Jump to content
dursek

Смяна на крушка на късите светлини

Recommended Posts

имам тъп въпрос. изгоря ми фар на късите  светлини , да се занимавам ли със сервиз-а или сам да се оправям. Смисъл дали има някакви специални крушки и т.е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам ще се оправиш. H1/55W са късите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Волекса не се сменят трудно крушките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката на Волекса (ръководство за потребителя) има описание с картинки как се сменят крушки и др. неща, които може да си сменя сам потребителят, напр. филтъра на климатика. За крушките беше някъде към 270-та страница, доколкото помня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви са тези крушки които така бързо изгарят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми с малоумният закон, които приеха светят ден и нощ. Не ти ли се струва нормално да изгарят по-бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви са тези крушки които така бързо изгарят

 

Е колко бърза да горят? Оригиналните крушки на моя Волекс, внос от Китай са Osram, но най-обикновените им. За тях производителя им дава живот: Lifespan B3 - 400 часа и Lifespan Tc - 650 часа. Аз съм си взел 2 комплекта Osram Night Breaker Plus за които -  Lifespan B3 - 150 часа и Lifespan Tc - 300 часа. Това е двойно по-малък живот от обикновените им крушки, но пък осветяват доста по-добре. В интерес на истината не съм ги пробвал все още, защото оригиналните не са ми изгорели вече 1г. и 8 месеца. Все пак имам от почти 1 година и дневни светлини. Ако искате по-рядно да ги сменяте Osram имат и Ultra Life серия - Lifespan B3 - 1200 часа и Lifespan Tc - 2000 часа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен оригиналните крушки на късите светлини изгоряха, както следва: лявата на 27 декември миналата година (запомних го, понеже беше Стефанов ден :) ), а дясната на 5 май тази година (Велик ден :) ). Смених ги с някакви Phillips, уж по-качествени, да видим колко ще изкарат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да изкарат като съвременния модел е този :)

 

Да, това е ясно, иначе заводите за крушки ще фалират. :)

Аз първо се оглеждах за подходящи светодиодни крушки, обаче не намерих. Онези, които ставаха по мошност не минават през отвора на фара, понеже са по-дебели, а които минават са твърде слаби за къси светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LED светлини за късите са прекалено скъпи все още. Говорим за качествените такива, които слагат Мерцедес, БМВ, Ауди и т.н. Китайските боклуци стават само за осветяване на номера отзад, дневни светлини и подобни.  :)

Редактирано от nmnikolov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зададох въпроса защото до сега никога не съм сменял крушка на автомобил,а имам доста шофьорски стаж.Единия от двата ми автомобила вече седма година е у мен (немски)да не споменавам марка че модератора бди.Другия е вече на година и нещо,та въпроса ми е при предишните си автомобили имахте ли такъв проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам аз на Мерцедесите, Мановете и Икарусите не съм сменял досега крушки :)

 

Иначе една крушка най-много я "убива" включването и изключването. Затова при задължителни светлини целогодишно дневните светлини са доста полезни.

Редактирано от nmnikolov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При някои (обикновено по-скъпите) автомобили включването е направено да става плавно (има т. нар. ШИМ-регулатор), поради което основната причина за изгаряне на крушките е практически отстранена. Иначе е нормално евтините крушки да изкарват по няколко месеца, може и година, зависи от експлоатацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много по-опасни за халогенните крушки са преминаването през неравности с голяма скорост и постоянното им палене/гасене.

Моята кола ще направи скоро 4 години и си е с оригиналните крушки. Да чукна на дърво - не съм сменял още нито една крушка по нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 5 сменени за 25000 км... Голяма работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и моите горят през 5000км по часовник :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете си алтернатора!

 

Алтернаторът си го проверява компютър, даже си го следи непрекъснато :)

Просто човек не може да очаква твърде много от крушки за по 3 - 4 лв.

На Волекса поне смяната е лесна, става за 1 - 2 минути без бързане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-2 минути нищо не е. Надявма се никога да не разберете  как се сменя крушка на рено меган от 2004-5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина смяната е бърза и лесна , особенно ако знаеш къде да пипаш. Аз взех две обикновенни Осрам , които се оказаха 1:1 с фабричните и работата заспа. Търсих Osram coolblue , но нямаше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи видях, че и моята крушка е изгоряла. Днес хвърлих едно око, ама то било голяма мъка. Стигнах до скобата и до тук. Още по - кофти е, че е лявата и е още по неудобно за смяна. Моята ръка не е китайски размер и ми е много несгодно. Като сте сменявали махали ли сте нещо акумулатор или т.н. или само както си е показано в книжката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да се маха акумулатор?  :blink:

Просто при смяна на лявата крушка се работи по-удобно с лявата ръка, иначе акумулаторът наистина малко пречи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×