Fernando Отговорено 8 Май, 2013 Share Отговорено 8 Май, 2013 (Редактирано) Четох някъде (макар информацията да е много оскъдна за този модел) за дизеловия вариант има само 6-степенна ръчна. За 2.4 бензина е 4-степенен.автоматик или 5-степенна ръчна. Какво ще дойде в БГ и какво ще се продава, ще видим. Редактирано 8 Май, 2013 от Fernando Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 12 Май, 2013 Share Отговорено 12 Май, 2013 С голяма приятна изненада разбрах, че H6 ще се сглобява в България. Всички автомобили които се продават тук не са директен внос. Второто голямо нещо е, че ще има START/STOP система, за турбо дизеловия двигател с 6 степенна скоростна кутия. Третото нещо е безконтактно отключване на вратите и стартиране на двигателя. Всичко това е без увеличение на цената. Доста по-добре звучи така офертата. Автомобила е добър и има доста мощност, като дори на 6-та на лек наклон успява да набира допълнителна скорост. Относно среден разход се споменава около 6/100, което доста добре за голям автомобил. Вътрешното му пространство е осезаемо по-голямо от това на Н5. Просвета е 19 см, а на Н5 е 20 см. Така че няма голяма разлика в проходимостта между двата модела. Седалките са много удобни (поне шофьорската). Определено си заслужава внимание. Бих го карал с удоволствие, особено за дълги пътувания е без конкуренция според мен. Продажбите ще стартират от Август месец. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 12 Май, 2013 Share Отговорено 12 Май, 2013 Относно екстрите "без увеличение на цената" - още не е сигурно нищо за цената, ако са казали нещо по-конкретно, сподели За мощността - дори на 6та, не забравяй, че е дизел - въртящия момент е едно от основните неща, които карат тези двигатели да имат общо взето винаги тяга и да набират на всяка предавка. Ако е на около 2000 оборота, на 6та, със съответните 110-120км/ч, без проблем ще си ускорява за изпреварване на най-големите баири на магистрала Тракия. За разхода, смесен 6/100 звучи прекалено добре да е истина, ако говорим за същия двигател, който слагат и в Steed. Вярно, че Steed е по-тежък, неаеродинамичен и тн, но говорим за близо 50% разлика (при Steed е 8.6 смесен по данни на производителя). От друга страна коли като Kia Sportage и Honda CR-V са със смесен разход 6/100 при двулитров дизел с подобна мощност, а те едни от моделите, които диктуват пазара на SUV за 40-60 хиляди лева у нас. А, да, има и START/STOP система, която определено му помага. За проходимостта - по-скоро факта, че джипа не е на рама, ще те кара да се замислиш дали искаш да гънеш купето по разни каманаци. Ще се разскърца всичко по него доста бързо. А и липсата на бавни скорости, възможносста да сложиш по-офроудърски гуми, са другите неща, които го слагат в съвсем друг клас проходим автомобил. Но да - ще покрива нуждите на всеки, дето търси кола, с която да ходи някой път по черните пътища за риба, до село, на пикнин, да стига до лифтовете по заснежения асфалт ако кара ски, да паркира на тротоари и бордюри и други ежедневни нужди. ПП: Понеже коментирам няколко неща от поста ти, да не си помислиш, че споря или се заяждам както по-рано в темата, напротив - благодаря ти за поста, просто си коментирам наблюдения! Аз също съм кандидат клиент на колата и за това така се интересувам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 12 Май, 2013 Share Отговорено 12 Май, 2013 По спомени най-високото оборудване ще е около 44 200 лв. Толкова беше и при представянето на модела. По ниският разход е възможно да е по-нисък заради START/STOP системата. Ако се кара повече в градски условия икономията ще е по-висока. Системата е на BOSCH. Относно цените от дилърите могат да дадат по-конкретни цифри. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 12 Май, 2013 Share Отговорено 12 Май, 2013 Аз мисля, че за конкретни цени е рано да говори още (само за ориентировъчни). Днес карах джипката. Направих едно кръгче и излезнах на цариградско. Там покарах със 100-110. Няма такъв кеф. Карането за мен беше удоволствие, а возенето за приятелката ми на задната седалка също(по нейни думи). Честно казано няма нещо, което да не ми харесва и автомобила остави отлично впечатление в мен. Определен кандидат за личен автомобил след някоя и друга година. