nikid 34 Posted June 2, 2011 Ето някои данни за HOVER/HAVAL H6 : Д/Ш/В -4653/1820/1725 мм База - 2680 мм Тегло- 1600 кг ( явно е без носеща рама) Двигатели - бензин 1,5 турбо 93Кв(около 130 кс)и 180Нм въртящ момент също 2,0 и 2,4 дизел -за експорт 2,0 евро5 за Европа Разработват и 1,0 турбо бензин двигател за компактните автомобили около 100кс. Quote Share this post Link to post Share on other sites
admin 149 Posted June 2, 2011 Благодаря ти за информацията! Можеш ли да дадеш източника от който четеш за модела? Отделих темата, тъй като другата е за Hover H5, който официално ще се произвежда у нас. Добавям снимка на Hover H6, скоро ще знаем повече и от автомобилния салон в София, на което модела ще бъде представен Quote Share this post Link to post Share on other sites
radowolf 19 Posted June 2, 2011 Красавец е ... бях се влюбил в Дъстър ... обаче това точно ме кефи повече ... е то зависи и какво ще има вътре, не само на външен вид ама определно мен лично ме кефи повече от големия! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikid 34 Posted June 2, 2011 Благодаря ти за информацията! Можеш ли да дадеш източника от който четеш за модела? Отделих темата, тъй като другата е за Hover H5, който официално ще се произвежда у нас. Добавям снимка на Hover H6, скоро ще знаем повече и от автомобилния салон в София, на което модела ще бъде представен Ровя се из нета ,ето един сайт за китайски автомобили : http://www.carnewschina.com/category/brands/greatwall/ Има и много други , та от тук от там . Quote Share this post Link to post Share on other sites
БориславГеоргиев 9 Posted February 13, 2012 Какво ще кажете за тези модели 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
muf 21 Posted February 13, 2012 Добре де, някой добра ли се до информация за системата на 4х4 при Н6? Quote Share this post Link to post Share on other sites
viktoros75 2 Posted February 13, 2012 (edited) Темата за 4x4 с-та при H6 ми е много интересна. В chinacarforums.com текат спекулации, че 4x4 с-та, както и двигателят 2.0 VGT дизел са купени като лиценз от Хюндай/КИА. Тази система и двигател се били ползвана от предишното поколение Тускон/Спортидж. По специално 4x4-то при корейците е TOD с постоянно предно предаване, като има възможност за lock 50:50. Тук вече няма демултипликатор, както е при H5. Също така забелязах, че в Русия дизеловият H5 е с TOD (само не можах да разбера дали има функция lock). 4x4-то и VGT турбото са на Borg-Warner. Edited February 13, 2012 by viktoros75 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikid 34 Posted February 13, 2012 (edited) Според рунаците приоритетно предно с добавяне при нужда в съотношение на задните и виско муфа . Точно като при HONDA Cr-v. Как е всъщност не съм видял никъде черно на бяло. От Хюндай със сигурност взимат автоматичната скоростна кутия . За дизелът твърдят , че е чисто тяхна разработка , но те така казват и за други неща пък се оказва после , че са взели лицензи (което е много добре според мен) . Edited February 13, 2012 by nikid Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xhizors 11 Posted February 13, 2012 Колкото повече копчета в интериора, толкова повече ми харесва. Така че ховър cs60 ми изглежда най-добре. Живот и здраве, ако мога да си го позволя ще си го купя след 5 год., дотогава ще му точа лиги. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VAYK 2 Posted February 22, 2012 Извинете за невежеството, но този нов модел Н 6 по- нисък клас от Н 5 ли е Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikid 34 Posted February 22, 2012 Всъщност като размер са в един клас , но иначе имат съществени разлики . Н5 е на рама и задвижване 4х4 part time , което го отрежда при оф-роад джиповете, докато Н6 е самоносеща конструкция и перманентно задвижване 4Х4 с виско муфа и се явява паркетник . Н6 е в класа на Toyota Rav-4 и Honda Cr-v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fernando 3 Posted February 22, 2012 Всъщност като размер са в един клас , но иначе имат съществени разлики . Н5 е на рама и задвижване 4х4 part time , което го отрежда при оф-роад джиповете, докато Н6 е самоносеща конструкция и перманентно задвижване 4Х4 с виско муфа и се явява паркетник . Н6 е в класа на Toyota Rav-4 и Honda Cr-v. а знае ли се кога ще го пуснат в продажба? Quote Share this post Link to post Share on other sites
