Jump to content

chandler

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About chandler

  • Rank
    Newbie
  1. И с мен никой не се е свързвал. Жалко, явно засега няма да се работи там...
  2. Здравейте и от мен! Казвам се Цветан Илиев и в момента съм последна година в техническия, специалност мехатроника, като в момента разработвам (интерестно казано) дипломна работа на тема "Автоматични сенници за коли". Живи и здрави Септември защитавам и се присъединявам към инженерното семейство. Завършил съм средното си образование в техникума в Правец, специалност компютърна техника и технологии, така че и аз ще помагам с каквото мога в тази област
  3. Има си изисквания към самото изграждане на площадките. След време не забравяйте, че не само ще се сглобяват, но ще се правят автомобили. Това означава много повече машини, шум, пресоване. Шума от пресите в БМВ завода в Мюнхен пък се усеща в града, представете си какво би било ако е направен на готова площадка на 20години в центъра на някой град, и то в България А колкото за персонала - на доста от обявите се изисква и млад пресонал, без опит, което в повечето случаи означава хора без деца, следователно по-голямо желание за преместване на ново място и от друга страна по-малки заплати, които разбира се са доста добри за среден живот в позападнал град и околността
  4. Доколкото разбрах, всички подали документи ще бъдат уведомени за това, дали са одобрени за следващо интервю или не. Това може малко да забави процеса. Успех на всички и дано сме колеги след няколко месеца
  5. Колеги, немога само да се съглася са неразчитането на пазара от страна на Грейт Уол (най-голямия китайски производител). Както вече казахте, избор на градска кола в наши дни голям - като минем през Ярис, Суифт, Корса, Авео, Клио, 307, Фабия, Поло, Фиеста, А и Б класи и т.н. Хора - много, избор - огромен. Целта на китайците е не да доведат някоя от марките до фалит, а по-скоро (според мен де) да вземат от всякъде по малко клиенти. Рекламата на тяхните автомобили - евтини и надеждни. Това според мен ще проработи и те ще се утвърдят на пазара, на кое място немога да гадая. Естествено, автомобилите им имат забележки, но все пак те отскоро са на европейския пазар и със следващите модели (фейслифтове и др) ще изчистят голям брой от грешките си. Нали и затова ще работят част от работниците в завода - подобряване на качеството
  6. Както каза колегата по-горе, контрола по качеството е най-важен. Не е важно само да вземеш сертификат, важното е и да му изпълняваш нормите. Отностно колата - бях на изложението (и като бъдещ инженер, надяващ се да работи в Ловеч) ще ви споделя моите впечатления. Първото, което направи впечатление е възможността за смяна на преданта решетка/броня (около 190лв.), което досега не съм виждал в друг автомобили от класа. Вътре колата е просторна, уредите се четат добре. Качеството на изработка е доста добро (както и самата пластмаса), като разбира се имаше някое и друго ръбче на пластмаса което има нужда да се погледне, но все пак това вече е навсякъде. Определено (на мен лично) е доста по-напред от Ярис и Сандеро (без да се обижда колегата по-горе). Това от мен, поздрави.
×
×
  • Create New...