Jump to content

Бюджетният Citroen C-Elysee вече е в София


admin

Recommended Posts

Цените започват от 19 460лв.

 

640_c-elysee3-ec38b1cb8a.jpg

 

Повече информация тук:

http://www.cars.bg/news/review/view/5646/Bjudzhetniyat-Citroen-C-Elysee-veche-e-v-Sofiya

 

Great Wall C30 започне да се търкаля скоро по улиците, защото определено франсетата не играят на дребно. Конкуренцията и натиска от европейските марки може само да спомага за ниските цени на китайчетата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените падат определено на масовите автомобили, от което печели драгия потребител. Тези дни ще видим и новите предложения на GW.

 

Надпреварата вече е започнала. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено колата изглежда доста добре, но нещо не успях да намеря информация какво точно идва с базовата цена, а също и колко време е гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 или 3 години е гаранцията, за тези пари (< 20 000лв) няма климатик, има само 2 колони към аудиото и предни ел стъкла. Но за 26 хиляди вече нещата са над оборудването на C30 и дизел. Няма автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно изглежда. Особено дизелчето, което в интернет го дават 67 MPG или 3,5 л/100км. Ето и ценовата листа.

 

Едит: разхода в брошурата го дават по-висок, но 4.3 смесен пак си е супер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано С30 да е по богат на екстри и да има по-голям избор на мотори,тогава съм убеден,че ще разбият пазара,а аз лично бих избрал Българското при една добра цена :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайците определено ще свалят цената. В това са царе и който е тръгнал да се състезава в това с тях не е имал шанс. Достатъчно е да свалят стойността на компонентите на автомобила и резултатът ще е осезаем върху крайната цена. Дано само на Дянков да не му прищрака да им натресе допълнителни мита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен е факта, че Пежо - Ситроен пускат на пазара два еднакви автомобила с различни марки. По принцип това се прави за различни пазари, то тук май има прецедент.

А ето и ценовите предложения:

Пежо 301 - 19 460 лв за ниво Access - бензинов 1,2 литров двигател със 72 к.с.

За 23 568 лева получавате със същото ниво на оборудване и дизелов двигател с мощност 92 к.с.

Като гледах цените на Ситроен и нивата на оборудване са едни и същи.

Явно Ситроен-Пежо са едни от малкото компании, които не са подценили китайците и действат яко за да завладеят тази ниша преди Ц30 да дойде в Европа. Иначе не виждам смисъл да пускат два еднакви автомобила, изградени на една и съща платформа имащи едно и също оборудване на една и съща цена. Но съм сигурен, че C30 ще бъде на по - ниска цена от тях. Твърде вероятно е да го доближат като цена до базовото ниво на Ситроен и Пежо, където ще ги превъзхожда по екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като разгледах цените на ситроена то за 22 663 лв. може да се сглоби идеална конфигурация. Говоря за второто ниво на оборудване + доплащане за някои екстри като: CD MP3+4 тонколони+JACK+USB+BLUETOOTH (355лв.); Регулатор и ограничител на скоростта (383лв.); Задни ел. стъкла (215лв.). А и дават подарък 4 зимни гуми с джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C30 всичките тези екстри ще ги има като в най-високото ниво на оборудване с шибедах, климатроник и др. ще е около 24 хил. лв по предварителна информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност има. 115 кс бензинка най-високото ниво има и автоматик за 28164 лв...

 

Не го броя, защото е 4-скоростно дърво, което качва много разхода, не знам колко хора биха си взели колата с тази кутия. Виж, C30 ще се предлага с CVT, което за мен е в пъти по-добро решение и от към икономия и комфорт и динамика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен е факта, че Пежо - Ситроен пускат на пазара два еднакви автомобила с различни марки. По принцип това се прави за различни пазари, то тук май има прецедент

Направо невероятен "прецедент"... Citroën C1/Peugeot 107 (правят се в един завод, заедно с Тойота Айго), Партнер/Берлинго, Peugeot iOn/Citroën C-Zero (които всъщност са Митсубиши), бусовете... Търсиш по вола теле.

 

При евтините автомобили се търси "клониране", за да се минимизират разходите и постигне желаната ниска цена.

 

Рено и Дачия пък пуснаха New Dacia и най-новия Renault Symbol едновременно, които са еднакви неща, с различни табели и пак се конкурират с това нещо на PSA и евентуално C30...

Шкода и те се канят с новия Rapid да са в тоя сектор. Сърбите и те... абе има много.

 

Въобще се търси пазар в този сектор като най-бързо развиващ се, но едва ли някой се е запритеснявал сериозно от C30. Големите концерни си се конкурират в този сектор и без "Made in България". Ако продаваш 0.01% от колите в даден сегмент, едва ли някой ще вземе да се съобразява с теб (не говоря за смешният пазар в България, който не може да оправдае съществуването на GW завод тук).