feikot 36 Posted February 22, 2012 Края на годината. Quote Share this post Link to post Share on other sites
muf 21 Posted February 22, 2012 Н6 е в класа на Toyota Rav-4 и Honda Cr-v. Не е в тоя клас, в по-горния е. Разликата в дължините е към 30 сантиметра в полза на Н6. Между Рав и Land Cruiser е Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikid 34 Posted February 23, 2012 Тойотата я дадох за пример повече като начин на задвижване , въпреки че има RAV-4 и дълга база с размери точно колкото Н6 . Може би най -удачно е сравнението с Chevrolet Captiva . Quote Share this post Link to post Share on other sites
VAYK 2 Posted February 23, 2012 Е доста странно е че се предвиждат по -ниски цени от Н5!?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikid 34 Posted February 23, 2012 Не знам ,защо реши , че се предвиждат по-ниски цени ? В Русия цената за топ оборудван Н6 е около 40 000лв. , още не е ясно според мен цената за БГ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pepo 2 Posted February 23, 2012 Не помня къде четох, но мисля че в Китай H6 се продава от близо 93 000 юан (което е около 23 000 лв.). Цената там достига до 142 000 юан (около 33 000). Не мога да кажа със сигурност, но може би в Русия H6 е внос и затова цената му е малко по-висока. Все пак може да има и + 2-3 000лв. за опции, които са допълнителни екстри. В българска статия четох, че се очаква цената на H6 в България ще започва от 25 000 лв. +/-, което ми се струва логично и в случая много разумна цена. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VAYK 2 Posted February 23, 2012 Да и аз знам че по- ниските версии са от 25 хил.лв. за БГ за това неразбирам! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pepo 2 Posted February 23, 2012 Предполагам, защото е по-нисък клас offroader от H5, който е с "по-яката" 4х4 система с бързи и бавни, докато при H6 ще е 4WD (като системата при CR-V примерно). Също така H6 е по-малък, както на размери, така и на килограми от H5, а може и да се поразширили диапазона на предлаганите екстри и да се прилагат (не като H5 пакети "One" и "Star") повече разновидности на комплектованите екстри, двигатели и съответно 4WD или 2WD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
muf 21 Posted February 23, 2012 В Русия си имат същия завод Там цените започват от около 30 000 лв и стигат до около 40 000 за дизел с автоматична кутия и всички екстри. Нямам представа колко ще са тук цените, но не вярвам да са под тези. За 20- 25 000 може да е по-малкия SUV Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pepo 2 Posted February 23, 2012 за кой по-малък SUV говориш muf Quote Share this post Link to post Share on other sites
бат'Бойко 8 Posted February 24, 2012 Малкия СУВ е Н3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PPetkov 4 Posted February 24, 2012 Базов H6 може и да му докарат цена 25-26 000 лева, защо не. Но да не забравяме, че би трябвало да има и дизелови двигатели и автоматик, т.е. според мен диапазаона на цените ще е много по-голям от при H5 и ще има много варианти. Според мен може да варират от 25 000 до 35 000 примерно за дизел, автоматик и топ оборудване. При тази цена на дизела, не знам до колко ще е търсен, ама пък и газта и бензина не отстъпват . Та нека изчакаме до края на годината, надявам се тогава да има по-ясна информация. Иначе на мен много ми харесва H6 на първо четене 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikid 34 Posted February 24, 2012 Базовата цена за 4х2 ще бъде не по-малко от 26-27 хил лв. , а за топ нивото с ESP и автомат , може и да мине 40хил. лв. Това са цени на китайските плюс 20% ,в Китай са от 22 200 лв. до 34500лв. Quote Share this post Link to post Share on other sites