Jump to content
nikid

Всичко за Hover/Haval H6

Recommended Posts

Ето някои данни за HOVER/HAVAL H6 :

Д/Ш/В -4653/1820/1725 мм

База - 2680 мм

Тегло- 1600 кг ( явно е без носеща рама)

Двигатели - бензин 1,5 турбо 93Кв(около 130 кс)и 180Нм въртящ момент също  2,0 и 2,4  дизел -за експорт  2,0 евро5 за Европа

 

Разработват и 1,0 турбо бензин двигател за компактните автомобили около 100кс.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря ти за информацията! Можеш ли да дадеш източника от който четеш за модела?

 

Отделих темата, тъй като другата е за Hover H5, който официално ще се произвежда у нас. Добавям снимка на Hover H6, скоро ще знаем повече и от автомобилния салон в София, на което модела ще бъде представен :)

 

Great-Wall-Hover-H6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Красавец е ... бях се влюбил в Дъстър ... обаче това точно ме кефи повече ... е то зависи и какво ще има вътре, не само на външен вид ама определно мен лично ме кефи повече от големия!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря ти за информацията! Можеш ли да дадеш източника от който четеш за модела?

 

Отделих темата, тъй като другата е за Hover H5, който официално ще се произвежда у нас. Добавям снимка на Hover H6, скоро ще знаем повече и от автомобилния салон в София, на което модела ще бъде представен :)

Ровя се из нета ,ето един сайт за китайски автомобили :

http://www.carnewschina.com/category/brands/greatwall/

Има и много други , та от тук от там .

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре де, някой добра ли се до информация за системата на 4х4 при Н6?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Темата за 4x4 с-та при H6 ми е много интересна.

В chinacarforums.com текат спекулации, че 4x4 с-та, както и двигателят 2.0 VGT дизел са купени като лиценз от Хюндай/КИА. Тази система и двигател се били ползвана от предишното поколение

Тускон/Спортидж. По специално 4x4-то при корейците е TOD с постоянно предно предаване, като има възможност за lock 50:50. Тук вече няма демултипликатор, както е при H5.

Също така забелязах, че в Русия дизеловият H5 е с TOD (само не можах да разбера дали има функция lock). 4x4-то и VGT турбото са на Borg-Warner.

Edited by viktoros75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според рунаците приоритетно предно с добавяне при нужда в съотношение на задните и виско муфа . Точно като при HONDA Cr-v. Как е всъщност не съм видял никъде черно на бяло.

От Хюндай със сигурност взимат автоматичната скоростна кутия . За дизелът твърдят , че е чисто тяхна разработка , но те така казват и за други неща пък се оказва после , че са взели лицензи (което е много добре според мен) .

Edited by nikid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колкото повече копчета в интериора, толкова повече ми харесва. Така че ховър cs60 ми изглежда най-добре. Живот и здраве, ако мога да си го позволя ще си го купя след 5 год., дотогава ще му точа лиги.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинете за невежеството, но този нов модел Н 6 по- нисък клас от Н 5 ли е :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всъщност като размер са в един клас , но иначе имат съществени разлики . Н5 е на рама и задвижване 4х4 part time , което го отрежда при оф-роад джиповете, докато Н6 е самоносеща конструкция и перманентно задвижване 4Х4 с виско муфа и се явява паркетник . Н6 е в класа на Toyota Rav-4 и Honda Cr-v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всъщност като размер са в един клас , но иначе имат съществени разлики . Н5 е на рама и задвижване 4х4 part time , което го отрежда при оф-роад джиповете, докато Н6 е самоносеща конструкция и перманентно задвижване 4Х4 с виско муфа и се явява паркетник . Н6 е в класа на Toyota Rav-4 и Honda Cr-v.

а знае ли се кога ще го пуснат в продажба?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Н6 е в класа на Toyota Rav-4 и Honda Cr-v.

 

Не е в тоя клас, в по-горния е.

Разликата в дължините е към 30 сантиметра в полза на Н6.

Между Рав и Land Cruiser е

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тойотата я дадох за пример повече като начин на задвижване , въпреки че има RAV-4 и дълга база с размери точно колкото Н6 .

Може би най -удачно е сравнението с Chevrolet Captiva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е доста странно е че се предвиждат по -ниски цени от Н5!??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам ,защо реши , че се предвиждат по-ниски цени ? В Русия цената за топ оборудван Н6 е около 40 000лв. , още не е ясно според мен цената за БГ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не помня къде четох, но мисля че в Китай H6 се продава от близо 93 000 юан (което е около 23 000 лв.). Цената там достига до 142 000 юан (около 33 000). Не мога да кажа със сигурност, но може би в Русия H6 е внос и затова цената му е малко по-висока. Все пак може да има и + 2-3 000лв. за опции, които са допълнителни екстри. В българска статия четох, че се очаква цената на H6 в България ще започва от 25 000 лв. +/-, което ми се струва логично и в случая много разумна цена.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да и аз знам че по- ниските версии са от 25 хил.лв. за БГ за това неразбирам!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам, защото е по-нисък клас offroader от H5, който е с "по-яката" 4х4 система с бързи и бавни, докато при H6 ще е 4WD (като системата при CR-V примерно). Също така H6 е по-малък, както на размери, така и на килограми от H5, а може и да се поразширили диапазона на предлаганите екстри и да се прилагат (не като H5 пакети "One" и "Star") повече разновидности на комплектованите екстри, двигатели и съответно 4WD или 2WD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В Русия си имат същия завод

Там цените започват от около 30 000 лв и стигат до около 40 000 за дизел с автоматична кутия и всички екстри.

Нямам представа колко ще са тук цените, но не вярвам да са под тези.

За 20- 25 000 може да е по-малкия SUV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Базов H6 може и да му докарат цена 25-26 000 лева, защо не. Но да не забравяме, че би трябвало да има и дизелови двигатели и автоматик, т.е. според мен диапазаона на цените ще е много по-голям от при H5 и ще има много варианти. Според мен може да варират от 25 000 до 35 000 примерно за дизел, автоматик и топ оборудване. При тази цена на дизела, не знам до колко ще е търсен, ама пък и газта и бензина не отстъпват :(. Та нека изчакаме до края на годината, надявам се тогава да има по-ясна информация. Иначе на мен много ми харесва H6 на първо четене :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Базовата цена за 4х2 ще бъде не по-малко от 26-27 хил лв. , а за топ нивото с ESP и автомат , може и да мине 40хил. лв. Това са цени на китайските плюс 20% ,в Китай са от 22 200 лв. до 34500лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...