Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

 

 

Проявих голям интерес към C10 и се бях решил да взимам такава кола за нова година.

Но от представителствата разбрах, че няма налични такива автомобили и ме съветват да разгледам другата гама автомобили C20R,C30.

 

Не се знаело кога ще има C10 и дали ще има. Някой знае ли нещо по този въпрос?

Редактирано от green_energy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е защото в завода не се произвеждат по няколко модела едновременно а само по 1. Тоест правят 500 C10 и стоят на паркинг, после почват Hover-и така на ротационен принцип.. Смешно е обаче, че се стига до момента в който казват на клиента че няма наличности в момента :D

 

C20R е същата като цяло, само дето цената и е необосновано по-висока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C30 е пак същото ,само дето е по голяма и по конфортно въТре ...  

 

 

Колата, която исках да взимам е за фирма с данъчен кредит ...  не виждам смисъл да се дават повече пари за нещо което ще върши същата работа... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен в представителството ми казаха, че завода в България ще се съсредоточат в производството на джиповете и пикапите, а леките коли били до изчерпване на количествата и нямало да се предлагат повече. Малко странно ми се стори това, но явно няма да разчитат на леките автомобили за напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уау, това биха били доста изненадващи новини, имайки предвид очакваните C30/C20R и успеха на C10 (какъвто явно има, доста често ги виждам по улиците). Дано просто да отлагат докато започнат производство на нов модел - като C50. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, очевидно е дошъл края на този модел , поне за Европа и изобщо за експорт . Интересно защо го спират като не са му извадили заместник , а С10 си беше отлично предложение за нашия пазар ? Дано скоро пуснат заместник ,защото С20R макар и по-напудрен с тази цена отива в категорията на един куп утвърдени марки и въобще не е атрактивен за фирмен автомобил , жалко Дачия печели от това !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е за съжаление влизат в друг пазарен сегмент и ще е много трудна борбата с конкуренцията .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко това ми се струва, че ще си изпатят и собствениците на C10, които ще трябва да чакат още по-дълго за части и да плащат по-високи цени. Жалко количката е симпатична и за нашия пазар беше много добро предложение. Интересно ми е защо още на българския сайт стои реклама с цена за C10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това положение аз спирам да карам Волекса, прибирам го в гаража и след 20 години ще имам рядък автомобил в отлично състояние, който ще струва повече отколкото нов. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За поддръжката не бери грижи по изисквания компанията трябва да произвежда и доставя части дълги години.Това са международни изисквания за да продаваш автомобили . Не помня точно колко години .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аамиии, аз не се притеснявам изобщо за частите, защото при С-20 и С-30 много от частите са същите, като на С-10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За частите не се притеснявайте - по изискване ще се поддържат мин. 10 години от спирането на модела. А защо няма да се произвежда C10 - това е друга тема. Просто тези автомобили не се карат и не се продават в Китай . Това е. Там модата са големи лимузини или джипове от всякакъв калибър /видял съм го с очите си/ и точно върху това се концентрира GWM. За съжаление 2-3 хил. , че дори и 10 хил. броя за Европа са твърде малко за техните разбирания , за да се навият да поддържат модела. Това са реалностите - просто си гледат печалбата и това е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Е затова ми беше думата г-н admin.НЕПРЕДСКАЗУЕМОСТ.Пущаш два модела автомобили в Ловеч,а след две години ги спират .Всичко ми изглежда на поредната пушилка както и всичко в държавата ни.Големи фанфари,големи обещания ,а в завода работят няколко десетки голобради момченца .А в съседна Румъния Форд(НЕ ХАРЕСВАМ ТАЗИ МАРКА)направи инвестиция за 1 милиард.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо ще е ако се спре производството на този модел,от доста време с моята приятелка обмисляме покупката на такава кола,дано този модел да започне да се произвежда само за Европа тука в България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Е затова ми беше думата г-н admin.НЕПРЕДСКАЗУЕМОСТ.Пущаш два модела автомобили в Ловеч,а след две години ги спират .Всичко ми изглежда на поредната пушилка както и всичко в държавата ни.Големи фанфари,големи обещания ,а в завода работят няколко десетки голобради момченца .А в съседна Румъния Форд(НЕ ХАРЕСВАМ ТАЗИ МАРКА)направи инвестиция за 1 милиард.

 Абе хора вие не разбирате ли че Great Wall го спират модела C10 и Литекс Моторс нищо не могат да направят. Те просто няма от къде да го поръчват - нали идва като кит комплект , с вълшебна пръчка ли да го направят !? А в Румъния е инвестирал Форд , коя българска компания има такива възможности да инвестира 1 млрд. А защо Форд или друг без значение не инвестира в България 1 млрд. е друг въпрос , за който питайте управляващите.

Редактирано от pipo_07

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса ми вярно ли е,че ще се спира Волекс С10? ето какво ми отговориха от страницата на GW в фейсбук:

Great Wall Bulgaria Здравейте! Партньорът ни Great Wall Motors преустанови производството на Voleex C10 в заводите си по света, което включва и завода на Литекс Моторс. Тази промяна обаче няма да рефлектира по никакъв начин върху гаранционното и следпродажбено обслужване на модела. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааааа, ще караме бутикови автомобили :) предчувствам, че следгаранционната поддръжка ще е също бутикова :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би точно заради това от завода в Ловеч бълваха С10 колкото могат (помня снимки с пълни паркинги). Интересно ми е каква бройка има в България общо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално в момента Литекс Моторс нямат адекватно бюджетно предложение за БГ пазара! С30 въпреки, че е най -евтин в гамата на марката вече идва скъп пък и е само във вариант седан, С20 при тази цена също не става!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Реално в момента Литекс Моторс нямат адекватно бюджетно предложение за БГ пазара! С30 въпреки, че е най -евтин в гамата на марката вече идва скъп пък и е само във вариант седан, С20 при тази цена също не става!

Е те какво да направят според тебе ?!

 

 

Дааааа, ще караме бутикови автомобили :) предчувствам, че следгаранционната поддръжка ще е също бутикова :)

Защо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Литекс нищо не могат да направят, не е това проблема. Но Great Wall ако имат за цел да се позиционират в сегмента на евтинита автомобили, би било добре да имат най-евтино предложение във всеки сегмент, а за компактния сегмент (където имаха най-евтината кола с нормално ниво на оборудване като цяло), това предложение отпадна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Както вече казах , Great Wall няма да се занимават с компактния сегмент . В близките 2-3 години ще пуснат нови модели SUV-ове и пикапи - те ще са евтини и убеден съм - все по-добри . Но към малките за сега не се фокусират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ?

Мисля че е логично - прекалено малко произведени автомобили от този модел няма да стимулират други фирми да произвеждат, предлагат и търговци да държат на склад резервни части, а ако се чака по 1-2 месеца да пристигне детайла който ти трябва от Китай ....  

Би ли споделил информация колко бройки от този модел са продадени в европа, предполагам, че имаш бегла представа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и сега нямат стимул други производители да правят рез. части , защото оригиналните са евтини. Освен това има идентичност с C20R и C30 към 70% , така че няма да има проблем - части ще има и те ще са значително по-евтини от тези на VW , Opel , Ford и техните побратими. Що се отнася до бройките - не съм сигурен за Европа , но в много други държави е продаван модела - най вече в Южна Америка и Азия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×