 

Доста закъсня това C30 и до тогава вече ще има поне 10 конкурента, с които да се бори и които ще са продали вече стотици хиляди бройки в Европа...

Редактирано от Vitku
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо невероятен "прецедент"... Citroën C1/Peugeot 107 (правят се в един завод, заедно с Тойота Айго), Партнер/Берлинго, Peugeot iOn/Citroën C-Zero (които всъщност са Митсубиши), бусовете... Търсиш по вола теле.

 

При евтините автомобили се търси "клониране", за да се минимизират разходите и постигне желаната ниска цена.

 

Рено и Дачия пък пуснаха New Dacia и най-новия Renault Symbol едновременно, които са еднакви неща, с различни табели и пак се конкурират с това нещо на PSA и евентуално C30...

Шкода и те се канят с новия Rapid да са в тоя сектор. Сърбите и те... абе има много.

 

Въобще се търси пазар в този сектор като най-бързо развиващ се, но едва ли някой се е запритеснявал сериозно от C30. Големите концерни си се конкурират в този сектор и без "Made in България". Ако продаваш 0.01% от колите в даден сегмент, едва ли някой ще вземе да се съобразява с теб (не говоря за смешният пазар в България, който не може да оправдае съществуването на GW завод тук).

 

Доста закъсня това C30 и до тогава вече ще има поне 10 конкурента, с които да се бори и които ще са продали вече стотици хиляди бройки в Европа...

Прецедент е не това, че произвеждат една и съща кола в един завод, но с различна марка, а е прецедент, че двете марки пускат тези еднакви коли на един и същи пазар с едни и същи цени и нива на оборудване, като явно се надяват да спечелят по-голям пазарен дял от останалите конкуренти.Иначе не виждам логика. Моделите на Дачия и Рено също са еднакви, но с различна марка, но аз не съм чул във Франция например Логан да се продава под марката Дачия. Там си се продава под марката Рено. Така както тук Логан не се продава под марката Рено, а под тази на Дачия. C30 не е основната причина цените в тази пазарна ниша да падат, но е една от причините. Повечето автомобилни производители вече разбраха, че китайците се развиват сериозно в сферата на автомобилното производство и са предприели мерки на време за увеличаване на пазарния си дял в рамките на ЕС или поне той да бъде запазен. Това е и една от причините цените на тези коли да са толкова намалени. Другата сериозна причина е конкуренцията между самите европейски производители. Все си мисля, че C30 ще бъде пуснат на цена близка до най-ниската цена на Ситроена и Пежото и с това ще привлече повече клиенти, защото просто стандартното оборудване на C30 е в пъти по-богато от това на изброените две коли.Виж ако го предложат на цена близка до тази на топ оборудвани Ситроен Ц Елисе и Пежо 301 тогава вече китайците ще загубят битката.

Иначе и аз съм съгласен, че C30 трябваше да бъде пуснат на пазара много по-рано

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт, че китайците се мотаят. Ще видим как ще се позиционира и продава когато най-накрая се появи в представителствата, което уж щеше да се случи още на пролет. А не бих се изненадал да се забави още. Притеснителното е, че моделът е вече на 2 години и започва да остарява. Повечето марки в европа на 5-6 години пускат нов модел, на 2-3 години пускат фейслифт. Докато за сега Great Wall се забавиха значително и това са допълнителни фактори, които допълват проблема с лошата репутация на китайците като цяло. C30 е на пазара още от средата на 2010та (в Китай), Hover H6 е по-актуален. Надявам се с времето да стигнат ниво, при което да пускат паралелно "по света и у нас".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е там, че от ЛМ не искат да продават вносни бройки от Китай а искат да пуснат в мрежата такива произведени в България. За това се бави пускането на модела на пазара - заради настройките на поточната линия. Така ми обясни дилъра, който е за нашия регион тук. И пак ми даде скоро като отговор за пускане на Ц30 на пазара и Н6. Попитах за конкретна дата, но ми бе казано, че заради процеса на калибриране на линиите такъв срок не може да бъде даден и се надявали до средата на следващата година това да станело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така чувам. Но средата на другата година ще е адски късно за C30, ще си е направо за фейслифт/нов модел, а с темповете, с които стават нещата - това няма да се случи скоро. Вносът е хубаво нещо, от гледна точка на това, че хората трябва да свикват с продукцията на GW, да намалеят стереотипите, че всички китайски коли са боклуци - като представят стар модел, на фона на лъскави алтернативи с малко по-висока цена - потребителят е вероятно да избере проверенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип на мен концепцията седан въобще не ми допада и не мога да кажа, че съм възхитен от С30. Все пак се оглеждам в по-големите модели.

