admin Отговорено 17 Юни, 2011 Автор Share Отговорено 17 Юни, 2011 Само че Яриса не струва 21 хиляди лева за еквивалентен модел. А 26 000лв. И го казвам понеже чичото на приятелката ми има такъв от 2008ма година взет нов, който е със 90кс бензин двигател, климатик и още доста от екстрите за модела. Ти сравняваш количка с 97кс двигател и максимално оборудване с модела с 69кс двигател и доста по-ниско оборудване. Същото важи и за Шкодата. Но иначе съм съгласен, че на хората ще им е трудно да се доверят в началото. За това и дългата гаранция и хубавата цена. А в крайна сметка като не ти трябват кончета и екстри, модел със CD, климатик и малкия 1.3 двигател ще е поне едно 2 хиляди лева надолу, което вече съпоставено с Шкодата или Яриса е 5-8 хиляди лева разлика или в проценти те са с 40-50% по-скъпи от него, което вярвай ми за фирма, която възнамерява да вземе 5 коли е голяма разлика. Дали да дадеш 95 хиляди за 5 броя или 65 хиляди... А и не мога да разбера защо всички смятат, че този автомобил не става за обикновени потребители. Имам позната с дете и нова Fiat 500 (това знам, че е крайност), в старата фирма имаше две Корси, едната с 2 врати, другата с 4 нова купена, имаше двуврато пунто на един колега и двуврато Поло (те бяха купувани стари). В София е пълно с колички като Yaris, Sandero, Polo, Mazda2, Fabia, Corsa, Honda Jazz, Nissan Micra и куп други бръмбари, пред блока ми има тамън 2 малки коли, които са единствените коли в двете семейства - и двете с деца. Така че да каже някой, че такава кола таргетира крайни клиенти е меко казано абсурдно, още повече от интервюто, което видяхме с директора на Great Wall. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gandalff Отговорено 17 Юни, 2011 Share Отговорено 17 Юни, 2011 Колега Admin, Нямаше да се впускам в полемика, но като видях думата "абсурдно" не се стърпях. Нямам представа, как е положението при теб с децата, но ако ако успееш да събереш двама възрастни, едно дете със седалка, детска количка, столче за хранене, багаж (за 2 дни само) в кола от класа на Ярис ,без да се налага да слагаш багажник на покрива и колата да заприлича на излитащ самолет, тогава би трябвало да получиш поне нобелова награда, защото и за незрящия ще е очеизвадно, че можеш да променяш законите на физиката и в частност тези касаещи пространството. Мъж (семейство) с малко дете, да не говорим за 2, който кара toyota Yaris или еквивалентен автомобил като основна кола означава че: 1. Колата е служебна, горивото е 100% служебно и без ограничение и наистина няма пари за друга. ИЛИ 2. Мъжът е 1.65 висок и мазохист, а жената е 1.40, глуха, сляпа и най-вече няма и наистина няма пари за друга (кола, не жена ). ЗАЩОТО За парите с които ще се обзаведеш с нова кола от горния клас, даже и за евтиния С10 може да се купи кола на старо на малко километри с толкова много екстри и пространство с която пътуването (макар и с циврещо малко дете, да не говорим за 2) се превръща в доста по-приятно преживяване. Това което се опитвам да обясня (както и колегата по-горе) е, че господа китайците не са си направили добре разчетите (макар, че кой съм аз да го твърдя) и това най-вероятно се дължи на факта, че не познават европейския потребител. Не може да си позволиш да предлагаш кола с "всички екстри" без странични въздушни възглавници плюс завеси и ESP, за климатроника и GPS не говорим. Трябва да предложат всичко това за цена 18-19000 и тогава ще избият рибата. Ако си направиш труда да сравниш оборудването на двата (С10 и Yaris 1.33 Terra) автомобила ще видиш, че разликата е минимална в полза на С10, та кой луд казваш ще избере С10? Като гледам какви са невероятните екстри за 18 000 лв, моделът за 12500 сигурно ще има волан, 4 педала и скоростен лост. Когато предлагаш "всички екстри" предлагаш всички екстри, когато предлагаш фирмен автомобил, правиш го евтин и не му слагаш голям двигател като 1.5 на 97 коня, защото никой няма нужда от него. За сравнение Yaris 1.33 VVTI 74 коня, 132 Nm/4000 разход на гориво градски, извън, смесен - 6.6 4.6 5.3 С10 1.5 VVT 97 коня 138Nm/4200 разход 7.3 смесен. Нека не забравяме, че има и Ярис и с 1.0 с 55 коня двигател с още по-малък разход на цена 18 900 но с по-ниско оборудване. Та кой автомобил би избрал един фирмаджия според теб (без да броим утвърденото качество на toyota)? П.