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 26 Май, 2013 Share Отговорено 26 Май, 2013 Колега poroinik напълно съм съгласен с твоите впечатления,аз също имах удоволствието да се насладя на карането на този хубав джип,освен че возеше много добре за CUV,вътре дизайна беше страхотен.Направих тестване на ускорението и от място и да ви кажа беше доста добре за този джип с 2.0 команрейл двигател с 150кс мощност.Да ви кажа,че при повече реклама този джип ще има голям успех на пазара при тази цена.Ето и няколко снимки Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 24 Юни, 2013 Автор Share Отговорено 24 Юни, 2013 Дълго и обстойно го разгледах Н6 на изложението и като цяло останах със смесени , но по-скоро добри впечатления освен от цената - 45хил лева са 11-12хил. повече от Н5 също с всички е екстри и кожен салон , така че някак си аргумента , че бил с"фул екстри" не издържа . Разбира се дизеловия двигател вдига цената , да кажем с 2-3хил. и реално би трябвало да струва 35-36хил. лева , хайде 38хил. заради някои допълнителни глезотии , но 45 000лв... малко трудно ще вървят продажбите май ?! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 24 Юни, 2013 Share Отговорено 24 Юни, 2013 Дизелов двигател (Steed с дизел е 37 хиляди, с бензин 32 за същото оборудване, тоест разликата е 5, не 2-3), круз контрол, по-качествени материали, по-сложна 4х4 система и други дреболии. Не е редно да правим "сметки без кръчмар" дето се вика - трябва да го позиционираме срещу друг автомобил в същия клас като Kia Sportage и Honda CR-V, да ги изравним като екстри колкото е възможно и да видим тогава разликата. Според мен ще е 15-20 хиляди, което не е малко. Стига H6 да се окажа кола, която не ходи в сервизи Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 24 Юни, 2013 Share Отговорено 24 Юни, 2013 Н6 да го сравняваме със Спортидж.....малко неуместно е според мен !!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mir4o68 Отговорено 24 Юни, 2013 Share Отговорено 24 Юни, 2013 Бях на изложението,избрахме автомобил Мазда 6 с всички екстри и договорихме цена за 68000лв. ,ще чакаме за август за да я получи братчето ми .Но извинявайте за тази цена на Ховър 6 за 45000лв .-не е кокурентно способна ,щели да я изнасят на Английския пазар .Хора прости вече няма .Позаинтерисовайте се как стоят нещата на Италиянския пазар за този модел на Ховър 6 . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 24 Юни, 2013 Share Отговорено 24 Юни, 2013 Мирчо,всеки решава сам каква цена да сложи на продукта си,дали ще е за 5 лв. 30 000 или 100 000 си решават определените отдели.Където искат ще изнасят и ще продават,ако не успеят те губят,не разбирам какво те притеснява теб.И не говори така все едно ние ги продаваме или произвеждаме. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kida24 Отговорено 24 Юни, 2013 Share Отговорено 24 Юни, 2013 Аз пък имам много добро впечатление от Н6. Моето мнение е, че опцията от 37 000 до 45 000 лв. максимална цена с включени допълнителни опции като люк и т.н. е повече от приемлива за този тип автомобил. При това става въпрос за дизел. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 24 Юни, 2013 Автор Share Отговорено 24 Юни, 2013 Така, в Китай върховото ниво на Н6 с дизел мотора струва 141 800 юана , което прави 34 500 лв. , да приемем някои допълнителни разходи заради ЕС пак ми се вижда много горницата от 10 000 лв. Същата работа става и с С30 , виж цената на С10 е добра и затова се продава добре , разбира се и моделчето е добро , пикапа и Н5 също имат атрактивни цени и се продават . Само за сравнение КИА Спортейдж ТХ 2.0 дзизел със всички екстри и кожа 53 000лв за 136кс. и 55 000лв. за дизела 184кс. