговорено 29 Декември, 2011 Share Отговорено 29 Декември, 2011 Писах на Greatwall.bg, не знам кой е дистрибутора. Пишеше Litex motors май. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 29 Декември, 2011 Share Отговорено 29 Декември, 2011 Имаме едно Пунто CVT автоматик с брутални спирачки , след него трябва да се адаптирам на друга кола поне няколко км. . След дълго изследване установих ,че тези яки спирачки ме натоварват с това ,че трябва да внимавам и да дозирам натиска прецизно, защото ще кача този зад мен на покрива, иначе спира на място при нужда. Колкото за трип компютъра действително няма смислено обяснение да го няма за Европа , виж термометър може да се "лепне" винаги за 10-15лв. като аксесоар. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 4 Януари, 2012 Автор Share Отговорено 4 Януари, 2012 Вчера докато си допълвах течността за чистачки забелязах, че гърлото на казанчето е директно над алтернатора и колкото и да се старая малко течност винаги попада върху алтернатора и ремъка. Сега мисля да си нося найлонова торбичка и да слагам върху алтернатора докато сипвам течността. Иначе вече сме на 4к+ км... Разхода обаче се увеличи зимата и сега се е заковал на 7.3 - напълно в синхрон със заводския . Скоро предстои първо ТО - надявам се след него да се поотпуши още. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 4 Януари, 2012 Share Отговорено 4 Януари, 2012 не мисля, че трябва да му се втелясваш толкова. алтернатора не е батерийка 1.5 волта предвиден е да работи навън и даже при дъжд Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 4 Януари, 2012 Share Отговорено 4 Януари, 2012 Ползвай фунийка , може от шише от минерална вода 0,5 като се махне дъното . Разхода при смесено каране през зимата скача около 10% +, иначе и така е в рамките на обявения , което означава , че GW са обявили реалния среден разход , а не този от стенда . С това може да се обясни факта, че на хартия харчи повече от конкуренцията с около 1л. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitku Отговорено 4 Януари, 2012 Share Отговорено 4 Януари, 2012 Вчера докато си допълвах течността за чистачки забелязах, че гърлото на казанчето е директно над алтернатора и колкото и да се старая малко течност винаги попада върху алтернатора и ремъка. Сега мисля да си нося найлонова торбичка и да слагам върху алтернатора докато сипвам течността.Нищо му няма на алтернатора. Поливай го спокойно. Двигателния отсек можеш да измиеш с парострукай без проблеми (поне на нова кола).На мегана гърлото за наливане на течността е точно над конектора на ECU-то и самото ECU, така че може и по-зле... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.