dursek 2 Posted October 7, 2013 имам тъп въпрос. изгоря ми фар на късите светлини , да се занимавам ли със сервиз-а или сам да се оправям. Смисъл дали има някакви специални крушки и т.е. Quote Share this post Link to post Share on other sites
poroinik 76 Posted October 8, 2013 Сам ще се оправиш. H1/55W са късите. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nmnikolov 48 Posted October 8, 2013 На Волекса не се сменят трудно крушките. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Андреев 18 Posted October 9, 2013 В книжката на Волекса (ръководство за потребителя) има описание с картинки как се сменят крушки и др. неща, които може да си сменя сам потребителят, напр. филтъра на климатика. За крушките беше някъде към 270-та страница, доколкото помня. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hrist 0 Posted October 9, 2013 какви са тези крушки които така бързо изгарят Quote Share this post Link to post Share on other sites
valery 10 Posted October 10, 2013 Еми с малоумният закон, които приеха светят ден и нощ. Не ти ли се струва нормално да изгарят по-бързо. Quote Share this post Link to post Share on other sites
poroinik 76 Posted October 10, 2013 Отделих мненията в нова тема... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nmnikolov 48 Posted October 10, 2013 какви са тези крушки които така бързо изгарят Е колко бърза да горят? Оригиналните крушки на моя Волекс, внос от Китай са Osram, но най-обикновените им. За тях производителя им дава живот: Lifespan B3 - 400 часа и Lifespan Tc - 650 часа. Аз съм си взел 2 комплекта Osram Night Breaker Plus за които - Lifespan B3 - 150 часа и Lifespan Tc - 300 часа. Това е двойно по-малък живот от обикновените им крушки, но пък осветяват доста по-добре. В интерес на истината не съм ги пробвал все още, защото оригиналните не са ми изгорели вече 1г. и 8 месеца. Все пак имам от почти 1 година и дневни светлини. Ако искате по-рядно да ги сменяте Osram имат и Ultra Life серия - Lifespan B3 - 1200 часа и Lifespan Tc - 2000 часа. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Андреев 18 Posted October 10, 2013 При мен оригиналните крушки на късите светлини изгоряха, както следва: лявата на 27 декември миналата година (запомних го, понеже беше Стефанов ден ), а дясната на 5 май тази година (Велик ден ). Смених ги с някакви Phillips, уж по-качествени, да видим колко ще изкарат. Quote Share this post Link to post Share on other sites
poroinik 76 Posted October 10, 2013 Колко да изкарат като съвременния модел е този Quote Share this post Link to post Share on other sites
Андреев 18 Posted October 10, 2013 Колко да изкарат като съвременния модел е този Да, това е ясно, иначе заводите за крушки ще фалират. Аз първо се оглеждах за подходящи светодиодни крушки, обаче не намерих. Онези, които ставаха по мошност не минават през отвора на фара, понеже са по-дебели, а които минават са твърде слаби за къси светлини. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nmnikolov 48 Posted October 10, 2013 (edited) LED светлини за късите са прекалено скъпи все още. Говорим за качествените такива, които слагат Мерцедес, БМВ, Ауди и т.н. Китайските боклуци стават само за осветяване на номера отзад, дневни светлини и подобни. Edited October 10, 2013 by nmnikolov Quote Share this post Link to post Share on other sites
hrist 0 Posted October 10, 2013 Зададох въпроса защото до сега никога не съм сменял крушка на автомобил,а имам доста шофьорски стаж.Единия от двата ми автомобила вече седма година е у мен (немски)да не споменавам марка че модератора бди.Другия е вече на година и нещо,та въпроса ми е при предишните си автомобили имахте ли такъв проблем? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nmnikolov 48 Posted October 10, 2013 (edited) Ами не знам аз на Мерцедесите, Мановете и Икарусите не съм сменял досега крушки Иначе една крушка най-много я "убива" включването и изключването. Затова при задължителни светлини целогодишно дневните светлини са доста полезни. Edited October 10, 2013 by nmnikolov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Андреев 18 Posted October 11, 2013 При някои (обикновено по-скъпите) автомобили включването е направено да става плавно (има т. нар. ШИМ-регулатор), поради което основната причина за изгаряне на крушките е практически отстранена. Иначе е нормално евтините крушки да изкарват по няколко месеца, може и година, зависи от експлоатацията. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radowolf 19 Posted October 11, 2013 Много по-опасни за халогенните крушки са преминаването през неравности с голяма скорост и постоянното им палене/гасене. Моята кола ще направи скоро 4 години и си е с оригиналните крушки. Да чукна на дърво - не съм сменял още нито една крушка по нея. Quote Share this post Link to post Share on other sites
poroinik 76 Posted October 11, 2013 Аз имам 5 сменени за 25000 км... Голяма работа. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stan 0 Posted October 11, 2013 Да, и моите горят през 5000км по часовник Quote Share this post Link to post Share on other sites
hrist 0 Posted October 11, 2013 Работата не е голяма но наистина е странно Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimitar.z 0 Posted October 11, 2013 Проверете си алтернатора! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Андреев 18 Posted October 12, 2013 Проверете си алтернатора! Алтернаторът си го проверява компютър, даже си го следи непрекъснато Просто човек не може да очаква твърде много от крушки за по 3 - 4 лв. На Волекса поне смяната е лесна, става за 1 - 2 минути без бързане. Quote Share this post Link to post Share on other sites
valery 10 Posted October 13, 2013 1-2 минути нищо не е. Надявма се никога да не разберете как се сменя крушка на рено меган от 2004-5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dursek 2 Posted October 14, 2013 Наистина смяната е бърза и лесна , особенно ако знаеш къде да пипаш. Аз взех две обикновенни Осрам , които се оказаха 1:1 с фабричните и работата заспа. Търсих Osram coolblue , но нямаше. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lab_man 2 Posted November 3, 2013 Снощи видях, че и моята крушка е изгоряла. Днес хвърлих едно око, ама то било голяма мъка. Стигнах до скобата и до тук. Още по - кофти е, че е лявата и е още по неудобно за смяна. Моята ръка не е китайски размер и ми е много несгодно. Като сте сменявали махали ли сте нещо акумулатор или т.н. или само както си е показано в книжката? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Андреев 18 Posted November 3, 2013 Защо да се маха акумулатор? Просто при смяна на лявата крушка се работи по-удобно с лявата ръка, иначе акумулаторът наистина малко пречи. Quote Share this post Link to post Share on other sites