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 24 Юни, 2013 Share Отговорено 24 Юни, 2013 Хайде само да не сравняваме Китай с ЕС! То и в САЩ всичко е по-евртино, ама живеем в Европа и сме част от ЕС. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 24 Юни, 2013 Автор Share Отговорено 24 Юни, 2013 Сравнявам , защото Волекс С10 с нивото , което се предлага у нас , струва в Китай 65900 юана -16 000лв. , което е и цената в България ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mir4o68 Отговорено 24 Юни, 2013 Share Отговорено 24 Юни, 2013 Твърдо заставам зад мнението на nikid Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 25 Юни, 2013 Share Отговорено 25 Юни, 2013 (Редактирано) така, малко информация - цената на един Н6, с Премиум оборудване, дизел, 6М/Т, с допълнения като металик, отопляеми предни седалки и данъчен кредит надвишава малко сумата от 45 000 лв вкл. ДДС - което за този клас автомобил ( тук не говорим за SUV1 класа, където са кашкай, дъстър и т.н. ) е повече от добра - всеки, който си направи труда даже от любопитство да проучи пазара, ще види това. Тази цена при сравними други марки с моделите им в този клас при подобно (най-често по-бедно) оборудване, двигател и т.н. е между 10 и 25 000лв грубо по-ниска! за 45 000 трудно ще се купи лимузина Д-сегмент, камо ли с фул-опции по нея, колегата горе е написал за мазда 6 - 68 000 лв с ДДС, а сам се диви на цена от 45 000 за сув 4х4 със страхотно ниво на оборудване.... и тук имаме данъчен кредит със заводски сертификат, при мазда не знам как ползват ДДС. това, че е китайски бранд, не означава, че трябва да ги подаряваме. относно разхода - в града трудно му направих малко под 9, засечено на една и съща колонка при дозареждането, с доста настъпване, а колата си върви чудесно, повече, отколкото очаквах, мотора няма общо с дизела на Стийд като режими, динамика, шум и вибрации, очевидно и като разход, което разбира се е и резултат от различната трансмисия. отвътре мястото е голямо, даже предостатъчно - салон, багажник и т.н. сравнение с Н5 - общото е само марката... ценово по листа - Стар нивото на Н5 е 37 000 + грубо 3 000 за ГУ цената става 40 000 близо - неизбежна е, а Премиума на Н6 е 44 000 - разликата стана 5 000лв, което е доста малко, като се имат предвид всички факти и новости при модела Н6. Н5 хората си купуват заради концепцията и добрата цена, Н6 е за много по-широка публика и повече приложения. Редактирано 25 Юни, 2013 от Marto VM 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 25 Юни, 2013 Share Отговорено 25 Юни, 2013 Напълно съм съгласен с коментара на Марто. Всичко е въпрос на нужда от конкретен автомобил. Според мен един Н6 спокойно може да се вземе като служебен и да е за ползване за мениджъри, докато Н5 няма такива перспективи. Определено цената е добра съпоставена с други марки в този сегмент и още нещо комфорта е униканел поне по впечатления от тестовото каране. Относно сравнението между Мазда 6 и Ховер Н6 не е много удачен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 25 Юни, 2013 Share Отговорено 25 Юни, 2013 маздата и Н6 ги сравних само ценово - нищо повече може да е по-високотехнологична и по-модерна, но е лека кола с предно предаване и 50% по-висока цена! сравнимата мазда е СХ5 - можете сами да видите умопомрачаващите цени на модела..... иначе директни конкуренти колкото щеш - Аутлендър, ЦР-В, Каптива, Антара, Ц-кросър, Х-трейл и т.н. и т.н. ... ценово може да се сравни дори и с по-малките сув-ове, като АSХ на мицубиши, кашкай, рено колеос и др. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 25 Юни, 2013 Share Отговорено 25 Юни, 2013 Аз мисля, че всичко опира до един много важен проблем - "психологическия"..... всеки един потребител мисля че много трудно би дал "малко по-малко" пари за т.