Jump to content

Recommended Posts

Ето някои данни за HOVER/HAVAL H6 :

Д/Ш/В -4653/1820/1725 мм

База - 2680 мм

Тегло- 1600 кг ( явно е без носеща рама)

Двигатели - бензин 1,5 турбо 93Кв(около 130 кс)и 180Нм въртящ момент също  2,0 и 2,4  дизел -за експорт  2,0 евро5 за Европа

 

Разработват и 1,0 турбо бензин двигател за компактните автомобили около 100кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за информацията! Можеш ли да дадеш източника от който четеш за модела?

 

Отделих темата, тъй като другата е за Hover H5, който официално ще се произвежда у нас. Добавям снимка на Hover H6, скоро ще знаем повече и от автомобилния салон в София, на което модела ще бъде представен :)

 

Great-Wall-Hover-H6.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красавец е ... бях се влюбил в Дъстър ... обаче това точно ме кефи повече ... е то зависи и какво ще има вътре, не само на външен вид ама определно мен лично ме кефи повече от големия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за информацията! Можеш ли да дадеш източника от който четеш за модела?

 

Отделих темата, тъй като другата е за Hover H5, който официално ще се произвежда у нас. Добавям снимка на Hover H6, скоро ще знаем повече и от автомобилния салон в София, на което модела ще бъде представен :)

Ровя се из нета ,ето един сайт за китайски автомобили :

http://www.carnewschina.com/category/brands/greatwall/

Има и много други , та от тук от там .

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, някой добра ли се до информация за системата на 4х4 при Н6?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата за 4x4 с-та при H6 ми е много интересна.

В chinacarforums.com текат спекулации, че 4x4 с-та, както и двигателят 2.0 VGT дизел са купени като лиценз от Хюндай/КИА. Тази система и двигател се били ползвана от предишното поколение

Тускон/Спортидж. По специално 4x4-то при корейците е TOD с постоянно предно предаване, като има възможност за lock 50:50. Тук вече няма демултипликатор, както е при H5.

Също така забелязах, че в Русия дизеловият H5 е с TOD (само не можах да разбера дали има функция lock). 4x4-то и VGT турбото са на Borg-Warner.

Редактирано от viktoros75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според рунаците приоритетно предно с добавяне при нужда в съотношение на задните и виско муфа . Точно като при HONDA Cr-v. Как е всъщност не съм видял никъде черно на бяло.

От Хюндай със сигурност взимат автоматичната скоростна кутия . За дизелът твърдят , че е чисто тяхна разработка , но те така казват и за други неща пък се оказва после , че са взели лицензи (което е много добре според мен) .

Редактирано от nikid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече копчета в интериора, толкова повече ми харесва. Така че ховър cs60 ми изглежда най-добре. Живот и здраве, ако мога да си го позволя ще си го купя след 5 год., дотогава ще му точа лиги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете за невежеството, но този нов модел Н 6 по- нисък клас от Н 5 ли е :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност като размер са в един клас , но иначе имат съществени разлики . Н5 е на рама и задвижване 4х4 part time , което го отрежда при оф-роад джиповете, докато Н6 е самоносеща конструкция и перманентно задвижване 4Х4 с виско муфа и се явява паркетник . Н6 е в класа на Toyota Rav-4 и Honda Cr-v.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност като размер са в един клас , но иначе имат съществени разлики . Н5 е на рама и задвижване 4х4 part time , което го отрежда при оф-роад джиповете, докато Н6 е самоносеща конструкция и перманентно задвижване 4Х4 с виско муфа и се явява паркетник . Н6 е в класа на Toyota Rav-4 и Honda Cr-v.

а знае ли се кога ще го пуснат в продажба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Н6 е в класа на Toyota Rav-4 и Honda Cr-v.

 

Не е в тоя клас, в по-горния е.

Разликата в дължините е към 30 сантиметра в полза на Н6.

Между Рав и Land Cruiser е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тойотата я дадох за пример повече като начин на задвижване , въпреки че има RAV-4 и дълга база с размери точно колкото Н6 .

Може би най -удачно е сравнението с Chevrolet Captiva .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е доста странно е че се предвиждат по -ниски цени от Н5!??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ,защо реши , че се предвиждат по-ниски цени ? В Русия цената за топ оборудван Н6 е около 40 000лв. , още не е ясно според мен цената за БГ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня къде четох, но мисля че в Китай H6 се продава от близо 93 000 юан (което е около 23 000 лв.). Цената там достига до 142 000 юан (около 33 000). Не мога да кажа със сигурност, но може би в Русия H6 е внос и затова цената му е малко по-висока. Все пак може да има и + 2-3 000лв. за опции, които са допълнителни екстри. В българска статия четох, че се очаква цената на H6 в България ще започва от 25 000 лв. +/-, което ми се струва логично и в случая много разумна цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз знам че по- ниските версии са от 25 хил.лв. за БГ за това неразбирам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, защото е по-нисък клас offroader от H5, който е с "по-яката" 4х4 система с бързи и бавни, докато при H6 ще е 4WD (като системата при CR-V примерно). Също така H6 е по-малък, както на размери, така и на килограми от H5, а може и да се поразширили диапазона на предлаганите екстри и да се прилагат (не като H5 пакети "One" и "Star") повече разновидности на комплектованите екстри, двигатели и съответно 4WD или 2WD.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Русия си имат същия завод

Там цените започват от около 30 000 лв и стигат до около 40 000 за дизел с автоматична кутия и всички екстри.

Нямам представа колко ще са тук цените, но не вярвам да са под тези.

За 20- 25 000 може да е по-малкия SUV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Базов H6 може и да му докарат цена 25-26 000 лева, защо не. Но да не забравяме, че би трябвало да има и дизелови двигатели и автоматик, т.е. според мен диапазаона на цените ще е много по-голям от при H5 и ще има много варианти. Според мен може да варират от 25 000 до 35 000 примерно за дизел, автоматик и топ оборудване. При тази цена на дизела, не знам до колко ще е търсен, ама пък и газта и бензина не отстъпват :(. Та нека изчакаме до края на годината, надявам се тогава да има по-ясна информация. Иначе на мен много ми харесва H6 на първо четене :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Базовата цена за 4х2 ще бъде не по-малко от 26-27 хил лв. , а за топ нивото с ESP и автомат , може и да мине 40хил. лв. Това са цени на китайските плюс 20% ,в Китай са от 22 200 лв. до 34500лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×