Прегледах повечето коментари, но изненадващо не открих мнение за направен тест драйв с колите на GW. Е, аз не съм от въздържателите и първото нещо, което направих след като открих къде са колите беше да попитам кога мога да направя тест драйв. Казаха ми, че мога да пробвам и трите – последва проверка на книжката, талони и гласувано доверие – нямах търпение най-накрая да се кача в Hover H5.
На кратко за тест драйв колата:
• Hover H5
• На 20-30 000 километра
• Част от километрите са навъртяни извън България (Холандия)
• Колата беше с газова уредба
С цел да спестя каквито и да е било недоразумения и/или нападки трябва да уточня, че споделеното от мен менение е базирано изцяло на субективната ми оценка. Не си поставям за цел да оказвам влияние върху нечие мнение или да отправям нападки.
Коментар за тест драйв докато карах аз:
• Вози меко, дори при 100 км/час по неравните участъци на Цариградско шосе не се усещаха бабуните/неравностите/дупките
• Скоростите с сменят лесно
• Воланът е лек и се върти без никакво усилие
• Двигателят работи тихо. Разбрах, че на Hover-a, който тествах са подменени само стандартните консумативи (накладки + масло)
• Без проблем преминава през различни кози пътечки, осеяни с бабуни и неравности извън асфалтирания път.
• Изкачва без никакви трудности неравности и високи бордюри, като се усеща съвсем леко раздрусване
• Въпреки че е доста тежка, колата ускорява сравнително добре
• Въпреки лошата аеродинамика (все пак е джип) без проблем направих над 100 км на Цариградско на 4-та скорост (предпоследна)- без да се форсира много- оборотите да са били някъде малко над 3000
• Спирачките са здрави – изпробвах ги на един червен светофар
• Като цяло усещането при каране е хубаво. Дори при сравнително ниски обороти (1500) и вече заглъхнал двигател - колата не губи мощност
Коментар за тест драйв докато караше представител на Litex Motors:
• Джипът видимо лесно мина през неравност наклонена на около 45°-50°, дълга около 3 метра. Както споменах - повърхността не беше равна, а единият край беше поне с 20 см по-висок от другия. Минахме 2 пъти от там и джипът се справи добре както на 4x4, така и на задно предаване
• Излизахме от светофар и пред нас имаше около 7-8 автомобила в две колони. Hover-a спокойно стъпи с десните колела на тесния и висок тротоар, а левите колела останаха на пътя и така без проблем изпреварихме 2 колони автомобили пред нас и се класирахме първи на светофара. Извод: Ако си келеш може да придаваш фасони с големия черен звяр. Забравих да спомена, че по тротоара на едно място имаше висока шахта, която, обаче не ни попречи да минем като пичове
• Обороти за този двигател са м/у 2500 и 3К, обаче можеш спокойно да я форсираш и до 6К, мисля, че от там започва червената област на оборотомера