На въпроса за С30 дали е остарял, не мога да кажа, но съм съгласен с мнението на админ, че има нужда от освежаване. Изглежда добре модела, но за експанзия в сегмет където прохождаш ти трябва нещо запомнящо се. В случая на С10, въпреки че е сходен с Ярис определено се откроява и не е само открийте 10-те разлики, а си има собствена визия.

 

В момента освен да ни показват някакви неща в автосалоните и да очакваме между Април и Юни да може да правим тест-драйф и евентуално да се правят поръчки. Кога ли ще има реално карани коли по пътищата? Може би на есен?! Определено ще е късно за С30.

 

С20 няма да го коментирам тук в тази тема, но там е още по-голяма греда която ще излезе, но дано не съм лош пророк.

 

off. Реално Литекс ще разчитат на бизнес клиенти за С10, Steed, Н6, поне що се отнася за България. За пазар като Сърбия пробива ще е по-труден и за там наистина трябва да имат интересни модели.

Редактирано от leomm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сърбия почнаха да правят Фиат, като на техния пазар това ще се лансира под формата на по-ниски цени и "родно" производство. В Румъния си имат Дачия и добри данъчни компенсации от държавата. В Турция производители безброй. Гърция е много голям пазар без собствено производство (до колкото знам), така че там може да се търсят продажби (особено на пикапа). Македония е прекалено малка, за да я броим за фактор. А колкото по на запад отиваме, толкова по-трудно ще е за Great Wall да се наложи. Ще отнеме едно 10-20 години докато постигнат качество и репутация подобно на корейците Hyundai/Kia.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижда ми се доста странно в UK да не обявяват новите модели които бяха представени у нас. В очаквайте е само H6, без С30?

Както се знае и С30 и H6 и Steed ще ги сглобяват тук и после експортирани в UK и останалите страни в които има представителства.

 

http://greatwallmotor.co.uk/vehicles/coming-soon/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайците се бавят с пускането на моделите в България, защото тук още нямаме цялостно изграден завод със цех бояджийски и цех заваръчен. Когато и тези неща се изградят и се затоври цикълът на производсво нещата ще са по-добре. Защото сега за да започнат да се сглобяват тук някои от моделите трябва да се натоварят допълнително няколко завода в Китай.Когато този завод тук бъде завършен напълно тогава и производството на нови модели ще става по - бързо.

Но като цяло падащите цени на всички марки коли са един голям плюс за нас - потребителите. Само до преди няколко години не сме си и представяли, че ще има коли на такива цени и то нови :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дано това падане на цените не е за сметка на качеството и обслужването. Иначе е страхотно да стават все по достъпни новите автомобили.

Много ще се радвам някои ден по нашите улици повечето автомобили да са нови, както е нашите съседни страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Моделите на Дачия и Рено също са еднакви, но с различна марка, но аз не съм чул във Франция например Логан да се продава под марката Дачия. Там си се продава под марката Рено. Така както тук Логан не се продава под марката Рено, а под тази на Дачия.

 

Не знам до колко са верни другите неща в поста ти колега, но това което съм взел като цитат от твоя пост не кореспондира с истината. Моделите Логан, Сандеро, Дъстър и Лоджи се продават в цяла Европа под логото и с емблемата на Дачия. В някои други пазари, като Русия, Бразилия и др. се продават като Рено ... а в Мексико и някои други страни като нисан. В Индия като михиндра, макар че там концерна Рено-НИсан_Самсунг май се поразделиха нещо с местния представител. Дори произвежданите в Танжер, Мароко Лоджи и Докер се продават под марката Дачия.

 

Рено не са толкова малоумни че да продават дъщерната марка с логото на фирмата майка ... и то на половин цена ... кой нормален тогава ще си купи премиум марката. Проверявайте си информацията преди да я напишете. Иначе ставаме клюкарник, а не сериозен автомобилен форум.

Редактирано от gwfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам до колко са верни другите неща в поста ти колега, но това което съм взел като цитат от твоя пост не кореспондира с истината. Моделите Логан, Сандеро, Дъстър и Лоджи се продават в цяла Европа под логото и с емблемата на Дачия. В някои други пазари, като Русия, Бразилия и др. се продават като Рено ... а в Мексико и някои други страни като нисан. В Индия като михиндра, макар че там концерна Рено-НИсан_Самсунг май се поразделиха нещо с местния представител. Дори произвежданите в Танжер, Мароко Лоджи и Докер се продават под марката Дачия.

 

Рено не са толкова малоумни че да продават дъщерната марка с логото на фирмата майка ... и то на половин цена ... кой нормален тогава ще си купи премиум марката. Проверявайте си информацията преди да я напишете. Иначе ставаме клюкарник, а не сериозен автомобилен форум.

Ако ми кажеш ти от къде си я набавил тази информация, която си описал в твоя пост следващия път и аз от там ще я проверявам. Защото инфото, което съм постнал в този мой пост е от медиите. :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...