нар. "китайско чудо". Мисля, че всеки ще предпочете горница, но за изпитан автомобил с някаква фирмена история. Нали разбирате, че към китайските стоки в най-общ аспект има едно такова несериозно отношение в световен мащаб. А все пак тук не става дума за касетофонче "10 000" вата от Илианци за 15 лева, а за една сравнително висока инвестиция в нещо, за което повечето хора не са и чували !!! И нещо под секрет - висшия мениджърски екип на Греат Уол предпочита за продукта им да се говори "Made In Bulgaria, от колкото "Чайна таун"...........мисля че има логика. Инвестиция в ниско платения български пазар, но и в психологически аспект - НЕпроизведено в Китай !!!!!!!! Ето защо аз лично, дори и като потребител на два техни автомобила, от които съм всъщност доволен....да - доволен, не бих рискувал за Н6 при такава цена. Много ми е Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 25 Юни, 2013 Share Отговорено 25 Юни, 2013 всъщност 'доказаните' марки с 'фирмена история' общо взето само историята им е останала, а за това ми твърдение има примери много... а и много хора с лошо мнение в мига, в който придобият представа за продукта, си го променят на 180 градуса. тук не говорим за рискуване, тук говорим за стойност на парите - ако за една цена, по-малка с 30% примерно, може да се закупи идентичен или дори в някаква степен по-добър продукт, то изборът става логичен, като се тегли чертата.... 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 25 Юни, 2013 Share Отговорено 25 Юни, 2013 (Редактирано) От китайска до китайска стока има огромна разлика и това се знае в световен мащаб, примерно компании като Lenovo, Huawei и т.н. Показателен е и броя на заводите, които известните компании изнесоха именно в Китай. Това, че сме бананова република и внасяме само китайски боклуци си е наш пролем. Който иска качествена китайска стока, то лесно може да си намери. А наблягането на Made in Bulgaria е съвсем с друга цел. Опитват се да акцентират върху стимулирането на "родното". Редактирано 25 Юни, 2013 от nmnikolov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 25 Юни, 2013 Автор Share Отговорено 25 Юни, 2013 yavorphoto добре го е казал . Моделът Н6 е добър и при една разумна печалба от производителя и дилърите ще се продава много добре . Въпросът е че в "глобалното село" всеки може с 2-3 кликвания да се информира за цените тук и там и е адски дразнещо да се надуват цените на новите модели още в началото преди да са се доказали поне малко.Можеше в началото да пуснат промоционални цени , както направиха с С10 и Н5. Ние уж сме производители заедно с китайците и не виждам , защо поне за българския пазар цените да не са като в Китай . Казах , че моделът е добър , но при пряки сравнения с конкурентите веднага се набиват в очи твърдите пластмаси по таблото и въобще , като при Дачия Дъстър и други нискобюджетни модели с цени под 45000лв. Дано моделът с 1.5турбо бензин като дойде да корегират цената надолу , може да се помисли и за друга тапицерия - пр. кожа/текстил много добро съчетание и доста по евтино . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto VM Отговорено 26 Юни, 2013 Share Отговорено 26 Юни, 2013 не е така - сравнявайте точно модела с конкурентите по оборудване и двигател и ще видите разликите в цената. Той и така си е доста по-евтин, и не виждам защо и да беше на една цена с останалите, пак трябваше да е по-евтин?! когато е достатъчно добър един продукт, той ще се докаже И заради цената си, не въпреки нея! ако сега го пуснат на 30 000, после като стане 40 000, ще има недоволни пак... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 26 Юни, 2013 Share Отговорено 26 Юни, 2013 А пък китайците като нямат "психологическите" проблеми на българите си купуват Н6 като топъл хляб при това, че имат доста добра ценова конкуренция от световно известни марки с история. Че и СУВ номер едно по продажби стана за 2012 в Китай... Уж сме бедни, а пък много обичаме да се изхвърляме. Че имаше и коментари, че ако някой ще дава 45к за автомобил то по-добре да даде още 15-20к отгоре за "марков". Не знам, ама за мен 45 000 лв и 60 000 лв звучат доста различно. Пък и нека не забравяме, че ако някой не иска топ оборудване цената е 38k. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.