С Използвам Ярис като кола за сравнение, не защото агитирам за нея. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 17 Юни, 2011 Автор Share Отговорено 17 Юни, 2011 Колега Admin, Нямаше да се впускам в полемика, но като видях думата "абсурдно" не се стърпях. ... Мъж (семейство) с малко дете, да не говорим за 2, който кара toyota Yaris или еквивалентен автомобил като основна кола означава че: 1. Колата е служебна, горивото е 100% служебно и без ограничение и наистина няма пари за друга. ИЛИ 2. Мъжът е 1.65 висок и мазохист, а жената е 1.40, глуха, сляпа и най-вече няма и наистина няма пари за друга (кола, не жена ). ЗАЩОТО ... Не се засягай колега! До някъде си прав, но там е работата, че никъде не съм казал, че това е перфектен семеен автомобил Въпросният горд притежател на Toyota Yaris, който споменах има едно дете, което отдавна не се нуждае от столче и количка, като нито той, нито жена му са малки хора. И е взел кола с такъв размер точно заради малкият й размер, достъпния разход и дългата гаранция и добра цена (като за нов автомобил, това е човек, който държи да не износва стара кола, която не знае как да избере без да остане измамен). Говоря за това, че е абсурдно да се изключи пазара на такъв автомобил за крайни клиенти, защото хора всякакви - някои специално искат малка кола за града, а на дълъг път хващат автобуса или самолета. Не знам дали знаеш из София как е с паркирането по центъра, но... Да не говорим, че в семейства с повече пари, където има по 2-3 автомобили, си има кола тип миниван и кола за града (и такива познавам). Отново, казвам, че автомобилът е напълно приложим за крайни, не фирмени клиенти и перфектен за градски условия (писал съм в другата тема, която пуснах със снимките от експото, че се изненадах колко удобно се седи в него, аз съм 92кг, 1.87 висок между другото и съм свикнал на моята Honda Accord, която трудно бих сменил и е със съвсем различни габарити). Никъде и никога не бих твърдял, че такава количка е чудесно решение за семейство с от 3-4 човека, особено ако има малко дете в конфигурацията, което изисква още доста багажно пространство. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 17 Юни, 2011 Share Отговорено 17 Юни, 2011 Моето сандеро струва 17500 а е с доста по-малко екстри от Волекса ... е вярно че е по-широчко, но ако трябваше да избирам сега между двете щях много да се замисля. За всеки влак си има пътник а прословутата теза че за същите пари ще си вземеш кола по-висок клас на Х години сме я слушали хиляда пъти ... явно някои хора не могат и не искат да разберат че има разлика между ново и втора употреба! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 17 Юни, 2011 Share Отговорено 17 Юни, 2011 Който твърди ,че Яриса/Волекса отпред е за хора под 1.65 , значи не се е качвал в такава кола. Точно обратното има учудващо голям обем и бие доста по-големи автомобили като пространство. Отзад възрастни хора също не са притеснени , но плитките седалки не са удобни за дълъг път.Багажника е малък , но с придвижването на седалките, примерно ако са само двама или с дете със столче отзад, става 330л. ( Голф-350л.) Съгласен съм с колегата radowolf , че темата по-евтина нова или по-скъпа стара сме я дъфкали много . Разбира се варианти като байбек , върнати от лизинг или тестови автомобили на малко реални километри е не лошо решение , но "руската рулетка" наречена " нов внос" си е направо лудост и късмет равен поне на петица от тотото. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chandler Отговорено 17 Юни, 2011 Share Отговорено 17 Юни, 2011 Колеги, немога само да се съглася са неразчитането на пазара от страна на Грейт Уол (най-голямия китайски производител). Както вече казахте, избор на градска кола в наши дни голям - като минем през Ярис, Суифт, Корса, Авео, Клио, 307, Фабия, Поло, Фиеста, А и Б класи и т.н. Хора - много, избор - огромен. Целта на китайците е не да доведат някоя от марките до фалит, а по-скоро (според мен де) да вземат от всякъде по малко клиенти. Рекламата на тяхните автомобили - евтини и надеждни. Това според мен ще проработи и те ще се утвърдят на пазара, на кое място немога да гадая. Естествено, автомобилите им имат забележки, но все пак те отскоро са на европейския пазар и със следващите модели (фейслифтове и др) ще изчистят голям брой от грешките си. Нали и затова ще работят част от работниците в завода - подобряване на качеството Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktorov Отговорено 21 Юни, 2011 Share Отговорено 21 Юни, 2011 В интерес на истината очаквах малко по-приемливи цени. Примерно за С10 с тези параметри около 14000. Надявам се, че след като започне производството тук в БГ цената ще бъде малко по-ниска (за показания модел). Вноса винаги излиза по-скъп. За Дачията - нашите автомобили ще бъдат ОГРОМНА конкуренция не само в БГ, но и в ЕС. Да не говорим, че Дачията или Рено Симбол са кошници от класа! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C2H5OH Отговорено 21 Юни, 2011 Share Отговорено 21 Юни, 2011 Недейте така сега. И Клиото и Дачията си имат своите предимства. Не случайно Дачия е основен автомобил на Виваком. Шкода Фабия, пък е един от основните автомобили на Чез Електро. Мобилтел са основно с Опел Корса. Да не говорим пък колко Клио Симбол има таксита. За фирмен автомобил се търси нещо малко и евтино. Спряга се Тойота Ярис. А колко служебни Яриса има (не че няма, но отнесено спрямо Фабия, Логан, Фиеста или Корса е горе долу 1/20). Всичко опира до цена. Да не забравяме, че цената от 15 990 лв е за вносните автомобили, които са с мито. Друг е въпросът, когато започне производството. Постигне ли се Европейски произход на дадено устройство (това е вече разработена схема с производството на телевизори в България) митото от 10% (на автомобилите внос от трети страни се начислява мито от 10% преди ДДС) става НУЛА. 10% от 16000 лв. са си 1600 лв. надолу. И дано схемата е такава. Тогава вече нещата ще си дойдат намясто. От друга страна Волекс С10 не е толкова безобразно тесен автомобил. За тесен автомобил има два еталона: 1. Рено 5, но старото и 2. Деу Тико - това е наистина тесен автомобил. В сравнение с тези Волекс С10 си е направо лимузина. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 22 Юни, 2011 Share Отговорено 22 Юни, 2011 На салона ясно се видяха разликите . Автомобилите в този клас за 16 000лв на другите марки са базово изпълнение и то само на някои . При повечето базовата версия започва от18-19хил. . Няма нужда да се плюе по Дачия , защото това си е Рено събрано от стари , но доказани , компоненти и агрегати . Колата си е много добра за цената и ако оправят малко интериора - централната конзола и седалките си става от всякъде. Може би трябваше да покажат и една базова версия на Волекса за по нагледно . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 22 Юни, 2011 Share Отговорено 22 Юни, 2011 Аз пък нямам забележки нито към централната конзола, нито към седалките ... колата ми си ми харесва и и се кефя, а такива писаници са обикновено от хора, които нито са виждали, нито са се качвали в дачия ... имам предвид Логан, Сандеро и Дъстър ... и мнението им обикновено е на база на Дачия Нова и по-старите модели ... или просто са си хейтъри по душа и плюят всичко наред ... то посетете рено форума, да видите там пък що хейтъри има, макар че караме неща на една и съща марка ама то не става само с ядене ... Естествено не твърдя че дачията е суперавтомобил ... има си много недостатъци, но за тези пари е идеална. И нито е кошница, нито каруца, а е точно толкова кола колкото и фабиа, шевролет и други подобни автомобили от нисък клас. За непретенциозен човек, на който му е писнало да налива пари по стари N-та употреба таралясници е достатъчно добра. За мен лично това беше най-доброто на пазара в момента ... Да се надяваме че българските (китайски) коли ще бъдат изпълнени качествено и че ще се наложат на пазара с ниската си цена! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gandalff Отговорено 22 Юни, 2011 Share Отговорено 22 Юни, 2011 "Който твърди ,че Яриса/Волекса отпред е за хора под 1.65 , значи не се е качвал в такава кола." Колега nikid, За с10 не знам защото не съм го виждал, но Ярис не само съм виждал ами и съм карал няколко пъти включително и на дълъг път. Усещането в тази кола, както и в останалите от този тип (корса, авео, фабия, поло, и тн) за мен е като да съм натикан в консервена кутия. При моите 1.90 на задната седалка зад водача можеш да сложиш само ръчна чанта (няма място даже за детско столче). Това са дамски коли или фирмени, а ако си по големичък и шефа ти даде такава....е ами оправяй се нали е фирмена. В багажникът можеш да сложиш само вертикално карета куфар от средните и той свършва (за голям и дума не може да става). Така, че айде да не обясняваме колко просторни са този тип коли и как ще си купиш такава и ще събереш вътре семейството с двете деца и ще заминеш на почивка, освен ако не си си купил ремарке, но тогава трябва ремаркето и то да е с мотор защото колата ще спре. Който иска семейна кола от Great Wall ще трябва да си купи ли Н5 или steed-a. По нататък когато почнат и с другите модели, ще има и семейни коли, а до тогава ако не ти отърва цената и държиш да имаш евтина но нова семейна кола - Дачия Логан комби 1.5 DCI. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 23 Юни, 2011 Share Отговорено 23 Юни, 2011 Колега Gandalff, Никога не съм твардял ,че С10/Ярис е нещо повече от градска кола( с произтичащите от това функции- за дами и фирми) . Факт е обаче ,че автомобилчето е доста просторно за класа си , разбира се не е Икарус. С този ръст от 1.90 мисля ,че и коли в по-горните класове ще ти са тесни . Лично аз си търся вариант за нов автомобил и както казах преди време , не намирам в тази гама моя за сега. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C2H5OH Отговорено 23 Юни, 2011 Share Отговорено 23 Юни, 2011 Да охладим малко страстите колеги. Каквото и да си говорим С10 е просторно, ама вътре и отпред. Багажникът е определено малък. А ако си го купите и с газовата уредба и с гума-патерица вътре няма да има място за дамска чанта. Идеалният вариант за семейна кола е С30. Вътре е просторно, а в багажника, както видяхте по-горе сина ми си легна напряко. Живот и здраве мисля си, че това ще бъде бестселъра сред автомобилите за лична употреба и сред такситата, ако докажат здравината си. Както са казали американците - Поживем, увидим . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 23 Юни, 2011 Share Отговорено 23 Юни, 2011 + 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktorov Отговорено 24 Юни, 2011 Share Отговорено 24 Юни, 2011 Недейте така сега. И Клиото и Дачията си имат своите предимства.... Привет, Съгласен съм до някъде с теб, но само донякъде. Карам Клио/Симбол и поддържам тезата си, че е кошница. Както знаем, Дачията използва същото шаси. Та основните проблеми са: 1. Отвратително окачване - особенно задното. Не е нормално да се счупи задната пружина на нов автомобил. Ако това стане в движение по магистралата... 2. Задни спирачки - да ти блокират задните колела - отлепва се феродото 3. Шумоизолация - под всякаква критика. Чува се и свистене от уплътненията на стъклата. Абе както и да е. Темата не е за Рено. Но както казвам на всичките си приятели - никога не купувайте подобен автомобил. Забравих да ви кажа, че автомобила ми е на 3 години и съм навъртял над 90 000 км. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qas Отговорено 27 Юни, 2011 Share Отговорено 27 Юни, 2011 А и не мога да разбера защо всички смятат, че този автомобил не става за обикновени потребители. Имам позната с дете и нова Fiat 500 (това знам, че е крайност), в старата фирма имаше две Корси, едната с 2 врати, другата с 4 нова купена, имаше двуврато пунто на един колега и двуврато Поло (те бяха купувани стари). В София е пълно с колички като Yaris, Sandero, Polo, Mazda2, Fabia, Corsa, Honda Jazz, Nissan Micra и куп други бръмбари, пред блока ми има тамън 2 малки коли, които са единствените коли в двете семейства - и двете с деца. Така че да каже някой, че такава кола таргетира крайни клиенти е меко казано абсурдно, още повече от интервюто, което видяхме с директора на Great Wall. Да, изброените малки коли от теб са супер за служебни градски коли (и много от тях са такива), за студенти и възрастни хора, дето живеят отделно от порасналите си деца. Само че, очевидно нямаш представа, какво е кърмиш, преповиваш или да се качваш и слизаш с бебе на ръце, примерно от Ярис (особено двувратите модели, които са по-евтини на старо), а ако има и още едно детенце на 3-5 години около теб става направо неописуемо. Защото в нашата компания почти всички имат по две деца между няколко месеца и 5-7 години и да, някои от тях карат Ярис, Корса, Микра, ама каква мъка е слагането и ваденето на колички и колела, слизането и качването с дете на ръце, ходенето на пикник в планината го знаят само тези дето са го изпитали на гърба си. Хората карат тези коли, щото не могат да си позволят друга на старо, и не могат да поддържат по-голяма кола, а не защото са мазохисти. В живота има много дреболии, дето ги виждат само тези, дето са ги изпитали на гърба си. А що се отнася до директорите, те винаги говорят това за което мечтаят иначе ще престанат да са директори веднага, след като борда научи, че са казали нещо друго! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sea Dragon Отговорено 27 Юни, 2011 Share Отговорено 27 Юни, 2011 Горките хорица! Спести си безсмислените коментари друг път ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frederic Beigbeder Отговорено 27 Юни, 2011 Share Отговорено 27 Юни, 2011 Прегледах повечето коментари, но изненадващо не открих мнение за направен тест драйв с колите на GW. Е, аз не съм от въздържателите и първото нещо, което направих след като открих къде са колите беше да попитам кога мога да направя тест драйв. Казаха ми, че мога да пробвам и трите – последва проверка на книжката, талони и гласувано доверие – нямах търпение най-накрая да се кача в Hover H5. На кратко за тест драйв колата: • Hover H5 • На 20-30 000 километра • Част от километрите са навъртяни извън България (Холандия) • Колата беше с газова уредба С цел да спестя каквито и да е било недоразумения и/или нападки трябва да уточня, че споделеното от мен менение е базирано изцяло на субективната ми оценка. Не си поставям за цел да оказвам влияние върху нечие мнение или да отправям нападки. Коментар за тест драйв докато карах аз: • Вози меко, дори при 100 км/час по неравните участъци на Цариградско шосе не се усещаха бабуните/неравностите/дупките • Скоростите с сменят лесно • Воланът е лек и се върти без никакво усилие • Двигателят работи тихо. Разбрах, че на Hover-a, който тествах са подменени само стандартните консумативи (накладки + масло) • Без проблем преминава през различни кози пътечки, осеяни с бабуни и неравности извън асфалтирания път. • Изкачва без никакви трудности неравности и високи бордюри, като се усеща съвсем леко раздрусване • Въпреки че е доста тежка, колата ускорява сравнително добре • Въпреки лошата аеродинамика (все пак е джип) без проблем направих над 100 км на Цариградско