Jump to content

Frederic Beigbeder

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Frederic Beigbeder

  • Rank
    Newbie
  1. На изложението Great Wall Motor ще представи и първия си електрически автомобил – моделът C20EV, както и концепция за хибридно задвижване: http://bit.ly/H6EwKp
  2. Здравейте, колеги Аз съм Батинков, Атанас (казват ми Батина) и съм програмист, с по-големи наклонности към ядрената физика, но с диплома за любител-астроном. В продължение на 5 години основната ми работа беше да пиша софтуер за VW, Mercedes и BMW. В момента, обаче от автомобилите се насочих към авиолиниите – разработвам търсачка за евтини самолетни билети, но това ще е актуално докато не ми омръзне или поне докато си завърша магистратурата – ядрена физика и не се преместя в Швейцария. Вече съм изпробвал възможностите на един от моделите на GW – Hover5 и съм повече от щастлив. Нямам никакви съмнения, че това е колата, която ще си купя, но ще изчакам да пуснат първата серия, произведена в БГ – не е суеверие, а предразсъдъци. В някоя от другите секции съм направил нещо като ревю, ако някой има въпроси може да пита, ако ли не - аз така или иначе ще си кажа.
  3. Много вероятно е да не си разбрал какво точно са ти предложили, защото имаше възможност за тест драйв и на пикапа. Със сигурност тест драйва няма как да е бил на паркинга, защото там трудно се намираше място да вкараш кола, още по малко да тестваш възможностите на автомобила в крайна сметка целта на едно такова изложение не свършва с това да видиш и пипнеш колата, а да я усетиш в действие. Няма да е излишно, ако някой постне инфо за това кога и къде ще се прави тест драйв на моделите! Предполагам, че това ще се случи през/след септември?!
  4. Продажбите в България за две години се очаква да достигнат 10 000 коли, прогнозира пред HumanCapital Алекс Крамб – директор на завода „Литекс Моторс”. Цялата статия както и няколко видеа могат да се видят тук: http://www.jobs.bg/hc/analytics/1960 видео от официалната премиера на Great Wall Motors видео с Алекс Крамб – директор на завода на „Литекс Моторс” АНКЕТА: Бихте ли си купили автомобил, произведен в България?
  5. Прегледах повечето коментари, но изненадващо не открих мнение за направен тест драйв с колите на GW. Е, аз не съм от въздържателите и първото нещо, което направих след като открих къде са колите беше да попитам кога мога да направя тест драйв. Казаха ми, че мога да пробвам и трите – последва проверка на книжката, талони и гласувано доверие – нямах търпение най-накрая да се кача в Hover H5. На кратко за тест драйв колата: • Hover H5 • На 20-30 000 километра • Част от километрите са навъртяни извън България (Холандия) • Колата беше с газова уредба С цел да спестя каквито и да е било недоразумения и/или нападки трябва да уточня, че споделеното от мен менение е базирано изцяло на субективната ми оценка. Не си поставям за цел да оказвам влияние върху нечие мнение или да отправям нападки. Коментар за тест драйв докато карах аз: • Вози меко, дори при 100 км/час по неравните участъци на Цариградско шосе не се усещаха бабуните/неравностите/дупките • Скоростите с сменят лесно • Воланът е лек и се върти без никакво усилие • Двигателят работи тихо. Разбрах, че на Hover-a, който тествах са подменени само стандартните консумативи (накладки + масло) • Без проблем преминава през различни кози пътечки, осеяни с бабуни и неравности извън асфалтирания път. • Изкачва без никакви трудности неравности и високи бордюри, като се усеща съвсем леко раздрусване • Въпреки че е доста тежка, колата ускорява сравнително добре • Въпреки лошата аеродинамика (все пак е джип) без проблем направих над 100 км на Цариградско на 4-та скорост (предпоследна)- без да се форсира много- оборотите да са били някъде малко над 3000 • Спирачките са здрави – изпробвах ги на един червен светофар • Като цяло усещането при каране е хубаво. Дори при сравнително ниски обороти (1500) и вече заглъхнал двигател - колата не губи мощност Коментар за тест драйв докато караше представител на Litex Motors: • Джипът видимо лесно мина през неравност наклонена на около 45°-50°, дълга около 3 метра. Както споменах - повърхността не беше равна, а единият край беше поне с 20 см по-висок от другия. Минахме 2 пъти от там и джипът се справи добре както на 4x4, така и на задно предаване • Излизахме от светофар и пред нас имаше около 7-8 автомобила в две колони. Hover-a спокойно стъпи с десните колела на тесния и висок тротоар, а левите колела останаха на пътя и така без проблем изпреварихме 2 колони автомобили пред нас и се класирахме първи на светофара. Извод: Ако си келеш може да придаваш фасони с големия черен звяр. Забравих да спомена, че по тротоара на едно място имаше висока шахта, която, обаче не ни попречи да минем като пичове • Обороти за този двигател са м/у 2500 и 3К, обаче можеш спокойно да я форсираш и до 6К, мисля, че от там започва червената област на оборотомера
×
×
  • Create New...