на 4-та скорост (предпоследна)- без да се форсира много- оборотите да са били някъде малко над 3000 • Спирачките са здрави – изпробвах ги на един червен светофар • Като цяло усещането при каране е хубаво. Дори при сравнително ниски обороти (1500) и вече заглъхнал двигател - колата не губи мощност Коментар за тест драйв докато караше представител на Litex Motors: • Джипът видимо лесно мина през неравност наклонена на около 45°-50°, дълга около 3 метра. Както споменах - повърхността не беше равна, а единият край беше поне с 20 см по-висок от другия. Минахме 2 пъти от там и джипът се справи добре както на 4x4, така и на задно предаване • Излизахме от светофар и пред нас имаше около 7-8 автомобила в две колони. Hover-a спокойно стъпи с десните колела на тесния и висок тротоар, а левите колела останаха на пътя и така без проблем изпреварихме 2 колони автомобили пред нас и се класирахме първи на светофара. Извод: Ако си келеш може да придаваш фасони с големия черен звяр. Забравих да спомена, че по тротоара на едно място имаше висока шахта, която, обаче не ни попречи да минем като пичове • Обороти за този двигател са м/у 2500 и 3К, обаче можеш спокойно да я форсираш и до 6К, мисля, че от там започва червената област на оборотомера Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mehudi Отговорено 28 Юни, 2011 Share Отговорено 28 Юни, 2011 Прегледах повечето коментари, но изненадващо не открих мнение за направен тест драйв с колите на GW. ...... мен лично ме интересуваше пикапа и когато попитах за тест драйв ми предложиха да направя кръгче на паркинга (или поне така ги разбрах). съответно оставих тест драйва за по-късно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frederic Beigbeder Отговорено 29 Юни, 2011 Share Отговорено 29 Юни, 2011 мен лично ме интересуваше пикапа и когато попитах за тест драйв ми предложиха да направя кръгче на паркинга (или поне така ги разбрах). съответно оставих тест драйва за по-късно. Много вероятно е да не си разбрал какво точно са ти предложили, защото имаше възможност за тест драйв и на пикапа. Със сигурност тест драйва няма как да е бил на паркинга, защото там трудно се намираше място да вкараш кола, още по малко да тестваш възможностите на автомобила в крайна сметка целта на едно такова изложение не свършва с това да видиш и пипнеш колата, а да я усетиш в действие. Няма да е излишно, ако някой постне инфо за това кога и къде ще се прави тест драйв на моделите! Предполагам, че това ще се случи през/след септември?! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasme Отговорено 13 Юли, 2011 Share Отговорено 13 Юли, 2011 Колега Frederic, от какво точно си вадиш извода, че пикапът е бил наличен за тест драйв по време на автосалона? Никой на щанда на Great Wall не предлагаше тази опция, а доколкото виждам и ти искаш да караш колата, но не знаеш кога и къде е възможно да стане това. ПП Интересното е, че Steed прилича адски много на Isuzu D-Max, но вместо да се радват на сравнението от Great Wall твърдят, че двата модела нямали нищо общо. Аз лично бих прочел с голям интерес едно обяснение на приликите между Steed и D-Max, отхвърлящо кражбата на интелектуална собственост (може би има някакъв съвсем законен обмен на технологии между двете марки). Виждам, че в този форум има хора, които са доста добре запознати с темата, така че наистина ще се радвам да видя някакъв по-задълбочен анализ (все пак D-Max е най-добрият пикап за офроуд и ще е чудесно, ако Steed притежава поне половината от възможностите му). Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 13 Юли, 2011 Share Отговорено 13 Юли, 2011 Аз мисля, че Steed е по-скоро на базата на Toyota HiLux и това е по-вероятно , защото GWM и Toyota имат доста голямо сътрудиничество , а и най-вероятно се ползва рамата от Н5 (Toyота 4Runner), интериорите също си приличат доста . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.